Rap.quote:Op donderdag 26 maart 2026 19:50 schreef Mrmime het volgende:
Ben echt heel benieuwd naar de uitspraak op 7 mei. Stel hij wordt veroordeeld, moet ie dan direct de bak in?
Je kunt het verschrikkelijk vinden dat die vrouwen in de illusie zijn dat er iets gebeurt is.quote:Op donderdag 26 maart 2026 14:35 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dinsdag deed Ali wel een uitspraak dat hij zei dat hij het verschrikkelijk voor die vrouwen vond of iets dergelijks. Dat viel mij toen heel erg op omdat hij tegelijktijd blijft claimen dat er helemaal niks gebeurd is; in dat geval hoef je dan ook niks verschrikkelijk te vinden.
Denk het wel.quote:Op donderdag 26 maart 2026 19:50 schreef Mrmime het volgende:
Ben echt heel benieuwd naar de uitspraak op 7 mei. Stel hij wordt veroordeeld, moet ie dan direct de bak in?
Hij kan in cassatie bij de hoge raad. Dat is de enige optie. Dan zal niet de zaak opnieuw behandeld worden, maar alleen gekeken worden of de rechters alles volgens de juiste procedures hebben gedaan en volgens de wet.quote:Op donderdag 26 maart 2026 19:50 schreef Mrmime het volgende:
Kan hij niet nu alvast vertrekken? Of mag hij nu het land niet uit?quote:Op donderdag 26 maart 2026 20:12 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Denk het wel.
Ivm mogelijk vluchtgevaar; dubbele paspoort & geld
Bijzondere reactie.quote:Op donderdag 26 maart 2026 21:49 schreef Kottnauer het volgende:
Absurd dat Ali B. zo’n zware straf krijgt voor twee lichte vergrijpen die bovendien niet bewezen kunnen worden. Heel vreemd dit.
Als hij dat had gewild was hij niet komen opdagen, hij heeft lange tijd in Marokko en Dubai gezeten.quote:Op donderdag 26 maart 2026 20:12 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Denk het wel.
Ivm mogelijk vluchtgevaar; dubbele paspoort & geld
Ali, ben jij het?quote:Op donderdag 26 maart 2026 23:19 schreef Kottnauer het volgende:
Rare rechtbank. Een mislukte poging van een verkrachting, onbewezen, slechts gebaseerd op de verklaring van de vrouw in kwestie die zelf geen aangifte wilde doen en na het vermeende vergrijp nog vriendschappelijk met de verdachte omging.
Ten tweede een ingehuurde prostituee die een andere klant aan het afwerken was, in een open ruimte, waarbij de verdachte dan misschien voor zijn beurt een vinger vaginaal zou hebben ingebracht in het kennelijk vrij toegankelijke geslachtsorgaan. Onbewezen.
En dan 2 jaar eisen.
Benieuwd of we hierbij van die taferelen krijgen als bij de OJ Simpson case met die handschoenquote:Op donderdag 26 maart 2026 23:19 schreef Kottnauer het volgende:
Rare rechtbank. Een mislukte poging van een verkrachting, onbewezen, slechts gebaseerd op de verklaring van de vrouw in kwestie die zelf geen aangifte wilde doen en na het vermeende vergrijp nog vriendschappelijk met de verdachte omging.
Ten tweede een ingehuurde prostituee die een andere klant aan het afwerken was, in een open ruimte, waarbij de verdachte dan misschien voor zijn beurt een vinger vaginaal zou hebben ingebracht in het kennelijk vrij toegankelijke geslachtsorgaan. Onbewezen.
En dan 2 jaar eisen.
Als vrijspraak dan komt er een media offensief wat je nog nooit hebtgezienquote:Op vrijdag 27 maart 2026 00:20 schreef the-eye het volgende:
Benieuwd of we hierbij van die taferelen krijgen als bij de OJ Simpson case met die handschoen
Dat gaat hij vermoedelijk niet doen. Negen van de tien keer heeft dat geen enkele zin.quote:Op donderdag 26 maart 2026 20:20 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Hij kan in cassatie bij de hoge raad. Dat is de enige optie. Dan zal niet de zaak opnieuw behandeld worden, maar alleen gekeken worden of de rechters alles volgens de juiste procedures hebben gedaan en volgens de wet.
Ik vraag me eerder af of hij wel aanwezig is bij de uitspraak.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 00:33 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Als vrijspraak dan komt er een media offensief wat je nog nooit hebtgezien
quote:Op vrijdag 27 maart 2026 10:45 schreef ikweethetookniet het volgende:
Linda de Mol loopt hysterisch weg na vraagje over Ali B: ‘Doei’
De familie van Linda de Mol staat aan het hoofd van een journalistiek media-imperium, maar zelf loopt ze weg als onafhankelijke pers een kritische vraag durft te stellen. “Zeker niet sfeerbevorderend.”
https://www.mediacourant.(...)gje-over-ali-b-doei/
![]()
Zijn zoons wonen natuurlijk in Nederland, dus ik denk dat het voor hem praktischer is om het gewoon te accepteren. En volgens mij zal die straf hem niet eens zo zwaar vallen, op het stigma na dan. Zulke types worden in de gevangenis vaak best wel op handen gedragen. En ja, als je miljonair bent zoals hij, kun je het jezelf daar meestal ook wel wat comfortabeler maken.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 06:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vraag me eerder af of hij wel aanwezig is bij de uitspraak.
Grote kans dat hij gewoon in Marokko zit. Of gaat hij werkelijk zijn straf uitzitten?
Dat terwijl ze ervaring heeft met zeden delinquentenquote:
Misschien komt ie wel bij mede rijkaard Frits van E in de cel te zitten.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 11:20 schreef -Mittens- het volgende:
[..]
Zijn zoons wonen natuurlijk in Nederland, dus ik denk dat het voor hem praktischer is om het gewoon te accepteren. En volgens mij zal die straf hem niet eens zo zwaar vallen, op het stigma na dan. Zulke types worden in de gevangenis vaak best wel op handen gedragen. En ja, als je miljonair bent zoals hij, kun je het jezelf daar meestal ook wel wat comfortabeler maken.
Of nieuwe hoerentent, de naam weet hij al: consentquote:Op vrijdag 27 maart 2026 11:25 schreef StateOfMind het volgende:
Misschien komt ie wel bij mede rijkaard Frits van E in de cel te zitten.
En begint ie straks zij eigen supermarkt.
Of Nederland heeft er straks een nieuwe rappert bij, MC Frits 😱
Maar hij zat nu ook hele lange periodes in Marokko en Dubai.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 11:20 schreef -Mittens- het volgende:
[..]
Zijn zoons wonen natuurlijk in Nederland, dus ik denk dat het voor hem praktischer is om het gewoon te accepteren. En volgens mij zal die straf hem niet eens zo zwaar vallen, op het stigma na dan. Zulke types worden in de gevangenis vaak best wel op handen gedragen. En ja, als je miljonair bent zoals hij, kun je het jezelf daar meestal ook wel wat comfortabeler maken.
Dan was hij wel daar gebleven.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 06:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vraag me eerder af of hij wel aanwezig is bij de uitspraak.
Grote kans dat hij gewoon in Marokko zit. Of gaat hij werkelijk zijn straf uitzitten?
Hij verbleef tot voor kort in Dubai, niet in Marokko.quote:
Hij is voor de eerste rechtszaak lange tijd in zijn vakantiewoning geweest in Marokko.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 13:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hij verbleef tot voor kort in Dubai, niet in Marokko.
En het schijnt daar momenteel niet meer zo heel tof te zijn.
Nu.nlquote:Op maandag 30 maart 2026 09:51 schreef Tengano het volgende:
Waar zijn de links van een livefeed? Ik zie niks bij de Telegraaf of het AD
Ik heb alleen deze, maar die is al verouderd.
https://www.ad.nl/show/li(...)jill-helena~a254a9d2
Of is er vandaag geen livefeed?
Dit is er een:
(inclusief filmpje)
https://www.shownieuws.nl(...)-dag-in-hoger-beroep
Ja, dat begreep ik. Maar er staat toch nog meer op het programma. Het OM en de advocaten gaan nog reageren begreep ik en ook Ali gaat aan het eind nog wat zeggen.quote:Op maandag 30 maart 2026 09:59 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Nu.nl
Maar de verhoren zijn achter gesloten deuren dus veel zal er niet zijn.
quote:Het is nog onduidelijk hoelang het horen van de getuigen gaat duren en hoe laat we dus verder gaan met de repliek en dupliek in de zaak.
Swier roept ook een productieleider van het programma op. Ik kan me zo voorstellen dat diegene dan weer ontkent wat de ex-vriend van Ten Damme beweert. Swier roept natuurlijk niet voor niets deze twee getuigen op. Hij wil het verhaal van Ten Damme onderuit halen.quote:Op maandag 30 maart 2026 09:47 schreef SEMTEX het volgende:
Ik kan me herinneren dat ik ergens gelezen had dat die ex-vriend het verhaal van Ellen ten Damme bevestigde, dat ze na die ontmoeting met Ali B van slag was.
Nee die productieleider heeft ook een belastende verklaring afgelegd eerder.quote:Op maandag 30 maart 2026 11:07 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Swier roept ook een productieleider van het programma op. Ik kan me zo voorstellen dat diegene dan weer ontkent wat de ex-vriend van Ten Damme beweert. Swier roept natuurlijk niet voor niets deze twee getuigen op. Hij wil het verhaal van Ten Damme onderuit halen.
Bizar weer dat het achter gesloten deuren moet vanwege mogelijke bedreigingen. Ik zou dat als OM toch nog even benoemen.quote:Op maandag 30 maart 2026 11:07 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Swier roept ook een productieleider van het programma op. Ik kan me zo voorstellen dat diegene dan weer ontkent wat de ex-vriend van Ten Damme beweert. Swier roept natuurlijk niet voor niets deze twee getuigen op. Hij wil het verhaal van Ten Damme onderuit halen.
Ze worden achter gesloten deuren gehoord vanwege de media aandacht. Vooral ten Damme heeft veel bagger over zich heen gehad.quote:Op maandag 30 maart 2026 11:12 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Bizar weer dat het achter gesloten deuren moet vanwege mogelijke bedreigingen. Ik zou dat als OM toch nog even benoemen.
Ook bizar dat Ali dat allemaal wel goed lijkt te vinden. Ik dacht dat hij zo’n frisse jongen was.
Jij moet het media-aandacht, zij zelf noemen het bedreigingen.quote:Op maandag 30 maart 2026 11:14 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ze worden achter gesloten deuren gehoord vanwege de media aandacht. Vooral ten Damme heeft veel bagger over zich heen gehad.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |