abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 april 2026 @ 20:47:52 #151
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220508628
As usual mijn AVG-tje voor de broodnodige kracht. Helaas was de yoghurt op anders had ik het graag toe genomen met overheerlijke müsli.
pi_220509802
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 20:14 schreef Kanaroe het volgende:
Lekkere pan succotash, met mais van de kolf, zoete aardappel, groene en oranje paprika, handje gehalveerde sugarsnaps en een boel platte peterselie (eigen kweek)
Een kleurig geheel :)
Met daarbij een varkenshaasje uit de oven (met mosterd, bruine suiker en knoflook besmeerd en omwikkeld met een paar plakjes spek)
Lekker!
Succotash opgezocht. Lekker voedzaam :Y)
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2026 20:17 schreef ondeugend het volgende:
De zooi van voor en na zal ik jullie besparen.

[ afbeelding ]

En de asperge-plasgeur ook. 🤣
Plasgeur is het waard, heerlijk zeg!
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220509896
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 18:22 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ribeye (400gr😋, drooggerijpt) met een roquefort-walnotensaus, verse frietjes, salade en Tzaziki
:9~ :9~
pi_220510989
Mimosa's en croissantjes
  zondag 5 april 2026 @ 09:56:48 #155
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220511039
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 09:51 schreef Sarabi het volgende:
Mimosa's en croissantjes
Kut, geen mimosa's hier helaas. Ga maar koffie maken dan _O-

Zalig Pasen allen *O* :B *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220511215
Ik heb geen uitgebreid paasontbijt gemaakt.
2 witte bolletjes, eentje met een gekookt eitje, en eentje met oude kaas, paar aardbeien, maar die vond ik smakeloos en nog vrij hard.

Voor vanmiddag heb ik een foccaccia.

Vanavond gebakken aardappeltjes en een salade.

Verder nog wel wat fruit en te snacken zo tussendoor.

Vrolijk Pasen!


[ Bericht 7% gewijzigd door Karzai op 05-04-2026 11:31:26 ]
  zondag 5 april 2026 @ 12:01:55 #157
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220511856
Crosspost
Kibbesoep aan het maken, ouwe soepkip uit de wei, prei, peterseliewortel, knoflook, saffraan, peperkorrel, foeli, citroenschil. Laurierblad en water :-)
Kan nu de hele dag opstaan tot ie uit elkaar valt
Erbij: Bladerdeegsoldaatjes met oude Beemsterkaas
pi_220513248
Leuke brunch gehad. Ik had een havermout bosbessenmuffin, kampioentje peperrosbief en eiersalade, bakje meloen en aardbeien.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  Moderator / Redactie Sport zondag 5 april 2026 @ 17:22:40 #159
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220514598
Ik ga zo maar een vissige pasta in elkaar draaien.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 5 april 2026 @ 18:29:58 #160
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220515034
Vandaag weer mijn AVG-tje gehad (ik eet vroeg) en dankzij de saucijsjes was het heerlijk. Müsli met (dit keer) volle yoghurt toe. Die halfvolle yoghurt was net veredeld water. Binnenkort maar weer eens popcorn maken. :Y)
pi_220515147
Een of andere ovenschotel kip met spek en paprika/ui. Met aardappeltjes en prei.
Morgen brunch bij familie.
  zondag 5 april 2026 @ 19:02:20 #162
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220515258
quote:
7s.gif Op zondag 5 april 2026 19:02 schreef MadMaster het volgende:
Na de paaslunch vanmiddag hoef ik nu even niets te eten… :Y)
het ziet lekker uit ;)
pi_220515353
M'n moeder kwam eten dus even iets 'sjieks' verzonnen;

1 persoons Beef Wellingtons (met biefstukjes)
Romige knolselderij-aardappelpuree met veel peterselie
Sperzieboontjes-sugarsnaps-rode ui-cherrytomaat, met balsamico

Havermout perencrumble met slagroomijs na

Nu vol!
  zondag 5 april 2026 @ 19:42:15 #165
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_220515424
En omdat er asperges over waren vandaag nog eens maar met een frissere lentetwist

Mijn plek aan tafel was al wel vast ingenomen...
Hij lust ook asperge dus geen hond die over zijn plas heen plast. :D

And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  zondag 5 april 2026 @ 20:15:48 #166
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_220515592
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 19:28 schreef Kanaroe het volgende:
M'n moeder kwam eten dus even iets 'sjieks' verzonnen;

1 persoons Beef Wellingtons (met biefstukjes)
Romige knolselderij-aardappelpuree met veel peterselie
Sperzieboontjes-sugarsnaps-rode ui-cherrytomaat, met balsamico

Havermout perencrumble met slagroomijs na

Nu vol!
Moeders boft maar! O+
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_220515622
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 19:28 schreef Kanaroe het volgende:
M'n moeder kwam eten dus even iets 'sjieks' verzonnen;

1 persoons Beef Wellingtons (met biefstukjes)
Romige knolselderij-aardappelpuree met veel peterselie
Sperzieboontjes-sugarsnaps-rode ui-cherrytomaat, met balsamico

Havermout perencrumble met slagroomijs na

Nu vol!
Lief! Jullie hebben weer genoten van dit diner :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  maandag 6 april 2026 @ 14:20:34 #168
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220519188
Vanavond maak ik macaroni Bolognese. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220519278
Koffie(ijs)stop met wandelen 🍦
  maandag 6 april 2026 @ 16:18:33 #170
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220519681
Als tussendoortje nu een paar stukjes gerookte palingfilet. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220519906
quote:
88s.gif Op maandag 6 april 2026 16:18 schreef golfer het volgende:
Als tussendoortje nu een paar stukjes gerookte palingfilet. :9
Dat mis ik zo door vis intolerantie :9~
We have far more in common than that which devides us..
pi_220520245
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2026 14:44 schreef Blues het volgende:
Koffie(ijs)stop met wandelen 🍦
[ link | afbeelding ]
Pistache O+

Ik heb Bram besteld :9
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220520397
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2026 17:55 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
Pistache O+

Ik heb Bram besteld :9
Lekker!

Was koffie ijs :9
pi_220520486
quote:
88s.gif Op maandag 6 april 2026 14:20 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik macaroni Bolognese. :9
:9
pi_220521098
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2026 18:16 schreef Blues het volgende:

[..]
Lekker!

Was koffie ijs :9
Ook heerlijk :9

Was leuk. Eerst bij Bram, toen ijs toe bij de Mc (ik Flurry Maltesers karamel). En de 3e gang bij Starbucks, zit allemaal bij elkaar. Decaf pistache latte voor mij.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  maandag 6 april 2026 @ 20:13:27 #176
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220521292
Currywurst gemaakt, eigen saus, aardappelen tot friet verwerkt, smullen.
pi_220521417
Met moeder bij mijn broer en zijn vriendin geweest
Tafel vol lekkers opgeluncht en gewandeld

Zelf meegenomen een vers gebakken desemwit en een bak eiersalade met hindoestaanse massalakruiden
Moeders had een pan aspergesoep meegenomen :9
Zij hadden o.a. portobello's met geitenkaas en artisjokken :9 en zelfgemaakte boreks met spinazie en feta :9
Anyways, de liefde voor lekker eten zit nogal in mijn familie, dus wij zitten nu voldaan thuis op de bank
  maandag 6 april 2026 @ 20:48:14 #178
370431 drakin
vurig typje
pi_220521660
Beef Wellington en bietjes vanavond gehad.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_220524053
Een bakje Franse kwark gehad met schepje More poeder er door
  dinsdag 7 april 2026 @ 13:51:28 #180
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220525443
Aspergetijd.

Vanmiddag maak ik een romige aspergesoep van de schillen en kontjes van asperges ( de mijne met wat Hollandse grijze garnaaltjes er in.). :9

En vanavond worden het in de schil gekookte krielaardappels, gekookte asperges, beenham (eerst in de sousvide en daarna in de oven), een gepocheerd ei voor B. en een gewoon gekookt ei voor mij en een geklaarde botersaus. :Y)

[ Bericht 5% gewijzigd door golfer op 07-04-2026 14:34:05 (toevoeging) ]
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 7 april 2026 @ 14:21:15 #181
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220525639
Vond de asperges zaterdag nog te prijzig, maar wanneer dit zonnige weer aanhoudt zijn ze over een week spotgoedkoop
  dinsdag 7 april 2026 @ 14:46:51 #182
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220525849
quote:
88s.gif Op dinsdag 7 april 2026 13:51 schreef golfer het volgende:
Aspergetijd.

Vanmiddag maak ik een romige aspergesoep van de schillen en kontjes van asperges ( de mijne met wat Hollandse grijze garnaaltjes er in.). :9

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 7 april 2026 @ 15:13:13 #183
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220526224
Chapaghetti in de zon *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220526583
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2026 11:05 schreef Goitske het volgende:
Een bakje Franse kwark gehad met schepje More poeder er door
Ik doe altijd een schepje door de yoghurt/kwark/melk. Is More lekker? Ik heb ESN en die vind ik heel fijn.

Vanavond moet ik in dorp ouders zijn dus eet daar. AGV met andijvie.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220527745
quote:
88s.gif Op dinsdag 7 april 2026 13:51 schreef golfer het volgende:
Aspergetijd.


En vanavond worden het in de schil gekookte krielaardappels, gekookte asperges, beenham (eerst in de sousvide en daarna in de oven), een gepocheerd ei voor B. en een gewoon gekookt ei voor mij en een geklaarde botersaus. :Y)
Smullen!

pi_220527767
Straks babi ketjap, boontjes, een ei en wat rijst :9
Nu eerst een pils want het is nog 24 graden B:)B 8-)
pi_220528972
Broodjes hamburger gemaakt
Met sla, jalapeño's, bacon, tomaat, augurk, plastic cheddar
Gekarameliseerde uien erbij en mijn zoon's signature burgersauce :9
pi_220529329
Aspergesoep met tuinkers

Spinaziequiche met zalm en aardappelen

Yoghurt met agavesiroop en een glas groene thee
  dinsdag 7 april 2026 @ 22:03:08 #189
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220529769
Valess crunchy tenders kaas, met chilisaus
Gekookte krieltjes met hollandaise
Gebakken witlof

Heeeeeeerlijk _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220531930
Net wat buisjes bloed af laten tappen, direct daarna maar langs de warme bakker gefietst voor een lekker ontbijtje
pi_220533564
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 09:14 schreef Karzai het volgende:
Net wat buisjes bloed af laten tappen, direct daarna maar langs de warme bakker gefietst voor een lekker ontbijtje
[ afbeelding ]
Geweldig ontbijt is dat! _O_
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220534738
Rondje strand gedaan, bij vis van Floor bij Zandvoort aan zee, broodjes haring en makreel gegeten aan de kar.
Daarna door naar Bloemendaal aan zee, stukje gewandeld en bij Woodstock69 een lekker Sol biertje in de Sol :)



  woensdag 8 april 2026 @ 16:26:36 #193
370431 drakin
vurig typje
pi_220534851
Paaseitjes bij de koffie c_/
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  woensdag 8 april 2026 @ 16:31:35 #194
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220534867
Vanavond maak ik Thaise rijstnoedels, met in Tomasu sweet spicey soja en knoflook gemarineerde grote gebakken garnalen en een komkommersalade met een frisse vinaigrette. :Y)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220535486
quote:
88s.gif Op woensdag 8 april 2026 16:31 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik Thaise rijstnoedels, met in Tomasu sweet spicey soja en knoflook gemarineerde grote gebakken garnalen en een komkommersalade met een frisse vinaigrette. :Y)
:9
  donderdag 9 april 2026 @ 01:09:03 #196
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220538186
Tilburgse foodhal, aanrader!

Quesadilla (kesadille) barbacao met totopos en guacamole :9~
Koreaanse (of wat het Japanse??) cream donut, heel lekker maar was eigenlijk als toetje bedoeld, iets te enthousiast getimed door onszelf :+
En erna Korean fried chicken met soja en knoflook :9~
Uiteraard biertje erbij *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220538483
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2026 01:09 schreef Molo het volgende:
Tilburgse foodhal, aanrader!

Quesadilla (kesadille) barbacao met totopos en guacamole :9~
Koreaanse (of wat het Japanse??) cream donut, heel lekker maar was eigenlijk als toetje bedoeld, iets te enthousiast getimed door onszelf :+
En erna Korean fried chicken met soja en knoflook :9~
Uiteraard biertje erbij *O*
Sjee, ik woon vlakbij Tilburg en hoor van jou over een foodhall
Nooit geweten, klinkt goed
  donderdag 9 april 2026 @ 10:09:06 #198
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220539213
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 07:24 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
Sjee, ik woon vlakbij Tilburg en hoor van jou over een foodhall
Nooit geweten, klinkt goed
Naast het station! Superleuk en zeker met goed weer want ook tafeltjes buiten *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220539320
Ik had gegaard buikspek gekocht. Van de week plakjes van gesneden en gebakken op bao bun met coleslaw. Was wel ok maar niet bijzonder.

Had nog over en gisteren met zelfgemaakte barbecuesaus 3 uurtjes in de slowcooker dat was echt lekker geworden. Met noedels gegeten.

Dalijk met mijn pa naar de markt. Denk makreel halen voor de lunch. Misschien asperges voor vanavond
pi_220540221
Soep met vers zuurdesembrood en kruidenboter






abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')