abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 april 2026 @ 18:31:15 #203
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220542387
Vanavond wegens ziekte een sinaasappel, een ei en een saucijsje.
  donderdag 9 april 2026 @ 19:01:25 #204
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220542538
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2026 18:26 schreef Blues het volgende:

[..]
[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
Ja lekker man!

Wegens dat het weer eens anders loopt hier, tapasplank en gebakken tartaar :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220542646
Hier lekker vis op het menu

Halve gerookte forellen, gerookte zalm en haringen. En een paar sushidingen van de lokale Jumbo
Mierikswortelsausje met yoghurt en mayo, wasabi sojasaus, stokbrood
Rauwe venkel, waspeen, witlof en rucola

Lekker broodjes beleggen aan tafel :9
pi_220542750
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2026 18:31 schreef Boca_Raton het volgende:
Vanavond wegens ziekte een sinaasappel, een ei en een saucijsje.
Beterschap gewenst
  donderdag 9 april 2026 @ 19:18:32 #207
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220542776
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 19:16 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
Beterschap gewenst
Dank je, Kanaroe 🙂
pi_220542984
Beterschap @Boca_Raton -O-

Ik kom net pas thuis, blegh. Iglo Roerbaksensatie gaat de pan in. Lime Curry met garnalen, schijnt nieuw te zijn.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220543108
Zalm op huid lekker gebakken,op een bedje van gekruide rijst. Met salade.
  donderdag 9 april 2026 @ 21:38:43 #210
370431 drakin
vurig typje
pi_220544060
Pasta met kipstukjes vandaag gehad.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  vrijdag 10 april 2026 @ 09:14:37 #211
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220545923
Koffie en twee broodjes met corned beef, oldskool _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220546922
Ik weet dat het "vloeken in de kerk" is, maar wat geniet ik nu enorm van mijn lekkere bak senseo. Week niet kunnen drinken, maar wat heb ik het gemist :9
  Spellchecker vrijdag 10 april 2026 @ 12:07:51 #213
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220547194
Volkoren boterham met makreel :Y)
  vrijdag 10 april 2026 @ 12:15:01 #214
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220547242
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 11:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik weet dat het "vloeken in de kerk" is, maar wat geniet ik nu enorm van mijn lekkere bak senseo. Week niet kunnen drinken, maar wat heb ik het gemist :9
Geniet ervan!!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 10 april 2026 @ 12:17:06 #215
269692 Divje
brr brr patapim
pi_220547280
Wit bolletje met haggis en gebakken bacon :@
oh ah toma toma vem vem vem vem
  vrijdag 10 april 2026 @ 13:46:39 #216
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220548059
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 12:17 schreef Divje het volgende:
Wit bolletje met haggis en gebakken bacon :@
:9~ :9~
Baas boven baas
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 10 april 2026 @ 13:51:18 #217
269692 Divje
brr brr patapim
pi_220548088
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 13:46 schreef Molo het volgende:

[..]
:9~ :9~
Baas boven baas
Haggis is nu wel op tho' }:| :'(

Snel nieuwe bestellen bij Kelly's Expat :9 met wat blikjes Irn Bru erbij :D
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_220548909
Koppie thee en een Haags hopje
pi_220549016
Courgettesoep met brood

Soep is in de maak voor straks
  vrijdag 10 april 2026 @ 16:59:14 #220
370431 drakin
vurig typje
pi_220549086
Gevulde paaseitjes en een kop thee
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_220549422
Niet schrikken mensen, maar vandaag kookte ik!


Taco schelpen met Mexicaanse gehaktballetjes, een Mexicaanse maīsmix, avocado/sojakwark dip en wat kaasflakes erover.


pi_220549616
"Maisgerecht" zoals mijn moeder dat vroeger maakte als er snel iets op tafel moest komen. Met een bio braadworstje

pi_220549921
quote:
88s.gif Op dinsdag 7 april 2026 14:46 schreef golfer het volgende:

[..]
[ link | afbeelding ]
Hoi, mijn man heeft van de week weer alle schillen en kontjes van de asperges weggegooid -O- , terwijl ik zo graag een keer iets wil doen daarmee, soepje idd.
Hoe maak je die romige aspergesoep? Ziet r zo lekker uit :9
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
  vrijdag 10 april 2026 @ 19:17:34 #224
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220550101
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 18:54 schreef Fannie het volgende:

[..]
Hoi, mijn man heeft van de week weer alle schillen en kontjes van de asperges weggegooid -O- , terwijl ik zo graag een keer iets wil doen daarmee, soepje idd.
Hoe maak je die romige aspergesoep? Ziet r zo lekker uit :9
De perfecte aspergesoep
Asperges schillen en konten, die snijdsels een 15 minuten afkoken in wat water, afzeven, in dat water de asperges koken. De asperges eten en het water in vriezen.
Dit een paar keer herhalen.
Nu in die heel geconcentreerde aspergeboullion aspergestukken garen, ze er uit nemen en de bouillon binden met wat maizena iets dikker dan gewenst, room toevoegen, asperges toevoegen en afsmaken met wat zout en witte peper (heel klein beetje)
Je hebt nu een goddelijke aspergesoep waar Johnny Boer voor uit de hemel zal afdalen
  vrijdag 10 april 2026 @ 19:37:05 #225
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220550282
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 18:54 schreef Fannie het volgende:

[..]
Hoi, mijn man heeft van de week weer alle schillen en kontjes van de asperges weggegooid -O- , terwijl ik zo graag een keer iets wil doen daarmee, soepje idd.
Hoe maak je die romige aspergesoep? Ziet r zo lekker uit :9
Ik maak hem op deze manier:
Sjalotje snipperen en kort aanbakken in een pan. Schillen en kontjes van asperges toevoegen bij de sjalotten met ruim water en samen met een kippenbouillonblokje aan de kook brengen. 25 minuten zachtjes laten koken. Daarna door een passerzeef alleen het aspergekookvocht opvangen.
Dan 30 gram boter en 30 gram bloem smelten in de pan en daar een gare roux van maken. Dan pollepel voor pollepel het aspergekookvocht toedienen en steeds blijven roeren om klontvorming te voorkomen. Tenslotte een scheut kookroom en wat kerriepoeder, zout en peper erbij doen en klaar is de romige asperge soep. Eventueel kort gekookte aspergekopjes erbij opdienen. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_220550535
Snotterende kerel in huis, dus ik maakte kippensoep zoals het een zorgzame kok betaamt

Lekker met wat stokbrood en roomboter
En wat bapao's die over de datum dreigden te gaan
pi_220550917
Gnocchi alla Sorrentina, met verse spinazie erdoor.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  vrijdag 10 april 2026 @ 21:01:30 #228
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220551109
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 13:51 schreef Divje het volgende:

[..]
Haggis is nu wel op tho' }:| :'(

Snel nieuwe bestellen bij Kelly's Expat :9 met wat blikjes Irn Bru erbij :D
Onwijs lekker ja! Altijd goed om in huis te hebben. Mijn dochter vindt het perfect als snelle maaltijd :D

Hier vanavond ovenschoteltje witlof met ham en bechamelsaus en gekookte krieltjes erbij :9~
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220551307
@Jan_Onderwater mooi recept, maar is me iets te omslachtig voor een "snelle" soep. :@ Evengoed bedankt!

@golfer klinkt goed ^O^ , ik ga hem proberen te maken volgende keer als we asperges hebben en ik m'n echtgenoot met strenge blik zeg dat ie de schillen en kontjes niet! weg moet gooien :Y) . Dankjewel
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
pi_220553157
  zaterdag 11 april 2026 @ 09:51:59 #231
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220553621
Koffie en een gevulde koek c_/ :9
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  zaterdag 11 april 2026 @ 11:51:55 #232
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220554368
2 zelf belegde keizerbroodjes met carpaccio (en rucola, geoosterde pijnboompitten, parmezaanse kaasflakes en truffelmayo) :9

EDIT De carpaccio was niet meer goed, dus het werd rauwe ham. Ķķk lekker :Y

[ Bericht 3% gewijzigd door Whiskers2009 op 11-04-2026 12:28:27 ]
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 11 april 2026 @ 12:07:24 #233
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220554476
Geroosterd Duits zuurdesem en roerei
Actimel er nog bij voor mijn ingewanden :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 11 april 2026 @ 12:38:27 #234
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220554711
Geroosterd brood met kaas.
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  zaterdag 11 april 2026 @ 12:48:46 #235
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220554795
Tosti ham-cheddar. :Y)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
  zaterdag 11 april 2026 @ 12:53:16 #236
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220554833
Spaanse tortilla gemaakt van de aardappels die gisteren overbleven
pi_220555033
ik pleur wat plofkip in de marinade en die bak ik vanavond met ui, paprika en tomaat, eet er een ciabatta bij :9
pi_220555442
quote:
4s.gif Op zaterdag 11 april 2026 09:51 schreef RedShoe het volgende:
Koffie en een gevulde koek c_/ :9
Gevulde koek, heerlijk, zeker van een banketbakker O+

Ik maak vanavond flammkuchen met gegrilde groenten, hummus en sweet chili garnalen. Eens wat anders :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zaterdag 11 april 2026 @ 15:55:45 #239
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220556069
Voor vanavond (en nog een dag) pizza's besteld.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_220556101
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 11:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik weet dat het "vloeken in de kerk" is, maar wat geniet ik nu enorm van mijn lekkere bak senseo. Week niet kunnen drinken, maar wat heb ik het gemist :9
Vloek maar zo hard als dat je wil, ik doe mee, want ik ben ook van de ordinaire Senseo 😃
pi_220556109
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 15:59 schreef Scriptascripta het volgende:

[..]
Vloek maar zo hard als dat je wil, ik doe mee, want ik ben ook van de ordinaire Senseo 😃
Samen staan we sterk
pi_220556118
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 16:00 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Samen staan we sterk
Tis dat je helemaal aan de andere kant van het land woont, anders had ik graag een keer een Senseootje met je gedronken!
pi_220556377
Verspilmeniet-witte asperges, kilo gekocht bij Lidl. Zijn een soort catwalkmodelletjes O-)
Gekookt in bouillon van kip

Met een halve gegrilde kip en in diezelfde bouillon gebancheerde courgetteschijfjes
Heerlijk!

[ Bericht 0% gewijzigd door Kanaroe op 11-04-2026 18:08:56 ]
  zaterdag 11 april 2026 @ 17:34:40 #244
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220556669
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 16:00 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Samen staan we sterk
_O_ ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 11 april 2026 @ 17:35:24 #245
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220556677
Nu een aperitiefje, karaagekip
Uiteraard hier garagekip genoemd :+

Straks pokebowl met garnalen :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220556709
Garagekip :D
  zaterdag 11 april 2026 @ 17:48:30 #247
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220556782
Aardappelen met doperwten :9
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  zaterdag 11 april 2026 @ 18:03:23 #248
269692 Divje
brr brr patapim
pi_220556902
Zoete aardappel-puree, krokante kikkererwten met cheezy fries kruiden en een dikke plak bloedworst :9
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_220556970
quote:
88s.gif Op zaterdag 11 april 2026 15:55 schreef golfer het volgende:
Voor vanavond (en nog een dag) pizza's besteld.
Marinara voor golfer (onderste)en voor mij de pollo.




:9~
  zaterdag 11 april 2026 @ 18:22:04 #250
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220557030
Huisgemaakte Hamburgers met spek en echte Cheddar, rucola en coeur du Boeuf tomaten
pi_220557278
Toetje! Oppo ijs, mango en galiameloen :9
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220557804

  zaterdag 11 april 2026 @ 22:00:07 #253
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_220558948
Ik heb een jalopeno grillworst gebakken.

“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
  zondag 12 april 2026 @ 11:08:01 #254
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_220561461


Griekse yoghurt met Hollandse aardbeien, blauwe bessen en honing.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_220561551
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 18:14 schreef Blues het volgende:

[..]
Marinara voor golfer (onderste)en voor mij de pollo.

[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]

:9~
Ziet er echt niet uit
pi_220562309
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 22:00 schreef Curiosity het volgende:
Ik heb een jalopeno grillworst gebakken.

[ link | afbeelding ]
Oooh die ziet er goed uit
  zondag 12 april 2026 @ 12:23:54 #257
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220562343
quote:
2s.gif Op zondag 12 april 2026 11:19 schreef Moass het volgende:

Ziet er echt niet uit
Gaat ook niet om hoe het er uit ziet, maar hoe het smaakt.
Dit zijn echte pizza's van een Italiaans restaurant en niet van een keten als Domino's of New York Pizza.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
  zondag 12 april 2026 @ 12:26:52 #258
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_220562384


Lasagne voorbereid, vanavond nog half uurtje in de oven.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
  zondag 12 april 2026 @ 12:28:31 #259
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_220562400
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2026 12:22 schreef Goitske het volgende:

[..]
Oooh die ziet er goed uit
Dank je
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
  zondag 12 april 2026 @ 12:33:24 #260
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220562425
Ribeye Steak met friet en salade
  zondag 12 april 2026 @ 12:36:27 #261
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220562438
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 12:33 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ribeye Steak met friet en salade
Stevige lunch.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
  zondag 12 april 2026 @ 13:03:41 #262
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220562649
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 12:36 schreef golfer het volgende:

[..]
Stevige lunch.
Vanavond pas, maak er een saus bij op basis van runderfond, witte wijn, roquefort en room
pi_220562843
quote:
81s.gif Op zondag 12 april 2026 12:23 schreef golfer het volgende:

[..]
Gaat ook niet om hoe het er uit ziet, maar hoe het smaakt.
Dit zijn echte pizza's van een Italiaans restaurant en niet van een keten als Domino's of New York Pizza.
_O-
  zondag 12 april 2026 @ 17:31:14 #264
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220566720
Nu chips en koffie

Straks curly fries met zure room en kaassaus, chicken tenders, zak traybake groenten van de Jumbo. Makkelijk en lekker *O*

Bossche bollen toe omdat het kan.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220566958
Door gezondheidsperikelen ben ik geen keukenprinses meer, maar ik vind dit wel een leuk topic om mee te schrijven in plaats van alleen maar mee te lezen.

Vandaag poké bowl rijst met babi ketjap van de Jumbo (hun "aziatische maaltijden" zijn verrassend lekker) en strakjes een koffie ijsje, erg lekker en ook van de Jumbo.
pi_220567023
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 16:05 schreef Blues het volgende:
Rondje strand gedaan, bij vis van Floor bij Zandvoort aan zee, broodjes haring en makreel gegeten aan de kar.
Daarna door naar Bloemendaal aan zee, stukje gewandeld en bij Woodstock69 een lekker Sol biertje in de Sol :)
Ik ben al heel erg lang (!) niet meer in Zandvoort geweest maar is dit de "geef het door, eet vis van Floor" kar? Hun hom en kuit schotel met sausjes en een dot aardappelsalade staat in mijn geheugen gegrift 🥰.
pi_220567373
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 22:00 schreef Curiosity het volgende:
Ik heb een jalopeno grillworst gebakken.

[ link | afbeelding ]
Heb je dat dan zelf gemaakt? :o
pi_220567395

Aardbeientaartje gemaakt.
Misschien niet zo netjes maar het smaakte wel :P
pi_220567550
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 22:00 schreef Curiosity het volgende:
Ik heb een jalopeno grillworst gebakken.

[ link | afbeelding ]
Zelf grillworst maken is echt knap :o
Je hebt vast gesmuld van dikke warme plakken O+
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220567564
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2026 18:33 schreef Magica het volgende:
[ afbeelding ]
Aardbeientaartje gemaakt.
Misschien niet zo netjes maar het smaakte wel :P
Ik vind hem zeker netjes, jammie!
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220567587
Ik had net witlofrolletjes met ham en komijnekaas + gekruide en gepaneerde kabeljauwfilets.
Toe Hollandse aardbeien en mango's.
Heerlijk gegeten.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220567594
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2026 18:33 schreef Magica het volgende:
[ afbeelding ]
Aardbeientaartje gemaakt.
Misschien niet zo netjes maar het smaakte wel :P
Het ziet er heerlijk uit; had je er ook een beetje slagroom naast? Wat zijn de witte korreltjes op de taart?
pi_220567650
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2026 18:56 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik had net witlofrolletjes met ham en komijnekaas + gekruide en gepaneerde kabeljauwfilets.
Toe Hollandse aardbeien en mango's.
Heerlijk gegeten.
Ik zou zķ graag witlof willen lusten maar ik kan niet wennen aan de té bittere smaak en gekookt de manier hoe het eruit ziet 🥴. Maar alles erop en eraan is heerlijk.
pi_220567808
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 18:56 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Het ziet er heerlijk uit; had je er ook een beetje slagroom naast? Wat zijn de witte korreltjes op de taart?
Zat al genoeg slagroom in de vulling :P
Dat witte was ‘knetterchocola’ van de ah van Kerst nog, was bijna over datum. Maar het knettert helemaal niet :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Magica op 12-04-2026 19:59:03 ]
pi_220567831
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2026 19:24 schreef Magica het volgende:

[..]
Zat al genoeg slagroom in de vulling :P
Dat witte was ‘knetterchocola’ van de ah Cannes Kerst nog, was bijna over datum. Maar het knettert helemaal niet :')
Ah, dat ken ik van heul vroeger. Snoepkorreltjes die je op je tong legde en die knetterden wel 🤗.
pi_220568355
Na een wandeling en fietstochtje naar het afhaalloket van het lokale Chin. Ind. Spec. Rest. gefietst.

Samen met man een grote loempia gedeeld, plus nasi, babi pangang, krokant spek en atjar tjampoer
Ouderwets lekker :9
pi_220568398
Mooie taart @Magica, die aardbeien, mjammmmmm O+

En @Curiosity, welkom terug weer en wat een mooie worst _O_
  zondag 12 april 2026 @ 21:32:00 #278
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_220568736
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2026 18:31 schreef Magica het volgende:

[..]
Heb je dat dan zelf gemaakt? :o
Nee hoor, alleen zelf afgebakken 😎

Maar echt onwijs lekker.
Deze komt bij Spek en vers vandaan.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_220570242
koffie
eitje met spek, kwark met vijgenjam

lunchpakket
een banaan, pruim en 2 mandarijnen
2 boterhammen met farmersalade en 2 boterhammen met shoarmarollade :)
  maandag 13 april 2026 @ 14:41:12 #280
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220573277
Gisteravond uit eten geweest.
Vanavond het restant van de pizza's van zaterdag weer oppiepen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_220573324
Vanavond een salade, gehaktbal en brood
pi_220574878
Vanmiddag twee peren, een kommetje champignonsoep met veel sriracha saus, een groot glas thee, een sloot koffie met een volle handjevol (...) kersenbonbons (het was zo'n dag). Straks een broodje (of twee) goulash kroket met veel mosterd. Ik had bij Flink 3 tassen met 50%-65% korting besteld (sloeber als dat ik ben); fruit, bakker en overige artikelen. Heerlijk en alles in goede staat, om in te vriezen of vers te eten.
pi_220575222
Ondermaatse witte asperges (koop ik nooit meer, veel te veel schilwerk), gebakken aardappelen met schilletje, en een heerlijk stukje buikspek gemarineerd in rozemarijn, tijm, salie en knoflook op een bedje van uienringen
pi_220575502
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 19:09 schreef Kanaroe het volgende:
Ondermaatse witte asperges (koop ik nooit meer, veel te veel schilwerk), gebakken aardappelen met schilletje, en een heerlijk stukje buikspek gemarineerd in rozemarijn, tijm, salie en knoflook op een bedje van uienringen
De 'vergeet me nietjes' van de Lidl zijn al dun. Dan hou je na zoveel schillen bijna niks over -O-

Ik ging op ziekenhuisbezoek met zus en ma en daarna bij mijn zus hebben we pizza's gegeten van Domino's. Ik had een Detroit deep dish (lekker krokante kaas aan de buitenkant) met verse tomaat- en saus, 2 soorten kaas en pesto :9
Toe Dulce de leche ijs (door zus gemaakt) met aardbeien.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220576289
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2026 19:40 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
De 'vergeet me nietjes' van de Lidl zijn al dun. Dan hou je na zoveel schillen bijna niks over -O-

Ik ging op ziekenhuisbezoek met zus en ma en daarna bij mijn zus hebben we pizza's gegeten van Domino's. Ik had een Detroit deep dish (lekker krokante kaas aan de buitenkant) met verse tomaat- en saus, 2 soorten kaas en pesto :9
Toe Dulce de leche ijs (door zus gemaakt) met aardbeien.
Inderdaad, te dun voor mijn dunschiller zelfs, maar wel veel materiaal om een soepje mee te maken dus alle restjes liggen in de vriezer
pi_220578062
Koffie, yoghurt, mandarijn en een boterham met pindakaas.
  dinsdag 14 april 2026 @ 13:09:11 #287
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220579694
Pinsa met overgebleven pastasaus, geroosterde paprika en mozzarella :9~
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 14 april 2026 @ 13:32:05 #288
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220579802
Vanavond maak ik weer eens een Spaanse tortilla met chorizo, maar dan zonder spinazie, maar met jonge bladsla erbij. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
  dinsdag 14 april 2026 @ 13:53:07 #289
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_220579874
Men neemt een bakje met pulled pork: https://www.ah.nl/product(...)nschotel-pulled-pork
Koop er een bakje cowlslaw bij, en geraspte kaas/cheddar, en een flesje BBQsaus
Bak de pulled pork in de oven volgens instructies en daarna maak je het chiabatta brood volgens instructies.

Snijd het brood over de lengte doormidden en gooi gauw wat kaas/cheddar op de bovenkant van het brood zodat het lekker kan gaan smelten.
Smeer de onderkant van het brood in met colwslaw en verdeel het pulled pork vlees over de cowlslaw.
Wat dotjes BBQ saus erover en vouw het brood dicht en druk goed samen.

Dit is het beste broodje wat er bestaat, geloof je me niet? maak het.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  dinsdag 14 april 2026 @ 15:09:30 #290
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220580120
Nu, als tussendoortje, een haring vers van het mes van een viskraam. :Y)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_220580428
Ik ga voor witlofsalade, met rode paprika, appel, ei, walnoot en een blokje kaas
Kaasschnitzel of runderburger erbij en aardappelröstikoek
pi_220581107
Eieren (hard gekookt) en een halve zak van die airfryergroentes van de AH (zoete aardappel, pompoen, ui en koolrabi). Stiekem vond ik het een nogal droge hap :@
pi_220581138
quote:
Op dinsdag 14 april 2026 13:32 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik weer eens een Spaanse tortilla met chorizo, maar dan zonder spinazie, maar met jonge bladsla erbij. :9
:9 :9
  dinsdag 14 april 2026 @ 18:36:35 #294
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220581147
In rode wijn gestoofd rundvlees met eiernoedels en snijbonen
  Moderator dinsdag 14 april 2026 @ 18:52:20 #295
5428 crew  miss_sly
pi_220581209
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 18:25 schreef Prego het volgende:
Ik heb voor vanavond mezelf plezier gedaan en heb 8 hartige macarons gekocht, groene tomaat, zwarte olijf, geitenkaas en foie gras :9

Eerst gebakken aardappels, doperwten uit de vriezer en 2 merguez
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_220581248
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 april 2026 18:35 schreef Blues het volgende:

[..]
[ link | afbeelding ] :9 :9
Dat ziet er heerlijk uit :9
Lichtelijk jaloers

Oh, ja vegetariër, waarom ook alweer O-)
pi_220581253
Sla, tomaat, gele paprika, tzatziki olijven, rode ui, komkommer, geitenkaas, panchetta
dressing, zwarte peper, chili vlokken, azijn, olijfolie :)


[ Bericht 16% gewijzigd door Karzai op 14-04-2026 19:04:56 ]
pi_220581263
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 18:58 schreef ChildoftheStars het volgende:


Dat ziet er heerlijk uit :9
Lichtelijk jaloers

Oh, ja vegetariër, waarom ook alweer O-)
Zonder chorizo maar met een andere pittige vleesvervanger doen *O*
pi_220581270
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 april 2026 19:00 schreef Blues het volgende:

[..]
Zonder chorizo maar met een andere pittige vleesvervanger doen *O*
Jep, maar niet zo lekker als chorizo ;)
eens opzoek naar een vega receptje
pi_220581746
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 18:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Eieren (hard gekookt) en een halve zak van die airfryergroentes van de AH (zoete aardappel, pompoen, ui en koolrabi). Stiekem vond ik het een nogal droge hap :@
Had er lekker bbqsaus bij genomen. Maakt alles goed te doen vind ik :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220581753
Een heerlijke verse soort van minestronesoep gemaakt (veel groente, zonder bonen, met aardappelpartjes). Nu zit ik te knabbelen op zoute pretzels en strakjes een koffie-ijsje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')