Onwijs lekker ja! Altijd goed om in huis te hebben. Mijn dochter vindt het perfect als snelle maaltijdquote:Op vrijdag 10 april 2026 13:51 schreef Divje het volgende:
[..]
Haggis is nu wel op tho'![]()
![]()
Snel nieuwe bestellen bij Kelly's Expatmet wat blikjes Irn Bru erbij
Gevulde koek, heerlijk, zeker van een banketbakkerquote:
Vloek maar zo hard als dat je wil, ik doe mee, want ik ben ook van de ordinaire Senseo 😃quote:Op vrijdag 10 april 2026 11:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik weet dat het "vloeken in de kerk" is, maar wat geniet ik nu enorm van mijn lekkere bak senseo. Week niet kunnen drinken, maar wat heb ik het gemist
Samen staan we sterkquote:Op zaterdag 11 april 2026 15:59 schreef Scriptascripta het volgende:
[..]
Vloek maar zo hard als dat je wil, ik doe mee, want ik ben ook van de ordinaire Senseo 😃
Tis dat je helemaal aan de andere kant van het land woont, anders had ik graag een keer een Senseootje met je gedronken!quote:
Marinara voor golfer (onderste)en voor mij de pollo.quote:Op zaterdag 11 april 2026 15:55 schreef golfer het volgende:
Voor vanavond (en nog een dag) pizza's besteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |