Ziet er echt niet uitquote:Op zaterdag 11 april 2026 18:14 schreef Blues het volgende:
[..]
Marinara voor golfer (onderste)en voor mij de pollo.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Oooh die ziet er goed uitquote:Op zaterdag 11 april 2026 22:00 schreef Curiosity het volgende:
Ik heb een jalopeno grillworst gebakken.
[ link | afbeelding ]
Gaat ook niet om hoe het er uit ziet, maar hoe het smaakt.quote:
Stevige lunch.quote:
quote:Op zondag 12 april 2026 12:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Gaat ook niet om hoe het er uit ziet, maar hoe het smaakt.
Dit zijn echte pizza's van een Italiaans restaurant en niet van een keten als Domino's of New York Pizza.
Ik ben al heel erg lang (!) niet meer in Zandvoort geweest maar is dit de "geef het door, eet vis van Floor" kar? Hun hom en kuit schotel met sausjes en een dot aardappelsalade staat in mijn geheugen gegrift 🥰.quote:Op woensdag 8 april 2026 16:05 schreef Blues het volgende:
Rondje strand gedaan, bij vis van Floor bij Zandvoort aan zee, broodjes haring en makreel gegeten aan de kar.
Daarna door naar Bloemendaal aan zee, stukje gewandeld en bij Woodstock69 een lekker Sol biertje in de Sol
Heb je dat dan zelf gemaakt?quote:Op zaterdag 11 april 2026 22:00 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zelf grillworst maken is echt knapquote:Op zaterdag 11 april 2026 22:00 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik vind hem zeker netjes, jammie!quote:Op zondag 12 april 2026 18:33 schreef Magica het volgende:
[ afbeelding ]
Aardbeientaartje gemaakt.
Misschien niet zo netjes maar het smaakte wel![]()
Het ziet er heerlijk uit; had je er ook een beetje slagroom naast? Wat zijn de witte korreltjes op de taart?quote:Op zondag 12 april 2026 18:33 schreef Magica het volgende:
[ afbeelding ]
Aardbeientaartje gemaakt.
Misschien niet zo netjes maar het smaakte wel![]()
Ik zou zó graag witlof willen lusten maar ik kan niet wennen aan de té bittere smaak en gekookt de manier hoe het eruit ziet 🥴. Maar alles erop en eraan is heerlijk.quote:Op zondag 12 april 2026 18:56 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik had net witlofrolletjes met ham en komijnekaas + gekruide en gepaneerde kabeljauwfilets.
Toe Hollandse aardbeien en mango's.
Heerlijk gegeten.
Zat al genoeg slagroom in de vullingquote:Op zondag 12 april 2026 18:56 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Het ziet er heerlijk uit; had je er ook een beetje slagroom naast? Wat zijn de witte korreltjes op de taart?
Ah, dat ken ik van heul vroeger. Snoepkorreltjes die je op je tong legde en die knetterden wel 🤗.quote:Op zondag 12 april 2026 19:24 schreef Magica het volgende:
[..]
Zat al genoeg slagroom in de vulling![]()
Dat witte was ‘knetterchocola’ van de ah Cannes Kerst nog, was bijna over datum. Maar het knettert helemaal niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |