abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220557278
Toetje! Oppo ijs, mango en galiameloen :9
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220557804

  zaterdag 11 april 2026 @ 22:00:07 #253
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_220558948
Ik heb een jalopeno grillworst gebakken.

“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
  zondag 12 april 2026 @ 11:08:01 #254
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_220561461


Griekse yoghurt met Hollandse aardbeien, blauwe bessen en honing.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_220561551
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 18:14 schreef Blues het volgende:

[..]
Marinara voor golfer (onderste)en voor mij de pollo.

[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]

:9~
Ziet er echt niet uit
pi_220562309
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 22:00 schreef Curiosity het volgende:
Ik heb een jalopeno grillworst gebakken.

[ link | afbeelding ]
Oooh die ziet er goed uit
  zondag 12 april 2026 @ 12:23:54 #257
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220562343
quote:
2s.gif Op zondag 12 april 2026 11:19 schreef Moass het volgende:

Ziet er echt niet uit
Gaat ook niet om hoe het er uit ziet, maar hoe het smaakt.
Dit zijn echte pizza's van een Italiaans restaurant en niet van een keten als Domino's of New York Pizza.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 12 april 2026 @ 12:26:52 #258
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_220562384


Lasagne voorbereid, vanavond nog half uurtje in de oven.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
  zondag 12 april 2026 @ 12:28:31 #259
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_220562400
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2026 12:22 schreef Goitske het volgende:

[..]
Oooh die ziet er goed uit
Dank je
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
  zondag 12 april 2026 @ 12:33:24 #260
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220562425
Ribeye Steak met friet en salade
  zondag 12 april 2026 @ 12:36:27 #261
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220562438
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 12:33 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ribeye Steak met friet en salade
Stevige lunch.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 12 april 2026 @ 13:03:41 #262
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220562649
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 12:36 schreef golfer het volgende:

[..]
Stevige lunch.
Vanavond pas, maak er een saus bij op basis van runderfond, witte wijn, roquefort en room
pi_220562843
quote:
81s.gif Op zondag 12 april 2026 12:23 schreef golfer het volgende:

[..]
Gaat ook niet om hoe het er uit ziet, maar hoe het smaakt.
Dit zijn echte pizza's van een Italiaans restaurant en niet van een keten als Domino's of New York Pizza.
_O-
  zondag 12 april 2026 @ 17:31:14 #264
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220566720
Nu chips en koffie

Straks curly fries met zure room en kaassaus, chicken tenders, zak traybake groenten van de Jumbo. Makkelijk en lekker *O*

Bossche bollen toe omdat het kan.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220566958
Door gezondheidsperikelen ben ik geen keukenprinses meer, maar ik vind dit wel een leuk topic om mee te schrijven in plaats van alleen maar mee te lezen.

Vandaag poké bowl rijst met babi ketjap van de Jumbo (hun "aziatische maaltijden" zijn verrassend lekker) en strakjes een koffie ijsje, erg lekker en ook van de Jumbo.
pi_220567023
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 16:05 schreef Blues het volgende:
Rondje strand gedaan, bij vis van Floor bij Zandvoort aan zee, broodjes haring en makreel gegeten aan de kar.
Daarna door naar Bloemendaal aan zee, stukje gewandeld en bij Woodstock69 een lekker Sol biertje in de Sol :)
Ik ben al heel erg lang (!) niet meer in Zandvoort geweest maar is dit de "geef het door, eet vis van Floor" kar? Hun hom en kuit schotel met sausjes en een dot aardappelsalade staat in mijn geheugen gegrift 🥰.
pi_220567373
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 22:00 schreef Curiosity het volgende:
Ik heb een jalopeno grillworst gebakken.

[ link | afbeelding ]
Heb je dat dan zelf gemaakt? :o
pi_220567395

Aardbeientaartje gemaakt.
Misschien niet zo netjes maar het smaakte wel :P
pi_220567550
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 22:00 schreef Curiosity het volgende:
Ik heb een jalopeno grillworst gebakken.

[ link | afbeelding ]
Zelf grillworst maken is echt knap :o
Je hebt vast gesmuld van dikke warme plakken O+
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220567564
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2026 18:33 schreef Magica het volgende:
[ afbeelding ]
Aardbeientaartje gemaakt.
Misschien niet zo netjes maar het smaakte wel :P
Ik vind hem zeker netjes, jammie!
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220567587
Ik had net witlofrolletjes met ham en komijnekaas + gekruide en gepaneerde kabeljauwfilets.
Toe Hollandse aardbeien en mango's.
Heerlijk gegeten.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220567594
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2026 18:33 schreef Magica het volgende:
[ afbeelding ]
Aardbeientaartje gemaakt.
Misschien niet zo netjes maar het smaakte wel :P
Het ziet er heerlijk uit; had je er ook een beetje slagroom naast? Wat zijn de witte korreltjes op de taart?
pi_220567650
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2026 18:56 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik had net witlofrolletjes met ham en komijnekaas + gekruide en gepaneerde kabeljauwfilets.
Toe Hollandse aardbeien en mango's.
Heerlijk gegeten.
Ik zou zó graag witlof willen lusten maar ik kan niet wennen aan de té bittere smaak en gekookt de manier hoe het eruit ziet 🥴. Maar alles erop en eraan is heerlijk.
pi_220567808
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 18:56 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Het ziet er heerlijk uit; had je er ook een beetje slagroom naast? Wat zijn de witte korreltjes op de taart?
Zat al genoeg slagroom in de vulling :P
Dat witte was ‘knetterchocola’ van de ah van Kerst nog, was bijna over datum. Maar het knettert helemaal niet :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Magica op 12-04-2026 19:59:03 ]
pi_220567831
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2026 19:24 schreef Magica het volgende:

[..]
Zat al genoeg slagroom in de vulling :P
Dat witte was ‘knetterchocola’ van de ah Cannes Kerst nog, was bijna over datum. Maar het knettert helemaal niet :')
Ah, dat ken ik van heul vroeger. Snoepkorreltjes die je op je tong legde en die knetterden wel 🤗.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')