abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 25 maart 2026 @ 19:46:12 #151
284411 crew  heywoodu
pi_220430595
quote:
10s.gif Op woensdag 25 maart 2026 19:40 schreef UitStraling het volgende:
Mens spreekt hier vaker en liever over de misdaden van Israël (soms compleet verzonnen) dan over de misdaden van Iran.
Daar is dan ook meer discussie over, terwijl nagenoeg iedereen het hier in het topic eigenlijk wel eens is over die van Iran, zoals al vaak is benadrukt.
pi_220430597
quote:
14s.gif Op woensdag 25 maart 2026 19:44 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Helaas, zo werkt het dus niet. Terrorisme is een keuze afkomstig van cultuur en ideologie, geen effect van externe factoren.
De praktijk laat een ander beeld zien.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  woensdag 25 maart 2026 @ 19:47:26 #153
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_220430617
quote:
14s.gif Op woensdag 25 maart 2026 19:43 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Smotrich is een idioot. Die zegt zoveel, die bepaald dat niet.
En dan is het ineens een complottheorie :D

Ik vind dit zo’n leuke rubriek.
Dit, dus.
pi_220430636
quote:
14s.gif Op woensdag 25 maart 2026 19:44 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Helaas, zo werkt het dus niet. Terrorisme is een keuze afkomstig van cultuur en ideologie, geen effect van externe factoren.
Het is toch niet te geloven, wat jij allemaal durft te beweren.
En dan met een stalen gezicht stellen dat jouw visie op feiten is gebaseerd.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_220430641
quote:
14s.gif Op woensdag 25 maart 2026 19:37 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Die van mij natuurlijk, die is immers feitelijk en niet gebaseerd op complottheorieën. Jij denkt ook nog altijd dat Israël heel het Midden-Oosten 'Joods' wil maken, ik kan niets met dergelijke perspectieven omdat ze als een tang op een varken slaan. Leuk voor BNW, niet voor NWS.
Ik wist niet, dat jij al 80 jaar in het Israëlische kabinet zit en daar vrijelijk over mag praten?
pi_220430656
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 19:46 schreef Wantie het volgende:

[..]
Bijna alle mensen bouwen gewoon hun leven weer op na een verloren oorlog onder dictatoriaal bewind.

Wie verzonnen heeft dat terroristen ontstaan door bombardementen spreekt met naïeve of valse tong, terroristen worden opgekweekt vanaf de kindertijd door andere terroristen.
  woensdag 25 maart 2026 @ 19:52:36 #157
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220430668
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 19:45 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Niet mee eens, wat voor de een een terrorist is is voor de ander een vrijheidsstrijder.
Oh really? Zou je dat ook zeggen van bijvoorbeeld Breivik of gaan er dan ineens weer andere regels op? Immers zijn er ook mensen die zo een stuk intens verwerpelijk uitschot helemaal prima vinden (neem de appjes in de FvD contreien).

Ik doe niet aan zulk cultureel en moreel relativisme. We weten allemaal heel goed wat terrorisme is en wat terroristen zijn.
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 19:46 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, ook in de praktijk hebben mensen zelfbeschikking en een keuze of men overgaat tot terrorisme of niet.

Voorbeeld: de totaalidioten die recent een Joodse school en een synagoge hier in de fik hebben proberen te zitten hebben zelf die keuze gemaakt en worden niet gedreven door externe factoren.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220430682
quote:
14s.gif Op woensdag 25 maart 2026 19:43 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Smotrich is een idioot. Die zegt zoveel, die bepaald dat niet.
Hij is onderdeel van de Israëlische regering.
  woensdag 25 maart 2026 @ 20:01:36 #159
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_220430740
Een drieluik:
twitter

twitter

twitter
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  woensdag 25 maart 2026 @ 20:02:12 #160
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220430753
quote:
2s.gif Op woensdag 25 maart 2026 19:49 schreef OllieA het volgende:

[..]
Het is toch niet te geloven, wat jij allemaal durft te beweren.
En dan met een stalen gezicht stellen dat jouw visie op feiten is gebaseerd.
Inderdaad, wat ik stel is feitelijk. Overgaan tot terrorisme is een keuze. En ik wil mij daar best wat verder over over uitweiden:

Mensen hebben namelijk zelfbeschikking, wij kunnen dus kiezen of we dingen wel doen of niet. Terrorisme is een doelbewuste keuze om angst te zaaien, berokken van schade of het ontwrichten van de maatschappelijke orde om daarmee het bestuur of politiek te beïnvloeden door middel van bruut geweld. Op deze manier probeert men gewenste veranderingen gerealiseerd te krijgen in lijn met een bepaalde ideologie. Dit is ook in mijn met de definitie van terrorisme, zie ook:
quote:
Terrorisme – Het uit ideologische motieven (voorbereiden van het) plegen van op mensenlevens gericht geweld, of het veroorzaken van maatschappij-ontwrichtende schade, met als doel (een deel van) de bevolking ernstige vrees aan te jagen, maatschappelijke veranderingen te bewerkstelligen en/of politieke besluitvorming te beïnvloeden.

Bron
En tevens:
quote:
Terrorism is widely considered a deliberate, strategic choice rather than a random act of insanity. It is a calculated tactic used by organizations to achieve political, ideological, or religious goals by instilling fear, often selected as a method to maximize influence or force concessions when other avenues are unavailable.

Key aspects of terrorism as a choice include:

Rational Calculation: Groups often perform cost-benefit analyses, viewing terrorism as the most effective method to advance their objectives, according to researchers like Martha Crenshaw and experts in the E-International Relations article.
Tactical Choice: It is a strategic tool—a "Milieu Goal"—aimed at changing the social or political environment, often when actors believe they have no other options to achieve their ends, says the International Centre for Counter-Terrorism - ICCT.
Individual Motivations: While the tactic is strategic for groups, individual participation can be driven by a mix of ideology, social isolation, desire for significance, or financial incentives.
Limited Rationality: Some scholars argue that while the choice may seem rational to the perpetrators, it is often a "rationality of irrationality," where actors make deliberate decisions that appear irrational to society, but serve their specific group goals, according to E-International Relations.

Although personal factors like ideology or psychology influence this choice, the act of terrorism itself is treated as a premeditated action, not an involuntary or inevitable one.

Bron: Google Gemini
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220430772
quote:
14s.gif Op woensdag 25 maart 2026 19:52 schreef HowardRoark het volgende:
We weten allemaal heel goed wat terrorisme is en wat terroristen zijn.
Ik zou zeggen, kom eens met een definitie van terrorisme die vooral definieert wat het verschil is tussen terrorisme en "normale" oorlogvoering.
  woensdag 25 maart 2026 @ 20:04:03 #162
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220430779
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 19:54 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Hij is onderdeel van de Israëlische regering.
Klopt, hij is de minister van Financiën. Die beslist niet even eigenhandig welke stukken landen er wordt geannexeerd of niet.
pi_220430839
quote:

[..]
Oh really? Zou je dat ook zeggen van bijvoorbeeld Breivik of gaan er dan ineens weer andere regels op? Immers zijn er ook mensen die zo een stuk intens verwerpelijk uitschot helemaal prima vinden (neem de appjes in de FvD contreien).

Ik doe niet aan zulk cultureel en moreel relativisme. We weten allemaal heel goed wat terrorisme is en wat terroristen zijn.
[..]
Nee, ook in de praktijk hebben mensen zelfbeschikking en een keuze of men overgaat tot terrorisme of niet.

Voorbeeld: de totaalidioten die recent een Joodse school en een synagoge hier in de fik hebben proberen te zitten hebben zelf die keuze gemaakt en worden niet gedreven door externe factoren.
In de context zien, he. Breivik is een lonewolf, net als Volkert vd Graaf.

quote:
De eerste grote terroristische uitdaging voor de Nederlandse orde
kwam vanuit de koloniën, waar activisten die opkwamen voor de
Indonesische onafhankelijkheid al snel als ‘communistische terroristen’ werden bestempeld.
‘Het is moeilijk om aan te geven waar nationalisme stopt en terrorisme begint’, titelde het katholieke dagblad
De Tijd.
https://repository.wodc.n(...)quence=5&isAllowed=y
  woensdag 25 maart 2026 @ 20:10:51 #165
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_220430877
quote:
14s.gif Op woensdag 25 maart 2026 20:04 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Klopt, hij is de minister van Financiën. Die beslist niet even eigenhandig welke stukken landen er wordt geannexeerd of niet.
Maar dat er door de zittende macht, in dit geval de minister van Financiën, openlijk wordt gesproken over landannexatie is dus geen complottheorie. En nu niet meer liegen hè?
Dit, dus.
pi_220430886
quote:
We weten allemaal heel goed wat terrorisme is en wat terroristen zijn.
Ik ben er vrij zeker van, dat jouw mening daarover volledig bepaald wordt door de cultuur en godsdienst van de persoon die het doet. Joodse Israëlieten zijn nooit terroristen.

[ Bericht 0% gewijzigd door SymbolicFrank op 25-03-2026 20:18:51 (Foutje) ]
pi_220430897
quote:
14s.gif Op woensdag 25 maart 2026 14:09 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het viel mij ook op dat dit inderdaad werd vermeld in een aantal media. Op deze manier worden de onjuistheden over de geschiedenis van dit conflict aangewakkerd. Mensen die dat lezen denken dan 'Oh, dus zo is Hezbollah ontstaan. Het was gewoon omdat Israël besloot Libanon aan te vallen'.

Maar dat is natuurlijk niet het volledige verhaal. Het ontstaan van Hezbollah ligt veel complexer. Tevens wordt de reden van het invallen in Libanon wordt volledig achterwege gelaten in zulke verhalen. Israël viel Libanon namelijk niet 'zomaar' aan.
Misschien ligt alles wel gewoon heel complex in dit gebied, zijn er allemaal oorzaken die gevolgen triggeren en is er uiteindelijk geen initiële aanleiding aan te wijzen.
pi_220430905
quote:
14s.gif Op woensdag 25 maart 2026 20:04 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Maar het is wel wat anders dan een complottheorie, wat jij het noemde.
pi_220430906
Als die mijnen er in grote getale in gaan dan hebben we wel echt een mega groot probleem, want dan duurt het echt wel heel lang voordat het weer beter wordt met alle economische gevolgen van dien.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  woensdag 25 maart 2026 @ 20:15:09 #170
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220430923
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 20:10 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Maar dat er door de zittende macht, in dit geval de minister van Financiën, openlijk wordt gesproken over landannexatie is dus geen complottheorie. En nu niet meer liegen hè?
Jawel, is het een complottheorie is de zin dat het beeld wordt gewekt dat niet alleen Smotrich (die bekend staan om zijn extreme uitspraken) die stelt, maar dat Israël hier ook daadwerkelijk werk van wil maken en dat dit een idee is dat breed gedragen wordt. Dát maakt het een complottheorie.

Helemaal als je dat dan dus nog verlegd naar het 'Joods' willen maken dat het hele Midden-Oosten, wat de user waar ik in discussie mee was al meermaals heeft gezegd.
  Moderator woensdag 25 maart 2026 @ 20:15:29 #171
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220430926
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 20:10 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Het annexeren van een stuk land kost een boel geld. Wie gaat er in een land over dat geld?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 25 maart 2026 @ 20:17:06 #172
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_220430944
quote:
14s.gif Op woensdag 25 maart 2026 20:15 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Jawel, is het een complottheorie is de zin dat
Nope. Zelfs niet in die zin. Stop nou maar, je lult jezelf he-le-maal klem.
Dit, dus.
pi_220431003
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 20:17 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Nope. Zelfs niet in die zin. Stop nou maar, je lult jezelf he-le-maal klem.
Draaikonten noem je dat in plat Nederlands.. :D
pi_220431021
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 20:22 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Draaikonten noem je dat in plat Nederlands.. :D
Hij is vrij consistent, dus ik zou het gewoon liegen noemen.
pi_220431027
quote:
Jawel, is het een complottheorie is de zin dat het beeld wordt gewekt dat niet alleen Smotrich (die bekend staan om zijn extreme uitspraken) die stelt, maar dat Israël hier ook daadwerkelijk werk van wil maken en dat dit een idee is dat breed gedragen wordt. Dát maakt het een complottheorie.
Bij een complottheorie denken we aan een onbewezen theorie over geheime plannen waar slechts een kleine groep mensen, die ook de macht hebben om die plannen uit te voeren, kennis van hebben en voor de rest van de wereld geheim houden.

Als Israelische politici openlijk spreken over het annexeren van nog meer land van de buurlanden, dan is dat dus geen complottheorie.
pi_220431032
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 20:23 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Hij is vrij consistent, dus ik zou het gewoon liegen noemen.
Hij gelooft er zelf in, dat is best ernstig.
  woensdag 25 maart 2026 @ 20:27:30 #177
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220431048
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 20:25 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Inderdaad, omdat ik ook gelijk heb. Ik onderbouw mijn posts ook gewoon, dit in tegenstelling tot velen die stellen dat ik niet gelijk zou hebben, maar vervolgens dit niet meer onderbouwen en beginnen met sneren of bespotten. De user beefkeek is daar een uitzondering op, daar kun je best goede discussies mee hebben.
pi_220431076
Dubai leek mij altijd al een interessante map :P

twitter
pi_220431078
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 20:25 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Een pseudologische leugenaar of mythomaan, dus.
pi_220431079
quote:

[..]

Helemaal als je dat dan dus nog verlegd naar het 'Joods' willen maken dat het hele Midden-Oosten, wat de user waar ik in discussie mee was al meermaals heeft gezegd.
Een idee dat niet breed gedragen is is iets heel anders dan een complottheorie.

Israël is op dit moment juist bezig dat gebied in te nemen als bufferzone. Er is niet uitgesproken door Netanyahu dat ze het gebied willen houden, maar dat is wat Smotrich zegt. Oftewel, het wordt letterlijk genoemd door een lid van de regering Netanyahu, en hij wordt er niet op teruggefloten/tegengesproken.

Ik snap echt niet hoe je dit een complottheorie kan noemen.
pi_220431087
quote:
14s.gif Op woensdag 25 maart 2026 19:36 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Iraniërs hebben geen hekel aan Israël, het Iraanse regime heeft hekel aan Israël.
En hoe vaak ben jij dan in iran geweest en heb je opinie peiling afgenomen. _O-

Alexander de grote noemt men daar toch echt na 2300 jaar nog steeds Alexander de veroveraar. De gebeurtenissen wanneer je land half vermorzeld wordt vergeten de meesten niet zomaar.
  woensdag 25 maart 2026 @ 20:32:17 #182
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_220431091
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 20:13 schreef Discombobulate het volgende:
Als die mijnen er in grote getale in gaan dan hebben we wel echt een mega groot probleem, want dan duurt het echt wel heel lang voordat het weer beter wordt met alle economische gevolgen van dien.
Vroeg of laat moet het ook wel een keer zo uitpakken dat de desastreuze gevolgen van figuren als Netanyahu en Trump ook bij ons terugkomen. Nu eens een keer niet alleen de bevolking daar, maar onze economie die hard getroffen wordt door die twee criminelen. Karma is een gore bitch en ik hoop dat de gemiddelde Trumpstemmer economisch gezien een behoorlijk helse tijd tegemoet gaat.
Dit, dus.
pi_220431093
quote:
14s.gif Op woensdag 25 maart 2026 20:27 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Inderdaad, omdat ik ook gelijk heb. Ik onderbouw mijn posts ook gewoon, dit in tegenstelling tot velen die stellen dat ik niet gelijk zou hebben, maar vervolgens dit niet meer onderbouwen en beginnen met sneren of bespotten. De user beefkeek is daar een uitzondering op, daar kun je best goede discussies mee hebben.
Gelijk hebben is nog niet gelijk krijgen (zei mijn vader altijd). Je onderbouwt jouw gelijk hebben met bronnen die soms het tegenovergestelde beweren. En voordat ik weer met voorbeelden moet aankomen, je wordt er vaak ter plekke op gewezen. Hier staat al een voorbeeld in.
pi_220431095
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 20:30 schreef Since2003 het volgende:
Dubai leek mij altijd al een interessante map :P

[ x ]
Ik merk dat ik toch wel een beetje moet wennen aan die hele Twitter-oorlogsvoering. Wat is er nu waar, wat is er grootspraak, wat gaat er wel (of niet) gebeuren.

Die goede oude tijd dat je gewoon CNN aan kon zetten en er een camera op stond was toch wel makkelijker.
pi_220431110
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 20:32 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Ik merk dat ik toch wel een beetje moet wennen aan die hele Twitter-oorlogsvoering. Wat is er nu waar, wat is er grootspraak, wat gaat er wel (of niet) gebeuren.

Die goede oude tijd dat je gewoon CNN aan kon zetten en er een camera op stond was toch wel makkelijker.
Ja, mooie tijden waren dat. Wakker blijven om te zien hoe Baghdad plat werd gegooid :D
pi_220431111
quote:

[..]

De bron is Iraanse staats tv. Of het meer dan borstklopperij is gaan we zien. :P
pi_220431117
quote:

[..]

Maar wel heel patriottisch.
pi_220431125
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 20:34 schreef Toefjes het volgende:

[..]
Ja, mooie tijden waren dat. Wakker blijven om te zien hoe Baghdad plat werd gegooid :D
Ik weet niet of mooi 't goede woord is, maar 't was wel een stuk makkelijker. Geen zorgen over 140.000 twitter-accounts met fakenews, dubieuze bronnen, AI filmpjes etc. Gewoon: "hier is nu een boem, er is iets kapot".
  woensdag 25 maart 2026 @ 20:36:40 #189
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220431127
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 20:30 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Een idee dat niet breed gedragen is is iets heel anders dan een complottheorie.

Israël is op dit moment juist bezig dat gebied in te nemen als bufferzone. Er is niet uitgesproken door Netanyahu dat ze het gebied willen houden, maar dat is wat Smotrich zegt. Oftewel, het wordt letterlijk genoemd door een lid van de regering Netanyahu, en hij wordt er niet op teruggefloten/tegengesproken.

Ik snap echt niet hoe je dit een complottheorie kan noemen.
Zeker, maar een bufferzone is iets anders dan annexeren. En Smotrich bazelt over annexeren, daar is dus totaal geen sprake van. Israël is langer aanwezig geweest in het Zuiden van Libanon, namelijk van de beginjaren 1980 tot beginjaren 2000.

Is er toen overgegaan tot annexatie? Nee.
pi_220431132
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 20:34 schreef Since2003 het volgende:

[..]
De bron is Iraanse staats tv. Of het meer dan borstklopperij is gaan we zien. :P
Vergeleken met Trump en Hegseth?
pi_220431147
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 20:36 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Ik weet niet of mooi 't goede woord is, maar 't was wel een stuk makkelijker. Geen zorgen over 140.000 twitter-accounts met fakenews, dubieuze bronnen, AI filmpjes etc. Gewoon: "hier is nu een boem, er is iets kapot".
Ja, en je besprak het toen gewoon met elkaar en daarna ging je naar bed en de volgende dag las je de krant. Dit allemaal is best een mindfuck inderdaad.
pi_220431157
quote:
14s.gif Op woensdag 25 maart 2026 20:36 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Zeker, maar een bufferzone is iets anders dan annexeren. En Smotrich bazelt over annexeren, daar is dus totaal geen sprake van. Israël is langer aanwezig geweest in het Zuiden van Libanon, namelijk van de beginjaren 1980 tot beginjaren 2000.

Is er toen overgegaan tot annexatie? Nee.
Dit is wat Katz (Israëlische minister van defensie) zegt:
quote:
Katz had said there could be no homes or residents in areas of southern Lebanon where there was "terror," an apparent reference to Hezbollah.

For the second time this week, Katz compared the approach to that taken by the Israeli military in Gaza, saying buildings near the border were being cleared and demolished "to create a defensive buffer and push the threat away from communities."
Op het moment dat je gebied inneemt, woningen die er staan vernietigt en dan andere ministers hebt die roepen dat je het gebied moet annexeren dan is het toch niet gek dat mensen denken dat het geannexeerd wordt?

Nogmaals, dit is geen complottheorie.
pi_220431287
Nou... Nog 'niet neergeschoten'

Dommels. :P

twitter

Hoe dan ook, volgens de Iraanse staats pers ligt die in de Indische Oceaan.
pi_220431296
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 20:41 schreef beefkeek het volgende:

[..]
[..]
Op het moment dat je gebied inneemt, woningen die er staan vernietigt en dan andere ministers hebt die roepen dat je het gebied moet annexeren dan is het toch niet gek dat mensen denken dat het geannexeerd wordt?

Nee, hoor, ze ruimen gewoon terroristen op. Degenen die zich vermomd hebben als vrouwen en kinderen zijn het gevaarlijkste.
pi_220431352
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 19:51 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Bijna alle mensen bouwen gewoon hun leven weer op na een verloren oorlog onder dictatoriaal bewind.

Wie verzonnen heeft dat terroristen ontstaan door bombardementen spreekt met naïeve of valse tong, terroristen worden opgekweekt vanaf de kindertijd door andere terroristen.
Allemaal lege woorden.

De praktijk is dat de terreur die Israël laat neerdalen op Libanon en Gaza er voor zorgt dat er een voedingsbodem is voor nieuwe generaties terroristen.

Je zegt dat bijna alle mensen gewoon hun leven weer opbouwen..

Vanaf 2000 tot nu zijn er tienduizenden aanvallen geweest van Israël op Libanon.

Ga je verder terug in de geschiedenis, dan zijn het er nog veel meer.

Je doet net alsof we praten over 2 aanval, waarna alles herbouwd wordt en mensen weer verder kunnen met hun leven...

Kijk naar Beiroet: tussen 1982 en 2026 velen malen gebombardeerd door Israël.

Als je naar Europa kijkt: tot WW2 hadden we hier ook jaar in jaar uit militaire conflicten.

Onze held Willem van Oranje zou naar de huidige maatstaven gezien worden als een terrorist.

Kijk naar Zuid Afrika.
Mandela zien we als held, maar het Zuid Afrikaanse regime zag hem als terrorist.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  woensdag 25 maart 2026 @ 21:18:52 #196
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220431359
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 20:41 schreef beefkeek het volgende:

[..]
[..]

Waar staat nu dat ze dit gebied gaan annexeren? Ik begrijp het punt niet dat je wilt maken.
  woensdag 25 maart 2026 @ 21:20:17 #197
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220431361
zullen wel klimaat vluchtelingen zijn en die komen toch wel
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  woensdag 25 maart 2026 @ 21:21:26 #198
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_220431369
quote:
14s.gif Op woensdag 25 maart 2026 21:18 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Waar staat nu dat ze dit gebied gaan annexeren? Ik begrijp het punt niet dat je wilt maken.
:') het wordt nu een beetje zielig. Zelfs voor jouw doen.
Dit, dus.
  woensdag 25 maart 2026 @ 21:21:41 #199
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_220431371
Weet iemand al wat het grote - kostbare - cadeau is dat Trump heeft binnengeharkt en niet wil prijsgeven ?
Of zal dat vooral zijn dat gevalletje Iran lekker afleidt en zorgt voor fijne winstnemingen ?
Blijft wonderlijk hoe die oranje mispoes TACO de dingen voor zich(zelf) beziet.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_220431380
quote:
14s.gif Op woensdag 25 maart 2026 21:18 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
De minister van defensie heeft occupy gezegd, met daarbij de opdracht om gebouwen te vernietigen. De minister van financiën heeft annexeren genoemd. Dit allemaal gaat terug naar het punt waar jij dit een complottheorie noemde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')