Was deze het?quote:Op zaterdag 28 maart 2026 10:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik gok op die Turkse mijnheer, stond geloof ik op plek 7
Duidelijk een gok en zeker geen feit.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 11:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
D66 en Democraten Gorinchem
epicbeardman in NWS / Gorinchem onderzoekt mogelijke stemfraude
Ilhan Tekir, Ali Kocak en Farid El Makhloufi
Niet zomaar een willekeurige gok in geval van de 1e persoon natuurlijk.quote:
Het punt is natuurlijk dat een paar honderd stemmen landelijk 0 invloed heeft maar in een middelgrote gemeente als Gorinchem natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 11:29 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Wat is redelijk volgens jou?
Elke keer nieuwe verkiezingen bij vermoeden van kleinschalige stemfraude?
Ilhan Omar ook extreem rechts ?quote:Op dinsdag 31 maart 2026 11:22 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Baudet riep het in 2023 in het openbaar
https://nos.nl/artikel/24(...)lmachten-onwenselijk
[..]
Het komt ook uit de koker van extreem-rechtse groeperingen. Elon Musk deed in 2024 hetzelfde, in ruil voor een ticket aan zijn loterij.
oh dat is niet heel veel hequote:Op dinsdag 31 maart 2026 07:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat staat gewoon in de link, maar omdat ik de beroerdste niet ben en zelf ook wel eens lui ben is hier jouw antwoord:
[..]
hoek met de moeilijke namenquote:
Project Veritasquote:Op dinsdag 31 maart 2026 15:07 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ilhan Omar ook extreem rechts ?
Ilhan Omar Connected Cash-For-Ballots Voter Fraud Scheme Exposed in Minnesota: 'These Here Are All Absentee Ballots...Look...My Car Is Full..." 'Money Is The King Of Everything'
https://www.projectverita(...)e-corrupts-elections
Ilhan Tekir, Ali Kocak en Farid El Makhloufiquote:Op dinsdag 31 maart 2026 16:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vadeboncoeur, Archambeau, Pueyrredon, Bourguignon?
Het is makkelijk weg te schuiven als de bron je niet zint maar de beelden van haar loopjongens met auto vol stembiljetten bestaan toch echt.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 16:34 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Project Veritas
Project Veritas is an American far-right[14] activist[15] group founded by James O'Keefe in 2010.[19] The group produced deceptively edited videos[13] of its undercover operations,[20] which use secret recordings[20] in an effort to discredit mainstream media organizations and progressive groups.[21][22] Project Veritas also used entrapment[12] to generate bad publicity for its targets,[2] and propagated disinformation[24] and conspiracy theories[32] in its videos and operations.
niet op ingaan, is een troll accountquote:Op dinsdag 31 maart 2026 17:04 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Het is makkelijk weg te schuiven als de bron je niet zint maar de beelden van haar loopjongens met auto vol stembiljetten bestaan toch echt.
Oeh, die laatste heeft wel een moeilijke naam. Maar hoe weet je dat het die hoek is?quote:Op dinsdag 31 maart 2026 17:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ilhan Tekir, Ali Kocak en Farid El Makhloufi
hebben de detectives dit topic uitgepluistquote:Op dinsdag 31 maart 2026 17:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oeh, die laatste heeft wel een moeilijke naam. Maar hoe weet je dat het die hoek is?
Lees het PV op pagina 1, reken een beetje wat wel en niet mogelijk is en dan blijven alleen 3 namen overquote:Op dinsdag 31 maart 2026 17:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oeh, die laatste heeft wel een moeilijke naam. Maar hoe weet je dat het die hoek is?
Dan kom je maar met een creditable bron. Niet een alt right Alex Jones achtige wappie Twitter accountquote:Op dinsdag 31 maart 2026 17:04 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Het is makkelijk weg te schuiven als de bron je niet zint maar de beelden van haar loopjongens met auto vol stembiljetten bestaan toch echt.
Gewoon speculeren dus. Kan zijn dat het een van deze drie heren betreft. Aan de andere kant: opvallend veel voorkeurstemmen voor bepaalde kandidaten in 1 stembureau is doodnormaal bij raadsverkiezingen.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 18:41 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Lees het PV op pagina 1, reken een beetje wat wel en niet mogelijk is en dan blijven alleen 3 namen over
Speculeren, redeneren, geef het een naam. Als jij denkt dat het logischer is dat er op 600 stemmen 100 volmacht stemmen meer zijn dan gemiddeld, ook grotendeels op precies dezelfde wijze zijn ingeleverd en deze evenredig verdeeld worden over 100 verschillende kandidaten dan vind ik dat bijzonder.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 19:10 schreef freako het volgende:
[..]
Gewoon speculeren dus. Kan zijn dat het een van deze drie heren betreft. Aan de andere kant: opvallend veel voorkeurstemmen voor bepaalde kandidaten in 1 stembureau is doodnormaal bij raadsverkiezingen.
Volgens mij was ik de eerste die dat deedquote:
Van verschillende partijen en als de juiste er al tussen zit heb je in het beste geval twee van de drie genoemde personen onterecht verdacht gemaakt.quote:, reken een beetje wat wel en niet mogelijk is en dan blijven alleen 3 namen over
Aah ik zie het, had niet door dat jij dat was, maar top.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 22:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Volgens mij was ik de eerste die dat deed.
[..]
Van verschillende partijen en als de juiste er al tussen zit heb je in het beste geval twee van de drie genoemde personen onterecht verdacht gemaakt.
En hoe 'duidelijk' is het wanneer je het niet verder komt dan drie namen?
Maar ik zie slechts een paar bladzijden uit het PV, niet het volledige. Er hebben namelijk meer dan twee partijen meegedaan. En zelfs dan is het nog steeds volledig gokken.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 18:41 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Lees het PV op pagina 1, reken een beetje wat wel en niet mogelijk is en dan blijven alleen 3 namen over
Je beschikt kennelijk over veel meer informatie dan er algemeen bekend is.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 19:48 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Speculeren, redeneren, geef het een naam. Als jij denkt dat het logischer is dat er op 600 stemmen 100 volmacht stemmen meer zijn dan gemiddeld, ook grotendeels op precies dezelfde wijze zijn ingeleverd en deze evenredig verdeeld worden over 100 verschillende kandidaten dan vind ik dat bijzonder.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |