abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 16 april 2026 @ 17:06:49 #211
441859 crew  Lenny77
pi_220594025
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 17:04 schreef Keep_Walking het volgende:
Aan de mods, wat ik allemaal hier bespreek met de andere users heeft een sterke R&P component toch?
Nee
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  donderdag 16 april 2026 @ 17:08:11 #212
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220594027
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 16:53 schreef r_one het volgende:

[..]
[..]
Man, stop hier nou gewoon mee.
Dit heeft een sterke R&P component. De GGZ en psychiatrische patiënten is een belangrijke thema dat besproken moeten worden.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  donderdag 16 april 2026 @ 17:09:36 #213
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220594034
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2026 17:06 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Nee
Emancipatie van de GGZ en de sociale vraagstukken van psychiatrische patiënten in de samenleving is heel belangrijk en past goed in R&P. Laten we daar maar eens over praten.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  Moderator donderdag 16 april 2026 @ 17:12:24 #214
441859 crew  Lenny77
pi_220594047
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 17:08 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Dit heeft een sterke R&P component. De GGZ en psychiatrische patiënten is een belangrijke thema dat besproken moeten worden.
Ja.
Maar niet het paranormale, uitverkozen stuk.
En je bent weer aan het drammen. Je gaat voorbij een modbreak (meerdere want dit is in het begin al gezegd) en zelfs dan geef je nog aan dat jij wel vindt dat het kan. Na mijn zoveelste nee nog een keer als quote op een user.

Gewone GGZ, dagelijkse dingen, werk,...: ja
Paranormale: nee

Zeg het maar als het naar TRU moet. Daar kan je helemaal los gaan als je wil.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  donderdag 16 april 2026 @ 17:20:35 #215
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220594083
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2026 17:12 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ja.
Maar niet het paranormale, uitverkozen stuk.
En je bent weer aan het drammen. Je gaat voorbij een modbreak (meerdere want dit is in het begin al gezegd) en zelfs dan geef je nog aan dat jij wel vindt dat het kan. Na mijn zoveelste nee nog een keer als quote op een user.

Gewone GGZ, dagelijkse dingen, werk,...: ja
Paranormale: nee

Zeg het maar als het naar TRU moet. Daar kan je helemaal los gaan als je wil.
Ik heb geen behoefte om te praten over de paranormale situatie. Ik vind het niet erg als mensen mij niet willen geloven en ik kan het nooit bewijzen.

De GGZ is een belangrijke zaak die ik wil bespreken. Psychiatrische patiënten zijn zwaar gestigmatiseerd door de samenleving en ervaren veel onrecht en onderdrukking. Weten jullie dat ook? Wat vinden jullie hiervan?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  donderdag 16 april 2026 @ 17:58:01 #216
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220594293
-post gewist, zie modbreak aub-

[ Bericht 96% gewijzigd door Lenny77 op 16-04-2026 17:59:06 ]
  Moderator donderdag 16 april 2026 @ 17:58:23 #217
441859 crew  Lenny77
pi_220594297
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 17:20 schreef Keep_Walking het volgende:


De GGZ is een belangrijke zaak die ik wil bespreken. Psychiatrische patiënten zijn zwaar gestigmatiseerd door de samenleving en ervaren veel onrecht en onderdrukking. Weten jullie dat ook? Wat vinden jullie hiervan?
Nee dat weet ik niet want ik vind het ook niet waar.
Sowieso hoor je niet alle psychiatrische patiënten op een hoop te gooien. Je kan iemand met schizofrenie niet vergelijken met iemand met bv borderline.
En sommige psychiatrische aandoeningen zijn nu eenmaal moeilijker om mee om te gaan dan met andere aandoeningen. Vaker zie je ook weigering van medicatie, stiekem stoppen met medicatie, weigeren mee te werken, drankmisbruik , drugsmisbruik terwijl ze WETEN dat dit een gigantische trigger is. Dan wordt het NOG een stukje moeilijker om met deze groep om te gaan.
Het onrecht: vanuit de staat niet. Ze hebben dezelfde rechten en hebben vaker een groter netwerk rond zich vanuit de staat dan iemand die bv aan een depressie lijdt. Ze hebben uitkeringen, ze hebben loopbaanbegeleiding,...
Dus nee het onrecht zie ik niet.

Als jij het over onrecht hebt door de rechtstreekse vrienden of familie: je kent mijn mening. Helaas zit daar een stuk wantrouwen, zelfbescherming en angst bij. En dat kan ik volledig begrijpen. Hoe jammer ook voor de persoon die er ergens niet veel aan kan doen.... Maar ook daar ben ik heb niet helemaal mee eens want ontspoord gedrag ontstaat vaker door inderdaad te knoeien met medicatie, drank of drugs. En DAT heeft die persoon wel in de hand.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lenny77 op 16-04-2026 21:51:07 ]
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_220594336
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 17:08 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Dit heeft een sterke R&P component. De GGZ en psychiatrische patiënten is een belangrijke thema dat besproken moeten worden.
Nee, dit heeft een sterke TRU component. Zotten die denken uitverkoren te zijn door God is een belangrijk thema dat dáár besproken moet worden.
pi_220594435
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 16:47 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
In principe is de opdracht dat ik geloof dat ik uitverkoren ben een hele goede zaak toch? Dat ik de taboe op psychoses bespreekbaar maak en de GGZ wil emanciperen, dat is een belangrijk punt in de samenleving.

Ik heb nog nooit iemand aangevallen of geweld aangedaan in mijn psychoses, alleen een vijand uit mijn jeugd bedreigd op social media, maar die vijand is ook een kwaadaardige persoon die politieke macht heeft.
Jaja, en zie hier (noot aan mevrouw Lenny77: dit is ook een poging de boel weer enigszins ontopic te sturen ;) ) waarom ik denk dat je nog een heeeel lange weg te gaan hebt, ook wat betreft dat stappenplan.

Je beweert niemand kwaad te doen, behalve de persoon die je wel kwaad hebt gedaan, maar ja die heeft het verdiend, dus dat telt dan niet is de ondertoon. Zo werkt het niet natuurlijk, "kwaad doen" is niet enkel jouw perceptie daarvan.
pi_220594460
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 18:24 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Jaja, en zie hier (noot aan mevrouw Lenny77: dit is ook een poging de boel weer enigszins ontopic te sturen ;) ) waarom ik denk dat je nog een heeeel lange weg te gaan hebt, ook wat betreft dat stappenplan.

Je beweert niemand kwaad te doen, behalve de persoon die je wel kwaad hebt gedaan, maar ja die heeft het verdiend, dus dat telt dan niet is de ondertoon. Zo werkt het niet natuurlijk, "kwaad doen" is niet enkel jouw perceptie daarvan.
Misschien is die persoon wel door de duivel uitverkoren.
pi_220594818
ik snap niet zo goed waar je nu heen wil met elke keer van die frases inbrengen en dan vragen wat anderen vinden
het wordt op deze wijze nooit een dagboek.

het verblijft in hoe vinden jullie dit /hoe zien jullie dit..
waarop een antwoord volgt en jij zegt
nou dat is helemaal niet waar

dit gaat toch nergens heen?/

wat wil je nu bereiken met je Dagboek,..
Dingen delen over je leven.
Hoe het gaat met je afkicken.. etc
schrijf daar gewoon over
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  donderdag 16 april 2026 @ 20:41:12 #222
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_220595554
Dit is niet het enige dagboek waar dat gebeurt , waar maak je nog druk om
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_220595722
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 20:41 schreef Puzzie het volgende:
Dit is niet het enige dagboek waar dat gebeurt , waar maak je nog druk om
Vertel ....
pi_220595834
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 14:27 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Over die engelen is het beter dat je mijn boek leest, het is te complex om te begrijpen zonder het hele verhaal te lezen. Kort samengevat, God heeft mij uitgekozen om mijn stamgenoten te redden van de stigma en onderdrukking in de samenleving. Ik moet de leider zijn van de groeiende emancipatiebeweging van psychiatrische patiënten.
Ik heb laatst het boek van Israel van Dorsten gelezen en ben nu bezig met het boek van Endino van Dorsten (kinderen van Ruinerwold). En deze gedachtengang komt zo overeen met de gedachtengang van hun gestoorde vader. Bizar veel gelijkenis. Hoop dat je anderen met rust laat met deze bijzondere opdracht.
pi_220595861
quote:
99s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:15 schreef praadje het volgende:
Hoop dat je anderen met rust laat met deze bijzondere opdracht.
Ik ben wel benieuwd hoe lang het -broze- contact met z'n oom standhoudt.
  donderdag 16 april 2026 @ 21:29:50 #226
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220595924
Ik gebruik dit topic om mezelf weerbaar te maken en alle tegenperspectieven te begrijpen zodat ik in de toekomst kan reageren op mijn tegenstanders en vijanden. Ik weet dat als ik zover ben met mijn ambities om de emancipatie te gaan dragen voor psychiatrische patiënten, ik veel tegenwind en kritiek krijg van mensen die mij niet kennen. Daarom wil ik graag de meningen van iedereen weten over het onderwerp.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_220595995
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:29 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik gebruik dit topic om mezelf weerbaar te maken en alle tegenperspectieven te begrijpen zodat ik in de toekomst kan reageren op mijn tegenstanders en vijanden.
Ik vind dit heel enge intenties waar R&P beslist niet voor bedoeld is imo.

Als dit open blijft, ben ik weg.
quote:
Ik weet dat als ik zover ben met mijn ambities om de emancipatie te gaan dragen voor psychiatrische patiënten, ik veel tegenwind en kritiek krijg van mensen die mij niet kennen. Daarom wil ik graag de meningen van iedereen weten over het onderwerp.
Het is dus allesbehalve een dagboektopic.

Het komt er zelfs niet bij in de buurt :{w

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 16-04-2026 21:40:13 ]
pi_220596081
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:37 schreef r_one het volgende:

[..]
Ik vind dit heel enge intenties waar R&P beslist niet voor bedoeld is imo.

Als dit open blijft, ben ik weg.
[..]
Het is dus allesbehalve een dagboektopic.

Het komt er zelfs niet bij in de buurt :{w
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:37 schreef r_one het volgende:

[..]
Ik vind dit heel enge intenties waar R&P beslist niet voor bedoeld is imo.

Als dit open blijft, ben ik weg.
[..]
Het is dus allesbehalve een dagboektopic.

Het komt er zelfs niet bij in de buurt :{w
Mij niet duidelijk, Helemaal uit R&P of FOK! weg of alleen dit topic ?

Wel met je eens hier meningen willen om te leren om te gaan met "vijanden " lijkt mij ook ongewenst.

vreemd dubbele quote (weet niet hoe dat komt.)
pi_220596113
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:48 schreef Iceage het volgende:

[..]
[..]
Mij niet duidelijk, Helemaal uit R&P of FOK! weg of alleen dit topic ?

Wel met je eens hier meningen willen om te leren om te gaan met "vijanden " lijkt mij ook ongewenst.

vreemd dubbele quote (weet niet hoe dat komt.)
Om te beginnen alleen uit dit topic. En dan zie ik het wel aan hoeveel credits bepaalde users blijven krijgen. Maar met dit soort figuren (lees: met deze intenties) wil ik niks te maken hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-04-2026 21:53:48 ]
pi_220596119
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:53 schreef r_one het volgende:

[..]
Om te beginnen alleen uit dit topic. En dan zie ik het wel aan hoeveel credits sommige users blijven krijgen. Maar met dit soort figuren (lees: met deze intenties) wil ik niks te maken hebben.
Ik ben het helemaal met je eens.
pi_220596148
Mja als dit is hoe TS denkt als hij stabiel is, gaat het ook zonder nakende psychose verkeerd qua denkbeelden. Geloven in paranormale contacten, geloven dat een god je heeft uitverkoren, geloven dat je een bijzondere opdracht hebt gekregen, geloven dat je "vijanden" hebt waarop je de overhand moet leren krijgen. Het zijn niet de gedachtegangen van een normaal functionerend mens, zeg maar...
pi_220596151
quote:
15s.gif Op donderdag 16 april 2026 22:00 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Mja als dit is hoe TS denkt als hij stabiel is, gaat het ook zonder nakende psychose verkeerd qua denkbeelden. Geloven in paranormale contacten, geloven dat een god je heeft uitverkoren, geloven dat je een bijzondere opdracht hebt gekregen, geloven dat je "vijanden" hebt waarop je de overhand moet leren krijgen. Het zijn niet de gedachtegangen van een normaal functionerend mens, zeg maar...
Nou ja, je kan er POTUS mee worden.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220596158
quote:
12s.gif Op donderdag 16 april 2026 22:01 schreef nostra het volgende:

[..]
Nou ja, je kan er POTUS mee worden.
Vooruit, maar TS is geen Amerikaans staatsburger dus dat is geen mogelijkheid voor hem.
pi_220596181
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:29 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik gebruik dit topic om mezelf weerbaar te maken en alle tegenperspectieven te begrijpen zodat ik in de toekomst kan reageren op mijn tegenstanders en vijanden. Ik weet dat als ik zover ben met mijn ambities om de emancipatie te gaan dragen voor psychiatrische patiënten, ik veel tegenwind en kritiek krijg van mensen die mij niet kennen. Daarom wil ik graag de meningen van iedereen weten over het onderwerp.
Gevaarlijke uitspraak. Krijg het vermoeden dat we je in de toekomst nog wel in de krant gaan tegenkomen. En dan niet om je boeken. :{

[ Bericht 0% gewijzigd door -Sigaartje op 16-04-2026 22:30:42 ]
  Moderator donderdag 16 april 2026 @ 22:11:02 #235
441859 crew  Lenny77
pi_220596192
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:29 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik gebruik dit topic om mezelf weerbaar te maken en alle tegenperspectieven te begrijpen zodat ik in de toekomst kan reageren op mijn tegenstanders en vijanden. Ik weet dat als ik zover ben met mijn ambities om de emancipatie te gaan dragen voor psychiatrische patiënten, ik veel tegenwind en kritiek krijg van mensen die mij niet kennen. Daarom wil ik graag de meningen van iedereen weten over het onderwerp.
Hier wil ik ook niet aan meedoen..
FOK! is niet jouw proefbuis.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  donderdag 16 april 2026 @ 22:28:25 #236
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220596249
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:29 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik gebruik dit topic om mezelf weerbaar te maken en alle tegenperspectieven te begrijpen zodat ik in de toekomst kan reageren op mijn tegenstanders en vijanden. Ik weet dat als ik zover ben met mijn ambities om de emancipatie te gaan dragen voor psychiatrische patiënten, ik veel tegenwind en kritiek krijg van mensen die mij niet kennen. Daarom wil ik graag de meningen van iedereen weten over het onderwerp.
Waarom zie je mensen die je tegengas geven eventueel als tegenstanders en vijanden? Mensen in R&P kunnen heel direct zijn, maar de meeste mensen nemen gewoon de tijd om hun oprechte input te geven. Maak niet van iedereen die niet met je eens is een vijand.
  donderdag 16 april 2026 @ 22:35:28 #237
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220596267
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 22:09 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Gevaarlijke uitspraak. Krijg het vermoeden dat we je in de toekomst nog wel in de krant gaan tegenkomen. En dan niet om je boeken. :{
In de krant voor wat dan? Ik heb echt nooit met kwade opzet iemand ernstig schade veroorzaakt. Waarom is mijn uitspraak zo gevaarlijk? Ik bedoel meer dat als ik ooit zover kom dat ik publiekelijk moet discussiëren met mensen dan weet ik wat ze kunnen zeggen of denken. Ik ben al meerdere keren in de krant geweest en ook op radio en tv, waarvan ik alle meningen gehoord heb over hoe ze zich voelen over mij. Ik heb echt nare recensies gelezen over mezelf. Zou jij dat aankunnen of durven?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  donderdag 16 april 2026 @ 22:36:49 #238
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220596270
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 22:28 schreef Momo het volgende:

[..]
Waarom zie je mensen die je tegengas geven eventueel als tegenstanders en vijanden? Mensen in R&P kunnen heel direct zijn, maar de meeste mensen nemen gewoon de tijd om hun oprechte input te geven. Maak niet van iedereen die niet met je eens is een vijand.
Ik heb oprecht vijanden. Mijn vader ook, mijn vader heeft twee moordpogingen overleefd en stond op de dodenlijst van de drugskartel. Hij heeft het overleefd en is nu met pensioen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_220596308
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 22:35 schreef Keep_Walking het volgende:
Zou jij dat aankunnen of durven?
Ja. Ben zelf ook al op tv geweest, op de radio en al vele malen in de krant. Maar jij hebt het over vijanden. Die heb ik niet. En als ik ze zou hebben, zou ik er niet op reageren. Ik vind dat je erg hoog van de toren blaast.
pi_220596354
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:29 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik gebruik dit topic om mezelf weerbaar te maken en alle tegenperspectieven te begrijpen zodat ik in de toekomst kan reageren op mijn tegenstanders en vijanden. Ik weet dat als ik zover ben met mijn ambities om de emancipatie te gaan dragen voor psychiatrische patiënten, ik veel tegenwind en kritiek krijg van mensen die mij niet kennen. Daarom wil ik graag de meningen van iedereen weten over het onderwerp.
Hier is een dagboek niet voor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')