abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 april 2026 @ 18:50:46 #151
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220588023
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 13:58 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ik vind de Keep_Walking van hier en de Keep_Walking in de docu in ieder geval consistent met elkaar. Ik denk dat je je hier dus niet heel anders voordoet dan hoe je in het echt waarschijnlijk bent. Een grote focus ook in de docu op het willen bereiken van aanzien, succes, en populariteit, ook al ben je er (nog) niet klaar voor.
Is dat goed of slecht dat ik niet anders ben hier dan in de docu? Ik ben op dit moment juist mezelf aan het afremmen, ik ga rustig beginnen met vrijwilligerswerk en dan opbouwen naar betaald werk.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  donderdag 16 april 2026 @ 09:14:31 #152
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220590847
Ik was gisteren jarig en heb met mijn oom afgesproken om te gaan lunchen. Ik heb mijn oom lang niet gezien dus het was een spannende ontmoeting, maar het ging goed. Volgende week komt hij weer naar Utrecht om met mijn behandelaars te praten over familiezaken.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_220590883
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 09:14 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik was gisteren jarig en heb met mijn oom afgesproken om te gaan lunchen. Ik heb mijn oom lang niet gezien dus het was een spannende ontmoeting, maar het ging goed. Volgende week komt hij weer naar Utrecht om met mijn behandelaars te praten over familiezaken.
Ten eerste: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag
En wat fijn van je oom, zie je het contact en zijn betrokkenheid met de behandelaren ook als een cadeau van hem?
pi_220590954
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 18:50 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Is dat goed of slecht dat ik niet anders ben hier dan in de docu? Ik ben op dit moment juist mezelf aan het afremmen, ik ga rustig beginnen met vrijwilligerswerk en dan opbouwen naar betaald werk.
Dat zijn mooie stappen, een dagritme is echt de basis waar je heel veel uit gaat halen. Niet voor niets dat dat er zo in geramd wordt in een kliniek.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220591059
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2026 14:08 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik heb een paar weken geleden het gezicht van een demoon met kromme tanden zien verschijnen terwijl ik in bed lag en ik voelde tegelijkertijd een sterke energie mijn lichaam en geest hard trekken en drukken op mijn bed en tegen mijn muur. Ik was zo geschrokken dat ik 112 heb gebeld.

Ik heb vaak meegemaakt dat ik de geesten van de dodenrijk in mijn huis opeens zie en hoor, na een paar seconden verdwijnen ze weer. Ik heb ook Engelen gesproken en gezien, en visioenen gehad van God. Geloof je mij?
Wel erg weinig informatie. Waar gaan die gesprekken met engelen over? Wat vertellen zij? En hoe reageerde 112?
pi_220591060
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 09:14 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik was gisteren jarig en heb met mijn oom afgesproken om te gaan lunchen. Ik heb mijn oom lang niet gezien dus het was een spannende ontmoeting, maar het ging goed. Volgende week komt hij weer naar Utrecht om met mijn behandelaars te praten over familiezaken.
Ah, je bent een Ram. Gefeliciteerd!
  Moderator donderdag 16 april 2026 @ 09:54:09 #157
388664 crew  Dotteke
pi_220591063
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 09:14 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik was gisteren jarig en heb met mijn oom afgesproken om te gaan lunchen. Ik heb mijn oom lang niet gezien dus het was een spannende ontmoeting, maar het ging goed. Volgende week komt hij weer naar Utrecht om met mijn behandelaars te praten over familiezaken.
Nog gefeliciteerd, hoop dat je een leuke dag hebt gehad
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  donderdag 16 april 2026 @ 11:00:56 #158
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220591436
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 09:22 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ten eerste: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag
En wat fijn van je oom, zie je het contact en zijn betrokkenheid met de behandelaren ook als een cadeau van hem?
Ik ben dankbaar dat hij heeft toegezegd om te komen, maar dat is een plicht die hij moet doen geen cadeau. Hij heeft in de levenstestament van mijn moeder beloofd om voor mij te zorgen dat ik goed zit. Als hij en mijn familie niet komen kan ik dakloos worden.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  donderdag 16 april 2026 @ 11:02:02 #159
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220591441
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 09:52 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Wel erg weinig informatie. Waar gaan die gesprekken met engelen over? Wat vertellen zij? En hoe reageerde 112?
Ik heb een boek geschreven over mijn ervaringen met geesten en engelen. Wil je die lezen?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  donderdag 16 april 2026 @ 11:02:42 #160
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220591446
quote:
7s.gif Op donderdag 16 april 2026 09:34 schreef nostra het volgende:

[..]
Dat zijn mooie stappen, een dagritme is echt de basis waar je heel veel uit gaat halen. Niet voor niets dat dat er zo in geramd wordt in een kliniek.
Ja ik kijk er naar uit om weer te werken.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_220591461
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 11:02 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Ik heb een boek geschreven over mijn ervaringen met geesten en engelen. Wil je die lezen?
Nee, die ga ik niet kopen. Maar wil je geen antwoord geven op mijn vraag? Je vraagt zelf of we het geloven, maar daar kan ik geen antwoord opgeven op basis van een paar zinnen. Daarvoor moet je je ervaringen beter beschrijven. En als je boeken wilt verkopen, neem dan contact op met Danny voor het plaatsen van een advertentie. Veel bedrijven gingen je voor.
  donderdag 16 april 2026 @ 12:02:00 #162
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220592141
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 11:04 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Nee, die ga ik niet kopen. Maar wil je geen antwoord geven op mijn vraag? Je vraagt zelf of we het geloven, maar daar kan ik geen antwoord opgeven op basis van een paar zinnen. Daarvoor moet je je ervaringen beter beschrijven. En als je boeken wilt verkopen, neem dan contact op met Danny voor het plaatsen van een advertentie. Veel bedrijven gingen je voor.
Ik heb meerdere paranormale ervaringen gehad in mijn leven en ervaar ze af en toe nog steeds. Afgelopen jaar in November heeft één van mijn beste vrienden zelfmoord gepleegd en ik ben naar zijn begrafenis geweest. Een paar dagen na zijn begrafenis hoorde ik ‘‘s nachts zijn stem fluisteren in mijn oor dat hij in de slechte plek terecht gekomen is en hij vroeg mij of ik hem wil helpen in de toekomst om naar de goede plek te komen in het hiernamaals. Ik heb hem beloofd dat ik hem ga helpen zodra ik daartoe instaat ben.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_220592149
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 18:50 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Is dat goed of slecht dat ik niet anders ben hier dan in de docu?
Ik denk dat het voor jou helpend kan zijn als je deze vraag zelf zou kunnen beantwoorden.

Probeer voor jezelf eens na te gaan wat er juist goed aan is dat je in de docu hetzelfde overkomt als hier op het forum. En ook waarom dat juist niet goed zou zijn.

Als het jou om welke reden dan ook niet lukt om dat voor jezelf helder te krijgen, misschien lukt het jou dan wel om concreet te maken waar je dan precies tegenaan loopt.

Heb je weleens te maken gehad met het invullen van G-schema's? Dat zijn schema's die je (voor jezelf) kunt gebruiken om jouw gedachten wat meer duidelijk te krijgen. Het is namelijk bij ieder mens zo dat hoe gevoeliger iets ligt, hoe moeilijker het wordt om jouw gedachten daarover helder te krijgen. En al helemaal als je daarbij geneigd bent om de daarbij behorende emoties weg te drukken.
pi_220593039
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 12:02 schreef Keep_Walking het volgende:
hij vroeg mij of ik hem wil helpen in de toekomst om naar de goede plek te komen in het hiernamaals. Ik heb hem beloofd dat ik hem ga helpen zodra ik daartoe instaat ben.
En hoe denk je dat te gaan doen? En nog mijn vraag, wat besprak je met die engelen?
  donderdag 16 april 2026 @ 14:27:24 #165
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220593203
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 13:54 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
En hoe denk je dat te gaan doen? En nog mijn vraag, wat besprak je met die engelen?
Over die engelen is het beter dat je mijn boek leest, het is te complex om te begrijpen zonder het hele verhaal te lezen. Kort samengevat, God heeft mij uitgekozen om mijn stamgenoten te redden van de stigma en onderdrukking in de samenleving. Ik moet de leider zijn van de groeiende emancipatiebeweging van psychiatrische patiënten.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_220593238
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 14:27 schreef Keep_Walking het volgende:
Over die engelen is het beter dat je mijn boek leest, het is te complex om te begrijpen zonder het hele verhaal te lezen.
Ga ik niet doen. En je zit hier gewoon verkapte reclame te maken. Ik begin zelfs een beetje te vermoeden dat je dit topic bent begonnen om je boek te promoten. Ook al omdat je in een post zegt dat R&P meer lezers trekt dan TRU. Staat je niet mooi.
pi_220593242
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 14:27 schreef Keep_Walking het volgende:
God heeft mij uitgekozen
Hoe kom je aan zo'n uitspraak? En hoe denk je je vriend uit de hel te redden?
  donderdag 16 april 2026 @ 14:49:18 #168
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220593280
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 12:03 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]
Ik denk dat het voor jou helpend kan zijn als je deze vraag zelf zou kunnen beantwoorden.

Probeer voor jezelf eens na te gaan wat er juist goed aan is dat je in de docu hetzelfde overkomt als hier op het forum. En ook waarom dat juist niet goed zou zijn.

Als het jou om welke reden dan ook niet lukt om dat voor jezelf helder te krijgen, misschien lukt het jou dan wel om concreet te maken waar je dan precies tegenaan loopt.

Heb je weleens te maken gehad met het invullen van G-schema's? Dat zijn schema's die je (voor jezelf) kunt gebruiken om jouw gedachten wat meer duidelijk te krijgen. Het is namelijk bij ieder mens zo dat hoe gevoeliger iets ligt, hoe moeilijker het wordt om jouw gedachten daarover helder te krijgen. En al helemaal als je daarbij geneigd bent om de daarbij behorende emoties weg te drukken.
Ik ben blij dat ik authenticiteit heb en jullie kunnen vertrouwen dat alles wat ik zeg de waarheid is. The good, the bad and the ugly.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  donderdag 16 april 2026 @ 14:51:56 #169
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220593291
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 14:35 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Ga ik niet doen. En je zit hier gewoon verkapte reclame te maken. Ik begin zelfs een beetje te vermoeden dat je dit topic bent begonnen om je boek te promoten. Ook al omdat je in een post zegt dat R&P meer lezers trekt dan TRU. Staat je niet mooi.
Nee, het is niet bedoeling om mijn boek te promoten, maar ik vind het wel belangrijk omdat ik visioenen heb gehad van God en ben stap voor stap bezig om die visioenen te realiseren in de realiteit. Het is niet belangrijk dat ik niet altijd mooi overkomt in mijn topics, ik heb me voorbereid dat ik veel tegenwind kan krijgen en dat niet iedereen mij sympathiek kan vinden.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  donderdag 16 april 2026 @ 14:53:08 #170
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220593297
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 14:37 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Hoe kom je aan zo'n uitspraak? En hoe denk je je vriend uit de hel te redden?
Nou dat weet ik dus niet zeker hoe ik dat moet doen, ik geloof dat het wel lukt in de hiernamaals om het te doen. In dit leven weet ik niet hoe ik het moet aanpakken.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_220593400
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 14:53 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Nou dat weet ik dus niet zeker hoe ik dat moet doen, ik geloof dat het wel lukt in de hiernamaals om het te doen. In dit leven weet ik niet hoe ik het moet aanpakken.
Hoe weet je dat God je heeft uitgekozen? Hij lijkt mij machtiger en krachtiger dan jij.
  donderdag 16 april 2026 @ 15:08:17 #172
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220593417
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 15:05 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Hoe weet je dat God je heeft uitgekozen? Hij lijkt mij machtiger en krachtiger dan jij.
Ik zou hier helemaal niet op reageren. Je kunt geen normaal gesprek voeren met iemand die denkt dat hij door God uitverkoren is en dat engelen tot hem spreken, net zo min als je dan kunt met iemand die aan psychotische wanen lijdt.
The love you take is equal to the love you make.
pi_220593494
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 14:27 schreef Keep_Walking het volgende:
God heeft mij uitgekozen om mijn stamgenoten te redden van de stigma en onderdrukking in de samenleving.
Heb je enig idee wat jou nou zo speciaal maakt dat God jou uitkiest?
  donderdag 16 april 2026 @ 15:18:37 #174
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220593521
Wie weet hoe stabiel je bent als je denkt uitgekozen te zijn door God

[ Bericht 3% gewijzigd door Momo op 16-04-2026 15:43:28 ]
  donderdag 16 april 2026 @ 15:20:58 #175
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220593529
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 15:15 schreef Alloch87 het volgende:

[..]
Heb je enig idee wat jou nou zo speciaal maakt dat God jou uitkiest?
Ik ben niet speciaal, er zijn veel meer mensen die paranormale ervaringen hebben. Eigenlijk heeft iedereen wel eens wat meegemaakt van God of hogere machten die wij niet kunnen zien, maar niet iedereen gelooft erin of is ervan bewust. In mijn geval weet ik niet waarom ik deze taak hebt gekregen, dat werd bepaald voor mij. Waarom werd Martin Luther King of Nelson Mandela gekozen als de leider van hún emancipatiebeweging?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')