abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 maart 2026 @ 14:08:12 #1
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220412588
Ik heb een paar weken geleden het gezicht van een demoon met kromme tanden zien verschijnen terwijl ik in bed lag en ik voelde tegelijkertijd een sterke energie mijn lichaam en geest hard trekken en drukken op mijn bed en tegen mijn muur. Ik was zo geschrokken dat ik 112 heb gebeld.

Ik heb vaak meegemaakt dat ik de geesten van de dodenrijk in mijn huis opeens zie en hoor, na een paar seconden verdwijnen ze weer. Ik heb ook Engelen gesproken en gezien, en visioenen gehad van God. Geloof je mij?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_220412638
Wat is de meerwaarde voor jou om geloofd te worden door een stel mensen, op basis van een tekst die jij op internet zet?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 23 maart 2026 @ 14:20:24 #3
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220412654
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2026 14:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
Wat is de meerwaarde voor jou om geloofd te worden door een stel mensen, op basis van een tekst die jij op internet zet?
Het maakt mij niet uit wie mij gelooft en ik vind het niet erg als mensen mij niet geloven en voor gek verklaren. Ik wil wel graag mijn ervaringen delen en discussies hebben over paranormale zaken en psychische krachten zoals clairvoyance en telepathie.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  maandag 23 maart 2026 @ 14:21:24 #4
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220412658
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 14:20 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Het maakt mij niet uit wie mij gelooft en ik vind het niet erg als mensen mij niet geloven en voor gek verklaren. Ik wil wel graag mijn ervaringen delen en discussies hebben over paranormale zaken en psychische krachten zoals clairvoyance en telepathie.
Open een topic in TRU dan. Dit heeft niets met R&P te maken..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator maandag 23 maart 2026 @ 14:27:35 #5
441859 crew  Lenny77
pi_220412690
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 14:20 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Het maakt mij niet uit wie mij gelooft en ik vind het niet erg als mensen mij niet geloven en voor gek verklaren. Ik wil wel graag mijn ervaringen delen en discussies hebben over paranormale zaken en psychische krachten zoals clairvoyance en telepathie.
Mja dit is wel echt eerder TRU...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  maandag 23 maart 2026 @ 14:34:11 #6
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220412747
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2026 14:27 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Mja dit is wel echt eerder TRU...
Tru is bijna leeg en het lijkt erop dat niemand daar post. We kunnen het terugkoppelen aan mijn Psychosegevoeligheid zodat het wel past in R&P?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_220412795
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 14:34 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Tru is bijna leeg en het lijkt erop dat niemand daar post. We kunnen het terugkoppelen aan mijn Psychosegevoeligheid zodat het wel past in R&P?
Het is haast sneu te noemen hoe wanhopig je probeert om aan te blijven haken in R&P.
Als je over paranormale zaken wil posten (discussiëren vind ik niet passend bij hoe je het aanvliegt in je OP) en hier zit niet het publiek wat dit aanspreekt, wat let je om een ander forum te zoeken waar deze mensen wel zitten?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220412799
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 14:34 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Tru is bijna leeg en het lijkt erop dat niemand daar post. We kunnen het terugkoppelen aan mijn Psychosegevoeligheid zodat het wel past in R&P?
Dan kan je net zo goed vis gaan verkopen als patat.
Mankind is poised midway between the gods and the beasts
  maandag 23 maart 2026 @ 14:47:21 #9
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220412830
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2026 14:41 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Het is haast sneu te noemen hoe wanhopig je probeert om aan te blijven haken in R&P.
Als je over paranormale zaken wil posten (discussiëren vind ik niet passend bij hoe je het aanvliegt in je OP) en hier zit niet het publiek wat dit aanspreekt, wat let je om een ander forum te zoeken waar deze mensen wel zitten?
Hoe ik mensen aanvlieg? Ik vind juist dat iedereen mij aanvliegt en dat ik heel rustig en vriendelijk reageer ondanks aanvallen en pogingen om mij te vernederen. Jij noemt mij nu sneu en wanhopig, moet ik dat beschouwen als een aanval? :P
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_220412893
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 14:34 schreef Keep_Walking het volgende:
We kunnen het terugkoppelen aan mijn Psychosegevoeligheid zodat het wel past in R&P?
Ah, we gaan dus gewoon maar even de doelpalen verzetten, om het maar vooral in R&P te krijgen.

Typisch ..... :{
pi_220412911
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 14:47 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Hoe ik mensen aanvlieg? Ik vind juist dat iedereen mij aanvliegt en dat ik heel rustig en vriendelijk reageer ondanks aanvallen en pogingen om mij te vernederen. Jij noemt mij nu sneu en wanhopig, moet ik dat beschouwen als een aanval? :P
Nee, een constatering.

En niemand probeert je te vernederen maar je maakt jezelf onderhand wel onsterfelijk belachelijk :{w

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2026 14:58:30 ]
pi_220412914
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 14:47 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Hoe ik mensen aanvlieg? Ik vind juist dat iedereen mij aanvliegt en dat ik heel rustig en vriendelijk reageer ondanks aanvallen en pogingen om mij te vernederen. Jij noemt mij nu sneu en wanhopig, moet ik dat beschouwen als een aanval? :P
Nee, hoe je hetgeen waarover je het wil hebben verwoordt in de OP.

Daar is je enige vraag 'geloof jij mij?' Niet echt discussie waardig.

En -ook bekend gedrag van jou- negeer je het tweede deel van mijn post. Een forum als TRU zoeken wat drukker bezocht wordt. Wat vind je van dat idee?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220412935
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 12:34 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Misschien zijn psychoses een onderdeel van paranormale begaafdheid of zijn spirituele psychoses een soort overstroming van spirituele ervaringen in mijn leven? Ik geloof oprecht dat psychoses niet alleen een medische ziekte is, maar dat het een spirituele ontwaking is.
Ja misschien wel. Maar misschien zijn psychoses wel een symptoom van ernstige psychiatrische problemen.

Als ik dan moet kiezen tussen hebben we het hier over een paranormale gave of over ernstige psychiatrische problemen gok ik toch op het laatste.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_220412936
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 14:47 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Hoe ik mensen aanvlieg? Ik vind juist dat iedereen mij aanvliegt en dat ik heel rustig en vriendelijk reageer ondanks aanvallen en pogingen om mij te vernederen. Jij noemt mij nu sneu en wanhopig, moet ik dat beschouwen als een aanval? :P
Het is allemaal niet zo lastig. Wil je over geesten en paranormale gebeurtenissen praten hoor je gewoon in tru.

Als je adviezen wil en er daadwerkelijk wat mee doet zonder dat je alles wegwuift en blijft herhalen dan R&P

Wil je gewoon even lekker zeuren en geen advies of tegenbericht. Pak dan een schrift en hou je dagboekje bij.
Mankind is poised midway between the gods and the beasts
pi_220412938
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2026 14:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
Daar is je enige vraag 'geloof jij mij?' Niet echt discussie waardig.
En het antwoord interesseert 'm ook geen ene moer:
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 14:20 schreef Keep_Walking het volgende:
Het maakt mij niet uit wie mij gelooft en ik vind het niet erg als mensen mij niet geloven


[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2026 15:02:50 ]
pi_220412966
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2026 14:41 schreef Nagelslak het volgende:

[..]
Dan kan je net zo goed vis gaan verkopen als patat.
Fish 'n Chips
pi_220412972
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 14:47 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Hoe ik mensen aanvlieg? Ik vind juist dat iedereen mij aanvliegt en dat ik heel rustig en vriendelijk reageer ondanks aanvallen en pogingen om mij te vernederen. Jij noemt mij nu sneu en wanhopig, moet ik dat beschouwen als een aanval? :P
Je reageert inderdaad rustig en vriendelijk.

Maar ik denk dat een onderdeel van jouw probleem is dat jij denkt dat mensen jou proberen te vernederen. Niemand wil jou vernederen. En zo heb jij meer gedachtekronkels die ik met de beste wil van de wereld niet gezond kan noemen maar vooral zorgwekkend.

Het lijkt wel alsof er ook een persoonlijkheidsstoornis nog onder zit. Niet in staat verantwoordelijkheid te nemen voor eigen gedrag.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_220412974
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 15:04 schreef r_one het volgende:

[..]
Fish 'n Chips
Oké dan kan je net zo goed cola verkopen als chocolade melk :P
Mankind is poised midway between the gods and the beasts
pi_220412981
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2026 14:08 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik heb een paar weken geleden het gezicht van een demoon met kromme tanden zien verschijnen terwijl ik in bed lag en ik voelde tegelijkertijd een sterke energie mijn lichaam en geest hard trekken en drukken op mijn bed en tegen mijn muur. Ik was zo geschrokken dat ik 112 heb gebeld.

Ik heb vaak meegemaakt dat ik de geesten van de dodenrijk in mijn huis opeens zie en hoor, na een paar seconden verdwijnen ze weer. Ik heb ook Engelen gesproken en gezien, en visioenen gehad van God. Geloof je mij?
Ik geloof dat je geen paranormale zaken meemaakt.

Dit ter info. Kan het topic weer dicht. Antwoord op de vraag in de OP is gegeven.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220412998
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2026 14:08 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik heb een paar weken geleden het gezicht van een demoon met kromme tanden zien verschijnen terwijl ik in bed lag en ik voelde tegelijkertijd een sterke energie mijn lichaam en geest hard trekken en drukken op mijn bed en tegen mijn muur. Ik was zo geschrokken dat ik 112 heb gebeld.

Ik heb vaak meegemaakt dat ik de geesten van de dodenrijk in mijn huis opeens zie en hoor, na een paar seconden verdwijnen ze weer. Ik heb ook Engelen gesproken en gezien, en visioenen gehad van God. Geloof je mij?
Ik geloof dat je denkt dat gezien te hebben maar dat is voor mij een bevestiging dat er iets goed mis is met jouw waarneming van de realiteit (psychoses).
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_220413014
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 15:05 schreef Nagelslak het volgende:

[..]
Oké dan kan je net zo goed cola verkopen als chocolade melk :P
Knollen als citroenen :P
pi_220413018
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 14:34 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Tru is bijna leeg en het lijkt erop dat niemand daar post. We kunnen het terugkoppelen aan mijn Psychosegevoeligheid zodat het wel past in R&P?
Nee, dat kunnen we niet. Dit is géén onderwerp voor R&P. Gewoon niet.
pi_220413027
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 15:08 schreef r_one het volgende:

[..]
Knollen als citroenen :P
Ja, leuk geweest weer nu.
  maandag 23 maart 2026 @ 15:12:28 #24
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220413074
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 15:05 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Je reageert inderdaad rustig en vriendelijk.

Maar ik denk dat een onderdeel van jouw probleem is dat jij denkt dat mensen jou proberen te vernederen. Niemand wil jou vernederen. En zo heb jij meer gedachtekronkels die ik met de beste wil van de wereld niet gezond kan noemen maar vooral zorgwekkend.

Het lijkt wel alsof er ook een persoonlijkheidsstoornis nog onder zit. Niet in staat verantwoordelijkheid te nemen voor eigen gedrag.
Ik heb zeker geen persoonlijkheidsstoornis, ben meerdere keren getest. Ik heb een IQ van 118 en gezonde persoonlijkheid maar ook ptsd en zware stemmingswisselingen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_220413097
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 15:12 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik heb een IQ van 118
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 15:12 schreef Keep_Walking het volgende:
maar ook ptsd
Ik mis het causale verband.

[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2026 15:15:52 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')