Het maakt mij niet uit wie mij gelooft en ik vind het niet erg als mensen mij niet geloven en voor gek verklaren. Ik wil wel graag mijn ervaringen delen en discussies hebben over paranormale zaken en psychische krachten zoals clairvoyance en telepathie.quote:Op maandag 23 maart 2026 14:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
Wat is de meerwaarde voor jou om geloofd te worden door een stel mensen, op basis van een tekst die jij op internet zet?
Open een topic in TRU dan. Dit heeft niets met R&P te maken..quote:Op maandag 23 maart 2026 14:20 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit wie mij gelooft en ik vind het niet erg als mensen mij niet geloven en voor gek verklaren. Ik wil wel graag mijn ervaringen delen en discussies hebben over paranormale zaken en psychische krachten zoals clairvoyance en telepathie.
Mja dit is wel echt eerder TRU...quote:Op maandag 23 maart 2026 14:20 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit wie mij gelooft en ik vind het niet erg als mensen mij niet geloven en voor gek verklaren. Ik wil wel graag mijn ervaringen delen en discussies hebben over paranormale zaken en psychische krachten zoals clairvoyance en telepathie.
Tru is bijna leeg en het lijkt erop dat niemand daar post. We kunnen het terugkoppelen aan mijn Psychosegevoeligheid zodat het wel past in R&P?quote:
Het is haast sneu te noemen hoe wanhopig je probeert om aan te blijven haken in R&P.quote:Op maandag 23 maart 2026 14:34 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Tru is bijna leeg en het lijkt erop dat niemand daar post. We kunnen het terugkoppelen aan mijn Psychosegevoeligheid zodat het wel past in R&P?
Dan kan je net zo goed vis gaan verkopen als patat.quote:Op maandag 23 maart 2026 14:34 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Tru is bijna leeg en het lijkt erop dat niemand daar post. We kunnen het terugkoppelen aan mijn Psychosegevoeligheid zodat het wel past in R&P?
Hoe ik mensen aanvlieg? Ik vind juist dat iedereen mij aanvliegt en dat ik heel rustig en vriendelijk reageer ondanks aanvallen en pogingen om mij te vernederen. Jij noemt mij nu sneu en wanhopig, moet ik dat beschouwen als een aanval?quote:Op maandag 23 maart 2026 14:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Het is haast sneu te noemen hoe wanhopig je probeert om aan te blijven haken in R&P.
Als je over paranormale zaken wil posten (discussiëren vind ik niet passend bij hoe je het aanvliegt in je OP) en hier zit niet het publiek wat dit aanspreekt, wat let je om een ander forum te zoeken waar deze mensen wel zitten?
Ah, we gaan dus gewoon maar even de doelpalen verzetten, om het maar vooral in R&P te krijgen.quote:Op maandag 23 maart 2026 14:34 schreef Keep_Walking het volgende:
We kunnen het terugkoppelen aan mijn Psychosegevoeligheid zodat het wel past in R&P?
Nee, een constatering.quote:Op maandag 23 maart 2026 14:47 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Hoe ik mensen aanvlieg? Ik vind juist dat iedereen mij aanvliegt en dat ik heel rustig en vriendelijk reageer ondanks aanvallen en pogingen om mij te vernederen. Jij noemt mij nu sneu en wanhopig, moet ik dat beschouwen als een aanval?
Nee, hoe je hetgeen waarover je het wil hebben verwoordt in de OP.quote:Op maandag 23 maart 2026 14:47 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Hoe ik mensen aanvlieg? Ik vind juist dat iedereen mij aanvliegt en dat ik heel rustig en vriendelijk reageer ondanks aanvallen en pogingen om mij te vernederen. Jij noemt mij nu sneu en wanhopig, moet ik dat beschouwen als een aanval?
Ja misschien wel. Maar misschien zijn psychoses wel een symptoom van ernstige psychiatrische problemen.quote:Op maandag 23 maart 2026 12:34 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Misschien zijn psychoses een onderdeel van paranormale begaafdheid of zijn spirituele psychoses een soort overstroming van spirituele ervaringen in mijn leven? Ik geloof oprecht dat psychoses niet alleen een medische ziekte is, maar dat het een spirituele ontwaking is.
Het is allemaal niet zo lastig. Wil je over geesten en paranormale gebeurtenissen praten hoor je gewoon in tru.quote:Op maandag 23 maart 2026 14:47 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Hoe ik mensen aanvlieg? Ik vind juist dat iedereen mij aanvliegt en dat ik heel rustig en vriendelijk reageer ondanks aanvallen en pogingen om mij te vernederen. Jij noemt mij nu sneu en wanhopig, moet ik dat beschouwen als een aanval?
En het antwoord interesseert 'm ook geen ene moer:quote:Op maandag 23 maart 2026 14:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
Daar is je enige vraag 'geloof jij mij?' Niet echt discussie waardig.
quote:Op maandag 23 maart 2026 14:20 schreef Keep_Walking het volgende:
Het maakt mij niet uit wie mij gelooft en ik vind het niet erg als mensen mij niet geloven
Fish 'n Chipsquote:Op maandag 23 maart 2026 14:41 schreef Nagelslak het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed vis gaan verkopen als patat.
Je reageert inderdaad rustig en vriendelijk.quote:Op maandag 23 maart 2026 14:47 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Hoe ik mensen aanvlieg? Ik vind juist dat iedereen mij aanvliegt en dat ik heel rustig en vriendelijk reageer ondanks aanvallen en pogingen om mij te vernederen. Jij noemt mij nu sneu en wanhopig, moet ik dat beschouwen als een aanval?
Oké dan kan je net zo goed cola verkopen als chocolade melkquote:
Ik geloof dat je geen paranormale zaken meemaakt.quote:Op maandag 23 maart 2026 14:08 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik heb een paar weken geleden het gezicht van een demoon met kromme tanden zien verschijnen terwijl ik in bed lag en ik voelde tegelijkertijd een sterke energie mijn lichaam en geest hard trekken en drukken op mijn bed en tegen mijn muur. Ik was zo geschrokken dat ik 112 heb gebeld.
Ik heb vaak meegemaakt dat ik de geesten van de dodenrijk in mijn huis opeens zie en hoor, na een paar seconden verdwijnen ze weer. Ik heb ook Engelen gesproken en gezien, en visioenen gehad van God. Geloof je mij?
Ik geloof dat je denkt dat gezien te hebben maar dat is voor mij een bevestiging dat er iets goed mis is met jouw waarneming van de realiteit (psychoses).quote:Op maandag 23 maart 2026 14:08 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik heb een paar weken geleden het gezicht van een demoon met kromme tanden zien verschijnen terwijl ik in bed lag en ik voelde tegelijkertijd een sterke energie mijn lichaam en geest hard trekken en drukken op mijn bed en tegen mijn muur. Ik was zo geschrokken dat ik 112 heb gebeld.
Ik heb vaak meegemaakt dat ik de geesten van de dodenrijk in mijn huis opeens zie en hoor, na een paar seconden verdwijnen ze weer. Ik heb ook Engelen gesproken en gezien, en visioenen gehad van God. Geloof je mij?
Knollen als citroenenquote:Op maandag 23 maart 2026 15:05 schreef Nagelslak het volgende:
[..]
Oké dan kan je net zo goed cola verkopen als chocolade melk
Nee, dat kunnen we niet. Dit is géén onderwerp voor R&P. Gewoon niet.quote:Op maandag 23 maart 2026 14:34 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Tru is bijna leeg en het lijkt erop dat niemand daar post. We kunnen het terugkoppelen aan mijn Psychosegevoeligheid zodat het wel past in R&P?
Ik heb zeker geen persoonlijkheidsstoornis, ben meerdere keren getest. Ik heb een IQ van 118 en gezonde persoonlijkheid maar ook ptsd en zware stemmingswisselingen.quote:Op maandag 23 maart 2026 15:05 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Je reageert inderdaad rustig en vriendelijk.
Maar ik denk dat een onderdeel van jouw probleem is dat jij denkt dat mensen jou proberen te vernederen. Niemand wil jou vernederen. En zo heb jij meer gedachtekronkels die ik met de beste wil van de wereld niet gezond kan noemen maar vooral zorgwekkend.
Het lijkt wel alsof er ook een persoonlijkheidsstoornis nog onder zit. Niet in staat verantwoordelijkheid te nemen voor eigen gedrag.
quote:
Ik mis het causale verband.quote:
Dat viel bij mijn behandelingen onder persoonlijkheidsstoornisquote:Op maandag 23 maart 2026 15:12 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik heb zeker geen persoonlijkheidsstoornis, ben meerdere keren getest. Ik heb een IQ van 118 en gezonde persoonlijkheid maar ook ptsd en zware stemmingswisselingen.
Hij begon over persoonlijkheidsstoornis en mijn psychologische profiel toch? Jullie willen weten wat mij allemaal mankeert volgens de GGZ met diagnoses en testen die ik heb gedaan?quote:
Vooral dit dus..quote:Op maandag 23 maart 2026 15:02 schreef r_one het volgende:
[..]
En het antwoord interesseert 'm ook geen ene moer:
[..]
Nee, over je gedachtekronkels (die we met de beste wil van de wereld niet gezond kunnen noemen maar vooral zorgwekkend).quote:Op maandag 23 maart 2026 15:30 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Hij begon over persoonlijkheidsstoornis en mijn psychologische profiel toch?
Nee. Niet echt.quote:Jullie willen weten wat mij allemaal mankeert volgens de GGZ met diagnoses en testen die ik heb gedaan?
Sorry nee, jij hebt geen hoogfunctionerende persoonlijkheid...quote:Op maandag 23 maart 2026 15:30 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Hij begon over persoonlijkheidsstoornis en mijn psychologische profiel toch? Jullie willen weten wat mij allemaal mankeert volgens de GGZ met diagnoses en testen die ik heb gedaan?
IQ: Disharmonisch profiel waar mijn verbale intelligentie veel hoger is dan mijn performale IQ. Met name mijn informatieverwerkingsnelheid en werkgeheugen zijn lager dan de rest van mijn IQ waarschijnlijk vanwege schade die ik heb opgelopen van mijn psychoses.
Persoonlijkheid: Gewoon goed en hoogfunctionerend, geen narcisme ofzo.
Diagnoses: Schizoaffectieve stoornis, PTSS, depressie, middelenmisbruik in remissie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |