abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220532459
quote:
. Ik neem verantwoordelijkheid voor mezelf en schuld die ik draag voor mijn gedrag. Volgende week ben ik jarig en dan wil mijn oom mij spreken, heeft hij toegezegd aan mijn neef. Ook heb ik mijn familie gebeld en voicemail ingesproken waarin ik smeek voor vergiffenis en steun.
Even later...

quote:
Mijn familie heeft ook heel veel fouten gemaakt bij mij en mijn moeder hoor. Ik sta in mijn recht om boos te zijn en te eisen bij hen. Ook juridisch.
Denk je dat de familie erg geneigd zal zijn een smeekbede tot vergiffenis te accepteren als er tegelijkertijd boosheid is en de dreiging met (juridische) eisen? Als je echt oprecht op zoek zou zijn naar vergeving voor je daden moet je dat verwijtende aspect loslaten.

[ Bericht 0% gewijzigd door saparmurat_niyazov op 08-04-2026 18:42:18 ]
pi_220532569
Als ik alles zo lees vraag ik me daadwerkelijk af of je in staat bent in te zien wat je eigen aandeel in situaties is geweest.

Dat jij vindt dat je familie fouten heeft gemaakt, maakt het nog niet waarheid.
Het is jouw gevoel en als je van daar uit zou spreken is het al een heel andere zaak.
Plus dat de ‘tegenpartij’ ook een gevoel zal hebben bij hetgeen er is gebeurd.
Waarschijnlijk een tegenovergesteld gevoel.

[ Bericht 0% gewijzigd door greysbones op 08-04-2026 18:12:44 ]
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_220533516
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 10:48 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
eien?
Modern meervoud van 'ei'?

(in het kader van Pasen)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-04-2026 13:34:21 ]
pi_220533536
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 13:34 schreef r_one het volgende:

[..]
Modern meervoud van 'ei'?

(in het kader van Pasen)
Lettertje gemist. Sowieso de schuld van mijn ooms en tantes, en hont van de buren natuurlijk. :{w
  donderdag 9 april 2026 @ 07:20:52 #130
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220538476
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 22:54 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oh K_W... snijd jezelf toch niet zo in de vingers! Iedereen maakt fouten, het zijn allemaal mensen. Net zoals jij
Met eisen wek je zoveel weerstand op! Niet alleen hier, maar ook bij anderen. Als je excuses maakt met een voorwaarden eraan, met eisen, dan strijk je mensen tegen de haren in. Echt! Begin met enkel excuses, en wanneer er weer goede gesprekken gevoerd kunnen worden kun je feedback geven (Er gebeurde X en dat gaf mij gevoel Y) zonder verwijten, zoek eens op naar feedbackregels.

En die feedback pas geven op het moment dat iedereen weer contact wil. Wanneer je excuses aanvaard zijn

Met eisen roep je weerstand op. Dat heb je hier al met een stel vreemdelingen, laat staan bij mensen die echt geleden hebben onder je gedrag... en nee, je deed het niet expres, maar je deed het wel. Dus dan moet je door het stof. Niet leuk, maar ja... dat hoort bij het leven. Zodra je oprecht je excuses maakt zonder voorwaarden heb je meer kans op vergeving en dan kan de band misschien weer groeien

En tja... de keiharde waarheid is ook; soms zijn je kaarten verspeeld, dan komt het niet meer goed. Familie is een zegen en geen recht.

Ik zeg dit niet om je te pesten, maar ik hoop je zo te helpen...
Goed gezegd, dank.🙏🏿
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_220582737
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 16:07 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik ben blij dat het mooi weer aan het worden is. Ik heb morgen gesprek bij de UWV over mijn reintegratie in de arbeidsmarkt.
Even een schopje in je topic, maar zat aan je te denken en vroeg me af hoe dit is gegaan :)
pi_220583888
Crospost door mij vanuit instagram moord . Denk dat mijn post beter hier past. ---->

Ik voel me al heel ongemakkelijk als ik al je getyp hier lees, Laat staan hoe ik me zou voelen als ik jou ooit irl zou ontmoeten.

Mijn indruk is dat je compleet over andere mensen heen walst en dat het alleen maar over jou en jouw gevoel gaat en een ander en hun gevoelens er niks toe doen in jouw hoofd. Behalve als ze je gelijk geven en zich laten inpakken door jou.

(Helaas)
pi_220583946
Ik heb Blue Monday gekeken net.

Respect voor je behandelaars. Ik zou het niet kunnen en door alles wat je hier hebt getypt en door hoe je overkomt in die docu weet ik 1 ding zeker . Ik zou je in mijn prive leven heel ver weg houden en liever ook niet ooit met je te maken willen krijgen.

Dus ik begrijp heel goed dat je ex vrienden en familie er ook zo over denken.

Het is aan jou om dat te kunnen accepteren.
  woensdag 15 april 2026 @ 10:19:58 #134
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220585449
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 21:25 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Even een schopje in je topic, maar zat aan je te denken en vroeg me af hoe dit is gegaan :)
Goed! 28 april heb ik gesprek voor vrijwilligerswerk.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  woensdag 15 april 2026 @ 10:20:40 #135
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220585452
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 00:22 schreef Iceage het volgende:
Ik heb Blue Monday gekeken net.

Respect voor je behandelaars. Ik zou het niet kunnen en door alles wat je hier hebt getypt en door hoe je overkomt in die docu weet ik 1 ding zeker . Ik zou je in mijn prive leven heel ver weg houden en liever ook niet ooit met je te maken willen krijgen.

Dus ik begrijp heel goed dat je ex vrienden en familie er ook zo over denken.

Het is aan jou om dat te kunnen accepteren.
Oké dat is jouw mening dan. Wat doe ik verkeerd in de docu?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_220585488
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 10:19 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Goed! 28 april heb ik gesprek voor vrijwilligerswerk.
Goed zo, zal je goed doen
Al enig idee wat?
pi_220585998
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 00:22 schreef Iceage het volgende:
Ik heb Blue Monday gekeken net.

Respect voor je behandelaars. Ik zou het niet kunnen en door alles wat je hier hebt getypt en door hoe je overkomt in die docu weet ik 1 ding zeker . Ik zou je in mijn prive leven heel ver weg houden en liever ook niet ooit met je te maken willen krijgen.

Dus ik begrijp heel goed dat je ex vrienden en familie er ook zo over denken.

Het is aan jou om dat te kunnen accepteren.
Heb je een link naar de video?
pi_220586034
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 12:12 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Heb je een link naar de video?
https://npo.nl/start/video/blue-monday_1/meer-informatie
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_220586035
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 12:12 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Heb je een link naar de video?
https://www.npodoc.nl/artikelen/blue-monday
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220586038
Eén seconde hè, één!
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220586043
gracias. even snel scannen.
pi_220586131
quote:
8s.gif Op woensdag 15 april 2026 12:21 schreef nostra het volgende:
Eén seconde hè, één!
*)
Toeval :*
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_220586140
Nou, net de delen met K_W gescand. Ik vond het wat...oppervlakkig, wat nikszeggend, ik hoef niet secondenlang beelden te zien door een raam heen, of dat hij in bed ligt, of dat hij staat te douchen. Voor de rest, tja, een beetje op en neer flipperen tussen die droom najagen en dan weer dat betaald werk 'momenteel' te hoog gegrepen is.
  woensdag 15 april 2026 @ 12:51:03 #144
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220586155
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 12:46 schreef CoolGuy het volgende:
Nou, net de delen met K_W gescand. Ik vond het wat...oppervlakkig, wat nikszeggend, ik hoef niet secondenlang beelden te zien door een raam heen, of dat hij in bed ligt, of dat hij staat te douchen. Voor de rest, tja, een beetje op en neer flipperen tussen die droom najagen en dan weer dat betaald werk 'momenteel' te hoog gegrepen is.
Bekijk het docu van begin tot eind.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  Moderator / Miss SHO woensdag 15 april 2026 @ 12:57:59 #145
22592 crew  Ole
pi_220586200
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 10:20 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Oké dat is jouw mening dan. Wat doe ik verkeerd in de docu?
Je komt in de documentaire hetzelfde over als hier. Je praat wel mee met je behandelaars maar wat ze zeggen komt niet echt bij je binnen. Ze proberen je af te remmen, maar dat lukt niet erg.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_220586227
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 12:51 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Bekijk het docu van begin tot eind.
Nee, want ik kan voor die andere 2 geen match doen met wat ik hier lees, want zij zijn hier niet. Jij bent hier wel.
pi_220586229
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 12:57 schreef Ole het volgende:

[..]
Je komt in de documentaire hetzelfde over als hier. Je praat wel mee met je behandelaars maar wat ze zeggen komt niet echt bij je binnen. Ze proberen je af te remmen, maar dat lukt niet erg.
Dit is waar.
pi_220586530
Ik vind de Keep_Walking van hier en de Keep_Walking in de docu in ieder geval consistent met elkaar. Ik denk dat je je hier dus niet heel anders voordoet dan hoe je in het echt waarschijnlijk bent. Een grote focus ook in de docu op het willen bereiken van aanzien, succes, en populariteit, ook al ben je er (nog) niet klaar voor.
pi_220587251
Eens met bovenstaanden, docu bekeken en weinig "nieuws" gezien.
pi_220587802
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 16:20 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Eens met bovenstaanden, docu bekeken en weinig "nieuws" gezien.
Ook bekeken en zie geen nieuws
Typisch TS
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')