Even later...quote:. Ik neem verantwoordelijkheid voor mezelf en schuld die ik draag voor mijn gedrag. Volgende week ben ik jarig en dan wil mijn oom mij spreken, heeft hij toegezegd aan mijn neef. Ook heb ik mijn familie gebeld en voicemail ingesproken waarin ik smeek voor vergiffenis en steun.
Denk je dat de familie erg geneigd zal zijn een smeekbede tot vergiffenis te accepteren als er tegelijkertijd boosheid is en de dreiging met (juridische) eisen? Als je echt oprecht op zoek zou zijn naar vergeving voor je daden moet je dat verwijtende aspect loslaten.quote:Mijn familie heeft ook heel veel fouten gemaakt bij mij en mijn moeder hoor. Ik sta in mijn recht om boos te zijn en te eisen bij hen. Ook juridisch.
Modern meervoud van 'ei'?quote:
Lettertje gemist. Sowieso de schuld van mijn ooms en tantes, en hont van de buren natuurlijk.quote:Op woensdag 8 april 2026 13:34 schreef r_one het volgende:
[..]
Modern meervoud van 'ei'?
(in het kader van Pasen)
Goed gezegd, dank.🙏🏿quote:Op dinsdag 7 april 2026 22:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh K_W... snijd jezelf toch niet zo in de vingers! Iedereen maakt fouten, het zijn allemaal mensen. Net zoals jij
Met eisen wek je zoveel weerstand op! Niet alleen hier, maar ook bij anderen. Als je excuses maakt met een voorwaarden eraan, met eisen, dan strijk je mensen tegen de haren in. Echt! Begin met enkel excuses, en wanneer er weer goede gesprekken gevoerd kunnen worden kun je feedback geven (Er gebeurde X en dat gaf mij gevoel Y) zonder verwijten, zoek eens op naar feedbackregels.
En die feedback pas geven op het moment dat iedereen weer contact wil. Wanneer je excuses aanvaard zijn
Met eisen roep je weerstand op. Dat heb je hier al met een stel vreemdelingen, laat staan bij mensen die echt geleden hebben onder je gedrag... en nee, je deed het niet expres, maar je deed het wel. Dus dan moet je door het stof. Niet leuk, maar ja... dat hoort bij het leven. Zodra je oprecht je excuses maakt zonder voorwaarden heb je meer kans op vergeving en dan kan de band misschien weer groeien
En tja... de keiharde waarheid is ook; soms zijn je kaarten verspeeld, dan komt het niet meer goed. Familie is een zegen en geen recht.
Ik zeg dit niet om je te pesten, maar ik hoop je zo te helpen...
Even een schopje in je topic, maar zat aan je te denken en vroeg me af hoe dit is gegaanquote:Op woensdag 25 maart 2026 16:07 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik ben blij dat het mooi weer aan het worden is. Ik heb morgen gesprek bij de UWV over mijn reintegratie in de arbeidsmarkt.
Goed! 28 april heb ik gesprek voor vrijwilligerswerk.quote:Op dinsdag 14 april 2026 21:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Even een schopje in je topic, maar zat aan je te denken en vroeg me af hoe dit is gegaan
Oké dat is jouw mening dan. Wat doe ik verkeerd in de docu?quote:Op woensdag 15 april 2026 00:22 schreef Iceage het volgende:
Ik heb Blue Monday gekeken net.
Respect voor je behandelaars. Ik zou het niet kunnen en door alles wat je hier hebt getypt en door hoe je overkomt in die docu weet ik 1 ding zeker . Ik zou je in mijn prive leven heel ver weg houden en liever ook niet ooit met je te maken willen krijgen.
Dus ik begrijp heel goed dat je ex vrienden en familie er ook zo over denken.
Het is aan jou om dat te kunnen accepteren.
Goed zo, zal je goed doenquote:Op woensdag 15 april 2026 10:19 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Goed! 28 april heb ik gesprek voor vrijwilligerswerk.
Heb je een link naar de video?quote:Op woensdag 15 april 2026 00:22 schreef Iceage het volgende:
Ik heb Blue Monday gekeken net.
Respect voor je behandelaars. Ik zou het niet kunnen en door alles wat je hier hebt getypt en door hoe je overkomt in die docu weet ik 1 ding zeker . Ik zou je in mijn prive leven heel ver weg houden en liever ook niet ooit met je te maken willen krijgen.
Dus ik begrijp heel goed dat je ex vrienden en familie er ook zo over denken.
Het is aan jou om dat te kunnen accepteren.
Bekijk het docu van begin tot eind.quote:Op woensdag 15 april 2026 12:46 schreef CoolGuy het volgende:
Nou, net de delen met K_W gescand. Ik vond het wat...oppervlakkig, wat nikszeggend, ik hoef niet secondenlang beelden te zien door een raam heen, of dat hij in bed ligt, of dat hij staat te douchen. Voor de rest, tja, een beetje op en neer flipperen tussen die droom najagen en dan weer dat betaald werk 'momenteel' te hoog gegrepen is.
Je komt in de documentaire hetzelfde over als hier. Je praat wel mee met je behandelaars maar wat ze zeggen komt niet echt bij je binnen. Ze proberen je af te remmen, maar dat lukt niet erg.quote:Op woensdag 15 april 2026 10:20 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Oké dat is jouw mening dan. Wat doe ik verkeerd in de docu?
Nee, want ik kan voor die andere 2 geen match doen met wat ik hier lees, want zij zijn hier niet. Jij bent hier wel.quote:Op woensdag 15 april 2026 12:51 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Bekijk het docu van begin tot eind.
Dit is waar.quote:Op woensdag 15 april 2026 12:57 schreef Ole het volgende:
[..]
Je komt in de documentaire hetzelfde over als hier. Je praat wel mee met je behandelaars maar wat ze zeggen komt niet echt bij je binnen. Ze proberen je af te remmen, maar dat lukt niet erg.
Ook bekeken en zie geen nieuwsquote:Op woensdag 15 april 2026 16:20 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Eens met bovenstaanden, docu bekeken en weinig "nieuws" gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |