abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 april 2026 @ 21:29:50 #226
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220595924
Ik gebruik dit topic om mezelf weerbaar te maken en alle tegenperspectieven te begrijpen zodat ik in de toekomst kan reageren op mijn tegenstanders en vijanden. Ik weet dat als ik zover ben met mijn ambities om de emancipatie te gaan dragen voor psychiatrische patiënten, ik veel tegenwind en kritiek krijg van mensen die mij niet kennen. Daarom wil ik graag de meningen van iedereen weten over het onderwerp.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_220595995
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:29 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik gebruik dit topic om mezelf weerbaar te maken en alle tegenperspectieven te begrijpen zodat ik in de toekomst kan reageren op mijn tegenstanders en vijanden.
Ik vind dit heel enge intenties waar R&P beslist niet voor bedoeld is imo.

Als dit open blijft, ben ik weg.
quote:
Ik weet dat als ik zover ben met mijn ambities om de emancipatie te gaan dragen voor psychiatrische patiënten, ik veel tegenwind en kritiek krijg van mensen die mij niet kennen. Daarom wil ik graag de meningen van iedereen weten over het onderwerp.
Het is dus allesbehalve een dagboektopic.

Het komt er zelfs niet bij in de buurt :{w

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 16-04-2026 21:40:13 ]
pi_220596081
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:37 schreef r_one het volgende:

[..]
Ik vind dit heel enge intenties waar R&P beslist niet voor bedoeld is imo.

Als dit open blijft, ben ik weg.
[..]
Het is dus allesbehalve een dagboektopic.

Het komt er zelfs niet bij in de buurt :{w
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:37 schreef r_one het volgende:

[..]
Ik vind dit heel enge intenties waar R&P beslist niet voor bedoeld is imo.

Als dit open blijft, ben ik weg.
[..]
Het is dus allesbehalve een dagboektopic.

Het komt er zelfs niet bij in de buurt :{w
Mij niet duidelijk, Helemaal uit R&P of FOK! weg of alleen dit topic ?

Wel met je eens hier meningen willen om te leren om te gaan met "vijanden " lijkt mij ook ongewenst.

vreemd dubbele quote (weet niet hoe dat komt.)
pi_220596113
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:48 schreef Iceage het volgende:

[..]
[..]
Mij niet duidelijk, Helemaal uit R&P of FOK! weg of alleen dit topic ?

Wel met je eens hier meningen willen om te leren om te gaan met "vijanden " lijkt mij ook ongewenst.

vreemd dubbele quote (weet niet hoe dat komt.)
Om te beginnen alleen uit dit topic. En dan zie ik het wel aan hoeveel credits bepaalde users blijven krijgen. Maar met dit soort figuren (lees: met deze intenties) wil ik niks te maken hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-04-2026 21:53:48 ]
pi_220596119
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:53 schreef r_one het volgende:

[..]
Om te beginnen alleen uit dit topic. En dan zie ik het wel aan hoeveel credits sommige users blijven krijgen. Maar met dit soort figuren (lees: met deze intenties) wil ik niks te maken hebben.
Ik ben het helemaal met je eens.
pi_220596148
Mja als dit is hoe TS denkt als hij stabiel is, gaat het ook zonder nakende psychose verkeerd qua denkbeelden. Geloven in paranormale contacten, geloven dat een god je heeft uitverkoren, geloven dat je een bijzondere opdracht hebt gekregen, geloven dat je "vijanden" hebt waarop je de overhand moet leren krijgen. Het zijn niet de gedachtegangen van een normaal functionerend mens, zeg maar...
pi_220596151
quote:
15s.gif Op donderdag 16 april 2026 22:00 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Mja als dit is hoe TS denkt als hij stabiel is, gaat het ook zonder nakende psychose verkeerd qua denkbeelden. Geloven in paranormale contacten, geloven dat een god je heeft uitverkoren, geloven dat je een bijzondere opdracht hebt gekregen, geloven dat je "vijanden" hebt waarop je de overhand moet leren krijgen. Het zijn niet de gedachtegangen van een normaal functionerend mens, zeg maar...
Nou ja, je kan er POTUS mee worden.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220596158
quote:
12s.gif Op donderdag 16 april 2026 22:01 schreef nostra het volgende:

[..]
Nou ja, je kan er POTUS mee worden.
Vooruit, maar TS is geen Amerikaans staatsburger dus dat is geen mogelijkheid voor hem.
pi_220596181
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:29 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik gebruik dit topic om mezelf weerbaar te maken en alle tegenperspectieven te begrijpen zodat ik in de toekomst kan reageren op mijn tegenstanders en vijanden. Ik weet dat als ik zover ben met mijn ambities om de emancipatie te gaan dragen voor psychiatrische patiënten, ik veel tegenwind en kritiek krijg van mensen die mij niet kennen. Daarom wil ik graag de meningen van iedereen weten over het onderwerp.
Gevaarlijke uitspraak. Krijg het vermoeden dat we je in de toekomst nog wel in de krant gaan tegenkomen. En dan niet om je boeken. :{

[ Bericht 0% gewijzigd door -Sigaartje op 16-04-2026 22:30:42 ]
  Moderator donderdag 16 april 2026 @ 22:11:02 #235
441859 crew  Lenny77
pi_220596192
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:29 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik gebruik dit topic om mezelf weerbaar te maken en alle tegenperspectieven te begrijpen zodat ik in de toekomst kan reageren op mijn tegenstanders en vijanden. Ik weet dat als ik zover ben met mijn ambities om de emancipatie te gaan dragen voor psychiatrische patiënten, ik veel tegenwind en kritiek krijg van mensen die mij niet kennen. Daarom wil ik graag de meningen van iedereen weten over het onderwerp.
Hier wil ik ook niet aan meedoen..
FOK! is niet jouw proefbuis.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  donderdag 16 april 2026 @ 22:28:25 #236
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220596249
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:29 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik gebruik dit topic om mezelf weerbaar te maken en alle tegenperspectieven te begrijpen zodat ik in de toekomst kan reageren op mijn tegenstanders en vijanden. Ik weet dat als ik zover ben met mijn ambities om de emancipatie te gaan dragen voor psychiatrische patiënten, ik veel tegenwind en kritiek krijg van mensen die mij niet kennen. Daarom wil ik graag de meningen van iedereen weten over het onderwerp.
Waarom zie je mensen die je tegengas geven eventueel als tegenstanders en vijanden? Mensen in R&P kunnen heel direct zijn, maar de meeste mensen nemen gewoon de tijd om hun oprechte input te geven. Maak niet van iedereen die niet met je eens is een vijand.
  donderdag 16 april 2026 @ 22:35:28 #237
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220596267
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 22:09 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Gevaarlijke uitspraak. Krijg het vermoeden dat we je in de toekomst nog wel in de krant gaan tegenkomen. En dan niet om je boeken. :{
In de krant voor wat dan? Ik heb echt nooit met kwade opzet iemand ernstig schade veroorzaakt. Waarom is mijn uitspraak zo gevaarlijk? Ik bedoel meer dat als ik ooit zover kom dat ik publiekelijk moet discussiëren met mensen dan weet ik wat ze kunnen zeggen of denken. Ik ben al meerdere keren in de krant geweest en ook op radio en tv, waarvan ik alle meningen gehoord heb over hoe ze zich voelen over mij. Ik heb echt nare recensies gelezen over mezelf. Zou jij dat aankunnen of durven?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  donderdag 16 april 2026 @ 22:36:49 #238
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220596270
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 22:28 schreef Momo het volgende:

[..]
Waarom zie je mensen die je tegengas geven eventueel als tegenstanders en vijanden? Mensen in R&P kunnen heel direct zijn, maar de meeste mensen nemen gewoon de tijd om hun oprechte input te geven. Maak niet van iedereen die niet met je eens is een vijand.
Ik heb oprecht vijanden. Mijn vader ook, mijn vader heeft twee moordpogingen overleefd en stond op de dodenlijst van de drugskartel. Hij heeft het overleefd en is nu met pensioen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_220596308
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 22:35 schreef Keep_Walking het volgende:
Zou jij dat aankunnen of durven?
Ja. Ben zelf ook al op tv geweest, op de radio en al vele malen in de krant. Maar jij hebt het over vijanden. Die heb ik niet. En als ik ze zou hebben, zou ik er niet op reageren. Ik vind dat je erg hoog van de toren blaast.
pi_220596354
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:29 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik gebruik dit topic om mezelf weerbaar te maken en alle tegenperspectieven te begrijpen zodat ik in de toekomst kan reageren op mijn tegenstanders en vijanden. Ik weet dat als ik zover ben met mijn ambities om de emancipatie te gaan dragen voor psychiatrische patiënten, ik veel tegenwind en kritiek krijg van mensen die mij niet kennen. Daarom wil ik graag de meningen van iedereen weten over het onderwerp.
Hier is een dagboek niet voor
pi_220596382
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 22:36 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Ik heb oprecht vijanden. Mijn vader ook, mijn vader heeft twee moordpogingen overleefd en stond op de dodenlijst van de drugskartel. Hij heeft het overleefd en is nu met pensioen.
Oh ja, dat is waar ook. Je was een succesvolle verhuurder van peeskamers in je appartement, gebruikte de opbrengsten om veel drugs te kopen, en Marokkaanse criminelen hadden om een of andere reden een hit op je uitgezet. Maar wat heeft je vader daarmee te maken dan? Of is dat zelf ook een harde crimineel?
pi_220596456
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 22:36 schreef Keep_Walking het volgende:
Hij heeft het overleefd en is nu met pensioen.
Ik ga ook met pensioen :W

Welcome back K_W
Bye R1
  donderdag 16 april 2026 @ 23:58:07 #243
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220596498
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 22:46 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Ja. Ben zelf ook al op tv geweest, op de radio en al vele malen in de krant. Maar jij hebt het over vijanden. Die heb ik niet. En als ik ze zou hebben, zou ik er niet op reageren. Ik vind dat je erg hoog van de toren blaast.
Waarom blaas ik hoog van de toren als ik gewoon de waarheid spreek? Ik heb moordpogingen overleefd en mijn vader ook. Zijn dat geen vijanden? Of wat moet ik ze noemen dan?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  donderdag 16 april 2026 @ 23:58:53 #244
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220596502
quote:
9s.gif Op donderdag 16 april 2026 23:05 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Oh ja, dat is waar ook. Je was een succesvolle verhuurder van peeskamers in je appartement, gebruikte de opbrengsten om veel drugs te kopen, en Marokkaanse criminelen hadden om een of andere reden een hit op je uitgezet. Maar wat heeft je vader daarmee te maken dan? Of is dat zelf ook een harde crimineel?
Mijn vader was minister van Justitie op Curaçao. Zoek Nelson Navarro op Wikipedia.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_220596508
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 23:58 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Waarom blaas ik hoog van de toren als ik gewoon de waarheid spreek? Ik heb moordpogingen overleefd en mijn vader ook. Zijn dat geen vijanden? Of wat moet ik ze noemen dan?
Daar heb ik het niet over.
  vrijdag 17 april 2026 @ 00:40:33 #246
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220596563
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 00:00 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Daar heb ik het niet over.
Wat bedoel je dan?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_220596580
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 00:40 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Wat bedoel je dan?
Het totale plaatje. Je loopt erg te koop met jezelf. Maar als ik alles zo lees, vind je jezelf heel wat en aan de andere kant ben je erg kwetsbaar. Dat is een bijzondere combinatie. Je hebt de neiging naast je schoenen te gaan lopen. Zo zie ik in je bucketlist je wens staan dat een van je boeken een klassieker wordt. Dat is nogal wat. Dan praat je over werken als Karl Marx en Ernest Hemmingway. Ik vraag me af of het wel realistisch is. En dan die uitverkorenheid door God. Dat noem ik hoog van de toren blazen. Dat is jezelf op een superieur platform plaatsen. De kans is dan groot dat je jezelf dan een keer tegenkomt. Ik denk niet dat je je moet wapenen voor wat je vijanden noemt of slechte reviews, maar dat je je moet wapenen tegen wat alles in jezelf opkomt. Omdat je volgens mij erg kwetsbaar bent. Een gewone doordeweekse schrijver zie ik geen klassieker neerzetten en een roeping van God is leuk, maar komt waarschijnlijk uit je eigen hoofd. Dat zijn dingen waar je rekening mee moet houden. Anders krijg je alleen maar klappen van jezelf. Wees realistisch en vooral bescheiden. Dan is het loon veel hoger als je stappen maakt. Reken jezelf vooraf nooit rijk, maar vier successen nadat je die echt hebt gemaakt. Anders bedrieg je jezelf alleen maar.
  vrijdag 17 april 2026 @ 01:18:03 #248
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220596592
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 00:59 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Het totale plaatje. Je loopt erg te koop met jezelf. Maar als ik alles zo lees, vind je jezelf heel wat en aan de andere kant ben je erg kwetsbaar. Dat is een bijzondere combinatie. Je hebt de neiging naast je schoenen te gaan lopen. Zo zie ik in je bucketlist je wens staan dat een van je boeken een klassieker wordt. Dat is nogal wat. Dan praat je over werken als Karl Marx en Ernest Hemmingway. Ik vraag me af of het wel realistisch is. En dan die uitverkorenheid door God. Dat noem ik hoog van de toren blazen. Dat is jezelf op een superieur platform plaatsen. De kans is dan groot dat je jezelf dan een keer tegenkomt. Ik denk niet dat je je moet wapenen voor wat je vijanden noemt of slechte reviews, maar dat je je moet wapenen tegen wat alles in jezelf opkomt. Omdat je volgens mij erg kwetsbaar bent. Een gewone doordeweekse schrijver zie ik geen klassieker neerzetten en een roeping van God is leuk, maar komt waarschijnlijk uit je eigen hoofd. Dat zijn dingen waar je rekening mee moet houden. Anders krijg je alleen maar klappen van jezelf. Wees realistisch en vooral bescheiden. Dan is het loon veel hoger als je stappen maakt. Reken jezelf vooraf nooit rijk, maar vier successen nadat je die echt hebt gemaakt. Anders bedrieg je jezelf alleen maar.
Ik snap wat je zegt en bedankt voor je hulp en advies. Wat betreft dat uitverkoren zijn, zo speciaal is dat niet hoor. Ik voel me nu et verheven of beter dan anderen, integendeel ik ben kwetsbaar en onzeker. Maar de ervaring is wel heel belangrijk die ik heb gehad, of het nou echt is of niet.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_220596995
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 22:28 schreef Momo het volgende:

[..]
Waarom zie je mensen die je tegengas geven eventueel als tegenstanders en vijanden? Mensen in R&P kunnen heel direct zijn, maar de meeste mensen nemen gewoon de tijd om hun oprechte input te geven. Maak niet van iedereen die niet met je eens is een vijand.
Omdat hij volledig verknipt is. Of psychose, of als dit geen psychose is is hij gewoon volledig van het padje af.
pi_220597029
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 01:18 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Ik snap wat je zegt en bedankt voor je hulp en advies. Wat betreft dat uitverkoren zijn, zo speciaal is dat niet hoor. Ik voel me nu et verheven of beter dan anderen, integendeel ik ben kwetsbaar en onzeker. Maar de ervaring is wel heel belangrijk die ik heb gehad, of het nou echt is of niet.
Maar je bent volgens jezelf wel uitverkoren?
Mankind is poised midway between the gods and the beasts
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')