abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220593965
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 16:42 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Ik ben echt niet narcistisch en toen ik het decennia geleden had meegemaakt, wist ik totaal niet wat ik moest verwachten. Ik geloofde het niet en dacht dat mijn brein kapot was. Ik weet nog niet hoe het gaat lopen, ik bekijk het per dag. De tijd zal het leren.
Wat heb je dan precies meegemaakt? En verwijs dan ajb niet naar een boek, maar vertel precies wat er gebeurd is.
pi_220593976
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 16:47 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
In principe is de opdracht dat ik geloof dat ik uitverkoren ben een hele goede zaak toch? Dat ik de taboe op psychoses bespreekbaar maak en de GGZ wil emanciperen, dat is een belangrijk punt in de samenleving.

Ik heb nog nooit iemand aangevallen of geweld aangedaan in mijn psychoses, alleen een vijand uit mijn jeugd bedreigd op social media, maar die vijand is ook een kwaadaardige persoon die politieke macht heeft.
Uitverkoren???
Je gelooft het zelf ook nog
  donderdag 16 april 2026 @ 16:57:22 #203
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220593979
Als ik zou zeggen dat ik uitgekozen ben door God zouden mij ouders vragen of ik wel helemaal lekker ben en gewoon net zo ben als al die miljarden anderen.
  donderdag 16 april 2026 @ 16:57:58 #204
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220593982
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 16:53 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Wat heb je dan precies meegemaakt? En verwijs dan ajb niet naar een boek, maar vertel precies wat er gebeurd is.
Het is gewoon te lang en ingewikkeld om te schrijven hier. Ik zit op fok om te ontspannen. Maar als jij openstaat om een keer mij te ontmoeten in Utrecht, dan ben ik altijd bereid om te vertellen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  donderdag 16 april 2026 @ 16:58:18 #205
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220593983
Hebben jullie deze al geluisterd van mij:

Bekijk deze YouTube-video
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  Moderator donderdag 16 april 2026 @ 16:59:27 #206
441859 crew  Lenny77
pi_220593987
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 16:53 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Wat heb je dan precies meegemaakt? En verwijs dan ajb niet naar een boek, maar vertel precies wat er gebeurd is.
Nee, dat gaan we dus niet doen.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_220593989
En we pushen maar weer verder
Zo manipulatief als het mogelijk is
  Moderator donderdag 16 april 2026 @ 17:01:03 #208
441859 crew  Lenny77
pi_220593998
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 16:53 schreef r_one het volgende:

[..]
[..]
Man, stop hier nou gewoon mee.
Dit
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  donderdag 16 april 2026 @ 17:02:15 #209
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220594005
-Weg. Zeg niet dat ik je niet meermaals verwittigd heb-

[ Bericht 92% gewijzigd door Lenny77 op 16-04-2026 17:03:32 ]
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  donderdag 16 april 2026 @ 17:04:40 #210
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220594019
Aan de mods, wat ik allemaal hier bespreek met de andere users heeft een sterke R&P component toch?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  Moderator donderdag 16 april 2026 @ 17:06:49 #211
441859 crew  Lenny77
pi_220594025
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 17:04 schreef Keep_Walking het volgende:
Aan de mods, wat ik allemaal hier bespreek met de andere users heeft een sterke R&P component toch?
Nee
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  donderdag 16 april 2026 @ 17:08:11 #212
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220594027
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 16:53 schreef r_one het volgende:

[..]
[..]
Man, stop hier nou gewoon mee.
Dit heeft een sterke R&P component. De GGZ en psychiatrische patiënten is een belangrijke thema dat besproken moeten worden.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  donderdag 16 april 2026 @ 17:09:36 #213
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220594034
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2026 17:06 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Nee
Emancipatie van de GGZ en de sociale vraagstukken van psychiatrische patiënten in de samenleving is heel belangrijk en past goed in R&P. Laten we daar maar eens over praten.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  Moderator donderdag 16 april 2026 @ 17:12:24 #214
441859 crew  Lenny77
pi_220594047
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 17:08 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Dit heeft een sterke R&P component. De GGZ en psychiatrische patiënten is een belangrijke thema dat besproken moeten worden.
Ja.
Maar niet het paranormale, uitverkozen stuk.
En je bent weer aan het drammen. Je gaat voorbij een modbreak (meerdere want dit is in het begin al gezegd) en zelfs dan geef je nog aan dat jij wel vindt dat het kan. Na mijn zoveelste nee nog een keer als quote op een user.

Gewone GGZ, dagelijkse dingen, werk,...: ja
Paranormale: nee

Zeg het maar als het naar TRU moet. Daar kan je helemaal los gaan als je wil.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  donderdag 16 april 2026 @ 17:20:35 #215
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220594083
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2026 17:12 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ja.
Maar niet het paranormale, uitverkozen stuk.
En je bent weer aan het drammen. Je gaat voorbij een modbreak (meerdere want dit is in het begin al gezegd) en zelfs dan geef je nog aan dat jij wel vindt dat het kan. Na mijn zoveelste nee nog een keer als quote op een user.

Gewone GGZ, dagelijkse dingen, werk,...: ja
Paranormale: nee

Zeg het maar als het naar TRU moet. Daar kan je helemaal los gaan als je wil.
Ik heb geen behoefte om te praten over de paranormale situatie. Ik vind het niet erg als mensen mij niet willen geloven en ik kan het nooit bewijzen.

De GGZ is een belangrijke zaak die ik wil bespreken. Psychiatrische patiënten zijn zwaar gestigmatiseerd door de samenleving en ervaren veel onrecht en onderdrukking. Weten jullie dat ook? Wat vinden jullie hiervan?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  donderdag 16 april 2026 @ 17:58:01 #216
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220594293
-post gewist, zie modbreak aub-

[ Bericht 96% gewijzigd door Lenny77 op 16-04-2026 17:59:06 ]
  Moderator donderdag 16 april 2026 @ 17:58:23 #217
441859 crew  Lenny77
pi_220594297
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 17:20 schreef Keep_Walking het volgende:


De GGZ is een belangrijke zaak die ik wil bespreken. Psychiatrische patiënten zijn zwaar gestigmatiseerd door de samenleving en ervaren veel onrecht en onderdrukking. Weten jullie dat ook? Wat vinden jullie hiervan?
Nee dat weet ik niet want ik vind het ook niet waar.
Sowieso hoor je niet alle psychiatrische patiënten op een hoop te gooien. Je kan iemand met schizofrenie niet vergelijken met iemand met bv borderline.
En sommige psychiatrische aandoeningen zijn nu eenmaal moeilijker om mee om te gaan dan met andere aandoeningen. Vaker zie je ook weigering van medicatie, stiekem stoppen met medicatie, weigeren mee te werken, drankmisbruik , drugsmisbruik terwijl ze WETEN dat dit een gigantische trigger is. Dan wordt het NOG een stukje moeilijker om met deze groep om te gaan.
Het onrecht: vanuit de staat niet. Ze hebben dezelfde rechten en hebben vaker een groter netwerk rond zich vanuit de staat dan iemand die bv aan een depressie lijdt. Ze hebben uitkeringen, ze hebben loopbaanbegeleiding,...
Dus nee het onrecht zie ik niet.

Als jij het over onrecht hebt door de rechtstreekse vrienden of familie: je kent mijn mening. Helaas zit daar een stuk wantrouwen, zelfbescherming en angst bij. En dat kan ik volledig begrijpen. Hoe jammer ook voor de persoon die er ergens niet veel aan kan doen.... Maar ook daar ben ik heb niet helemaal mee eens want ontspoord gedrag ontstaat vaker door inderdaad te knoeien met medicatie, drank of drugs. En DAT heeft die persoon wel in de hand.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lenny77 op 16-04-2026 21:51:07 ]
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_220594336
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 17:08 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Dit heeft een sterke R&P component. De GGZ en psychiatrische patiënten is een belangrijke thema dat besproken moeten worden.
Nee, dit heeft een sterke TRU component. Zotten die denken uitverkoren te zijn door God is een belangrijk thema dat dáár besproken moet worden.
pi_220594435
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 16:47 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
In principe is de opdracht dat ik geloof dat ik uitverkoren ben een hele goede zaak toch? Dat ik de taboe op psychoses bespreekbaar maak en de GGZ wil emanciperen, dat is een belangrijk punt in de samenleving.

Ik heb nog nooit iemand aangevallen of geweld aangedaan in mijn psychoses, alleen een vijand uit mijn jeugd bedreigd op social media, maar die vijand is ook een kwaadaardige persoon die politieke macht heeft.
Jaja, en zie hier (noot aan mevrouw Lenny77: dit is ook een poging de boel weer enigszins ontopic te sturen ;) ) waarom ik denk dat je nog een heeeel lange weg te gaan hebt, ook wat betreft dat stappenplan.

Je beweert niemand kwaad te doen, behalve de persoon die je wel kwaad hebt gedaan, maar ja die heeft het verdiend, dus dat telt dan niet is de ondertoon. Zo werkt het niet natuurlijk, "kwaad doen" is niet enkel jouw perceptie daarvan.
pi_220594460
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 18:24 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Jaja, en zie hier (noot aan mevrouw Lenny77: dit is ook een poging de boel weer enigszins ontopic te sturen ;) ) waarom ik denk dat je nog een heeeel lange weg te gaan hebt, ook wat betreft dat stappenplan.

Je beweert niemand kwaad te doen, behalve de persoon die je wel kwaad hebt gedaan, maar ja die heeft het verdiend, dus dat telt dan niet is de ondertoon. Zo werkt het niet natuurlijk, "kwaad doen" is niet enkel jouw perceptie daarvan.
Misschien is die persoon wel door de duivel uitverkoren.
pi_220594818
ik snap niet zo goed waar je nu heen wil met elke keer van die frases inbrengen en dan vragen wat anderen vinden
het wordt op deze wijze nooit een dagboek.

het verblijft in hoe vinden jullie dit /hoe zien jullie dit..
waarop een antwoord volgt en jij zegt
nou dat is helemaal niet waar

dit gaat toch nergens heen?/

wat wil je nu bereiken met je Dagboek,..
Dingen delen over je leven.
Hoe het gaat met je afkicken.. etc
schrijf daar gewoon over
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  donderdag 16 april 2026 @ 20:41:12 #222
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_220595554
Dit is niet het enige dagboek waar dat gebeurt , waar maak je nog druk om
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_220595722
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 20:41 schreef Puzzie het volgende:
Dit is niet het enige dagboek waar dat gebeurt , waar maak je nog druk om
Vertel ....
pi_220595834
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 14:27 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Over die engelen is het beter dat je mijn boek leest, het is te complex om te begrijpen zonder het hele verhaal te lezen. Kort samengevat, God heeft mij uitgekozen om mijn stamgenoten te redden van de stigma en onderdrukking in de samenleving. Ik moet de leider zijn van de groeiende emancipatiebeweging van psychiatrische patiënten.
Ik heb laatst het boek van Israel van Dorsten gelezen en ben nu bezig met het boek van Endino van Dorsten (kinderen van Ruinerwold). En deze gedachtengang komt zo overeen met de gedachtengang van hun gestoorde vader. Bizar veel gelijkenis. Hoop dat je anderen met rust laat met deze bijzondere opdracht.
pi_220595861
quote:
99s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:15 schreef praadje het volgende:
Hoop dat je anderen met rust laat met deze bijzondere opdracht.
Ik ben wel benieuwd hoe lang het -broze- contact met z'n oom standhoudt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')