abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220416479
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 20:17 schreef Hbmommy het volgende:

[..]
Een intelligentie onderzoek is een standaard onderdeel van een dyslexie onderzoek.
Hier bij de middelste niet hoor.. die had eerst haar dyslexie onderzoek en kreeg pas daarna haar hb/iq onderzoek. Er zat geen intelligentie onderzoek bij het dyslexie onderzoek.
pi_220416481
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 20:29 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Je zou met je kind maar in een blijf huis zitten, je kind toestaan om op atletiek te gaan. En dat dankzij Judith dan duidelijk wordt waar je zit.. misschien kijk ik teveel met mijn werkbril (jeugdzorg) naar de beelden die influencers delen. Maar zou ze hier weleens bij stilstaan??
Dan wordt je toch woest!!! Ik kan me de kop er niet bij. Ook ik woon geheim, zelfs een advocaat kan alleen met behulp van een deurwaarder mijn aanschrijven. Als iemand zomaar mijn kinderen online zou gooien en mensen zien waar we wonen. Denk dat ik aangifte tegen haar had gedaan en echt grrrr heb er geen woorden voor
pi_220416513
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 20:41 schreef Moppie1982 het volgende:
JVP heeft niet door wat ze eigenlijk voor gekkigheid plaatst,
Bonus vader/ moeder
Bonus moeder/ vader
Vadertje/ moedertje
Moeder, vader, bonus vader

Errors hiervan, is toch geen gezonde boel voor een stel kleuters
Het was/is hun realiteit.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  maandag 23 maart 2026 @ 20:48:47 #104
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_220416524
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 20:45 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Hier bij de middelste niet hoor.. die had eerst haar dyslexie onderzoek en kreeg pas daarna haar hb/iq onderzoek. Er zat geen intelligentie onderzoek bij het dyslexie onderzoek.
Dat is echt raar. De enige reden om het niet te doen als er een vrij recent onderzoek ligt. Is dit toevallig al langer geleden gebeurd?
pi_220416549
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 20:37 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]
Jawel hoor. Om andere dingen uit te sluiten.
O ik geloof best dat dit vaak gedaan wordt. Maar het is geen standaard ding. Vriendin van me doet dit aan de lopende band. Meestal icm behandeling.
Soms doet ze iq onderzoek wel.
Gefrustreerde Gerda met een prei als profielfoto
pi_220416559
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 20:48 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]
Dat is echt raar. De enige reden om het niet te doen als er een vrij recent onderzoek ligt. Is dit toevallig al langer geleden gebeurd?
Bii 2 van mijn knd is het ook niet gedaan.
pi_220416590
Het gesprek van AM en Maarten is met marina van der wal. Die naam heb ik vaker gehoord maar wat deed zij ook alweer?
I can't help it, if I'm lucky
pi_220416626
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 20:54 schreef Missinglink24 het volgende:
Het gesprek van AM en Maarten is met marina van der wal. Die naam heb ik vaker gehoord maar wat deed zij ook alweer?
Coach of opvoeddinges.
pi_220416634
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 20:54 schreef Missinglink24 het volgende:
Zelfbenoemd expert op het gebied van pubers en relaties 🙄

Dit zal relatiegerelateerd zijn want haar man zit er ook bij. Met hem samen geeft ze relatietherapie.

Er zal wel weer een workshopje of zo bij de doos zitten.
pi_220416635
Michelle in de badkamer gefilmd door Iris. Zo is ze toch net een verliefde puber? Misschien naast Timmie een oogje op Iris?
pi_220416646
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 21:00 schreef Shuri het volgende:

[..]
Aha. Ik voel een nieuwe samenwerking opkomen
pi_220416649
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 20:45 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Dan wordt je toch woest!!! Ik kan me de kop er niet bij. Ook ik woon geheim, zelfs een advocaat kan alleen met behulp van een deurwaarder mijn aanschrijven. Als iemand zomaar mijn kinderen online zou gooien en mensen zien waar we wonen. Denk dat ik aangifte tegen haar had gedaan en echt grrrr heb er geen woorden voor
Wat een nare situatie lijkt mij dat, 🫂voor jou. En je reactie vind ik heel begrijpelijk.
pi_220416689
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 21:00 schreef Shuri het volgende:

[..]

Dit zal relatiegerelateerd zijn want haar man zit er ook bij. Met hem samen geeft ze relatietherapie.

Er zal wel weer een workshopje of zo bij de doos zitten.
Gevalletje lik jij mij dan lik ik jou..
pi_220416717
Als AM straks ook nog relatiegoeroe wordt dan is de grootheidswaan helemaal compleet. Alhoewel ze nu zich ook al wel zo opstelt. Aan de andere kant kan ik niet wachten op het rechtlullen van haar acties, vooral het blokkeren van Maarten als hij kritiek heeft op haar. Zou dat terug gaan komen als relatieadvies?
pi_220416726
Wat ik niet snap. Een jaar geleden hadden MW en JP het nog over alles samen en de kindjes hadden broertjes en zusjes en zo leuk met elkaar. Voelde als eigen kinderen. vandaag wordt er bij JvP over de bonus broertjes en zusjes gesproken. Effe geleden voelde het nog als haar kinderen
pi_220416746
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 20:32 schreef Hyacinth het volgende:
Ik vind het leuk dat Sanneke haar zoontje altijd kleurige kleding aandoet. Weer eens wat anders dan al dat sad beige.
Ja! Ze heeft echt een hele leuke smaak qua kleding voor M!
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_220416762
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 21:11 schreef Missinglink24 het volgende:
Als AM straks ook nog relatiegoeroe wordt dan is de grootheidswaan helemaal compleet. Alhoewel ze nu zich ook al wel zo opstelt. Aan de andere kant kan ik niet wachten op het rechtlullen van haar acties, vooral het blokkeren van Maarten als hij kritiek heeft op haar. Zou dat terug gaan komen als relatieadvies?
Is ze al geweest. Ze heeft door die Marina het hele mental loadgebeuren onder handen genomen. En daarom maakt Maarten nu elke dag het eten af zodat zij genoeg mental space heeft om de was weg te brengen. En dat zouden we allemaal moeten doen volgens Annemarie. Volgens mij kwam er toen ook een box van (maar mijn geheugen is op dit punt een beetje blurry).
pi_220416766
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 20:41 schreef Moppie1982 het volgende:
JVP heeft niet door wat ze eigenlijk voor gekkigheid plaatst,
Bonus vader/ moeder
Bonus moeder/ vader
Vadertje/ moedertje
Moeder, vader, bonus vader

Errors hiervan, is toch geen gezonde boel voor een stel kleuters
Dit is anders voor veel kinderen wel de realiteit. En ook voor die van hun.
pi_220416781
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 21:12 schreef Wiepje het volgende:
Wat ik niet snap. Een jaar geleden hadden MW en JP het nog over alles samen en de kindjes hadden broertjes en zusjes en zo leuk met elkaar. Voelde als eigen kinderen. vandaag wordt er bij JvP over de bonus broertjes en zusjes gesproken. Effe geleden voelde het nog als haar kinderen
Misschien voelt dat nog zo, maar drukt ze zich wat voorzichtiger uit. Het is ook veel allemaal. De kinderen van MW en Koen: eerst alleen de kinderen van JvP als 'broertjes' erbij, maar nu ook de kinderen van Tim. En ik weet niet of de vriendin van de ex van JvP (nog te volgen???) ook kinderen heeft, wat voor de kinderen van JvP zou betekenen dat het daar ook bonus is. Kinderen zijn flexibel, maar verhuizen en bonusjes erbij krijgen, is veel.
pi_220416791
quote:
17s.gif Op maandag 23 maart 2026 21:17 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Dit is anders voor veel kinderen wel de realiteit. En ook voor die van hun.
Met een Bonus moeder/vader snap ik idd dat is voor vele normaal

Maar moeder bonus vader en vader niet 😂😂😂
pi_220416827
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 21:17 schreef Shuri het volgende:

[..]
Is ze al geweest. Ze heeft door die Marina het hele mental loadgebeuren onder handen genomen. En daarom maakt Maarten nu elke dag het eten af zodat zij genoeg mental space heeft om de was weg te brengen. En dat zouden we allemaal moeten doen volgens Annemarie. Volgens mij kwam er toen ook een box van (maar mijn geheugen is op dit punt een beetje blurry).
Niet genoeg mental space denk ik?
pi_220416837
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 20:48 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]
Ongeveer 6 a 7 jaar geleden? Dyslexie was overigens wel al heel duidelijk (nu na veel hulp en begeleiding nog steeds zeer ernstig. ) Ongeveer 3 jaar geleden hb onderzoek en daar namen ze de Dyslexie wel in mee waardoor er een duidelijk profiel kwam. Bij de oudste ging het andersom. Heeft eerst hb onderzoek gehad (Ongeveer 8 jaar terug) en pas 3 jaar geleden Dyslexie omdat ze tegen dingen aan begon te lopen op het VO
Daar is ook verder niet opnieuw een iq test gedaan
pi_220416857
quote:

[..]
Terecht. Ik hoop dat dit nooit iemand in zo'n situatie mag overkomen... ze mogen wel eens langer nadenken voordat ze filmen of foto's maken. Van mij mag er een flinke boete opkomen, en zeker bij influencers.

Dikke knuffel voor jou. 🫂 Hoop dat jij dit nooit hoeft mee te maken. En ook geen andere vrouwen in zo'n situatie.
pi_220416867
quote:

[..]
Heftig voor jullie zeg
pi_220416933
Ik vind het niet gek dat de voet van Ozzy nog niet zover is qua herstel dan verwacht. Je zag m de hele tijd rond scharrelen op zijn gips wat volgens mij niet de bedoeling was. Sneu voor het jochie maar voor zn eigen bestwil en toekomst was het waarschijnlijk beter geweest om hem iets meer in te dammen. Mja als je zoveel kinderen hebt is het wel lastig om m continu in de gaten te houden 🫣
pi_220416943
Klikte vanuit interesse op het oproepje wat Willine had geplaatst in haar stories.

Dat verhaal wat erbij staat... iemand die deze keer geen abortus wilde plegen naar meerdere abortussen en alleen maar nieuwe spullen wilt hebben omdat ze anders de energieën van andere voelt?

Jeetje dan ben je toch wel erg ondankbaar.
pi_220416989
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 21:08 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Gevalletje lik jij mij dan lik ik jou..
Ik las de quote niet waar jij op reageerde en dacht dat dit over MCW en Iris ging 😂. Vond het wel heel expliciet 😂😂😂.
pi_220416992
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2026 21:42 schreef Beertjeteddy het volgende:
Klikte vanuit interesse op het oproepje wat Willine had geplaatst in haar stories.

Dat verhaal wat erbij staat... iemand die deze keer geen abortus wilde plegen naar meerdere abortussen en alleen maar nieuwe spullen wilt hebben omdat ze anders de energieën van andere voelt?

Deze oproep heb ik ook gezien. Maar dan van iemand anders. Niks hebben maar dan wel alles nieuw willen. Sorry, dan haak ik af.
pi_220416997
Iris schrijft: de vrouw die 3 dagen Parijs heeft uitgespeeld en nog zo straalt.
Nou zag in dat stralen van Michelle al niet, maar wat heeft 3 dagen Parijs ermee te maken? Stop je normaal met stralen als je in Parjjs bent geweest?
pi_220417007
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2026 21:49 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Nou zag in dat stralen van Michelle al niet, maar wat heeft 3 dagen Parijs ermee te maken? Stop je normaal met stralen als je in Parjjs bent geweest?
Dat uitgespeeld is ook zo’n onnozel stopwoord.
pi_220417010
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 21:48 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Ik las de quote niet waar jij op reageerde en dacht dat dit over MCW en Iris ging 😂. Vond het wel heel expliciet 😂😂😂.
Ik zie dit voor me en brrrr
pi_220417013
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2026 21:49 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Die lichtjes vd Eiffeltoren stralen af he.
pi_220417018
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 21:52 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Die lichtjes vd Eiffeltoren stralen af he.
😂
pi_220417052
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2026 21:42 schreef Beertjeteddy het volgende:

Wie is Willine?
pi_220417068
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 21:49 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Deze oproep heb ik ook gezien. Maar dan van iemand anders. Niks hebben maar dan wel alles nieuw willen. Sorry, dan haak ik af.
Ja nou dat dus. Ik zou persoonlijk dankbaar zijn als ik wat krijg. Echt bizar!
pi_220417079
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 21:41 schreef Jenn1806 het volgende:
Ik vind het niet gek dat de voet van Ozzy nog niet zover is qua herstel dan verwacht. Je zag m de hele tijd rond scharrelen op zijn gips wat volgens mij niet de bedoeling was. Sneu voor het jochie maar voor zn eigen bestwil en toekomst was het waarschijnlijk beter geweest om hem iets meer in te dammen. Mja als je zoveel kinderen hebt is het wel lastig om m continu in de gaten te houden 🫣
Hoe zou jij dat doen, met zo’n jong jochie? Hem constant in de houdgreep houden? Op de bank stil laten zitten?
Ik geef het je te doen 😂

En helemaal als je je broertjes en zusje ziet spelen lijkt me dat een verloren zaak.
pi_220417086
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 21:58 schreef tulpje19 het volgende:

[..]
Wie is Willine?
Wilines_warme_huis
Voor mij te vergelijken met een Elyse trouwens.
pi_220417102
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2026 22:00 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ja nou dat dus. Ik zou persoonlijk dankbaar zijn als ik wat krijg. Echt bizar!
Van sommige dingen snap ik echt dat je ze nieuw wilt (kom ik weer aan met mijn matras😉).
pi_220417108
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2026 22:02 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Wilines_warme_huis
Voor mij te vergelijken met een Elyse trouwens.
Thanks en wow! Heilige Scheisse.
pi_220417134
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 21:51 schreef Raradefayee het volgende:

[..]
Dat uitgespeeld is ook zo’n onnozel stopwoord.
Nogal idd. Buiten het feit dat ik niet snap hoe je een staf uitspeelt, is Parijs volgens mij zo groot dat je nooit alles kan zien in 3 dagen.
Gelukkig kon MW haar knie het allemaal aan.
pi_220417172
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 20:34 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Nee hoor.
Gek, dan zal het regio gebonden zijn.
Zelf ben ik logopedist en dyslexiebehandelaar, en vanuit de dyslexie organisatie volgt er geen dyslexiediagnose zonder iq onderzoek.
pi_220417177
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 21:17 schreef Shuri het volgende:

[..]
Oh ja. Dat hele mental load ding had ik alweer verdrongen.
pi_220417181
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2026 22:08 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Nogal idd. Buiten het feit dat ik niet snap hoe je een staf uitspeelt, is Parijs volgens mij zo groot dat je nooit alles kan zien in 3 dagen.
Gelukkig kon MW haar knie het allemaal aan.
Tenminste 1 iemand in een influencergezin is hb he.
pi_220417187
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 22:13 schreef Hbmommy het volgende:

[..]
Gek, dan zal het regio gebonden zijn.
Zelf ben ik logopedist en dyslexiebehandelaar, en vanuit de dyslexie organisatie volgt er geen dyslexiediagnose zonder iq onderzoek.
Ja, wie weet idd.
pi_220417225
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 21:41 schreef Jenn1806 het volgende:
Ik vond ook al dat hij erg mobiel was.
Maar sowieso lijkt het me vrij normaal dat operatiewonden niet al na een week (of is het al langer geleden?) genezen zijn?
pi_220417240
quote:

[..]
Je zou met je kind maar in een blijf huis zitten, je kind toestaan om op atletiek te gaan. En dat dankzij Judith dan duidelijk wordt waar je zit.. misschien kijk ik teveel met mijn werkbril (jeugdzorg) naar de beelden die influencers delen. Maar zou ze hier weleens bij stilstaan??
Dat zei ik ook tegen Judith maar volgens haar was dat niet zo , ik weet nog dat ik 20 jaar geleden met een schoolreisje ook geen andere kinderen zomaar op insta mocht zetten, dat was een duidelijke instructie
pi_220417244
quote:

[..]
Nee want zijn vind dat Nederlanders daarin krampachtig zijn,
pi_220417297
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 20:45 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Vind ik wel raar bij dyslexie moeten ze toch ook lvb of ontwikkel achterstand kunnen uitsluiten lijkt me? Was hier bij kind wel zo een iq onderzoek.
pi_220417308
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 22:04 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Van sommige dingen snap ik echt dat je ze nieuw wilt (kom ik weer aan met mijn matras😉).
Tuurlijk, inderdaad een matras. En bijvoorbeeld ondergoed en sokken.
Maar gewoon schone babykleertjes en gewoon een nette kinderwagen als je zelf niks hebt... tja. Dat snap ik dan absoluut niet.
pi_220417319
Even nu over een andere oud influencer of nou ja. Iemand die ook door veel mensen gevolgd is... Racheltjuh. Iemand enig idee wat er met haar allemaal aan de hand is? 😅
pi_220417328
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 22:01 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Hoe zou jij dat doen, met zo’n jong jochie? Hem constant in de houdgreep houden? Op de bank stil laten zitten?
Ik geef het je te doen 😂

En helemaal als je je broertjes en zusje ziet spelen lijkt me dat een verloren zaak.
Ik denk ook echt niet dat het er aan ligt of hij beweeglijk is, kan aan zoveel liggen. Hij had gewoon zwaar gips, daar heeft hij echt niet meters op kunnen lopen.
Het bewegen wordt echt wel ingecalculeerd door de artsen, zo'n ukkie kun je niet op 1 plek houden.
pi_220417379
Dbm... tjonge je kunt maar druk zijn met het aflopen van alle artsen, hap, psychologen,die vrouw kan niet eens een baan ernaasr
pi_220417387
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 22:27 schreef Henrike het volgende:

[..]
Nee want zijn vind dat Nederlanders daarin krampachtig zijn,
In haar wereld komt femicide niet voor? Haar wereld draait om haar. En om the centre of the universe.
Zijn van die ouders die komen helpen op school maar dat 1x mogen doen en daarna nooit meer. Want alleen maar gefocust op het eigen kind.
pi_220417479
Mies ontwaakt in een Parijs hotelbed met volledige plamuur op.

Weer zo'n "spontane" foto.
pi_220417484
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 22:47 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
In haar wereld komt femicide niet voor? Haar wereld draait om haar. En om the centre of the universe.
Zijn van die ouders die komen helpen op school maar dat 1x mogen doen en daarna nooit meer. Want alleen maar gefocust op het eigen kind.
Wat ik totaal niet te rijmen vind bij dit gedrag van Judith is dat zij de vrouw was die helemaal verbolgen was toen ze ontdekte dat het kdv in Dronten waar B heen ging de deuren niet op slot had zodra iedereen binnen was. Dat was ze vanuit Leiden gewend en dat moest en zou in Dronten ook zo gebeuren, was niet eens haar verzoek maar keiharde eis. Hoe kun je het dan in vredesnaam normaal vinden om maar gewoon alle privacywetten en fatsoensnormen totaal te negeren en zoveel info van anderen op je oh zo interessante insta te gooien, enkel omwille van je eigen bereik en dus gewin? Ik vind dat echt om te janken, dat enorme gebrek aan normen en waarden op het moment dat het jou wel even lekker uitkomt allemaal. En met deze inzichten voedt zij haar zoon op. Schiet mij maar lek.
pi_220417651
MCW die schrijft dat Iris een van de weinigen is die 'altijd haar rug heeft'.
De andere vriendinnen lijken echt een beetje uit de gratie.
pi_220417708
Bij MCW valt me sowieso op dat er nog vrij weinig kiekjes verschijnen met de besties en familie. Ik vind haar ook niet stralend overkomen. Op mij komt alles bij haar heel geforceerd over.

Wat is dat trouwens met dat “altijd”? Laatst ook al iets met dat ze “altijd” late eters zijn. Alsof ze het al jaren doet in plaats van een goede zes maanden.
pi_220417801
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 23:51 schreef lila01 het volgende:
Iris heeft haar rug, zolang ze er wat aan over kan houden.
Geen idee waar deze 2 elkaar van kennen, maar eerst was het altijd haar vriendinnen voor en na.
pi_220418086
Op FB en YT bij de Nagelkerkjes nog steeds de reacties uitgeschakeld. Sofie kan dat beter zo laten kan ze gewoon haar luxe drukke leven blijven showen zonder commentaar. Want daar kan ze niet zo goed tegen.
pi_220418115
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 22:26 schreef Henrike het volgende:

[..]
Dat zei ik ook tegen Judith maar volgens haar was dat niet zo , ik weet nog dat ik 20 jaar geleden met een schoolreisje ook geen andere kinderen zomaar op insta mocht zetten, dat was een duidelijke instructie
Want Judith weet van iedereen wat zijn/haar situatie is? Knap Judith!
pi_220418116
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2026 23:10 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Wat ik totaal niet te rijmen vind bij dit gedrag van Judith is dat zij de vrouw was die helemaal verbolgen was toen ze ontdekte dat het kdv in Dronten waar B heen ging de deuren niet op slot had zodra iedereen binnen was. Dat was ze vanuit Leiden gewend en dat moest en zou in Dronten ook zo gebeuren, was niet eens haar verzoek maar keiharde eis. Hoe kun je het dan in vredesnaam normaal vinden om maar gewoon alle privacywetten en fatsoensnormen totaal te negeren en zoveel info van anderen op je oh zo interessante insta te gooien, enkel omwille van je eigen bereik en dus gewin? Ik vind dat echt om te janken, dat enorme gebrek aan normen en waarden op het moment dat het jou wel even lekker uitkomt allemaal. En met deze inzichten voedt zij haar zoon op. Schiet mij maar lek.
Het past uitstekend bij "Judith denkt aan Judith".
Als iemand haar een dm stuurt met de boodschap iets gratis te willen opsturen heeft ze haar adres al gegeven voor de ander op enter kan drukken. Tot zover de veiligheid van B.
pi_220418123
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 06:58 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Judith weet niet eens hoe een overstap met de trein werkt.... kan je prima vooraf opzoeken maar ze bleef steken bij dat het poortje ook open gaat als je gelijk weer uitcheckt
pi_220418130
Wat knap dat Michelle nog zó straalt na haar 3 daagse tripje naar Parijs. Zal ook wel heel zwaar zijn geweest al dat eten in chique restaurants en champagne drinken bij cafe Marly naast het Louvre. Daar moesten ze tenslotte eerst die telefoon ergens goed positioneren en de camera laten draaien en dan helemaal leuk samen doen, kusjes geven en aan elkaar plukken en zo. En dan ook logeren in van die kneiter dure hotels en dan roomservice bestellen en dutje doen. En dan savonds wéér uiteten en zelfs nog even naar een nachtclub. En niet te vergeten tussen alle bedrijven door nog 3x per dag sex. Jeetje wat pittig allemaal, zooo knap dat Michelle dan nog zooo straalt. Maar het was ook een droom van een trip hč, aldus Michelle.
Tim ziet er alleen op alle plaatjes uit alsof hij ieder moment neer kan storten, die heeft het wel écht heel zwaar volgens mij.
pi_220418135
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 06:58 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Aso is ze!
pi_220418142
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2026 22:35 schreef Beertjeteddy het volgende:
Even nu over een andere oud influencer of nou ja. Iemand die ook door veel mensen gevolgd is... Racheltjuh. Iemand enig idee wat er met haar allemaal aan de hand is? 😅
Ze heeft behoorlijk wat jaren drugs gebruikt daarom ging het wat beter met haar. Toen ze het moest vertellen aan haar gezin waren die erg boos en wouden ze destijds niks te maken hebben met haar nu gaat dat weer goed.( informatie die ze zelf heeft verteld op haar insta )
pi_220418147
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 00:07 schreef tulpje19 het volgende:
Bij MCW valt me sowieso op dat er nog vrij weinig kiekjes verschijnen met de besties en familie. Ik vind haar ook niet stralend overkomen. Op mij komt alles bij haar heel geforceerd over.

Wat is dat trouwens met dat “altijd”? Laatst ook al iets met dat ze “altijd” late eters zijn. Alsof ze het al jaren doet in plaats van een goede zes maanden.
Ze heeft een story dat ze haar moeder facetimed 😂 maar je ziet haar moeder niet
pi_220418203
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 07:19 schreef meesterinbreekster het volgende:

[..]
Maar niks over haar vader
pi_220418208
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 07:19 schreef meesterinbreekster het volgende:

[..]
Ik dacht met haar kinderen zo had ik het geďnterpreteerd.
pi_220418230
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 07:40 schreef Post-its het volgende:

[..]
Ik dacht met haar kinderen zo had ik het geďnterpreteerd.
Nee, ze schreef iets van dat haar moeder het laagste van het laagste had gezien en ze nu met stralende ogen kon bellen.

Die 'koala' foto begrijp ik niet. Vraag je dan een vreemde om een foto te maken en spring je vervolgens op zijn rug?
Of zou ze een statief neer hebben gezet? 😅
pi_220418290
De moeder van MCW was wel aanwezig bij de podcast, was te zien op haar eigen insta
pi_220418429
Wat mij irriteert aan MB, is de manier waarover zij over zichzelf praat. Ze praat niet vanuit zichzelf, maar over zichzelf aan de hand van foto's.

Ze praat over zichzelf als een klein en hulpeloos, zielig meisje.

Iedereen moet voor haar zorgen.
pi_220418465
Op FB las ik dit:

Komende dagen zullen de servers van FOK! een verhuizing ondergaan. Daardoor zal het forum en de frontpage er enige tijd uit kunnen liggen. Volg ons daarom om updates te blijven ontvangen tijdens de verhuizing!

Voor en na de verhuizing is hierrr meer informatie te vinden: MED / FOK! komt thuis! Met bijhorende downtime.

Dus geen paniek als je je favoriete topic tijdelijk niet kunt bereiken: het ligt niet aan jou 😁
pi_220418781
Zo te zien wordt het kind van Sanneke al getraind volgens het bellinga-handboek.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_220418788
Judith zei toch gisteren op het vliegveld dat ze met haar vader naar het ziekenhuis moest en Bob op moest halen? Bob was gewoon in Dronten met opa en oma en volgens mij hoefde haar vader ook niet naar het ziekenhuis.
pi_220418810
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 09:16 schreef IlseMarije het volgende:
Judith zei toch gisteren op het vliegveld dat ze met haar vader naar het ziekenhuis moest en Bob op moest halen? Bob was gewoon in Dronten met opa en oma en volgens mij hoefde haar vader ook niet naar het ziekenhuis.
Haar vader krijgt vandaag een pacemaker
pi_220418894
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 09:16 schreef IlseMarije het volgende:
Idd .... vader moet vandaag niet gisteren.. ze liegt dus zelfs over dat soort dingen om financieel gewin 👍 ik vind het echt heel naar als mensen dit doen
pi_220418907
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 09:20 schreef Latteanais het volgende:

[..]
Haar vader krijgt vandaag een pacemaker
Maar dan had ze gisteren toch geen haast/spoed?
pi_220418928
Michelle heeft toch wel even haar hakjes verwisseld voor sneakers. Goed zo, komt dat verhaal in ieder geval iets geloofwaardiger over.
pi_220418941
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 09:27 schreef Mirp het volgende:
Michelle heeft toch wel even haar hakjes verwisseld voor sneakers. Goed zo, komt dat verhaal in ieder geval iets geloofwaardiger over.
Ja maar alleen matchend met Timmetje want anders weten we niet dat ze bij elkaar horen.
pi_220418964
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 09:30 schreef Lostit het volgende:

[..]
Ja maar alleen matchend met Timmetje want anders weten we niet dat ze bij elkaar horen.
Ja heel slim, we zouden het maar eens vergeten.
pi_220419070
Wat een giller weer die Judith. Om ca ¤70 gaan zeuren wegens 0,0000001 cent rente die ze nu misloopt.
pi_220419287
Waarom gaan de Geertsen vandaag naar Duitsland? Moeten de kinderen niet naar school? Waarom heeft ze nog niet gepost? Vragen, mensen, vragen!! 🤔
pi_220419306
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 09:57 schreef Miepje77 het volgende:
Wat een giller weer die Judith. Om ca ¤70 gaan zeuren wegens 0,0000001 cent rente die ze nu misloopt.
🤦♀ maar echt
Ziggo zal blij zijn dat ze van die zeikneus af zijn

[ Bericht 5% gewijzigd door Muisjeruisje op 24-03-2026 10:47:53 ]
pi_220419315
quote:
5s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 10:21 schreef Shuri het volgende:
Waarom gaan de Geertsen vandaag naar Duitsland? Moeten de kinderen niet naar school? Waarom heeft ze nog niet gepost? Vragen, mensen, vragen!! 🤔
Ze gaat met Rens naar kookpunt oid?
pi_220419440
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 10:23 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ze gaat met Rens naar kookpunt oid?
We gaan naar Duitsland zei ze gisteren. Ze vertrok inderdaad met Rens. Vanochtend om 7 uur en nu zijn ze er bijna. Ik denk toch in Duitsland dan.
pi_220419645
Ja de kinderen zijn gewoon naar school het is alleen met Rens
pi_220419714
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 10:27 schreef Shuri het volgende:

[..]
We gaan naar Duitsland zei ze gisteren. Ze vertrok inderdaad met Rens. Vanochtend om 7 uur en nu zijn ze er bijna. Ik denk toch in Duitsland dan.
Naar de Sollingen messenfabriek. Zal ook wel door die kookwinkel geregeld zijn.

Ze zal wel balen dat ze moest rijden en geen content kon maken. Rens heeft volgens mij geen rijbewijs?

En heeft Maarten nu een mental-load inhaaldag tegoed?
pi_220419967
Kleine ergernis: Jeanine die haar B-zonder wijn "wijntjes" noemt. Dat spul heet wijn, punt.
En dat drinkt ze meer dan genoeg. Dat verandert niet als je het wijntje noemt.

En verder dacht ik dat er per fles 1 euro naar een goed doel ging maar laatst noemde ze 1 euro per bestelling? Dat is natuurlijk wel een verschil want ik denk dat de meeste bestellingen meerdere flessen zijn.
pi_220420174
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 07:17 schreef Loveischocolala het volgende:

[..]
Ze heeft behoorlijk wat jaren drugs gebruikt daarom ging het wat beter met haar. Toen ze het moest vertellen aan haar gezin waren die erg boos en wouden ze destijds niks te maken hebben met haar nu gaat dat weer goed.( informatie die ze zelf heeft verteld op haar insta )
Het ging beter omdat ze drugs gebruikte :s) ?
pi_220420266
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 23:51 schreef lila01 het volgende:
Terwijl, zo spontaan is Iris niet op de boerderij, aangezien er een zakelijke afspraak (opname van de podcast) aan vast zit. Dit is gewoon een verplaatste opname locatie met het 'team'.
Maar Iris is de idool van MCW dus zij is allang blij dat ze eens komt kijken naar de geweldige keeeeuken en badkamer en 2 spieeeegels! de leegheid. wauw.
pi_220420274
Ik vond Viora en Joost erg leuk om te volgen, maar het is alleen maar reclame content de laatste tijd.
En ik erger me ook mateloos aan altijd dat geknuffel. Dat hij een arm om haar heen slaat en op haar hoofd kust als ze een rondje gaan wandelen. Blegh. Sowieso stellen die altijd samen werken en pretenderen dat ze elkaar nooit even zat zijn of een ruzie hebben zit in mijn irritatie haha.
pi_220420302
Oké, ik laat toch mijn neus weer eens zien hier. Waarom post Annemarie screenshots van appgroepen? Is dit als humor bedoeld (zo ja, dan ben ik humorloos)? Of om te laten zien dat ze onderling lol hebben (het is ook alleen voor de betrokkenen lollig denk ik)? Ik zit nu heel hard te denken, maar ik geloof niet dat ik ooit de behoefte heb gehad om screenshots van mijn Whatsapp of Signal met vreemden te delen.

Annemarie doet het heel vaak, en ook bewust. Blijkbaar zitten volgers hier op te wachten? Om eens een goed cliché te gebruiken: ik heb zoveel vragen.
pi_220420357
En wat doe je met de deelnemers in zo'n groep? Zeg je dan: "jongens, jullie zijn zo hilarisch, ik ga even een screenshot posten?". Of moet er in opdracht iets grappigs geschreven worden? Of weet je gewoon van te voren dat alles gepost kan worden op social media en moet je disclaimers gebruiken als je dat niet wilt?

[ Bericht 0% gewijzigd door Tarantelle op 24-03-2026 11:41:14 ]
pi_220420360
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 11:31 schreef Tarantelle het volgende:
Oké, ik laat toch mijn neus weer eens zien hier. Waarom post Annemarie screenshots van appgroepen? Is dit als humor bedoeld (zo ja, dan ben ik humorloos)? Of om te laten zien dat ze onderling lol hebben (het is ook alleen voor de betrokkenen lollig denk ik)? Ik zit nu heel hard te denken, maar ik geloof niet dat ik ooit de behoefte heb gehad om screenshots van mijn Whatsapp of Signal met vreemden te delen.
Zoiets denk ik. Kijk mij eens een leuk clubje vrienden/gezellig gezin hebben?
En in dit geval: omdat ze haar verjaardag heel belangrijk vindt (al doet ze geloven van niet) en heel graag in de belangstelling staat.
pi_220420457
Ik vind t niet gek dat AM zo vaak moet stofzuigen met ee manier waarop zij hagelslag strooit
pi_220420473
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 11:36 schreef Harper het volgende:

[..]
Zoiets denk ik. Kijk mij eens een leuk clubje vrienden/gezellig gezin hebben?
En in dit geval: omdat ze haar verjaardag heel belangrijk vindt (al doet ze geloven van niet) en heel graag in de belangstelling staat.
Ja, dat zal wel inderdaad.

Ik vraag mij vooral af wat het doel van zo'n appgroep is. Vooral omdat het vroeger Annemaries stokpaardje was dat ze appgroepen haatte en er niet in wilde.
pi_220420531
Zoveel clubjes is AM niet bij met haar contra-sociale gedrag... dus dit moet wel gedeeld worden voor de credits.
Ik bedroef me ook over dat bezoek aan die messenfabriek. Uren rijden om als een dom schaap achter je schoonzoon aan te lopen. Dit moet wel goed betalen, voor een vrouw die het liefst wasjes omdraait.
pi_220420533
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 09:27 schreef Mirp het volgende:
Ja maar ze kan maar heel kort op sneakers lopen, want daar krijgt ze pijn van. Ja, nogal logisch als je dag en nacht op hakken loopt, dan verkorten je spieren, als je dan in natuurlijke houding gaat lopen krijg je inderdaad pijn. Maar lekker doorlopen op hakken met je kapotte knie en spieren.
pi_220420619
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 11:43 schreef AnnArt het volgende:
Zoveel clubjes is AM niet bij met haar contra-sociale gedrag... dus dit moet wel gedeeld worden voor de credits.
Ik bedroef me ook over dat bezoek aan die messenfabriek. Uren rijden om als een dom schaap achter je schoonzoon aan te lopen. Dit moet wel goed betalen, voor een vrouw die het liefst wasjes omdraait.
Am kan zulke dingen ook gewoon niet: Rens gaat gesprekken aan, stelt vragen enz. Enige wat zij doet is erachter aan sjokken en filmen.

Trouwens nog veel belangrijker:
Als je een dubbele boterham meegeeft, waarom bestrooi je dan allebei de helften met hagelslag en doe je ze daarna op elkaar?!
pi_220420624
Tarantelle :W

Ik zie inderdaad een blije Rens. Wel leuk om hem eens te zien terwijl hij zich niet loopt uit te sloven voor de camera van zijn schoonmoeder 👍
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')