Hier bij de middelste niet hoor.. die had eerst haar dyslexie onderzoek en kreeg pas daarna haar hb/iq onderzoek. Er zat geen intelligentie onderzoek bij het dyslexie onderzoek.quote:Op maandag 23 maart 2026 20:17 schreef Hbmommy het volgende:
[..]
Een intelligentie onderzoek is een standaard onderdeel van een dyslexie onderzoek.
Dan wordt je toch woest!!! Ik kan me de kop er niet bij. Ook ik woon geheim, zelfs een advocaat kan alleen met behulp van een deurwaarder mijn aanschrijven. Als iemand zomaar mijn kinderen online zou gooien en mensen zien waar we wonen. Denk dat ik aangifte tegen haar had gedaan en echt grrrr heb er geen woorden voorquote:Op maandag 23 maart 2026 20:29 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Je zou met je kind maar in een blijf huis zitten, je kind toestaan om op atletiek te gaan. En dat dankzij Judith dan duidelijk wordt waar je zit.. misschien kijk ik teveel met mijn werkbril (jeugdzorg) naar de beelden die influencers delen. Maar zou ze hier weleens bij stilstaan??
Het was/is hun realiteit.quote:Op maandag 23 maart 2026 20:41 schreef Moppie1982 het volgende:
JVP heeft niet door wat ze eigenlijk voor gekkigheid plaatst,
Bonus vader/ moeder
Bonus moeder/ vader
Vadertje/ moedertje
Moeder, vader, bonus vader
Errors hiervan, is toch geen gezonde boel voor een stel kleuters
Dat is echt raar. De enige reden om het niet te doen als er een vrij recent onderzoek ligt. Is dit toevallig al langer geleden gebeurd?quote:Op maandag 23 maart 2026 20:45 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Hier bij de middelste niet hoor.. die had eerst haar dyslexie onderzoek en kreeg pas daarna haar hb/iq onderzoek. Er zat geen intelligentie onderzoek bij het dyslexie onderzoek.
O ik geloof best dat dit vaak gedaan wordt. Maar het is geen standaard ding. Vriendin van me doet dit aan de lopende band. Meestal icm behandeling.quote:Op maandag 23 maart 2026 20:37 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Jawel hoor. Om andere dingen uit te sluiten.
Bii 2 van mijn knd is het ook niet gedaan.quote:Op maandag 23 maart 2026 20:48 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dat is echt raar. De enige reden om het niet te doen als er een vrij recent onderzoek ligt. Is dit toevallig al langer geleden gebeurd?
Coach of opvoeddinges.quote:Op maandag 23 maart 2026 20:54 schreef Missinglink24 het volgende:
Het gesprek van AM en Maarten is met marina van der wal. Die naam heb ik vaker gehoord maar wat deed zij ook alweer?
Zelfbenoemd expert op het gebied van pubers en relaties 🙄quote:Op maandag 23 maart 2026 20:54 schreef Missinglink24 het volgende:
Het gesprek van AM en Maarten is met marina van der wal. Die naam heb ik vaker gehoord maar wat deed zij ook alweer?
Aha. Ik voel een nieuwe samenwerking opkomenquote:Op maandag 23 maart 2026 21:00 schreef Shuri het volgende:
[..]
Zelfbenoemd expert op het gebied van pubers en relaties 🙄
Wat een nare situatie lijkt mij dat, 🫂voor jou. En je reactie vind ik heel begrijpelijk.quote:Op maandag 23 maart 2026 20:45 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Dan wordt je toch woest!!! Ik kan me de kop er niet bij. Ook ik woon geheim, zelfs een advocaat kan alleen met behulp van een deurwaarder mijn aanschrijven. Als iemand zomaar mijn kinderen online zou gooien en mensen zien waar we wonen. Denk dat ik aangifte tegen haar had gedaan en echt grrrr heb er geen woorden voor
Gevalletje lik jij mij dan lik ik jou..quote:Op maandag 23 maart 2026 21:00 schreef Shuri het volgende:
[..]
Zelfbenoemd expert op het gebied van pubers en relaties 🙄
Dit zal relatiegerelateerd zijn want haar man zit er ook bij. Met hem samen geeft ze relatietherapie.
Er zal wel weer een workshopje of zo bij de doos zitten.
Ja! Ze heeft echt een hele leuke smaak qua kleding voor M!quote:Op maandag 23 maart 2026 20:32 schreef Hyacinth het volgende:
Ik vind het leuk dat Sanneke haar zoontje altijd kleurige kleding aandoet. Weer eens wat anders dan al dat sad beige.
Is ze al geweest. Ze heeft door die Marina het hele mental loadgebeuren onder handen genomen. En daarom maakt Maarten nu elke dag het eten af zodat zij genoeg mental space heeft om de was weg te brengen. En dat zouden we allemaal moeten doen volgens Annemarie. Volgens mij kwam er toen ook een box van (maar mijn geheugen is op dit punt een beetje blurry).quote:Op maandag 23 maart 2026 21:11 schreef Missinglink24 het volgende:
Als AM straks ook nog relatiegoeroe wordt dan is de grootheidswaan helemaal compleet. Alhoewel ze nu zich ook al wel zo opstelt. Aan de andere kant kan ik niet wachten op het rechtlullen van haar acties, vooral het blokkeren van Maarten als hij kritiek heeft op haar. Zou dat terug gaan komen als relatieadvies?
Dit is anders voor veel kinderen wel de realiteit. En ook voor die van hun.quote:Op maandag 23 maart 2026 20:41 schreef Moppie1982 het volgende:
JVP heeft niet door wat ze eigenlijk voor gekkigheid plaatst,
Bonus vader/ moeder
Bonus moeder/ vader
Vadertje/ moedertje
Moeder, vader, bonus vader
Errors hiervan, is toch geen gezonde boel voor een stel kleuters
Misschien voelt dat nog zo, maar drukt ze zich wat voorzichtiger uit. Het is ook veel allemaal. De kinderen van MW en Koen: eerst alleen de kinderen van JvP als 'broertjes' erbij, maar nu ook de kinderen van Tim. En ik weet niet of de vriendin van de ex van JvP (nog te volgen???) ook kinderen heeft, wat voor de kinderen van JvP zou betekenen dat het daar ook bonus is. Kinderen zijn flexibel, maar verhuizen en bonusjes erbij krijgen, is veel.quote:Op maandag 23 maart 2026 21:12 schreef Wiepje het volgende:
Wat ik niet snap. Een jaar geleden hadden MW en JP het nog over alles samen en de kindjes hadden broertjes en zusjes en zo leuk met elkaar. Voelde als eigen kinderen. vandaag wordt er bij JvP over de bonus broertjes en zusjes gesproken. Effe geleden voelde het nog als haar kinderen
Met een Bonus moeder/vader snap ik idd dat is voor vele normaalquote:Op maandag 23 maart 2026 21:17 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Dit is anders voor veel kinderen wel de realiteit. En ook voor die van hun.
Niet genoeg mental space denk ik?quote:Op maandag 23 maart 2026 21:17 schreef Shuri het volgende:
[..]
Is ze al geweest. Ze heeft door die Marina het hele mental loadgebeuren onder handen genomen. En daarom maakt Maarten nu elke dag het eten af zodat zij genoeg mental space heeft om de was weg te brengen. En dat zouden we allemaal moeten doen volgens Annemarie. Volgens mij kwam er toen ook een box van (maar mijn geheugen is op dit punt een beetje blurry).
Ongeveer 6 a 7 jaar geleden? Dyslexie was overigens wel al heel duidelijk (nu na veel hulp en begeleiding nog steeds zeer ernstig. ) Ongeveer 3 jaar geleden hb onderzoek en daar namen ze de Dyslexie wel in mee waardoor er een duidelijk profiel kwam. Bij de oudste ging het andersom. Heeft eerst hb onderzoek gehad (Ongeveer 8 jaar terug) en pas 3 jaar geleden Dyslexie omdat ze tegen dingen aan begon te lopen op het VOquote:Op maandag 23 maart 2026 20:48 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dat is echt raar. De enige reden om het niet te doen als er een vrij recent onderzoek ligt. Is dit toevallig al langer geleden gebeurd?
Terecht. Ik hoop dat dit nooit iemand in zo'n situatie mag overkomen... ze mogen wel eens langer nadenken voordat ze filmen of foto's maken. Van mij mag er een flinke boete opkomen, en zeker bij influencers.quote:Op maandag 23 maart 2026 20:45 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Dan wordt je toch woest!!! Ik kan me de kop er niet bij. Ook ik woon geheim, zelfs een advocaat kan alleen met behulp van een deurwaarder mijn aanschrijven. Als iemand zomaar mijn kinderen online zou gooien en mensen zien waar we wonen. Denk dat ik aangifte tegen haar had gedaan en echt grrrr heb er geen woorden voor
Heftig voor jullie zegquote:Op maandag 23 maart 2026 20:45 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |