Even gekeken. Het lijkt wel rage bait of Annemarie smeert nooit boterhammen. Ik snap vooral niet waarom kinderen van 5 en 9 niet gewoon zelf hun boterhammen smeren terwijl ze ontbijten, maar ik zal hier wel te simplistisch voor denken.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 11:49 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Am kan zulke dingen ook gewoon niet: Rens gaat gesprekken aan, stelt vragen enz. Enige wat zij doet is erachter aan sjokken en filmen.
Trouwens nog veel belangrijker:
Als je een dubbele boterham meegeeft, waarom bestrooi je dan allebei de helften met hagelslag en doe je ze daarna op elkaar?!
Als je ze in vieren snijdt, waarom dan niet de korstjes evenredig verdelen. (Dit had bij mijn tweeling geheid tot een klacht geleid 😇)quote:Op dinsdag 24 maart 2026 11:49 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Am kan zulke dingen ook gewoon niet: Rens gaat gesprekken aan, stelt vragen enz. Enige wat zij doet is erachter aan sjokken en filmen.
Als je een dubbele boterham meegeeft, waarom bestrooi je dan allebei de helften met hagelslag en doe je ze daarna op elkaar?!
Ik kan me wel voorstellen dat dat voornamelijk bij de jongste erg lang gaat duren.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 12:03 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Even gekeken. Het lijkt wel rage bait of Annemarie smeert nooit boterhammen. Ik snap vooral niet waarom kinderen van 5 en 9 niet gewoon zelf hun boterhammen smeren terwijl ze ontbijten, maar ik zal hier wel te simplistisch voor denken.
Dit dacht ik dus ookquote:Op dinsdag 24 maart 2026 12:14 schreef AnnArt het volgende:
[..]
Als je ze in vieren snijdt, waarom dan niet de korstjes evenredig verdelen. (Dit had bij mijn tweeling geheid tot een klacht geleid 😇)
En als je op zijn gewone insta kijkt, vond ik hem er vroeger gewoon verzorgd uitzien. Gewoon een leuke jonge jongenquote:Op dinsdag 24 maart 2026 11:50 schreef Shuri het volgende:
Tarantelle
Ik zie inderdaad een blije Rens. Wel leuk om hem eens te zien terwijl hij zich niet loopt uit te sloven voor de camera van zijn schoonmoeder 👍
Dat laatste dacht ik, stiekem, ook... 😬quote:Op dinsdag 24 maart 2026 12:31 schreef Earring het volgende:
[..]
Dit dacht ik dus ook
Maar Jet zal wel de korstjes krijgen
Waarom zou het lang duren? Ze smeren al brood in de ochtend, gewoon een boterham extra, in de brooddoos en klaar.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 12:18 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat dat voornamelijk bij de jongste erg lang gaat duren.
Maar ik denk dat ze moest filmen, ondertussen kijken of alles er goed op stond en er toen veel overheen strooide.
Prioriteiten hè?
En dan met die ranzige knuisten de hagelslag op beide kanten aandrukken en de boterham op elkaar drukken, waarbij toch nog de nodige hagelslag er uit/naast viel.. waaróm?! 🤪
Het is inderdaad echt een hele vieze vrouw🤢.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 12:18 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat dat voornamelijk bij de jongste erg lang gaat duren.
Maar ik denk dat ze moest filmen, ondertussen kijken of alles er goed op stond en er toen veel overheen strooide.
Prioriteiten hè?
En dan met die ranzige knuisten de hagelslag op beide kanten aandrukken en de boterham op elkaar drukken, waarbij toch nog de nodige hagelslag er uit/naast viel.. waaróm?! 🤪
Ik snap die hele tour niet. Wat interesseert het haar volgers hoe het in de fabriek gaat?quote:Op dinsdag 24 maart 2026 12:58 schreef Lodelie het volgende:
Wat ik ook niet snap is waarom Rens staat te tanken?
Am rijdt, het is haar auto, het is haar samenwerking, ik neem aan dat ze de benzine ook betaalt, waarom staat Rens dan te tanken?
De enige reden die ik zou kunnen bedenken is zodat ze lekker kon blijven zitten, maar zij is uitgestapt en staat ernaast, uiteraard te filmen.
Ik vind hem weer behoorlijk uitsloverig doen. Ik snap dit tripje sowieso niet. Dat megadure broodmes wat AM heeft doet z'n werk niet eens goed.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 11:50 schreef Shuri het volgende:
Tarantelle
Ik zie inderdaad een blije Rens. Wel leuk om hem eens te zien terwijl hij zich niet loopt uit te sloven voor de camera van zijn schoonmoeder 👍
De laatste tijd? Dat is al jaren zo. Die kinderen verdienden al geld vanaf de conceptie. Zelfs afgelopen vakantie kwam er zeker 5/6 x reclame voorbij. Deze vakantie moest natuurlijk zelf betaald worden. Vreselijk om zo te willen leven.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 11:28 schreef Nieuwnestje het volgende:
Ik vond Viora en Joost erg leuk om te volgen, maar het is alleen maar reclame content de laatste tijd.
En ik erger me ook mateloos aan altijd dat geknuffel. Dat hij een arm om haar heen slaat en op haar hoofd kust als ze een rondje gaan wandelen. Blegh. Sowieso stellen die altijd samen werken en pretenderen dat ze elkaar nooit even zat zijn of een ruzie hebben zit in mijn irritatie haha.
AM is veel te a-sociaal voor zoiets. Die kan alleen communiceren via een schermpje.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 11:49 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Ik kan mijn brood alleen Eten als de korsten om en omzitten 🤪quote:Op dinsdag 24 maart 2026 12:14 schreef AnnArt het volgende:
[..]
Als je ze in vieren snijdt, waarom dan niet de korstjes evenredig verdelen. (Dit had bij mijn tweeling geheid tot een klacht geleid 😇)
Hij zal wel een groot gratis mes krijgen voor zijn leuke bijdragequote:Op dinsdag 24 maart 2026 11:50 schreef Shuri het volgende:
Tarantelle
Die nog een heel stuk moet autorijden.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 14:43 schreef AnnArt het volgende:
Ohja, ze gaan schnitzel eten en bier drinken 🙄 Stoere taal, hoor, AM. Zitten die kookpuntfiguranten dadelijk met een giechelende menopauzale vrouw aan tafel.
Ik snap die kinderen wel 🤣🤢🤣quote:Op dinsdag 24 maart 2026 14:46 schreef Huisopdehoek het volgende:
DBM kust haar kinderen niet op de mond want dat vinden ze niet fijn (prima, wat zij wil/willen)
Maar ook ‘iedereen is ook altijd ziek hiero dus niet verstandig’
Iedereen. Altijd. Maar gelukkig, ondanks hun ziek zijn, toch maar verjaardagsfeestjes, de Action, bowlen etc. Bikkels!
En ook: ‘mensen worden niet ziek zonder reden. Er is altijd een oorzaak/reden’
Wat is dan de reden dat Flipflapflop altijd ziek zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |