abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220420627
Nou ja, voordat ik mij weer terugtrek. Het is in ieder geval fijn voor Annemarie dat ze nu twee vriendinnen heeft (Mirjam van IJ. en FiekeO., misschien deoppasvan ook?). Niet sarcastisch bedoeld.
pi_220420639
Pfff die DBM met ‘al haar onderzoeken’. Zo’n IQ onderzoek is 2 afspraken (of 3 als ze ook nog uitgebreider kijken naar executieve functies bijvoorbeeld maar ik gok van niet want dan had ze dat wel gezegd). Ik kan me haast niet voorstellen dat Flap gezien wordt op basis van: ‘we willen emdr doen maar misschien heeft ze wel ass want de rest van het gezin heeft dat’ terwijl er verder niks speelt. Dus of de psycholoog heeft zorgen over het gezin, of DBM maakt er een mooi verhaal van. Het mag allemaal wat kosten voor de zorg, als ze zelf eens begint met het kind gewoon naar school laten gaan. Een schoolobservatie heeft geen nut in elk geval, die kinderen zijn er nooit.
pi_220420654
de Nagelkerkjes gaan op cruise, natuurlijk.... met je veel te grote gezin nog even een van de meest milieuvervuilende vakanties boeken. Kunnen we stellen dat grote gezinnen geen zak geven om anderen en de planeet?
pi_220420695
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 11:49 schreef Lodelie het volgende:

[..]
Am kan zulke dingen ook gewoon niet: Rens gaat gesprekken aan, stelt vragen enz. Enige wat zij doet is erachter aan sjokken en filmen.

Trouwens nog veel belangrijker:
Als je een dubbele boterham meegeeft, waarom bestrooi je dan allebei de helften met hagelslag en doe je ze daarna op elkaar?!
Even gekeken. Het lijkt wel rage bait of Annemarie smeert nooit boterhammen. Ik snap vooral niet waarom kinderen van 5 en 9 niet gewoon zelf hun boterhammen smeren terwijl ze ontbijten, maar ik zal hier wel te simplistisch voor denken.
pi_220420739
quote:

[..]
Am kan zulke dingen ook gewoon niet: Rens gaat gesprekken aan, stelt vragen enz. Enige wat zij doet is erachter aan sjokken en filmen.

Als je een dubbele boterham meegeeft, waarom bestrooi je dan allebei de helften met hagelslag en doe je ze daarna op elkaar?!
Als je ze in vieren snijdt, waarom dan niet de korstjes evenredig verdelen. (Dit had bij mijn tweeling geheid tot een klacht geleid 😇)
pi_220420754
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 12:03 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Even gekeken. Het lijkt wel rage bait of Annemarie smeert nooit boterhammen. Ik snap vooral niet waarom kinderen van 5 en 9 niet gewoon zelf hun boterhammen smeren terwijl ze ontbijten, maar ik zal hier wel te simplistisch voor denken.
Ik kan me wel voorstellen dat dat voornamelijk bij de jongste erg lang gaat duren.

Maar ik denk dat ze moest filmen, ondertussen kijken of alles er goed op stond en er toen veel overheen strooide.
Prioriteiten hè?
En dan met die ranzige knuisten de hagelslag op beide kanten aandrukken en de boterham op elkaar drukken, waarbij toch nog de nodige hagelslag er uit/naast viel.. waaróm?! 🤪
pi_220420826
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 12:14 schreef AnnArt het volgende:

[..]
Als je ze in vieren snijdt, waarom dan niet de korstjes evenredig verdelen. (Dit had bij mijn tweeling geheid tot een klacht geleid 😇)
Dit dacht ik dus ook
Maar Jet zal wel de korstjes krijgen
pi_220420837
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 11:50 schreef Shuri het volgende:
Tarantelle :W

Ik zie inderdaad een blije Rens. Wel leuk om hem eens te zien terwijl hij zich niet loopt uit te sloven voor de camera van zijn schoonmoeder 👍
En als je op zijn gewone insta kijkt, vond ik hem er vroeger gewoon verzorgd uitzien. Gewoon een leuke jonge jongen
pi_220420898
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 12:31 schreef Earring het volgende:

[..]
Dit dacht ik dus ook
Maar Jet zal wel de korstjes krijgen
Dat laatste dacht ik, stiekem, ook... 😬
pi_220420953
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 12:18 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik kan me wel voorstellen dat dat voornamelijk bij de jongste erg lang gaat duren.

Maar ik denk dat ze moest filmen, ondertussen kijken of alles er goed op stond en er toen veel overheen strooide.
Prioriteiten hè?
En dan met die ranzige knuisten de hagelslag op beide kanten aandrukken en de boterham op elkaar drukken, waarbij toch nog de nodige hagelslag er uit/naast viel.. waaróm?! 🤪
Waarom zou het lang duren? Ze smeren al brood in de ochtend, gewoon een boterham extra, in de brooddoos en klaar.
pi_220421005
Wat ik ook niet snap is waarom Rens staat te tanken?

Am rijdt, het is haar auto, het is haar samenwerking, ik neem aan dat ze de benzine ook betaalt, waarom staat Rens dan te tanken?

De enige reden die ik zou kunnen bedenken is zodat ze lekker kon blijven zitten, maar zij is uitgestapt en staat ernaast, uiteraard te filmen.
pi_220421048
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 12:18 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]

Prioriteiten hè?
Het is inderdaad echt een hele vieze vrouw🤢.
pi_220421060
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 12:58 schreef Lodelie het volgende:
Wat ik ook niet snap is waarom Rens staat te tanken?

Am rijdt, het is haar auto, het is haar samenwerking, ik neem aan dat ze de benzine ook betaalt, waarom staat Rens dan te tanken?

De enige reden die ik zou kunnen bedenken is zodat ze lekker kon blijven zitten, maar zij is uitgestapt en staat ernaast, uiteraard te filmen.
Ik snap die hele tour niet. Wat interesseert het haar volgers hoe het in de fabriek gaat?
Laat Rens dat lekker zelf op zijn insta zetten. Oh wacht, veel minder bereik natuurlijk.
Er zal bij AM wel n kortingscode komen voor een mes
  dinsdag 24 maart 2026 @ 13:29:12 #214
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220421213
quote:

Ik zie inderdaad een blije Rens. Wel leuk om hem eens te zien terwijl hij zich niet loopt uit te sloven voor de camera van zijn schoonmoeder 👍
Ik vind hem weer behoorlijk uitsloverig doen. Ik snap dit tripje sowieso niet. Dat megadure broodmes wat AM heeft doet z'n werk niet eens goed.
pi_220421224
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 11:28 schreef Nieuwnestje het volgende:
Ik vond Viora en Joost erg leuk om te volgen, maar het is alleen maar reclame content de laatste tijd.
En ik erger me ook mateloos aan altijd dat geknuffel. Dat hij een arm om haar heen slaat en op haar hoofd kust als ze een rondje gaan wandelen. Blegh. Sowieso stellen die altijd samen werken en pretenderen dat ze elkaar nooit even zat zijn of een ruzie hebben zit in mijn irritatie haha.
De laatste tijd? Dat is al jaren zo. Die kinderen verdienden al geld vanaf de conceptie. Zelfs afgelopen vakantie kwam er zeker 5/6 x reclame voorbij. Deze vakantie moest natuurlijk zelf betaald worden. Vreselijk om zo te willen leven.
pi_220421338
quote:

[..]

AM is veel te a-sociaal voor zoiets. Die kan alleen communiceren via een schermpje.
pi_220421463
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 12:14 schreef AnnArt het volgende:

[..]
Ik kan mijn brood alleen Eten als de korsten om en omzitten 🤪
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220421485
quote:

Hij zal wel een groot gratis mes krijgen voor zijn leuke bijdrage
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220421685
Ohja, ze gaan schnitzel eten en bier drinken 🙄 Stoere taal, hoor, AM. Zitten die kookpuntfiguranten dadelijk met een giechelende menopauzale vrouw aan tafel.
pi_220421693
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 14:43 schreef AnnArt het volgende:
Ohja, ze gaan schnitzel eten en bier drinken 🙄 Stoere taal, hoor, AM. Zitten die kookpuntfiguranten dadelijk met een giechelende menopauzale vrouw aan tafel.
Die nog een heel stuk moet autorijden.
pi_220421708
DBM kust haar kinderen niet op de mond want dat vinden ze niet fijn (prima, wat zij wil/willen)
Maar ook ‘iedereen is ook altijd ziek hiero dus niet verstandig’

Iedereen. Altijd. Maar gelukkig, ondanks hun ziek zijn, toch maar verjaardagsfeestjes, de Action, bowlen etc. Bikkels!

En ook: ‘mensen worden niet ziek zonder reden. Er is altijd een oorzaak/reden’
Wat is dan de reden dat Flipflapflop altijd ziek zijn?
pi_220421744
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 07:39 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Maar niks over haar vader
The Godfather is not amused, zoveel is denk ik wel duidelijk nu.
  dinsdag 24 maart 2026 @ 14:58:15 #223
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220421779
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 14:46 schreef Huisopdehoek het volgende:
DBM kust haar kinderen niet op de mond want dat vinden ze niet fijn (prima, wat zij wil/willen)
Maar ook ‘iedereen is ook altijd ziek hiero dus niet verstandig’

Iedereen. Altijd. Maar gelukkig, ondanks hun ziek zijn, toch maar verjaardagsfeestjes, de Action, bowlen etc. Bikkels!

En ook: ‘mensen worden niet ziek zonder reden. Er is altijd een oorzaak/reden’
Wat is dan de reden dat Flipflapflop altijd ziek zijn?
Ik snap die kinderen wel 🤣🤢🤣

Wat ik me afvraag, waarom staat bij Sanneke altijd de tv/radio aan? Altijd lawaai in dat huis.
pi_220421930
Op Judith haar geldaccount: het geld snel op. Maar als ze dan haar excelbestand ziet ze dat ze toch veel overhoudt.
Dit is voor mij echt abracadabra.
En absoluut geen reclame voor haar omgaan met geld.
pi_220422061
Judith constateert al maanden dat er te veel geld uit gaat en gaat dat pas na maanden checken waar het in zit? En dan komt ze erachter dat het in haar spaar en belegsysteem zit. Dat had ze dus al veel eerder kunnen ontdekken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')