Ik denk ook echt niet dat het er aan ligt of hij beweeglijk is, kan aan zoveel liggen. Hij had gewoon zwaar gips, daar heeft hij echt niet meters op kunnen lopen.quote:Op maandag 23 maart 2026 22:01 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Hoe zou jij dat doen, met zo’n jong jochie? Hem constant in de houdgreep houden? Op de bank stil laten zitten?
Ik geef het je te doen 😂
En helemaal als je je broertjes en zusje ziet spelen lijkt me dat een verloren zaak.
In haar wereld komt femicide niet voor? Haar wereld draait om haar. En om the centre of the universe.quote:Op maandag 23 maart 2026 22:27 schreef Henrike het volgende:
[..]
Nee want zijn vind dat Nederlanders daarin krampachtig zijn,
Wat ik totaal niet te rijmen vind bij dit gedrag van Judith is dat zij de vrouw was die helemaal verbolgen was toen ze ontdekte dat het kdv in Dronten waar B heen ging de deuren niet op slot had zodra iedereen binnen was. Dat was ze vanuit Leiden gewend en dat moest en zou in Dronten ook zo gebeuren, was niet eens haar verzoek maar keiharde eis. Hoe kun je het dan in vredesnaam normaal vinden om maar gewoon alle privacywetten en fatsoensnormen totaal te negeren en zoveel info van anderen op je oh zo interessante insta te gooien, enkel omwille van je eigen bereik en dus gewin? Ik vind dat echt om te janken, dat enorme gebrek aan normen en waarden op het moment dat het jou wel even lekker uitkomt allemaal. En met deze inzichten voedt zij haar zoon op. Schiet mij maar lek.quote:Op maandag 23 maart 2026 22:47 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
In haar wereld komt femicide niet voor? Haar wereld draait om haar. En om the centre of the universe.
Zijn van die ouders die komen helpen op school maar dat 1x mogen doen en daarna nooit meer. Want alleen maar gefocust op het eigen kind.
Iris heeft haar rug, zolang ze er wat aan over kan houden.quote:Op maandag 23 maart 2026 23:51 schreef lila01 het volgende:
MCW die schrijft dat Iris een van de weinigen is die 'altijd haar rug heeft'.
De andere vriendinnen lijken echt een beetje uit de gratie.
Want Judith weet van iedereen wat zijn/haar situatie is? Knap Judith!quote:Op maandag 23 maart 2026 22:26 schreef Henrike het volgende:
[..]
Dat zei ik ook tegen Judith maar volgens haar was dat niet zo , ik weet nog dat ik 20 jaar geleden met een schoolreisje ook geen andere kinderen zomaar op insta mocht zetten, dat was een duidelijke instructie
Het past uitstekend bij "Judith denkt aan Judith".quote:Op maandag 23 maart 2026 23:10 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Wat ik totaal niet te rijmen vind bij dit gedrag van Judith is dat zij de vrouw was die helemaal verbolgen was toen ze ontdekte dat het kdv in Dronten waar B heen ging de deuren niet op slot had zodra iedereen binnen was. Dat was ze vanuit Leiden gewend en dat moest en zou in Dronten ook zo gebeuren, was niet eens haar verzoek maar keiharde eis. Hoe kun je het dan in vredesnaam normaal vinden om maar gewoon alle privacywetten en fatsoensnormen totaal te negeren en zoveel info van anderen op je oh zo interessante insta te gooien, enkel omwille van je eigen bereik en dus gewin? Ik vind dat echt om te janken, dat enorme gebrek aan normen en waarden op het moment dat het jou wel even lekker uitkomt allemaal. En met deze inzichten voedt zij haar zoon op. Schiet mij maar lek.
Judith weet niet eens hoe een overstap met de trein werkt.... kan je prima vooraf opzoeken maar ze bleef steken bij dat het poortje ook open gaat als je gelijk weer uitchecktquote:Op dinsdag 24 maart 2026 06:58 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Want Judith weet van iedereen wat zijn/haar situatie is? Knap Judith!
Aso is ze!quote:Op dinsdag 24 maart 2026 06:58 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Want Judith weet van iedereen wat zijn/haar situatie is? Knap Judith!
Ze heeft behoorlijk wat jaren drugs gebruikt daarom ging het wat beter met haar. Toen ze het moest vertellen aan haar gezin waren die erg boos en wouden ze destijds niks te maken hebben met haar nu gaat dat weer goed.( informatie die ze zelf heeft verteld op haar insta )quote:Op maandag 23 maart 2026 22:35 schreef Beertjeteddy het volgende:
Even nu over een andere oud influencer of nou ja. Iemand die ook door veel mensen gevolgd is... Racheltjuh. Iemand enig idee wat er met haar allemaal aan de hand is? 😅
Ze heeft een story dat ze haar moeder facetimed 😂 maar je ziet haar moeder nietquote:Op dinsdag 24 maart 2026 00:07 schreef tulpje19 het volgende:
Bij MCW valt me sowieso op dat er nog vrij weinig kiekjes verschijnen met de besties en familie. Ik vind haar ook niet stralend overkomen. Op mij komt alles bij haar heel geforceerd over.
Wat is dat trouwens met dat “altijd”? Laatst ook al iets met dat ze “altijd” late eters zijn. Alsof ze het al jaren doet in plaats van een goede zes maanden.
Maar niks over haar vaderquote:Op dinsdag 24 maart 2026 07:19 schreef meesterinbreekster het volgende:
[..]
Ze heeft een story dat ze haar moeder facetimed 😂 maar je ziet haar moeder niet
Ik dacht met haar kinderen zo had ik het geïnterpreteerd.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 07:19 schreef meesterinbreekster het volgende:
[..]
Ze heeft een story dat ze haar moeder facetimed 😂 maar je ziet haar moeder niet
Nee, ze schreef iets van dat haar moeder het laagste van het laagste had gezien en ze nu met stralende ogen kon bellen.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 07:40 schreef Post-its het volgende:
[..]
Ik dacht met haar kinderen zo had ik het geïnterpreteerd.
Haar vader krijgt vandaag een pacemakerquote:Op dinsdag 24 maart 2026 09:16 schreef IlseMarije het volgende:
Judith zei toch gisteren op het vliegveld dat ze met haar vader naar het ziekenhuis moest en Bob op moest halen? Bob was gewoon in Dronten met opa en oma en volgens mij hoefde haar vader ook niet naar het ziekenhuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |