abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220416943
Klikte vanuit interesse op het oproepje wat Willine had geplaatst in haar stories.

Dat verhaal wat erbij staat... iemand die deze keer geen abortus wilde plegen naar meerdere abortussen en alleen maar nieuwe spullen wilt hebben omdat ze anders de energieën van andere voelt?

Jeetje dan ben je toch wel erg ondankbaar.
pi_220416989
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 21:08 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Gevalletje lik jij mij dan lik ik jou..
Ik las de quote niet waar jij op reageerde en dacht dat dit over MCW en Iris ging 😂. Vond het wel heel expliciet 😂😂😂.
pi_220416992
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2026 21:42 schreef Beertjeteddy het volgende:
Klikte vanuit interesse op het oproepje wat Willine had geplaatst in haar stories.

Dat verhaal wat erbij staat... iemand die deze keer geen abortus wilde plegen naar meerdere abortussen en alleen maar nieuwe spullen wilt hebben omdat ze anders de energieën van andere voelt?

Deze oproep heb ik ook gezien. Maar dan van iemand anders. Niks hebben maar dan wel alles nieuw willen. Sorry, dan haak ik af.
pi_220416997
Iris schrijft: de vrouw die 3 dagen Parijs heeft uitgespeeld en nog zo straalt.
Nou zag in dat stralen van Michelle al niet, maar wat heeft 3 dagen Parijs ermee te maken? Stop je normaal met stralen als je in Parjjs bent geweest?
pi_220417007
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2026 21:49 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Nou zag in dat stralen van Michelle al niet, maar wat heeft 3 dagen Parijs ermee te maken? Stop je normaal met stralen als je in Parjjs bent geweest?
Dat uitgespeeld is ook zo’n onnozel stopwoord.
pi_220417010
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 21:48 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Ik las de quote niet waar jij op reageerde en dacht dat dit over MCW en Iris ging 😂. Vond het wel heel expliciet 😂😂😂.
Ik zie dit voor me en brrrr
Gefrustreerde Gerda met een prei als profielfoto
pi_220417013
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2026 21:49 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Die lichtjes vd Eiffeltoren stralen af he.
pi_220417018
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 21:52 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Die lichtjes vd Eiffeltoren stralen af he.
😂
pi_220417052
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2026 21:42 schreef Beertjeteddy het volgende:

Wie is Willine?
pi_220417068
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 21:49 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Deze oproep heb ik ook gezien. Maar dan van iemand anders. Niks hebben maar dan wel alles nieuw willen. Sorry, dan haak ik af.
Ja nou dat dus. Ik zou persoonlijk dankbaar zijn als ik wat krijg. Echt bizar!
pi_220417079
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 21:41 schreef Jenn1806 het volgende:
Ik vind het niet gek dat de voet van Ozzy nog niet zover is qua herstel dan verwacht. Je zag m de hele tijd rond scharrelen op zijn gips wat volgens mij niet de bedoeling was. Sneu voor het jochie maar voor zn eigen bestwil en toekomst was het waarschijnlijk beter geweest om hem iets meer in te dammen. Mja als je zoveel kinderen hebt is het wel lastig om m continu in de gaten te houden 🫣
Hoe zou jij dat doen, met zo’n jong jochie? Hem constant in de houdgreep houden? Op de bank stil laten zitten?
Ik geef het je te doen 😂

En helemaal als je je broertjes en zusje ziet spelen lijkt me dat een verloren zaak.
pi_220417086
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 21:58 schreef tulpje19 het volgende:

[..]
Wie is Willine?
Wilines_warme_huis
Voor mij te vergelijken met een Elyse trouwens.
pi_220417102
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2026 22:00 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ja nou dat dus. Ik zou persoonlijk dankbaar zijn als ik wat krijg. Echt bizar!
Van sommige dingen snap ik echt dat je ze nieuw wilt (kom ik weer aan met mijn matras😉).
pi_220417108
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2026 22:02 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Wilines_warme_huis
Voor mij te vergelijken met een Elyse trouwens.
Thanks en wow! Heilige Scheisse.
pi_220417134
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 21:51 schreef Raradefayee het volgende:

[..]
Dat uitgespeeld is ook zo’n onnozel stopwoord.
Nogal idd. Buiten het feit dat ik niet snap hoe je een staf uitspeelt, is Parijs volgens mij zo groot dat je nooit alles kan zien in 3 dagen.
Gelukkig kon MW haar knie het allemaal aan.
pi_220417172
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 20:34 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Nee hoor.
Gek, dan zal het regio gebonden zijn.
Zelf ben ik logopedist en dyslexiebehandelaar, en vanuit de dyslexie organisatie volgt er geen dyslexiediagnose zonder iq onderzoek.
pi_220417177
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 21:17 schreef Shuri het volgende:

[..]
Is ze al geweest. Ze heeft door die Marina het hele mental loadgebeuren onder handen genomen. En daarom maakt Maarten nu elke dag het eten af zodat zij genoeg mental space heeft om de was weg te brengen. En dat zouden we allemaal moeten doen volgens Annemarie. Volgens mij kwam er toen ook een box van (maar mijn geheugen is op dit punt een beetje blurry).
Oh ja. Dat hele mental load ding had ik alweer verdrongen.
I can't help it, if I'm lucky
pi_220417181
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2026 22:08 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Nogal idd. Buiten het feit dat ik niet snap hoe je een staf uitspeelt, is Parijs volgens mij zo groot dat je nooit alles kan zien in 3 dagen.
Gelukkig kon MW haar knie het allemaal aan.
Tenminste 1 iemand in een influencergezin is hb he.
pi_220417187
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 22:13 schreef Hbmommy het volgende:

[..]
Gek, dan zal het regio gebonden zijn.
Zelf ben ik logopedist en dyslexiebehandelaar, en vanuit de dyslexie organisatie volgt er geen dyslexiediagnose zonder iq onderzoek.
Ja, wie weet idd.
pi_220417225
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 21:41 schreef Jenn1806 het volgende:
Ik vind het niet gek dat de voet van Ozzy nog niet zover is qua herstel dan verwacht. Je zag m de hele tijd rond scharrelen op zijn gips wat volgens mij niet de bedoeling was. Sneu voor het jochie maar voor zn eigen bestwil en toekomst was het waarschijnlijk beter geweest om hem iets meer in te dammen. Mja als je zoveel kinderen hebt is het wel lastig om m continu in de gaten te houden 🫣
Ik vond ook al dat hij erg mobiel was.
Maar sowieso lijkt het me vrij normaal dat operatiewonden niet al na een week (of is het al langer geleden?) genezen zijn?
pi_220417240
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 20:29 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Je zou met je kind maar in een blijf huis zitten, je kind toestaan om op atletiek te gaan. En dat dankzij Judith dan duidelijk wordt waar je zit.. misschien kijk ik teveel met mijn werkbril (jeugdzorg) naar de beelden die influencers delen. Maar zou ze hier weleens bij stilstaan??
Dat zei ik ook tegen Judith maar volgens haar was dat niet zo , ik weet nog dat ik 20 jaar geleden met een schoolreisje ook geen andere kinderen zomaar op insta mocht zetten, dat was een duidelijke instructie
pi_220417244
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 20:29 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Je zou met je kind maar in een blijf huis zitten, je kind toestaan om op atletiek te gaan. En dat dankzij Judith dan duidelijk wordt waar je zit.. misschien kijk ik teveel met mijn werkbril (jeugdzorg) naar de beelden die influencers delen. Maar zou ze hier weleens bij stilstaan??
Nee want zijn vind dat Nederlanders daarin krampachtig zijn,
pi_220417297
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 20:45 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Hier bij de middelste niet hoor.. die had eerst haar dyslexie onderzoek en kreeg pas daarna haar hb/iq onderzoek. Er zat geen intelligentie onderzoek bij het dyslexie onderzoek.
Vind ik wel raar bij dyslexie moeten ze toch ook lvb of ontwikkel achterstand kunnen uitsluiten lijkt me? Was hier bij kind wel zo een iq onderzoek.
pi_220417308
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 22:04 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Van sommige dingen snap ik echt dat je ze nieuw wilt (kom ik weer aan met mijn matras😉).
Tuurlijk, inderdaad een matras. En bijvoorbeeld ondergoed en sokken.
Maar gewoon schone babykleertjes en gewoon een nette kinderwagen als je zelf niks hebt... tja. Dat snap ik dan absoluut niet.
pi_220417319
Even nu over een andere oud influencer of nou ja. Iemand die ook door veel mensen gevolgd is... Racheltjuh. Iemand enig idee wat er met haar allemaal aan de hand is? 😅
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')