abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220418894
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 09:16 schreef IlseMarije het volgende:
Judith zei toch gisteren op het vliegveld dat ze met haar vader naar het ziekenhuis moest en Bob op moest halen? Bob was gewoon in Dronten met opa en oma en volgens mij hoefde haar vader ook niet naar het ziekenhuis.
Idd .... vader moet vandaag niet gisteren.. ze liegt dus zelfs over dat soort dingen om financieel gewin 👍 ik vind het echt heel naar als mensen dit doen
pi_220418907
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 09:20 schreef Latteanais het volgende:

[..]
Haar vader krijgt vandaag een pacemaker
Maar dan had ze gisteren toch geen haast/spoed?
pi_220418928
Michelle heeft toch wel even haar hakjes verwisseld voor sneakers. Goed zo, komt dat verhaal in ieder geval iets geloofwaardiger over.
pi_220418941
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 09:27 schreef Mirp het volgende:
Michelle heeft toch wel even haar hakjes verwisseld voor sneakers. Goed zo, komt dat verhaal in ieder geval iets geloofwaardiger over.
Ja maar alleen matchend met Timmetje want anders weten we niet dat ze bij elkaar horen.
pi_220418964
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 09:30 schreef Lostit het volgende:

[..]
Ja maar alleen matchend met Timmetje want anders weten we niet dat ze bij elkaar horen.
Ja heel slim, we zouden het maar eens vergeten.
pi_220419070
Wat een giller weer die Judith. Om ca ¤70 gaan zeuren wegens 0,0000001 cent rente die ze nu misloopt.
pi_220419287
Waarom gaan de Geertsen vandaag naar Duitsland? Moeten de kinderen niet naar school? Waarom heeft ze nog niet gepost? Vragen, mensen, vragen!! 🤔
pi_220419306
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 09:57 schreef Miepje77 het volgende:
Wat een giller weer die Judith. Om ca ¤70 gaan zeuren wegens 0,0000001 cent rente die ze nu misloopt.
🤦♀ maar echt
Ziggo zal blij zijn dat ze van die zeikneus af zijn

[ Bericht 5% gewijzigd door Muisjeruisje op 24-03-2026 10:47:53 ]
pi_220419315
quote:
5s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 10:21 schreef Shuri het volgende:
Waarom gaan de Geertsen vandaag naar Duitsland? Moeten de kinderen niet naar school? Waarom heeft ze nog niet gepost? Vragen, mensen, vragen!! 🤔
Ze gaat met Rens naar kookpunt oid?
pi_220419440
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 10:23 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ze gaat met Rens naar kookpunt oid?
We gaan naar Duitsland zei ze gisteren. Ze vertrok inderdaad met Rens. Vanochtend om 7 uur en nu zijn ze er bijna. Ik denk toch in Duitsland dan.
pi_220419645
Ja de kinderen zijn gewoon naar school het is alleen met Rens
I can't help it, if I'm lucky
pi_220419714
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 10:27 schreef Shuri het volgende:

[..]
We gaan naar Duitsland zei ze gisteren. Ze vertrok inderdaad met Rens. Vanochtend om 7 uur en nu zijn ze er bijna. Ik denk toch in Duitsland dan.
Naar de Sollingen messenfabriek. Zal ook wel door die kookwinkel geregeld zijn.

Ze zal wel balen dat ze moest rijden en geen content kon maken. Rens heeft volgens mij geen rijbewijs?

En heeft Maarten nu een mental-load inhaaldag tegoed?
pi_220419967
Kleine ergernis: Jeanine die haar B-zonder wijn "wijntjes" noemt. Dat spul heet wijn, punt.
En dat drinkt ze meer dan genoeg. Dat verandert niet als je het wijntje noemt.

En verder dacht ik dat er per fles 1 euro naar een goed doel ging maar laatst noemde ze 1 euro per bestelling? Dat is natuurlijk wel een verschil want ik denk dat de meeste bestellingen meerdere flessen zijn.
pi_220420174
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 07:17 schreef Loveischocolala het volgende:

[..]
Ze heeft behoorlijk wat jaren drugs gebruikt daarom ging het wat beter met haar. Toen ze het moest vertellen aan haar gezin waren die erg boos en wouden ze destijds niks te maken hebben met haar nu gaat dat weer goed.( informatie die ze zelf heeft verteld op haar insta )
Het ging beter omdat ze drugs gebruikte :s) ?
pi_220420266
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 23:51 schreef lila01 het volgende:
MCW die schrijft dat Iris een van de weinigen is die 'altijd haar rug heeft'.
De andere vriendinnen lijken echt een beetje uit de gratie.
Terwijl, zo spontaan is Iris niet op de boerderij, aangezien er een zakelijke afspraak (opname van de podcast) aan vast zit. Dit is gewoon een verplaatste opname locatie met het 'team'.
Maar Iris is de idool van MCW dus zij is allang blij dat ze eens komt kijken naar de geweldige keeeeuken en badkamer en 2 spieeeegels! de leegheid. wauw.
pi_220420274
Ik vond Viora en Joost erg leuk om te volgen, maar het is alleen maar reclame content de laatste tijd.
En ik erger me ook mateloos aan altijd dat geknuffel. Dat hij een arm om haar heen slaat en op haar hoofd kust als ze een rondje gaan wandelen. Blegh. Sowieso stellen die altijd samen werken en pretenderen dat ze elkaar nooit even zat zijn of een ruzie hebben zit in mijn irritatie haha.
pi_220420302
Oké, ik laat toch mijn neus weer eens zien hier. Waarom post Annemarie screenshots van appgroepen? Is dit als humor bedoeld (zo ja, dan ben ik humorloos)? Of om te laten zien dat ze onderling lol hebben (het is ook alleen voor de betrokkenen lollig denk ik)? Ik zit nu heel hard te denken, maar ik geloof niet dat ik ooit de behoefte heb gehad om screenshots van mijn Whatsapp of Signal met vreemden te delen.

Annemarie doet het heel vaak, en ook bewust. Blijkbaar zitten volgers hier op te wachten? Om eens een goed cliché te gebruiken: ik heb zoveel vragen.
pi_220420357
En wat doe je met de deelnemers in zo'n groep? Zeg je dan: "jongens, jullie zijn zo hilarisch, ik ga even een screenshot posten?". Of moet er in opdracht iets grappigs geschreven worden? Of weet je gewoon van te voren dat alles gepost kan worden op social media en moet je disclaimers gebruiken als je dat niet wilt?

[ Bericht 0% gewijzigd door Tarantelle op 24-03-2026 11:41:14 ]
pi_220420360
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 11:31 schreef Tarantelle het volgende:
Oké, ik laat toch mijn neus weer eens zien hier. Waarom post Annemarie screenshots van appgroepen? Is dit als humor bedoeld (zo ja, dan ben ik humorloos)? Of om te laten zien dat ze onderling lol hebben (het is ook alleen voor de betrokkenen lollig denk ik)? Ik zit nu heel hard te denken, maar ik geloof niet dat ik ooit de behoefte heb gehad om screenshots van mijn Whatsapp of Signal met vreemden te delen.
Zoiets denk ik. Kijk mij eens een leuk clubje vrienden/gezellig gezin hebben?
En in dit geval: omdat ze haar verjaardag heel belangrijk vindt (al doet ze geloven van niet) en heel graag in de belangstelling staat.
pi_220420457
Ik vind t niet gek dat AM zo vaak moet stofzuigen met ee manier waarop zij hagelslag strooit
pi_220420473
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 11:36 schreef Harper het volgende:

[..]
Zoiets denk ik. Kijk mij eens een leuk clubje vrienden/gezellig gezin hebben?
En in dit geval: omdat ze haar verjaardag heel belangrijk vindt (al doet ze geloven van niet) en heel graag in de belangstelling staat.
Ja, dat zal wel inderdaad.

Ik vraag mij vooral af wat het doel van zo'n appgroep is. Vooral omdat het vroeger Annemaries stokpaardje was dat ze appgroepen haatte en er niet in wilde.
pi_220420531
Zoveel clubjes is AM niet bij met haar contra-sociale gedrag... dus dit moet wel gedeeld worden voor de credits.
Ik bedroef me ook over dat bezoek aan die messenfabriek. Uren rijden om als een dom schaap achter je schoonzoon aan te lopen. Dit moet wel goed betalen, voor een vrouw die het liefst wasjes omdraait.
pi_220420533
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 09:27 schreef Mirp het volgende:
Ja maar ze kan maar heel kort op sneakers lopen, want daar krijgt ze pijn van. Ja, nogal logisch als je dag en nacht op hakken loopt, dan verkorten je spieren, als je dan in natuurlijke houding gaat lopen krijg je inderdaad pijn. Maar lekker doorlopen op hakken met je kapotte knie en spieren.
pi_220420619
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 11:43 schreef AnnArt het volgende:
Zoveel clubjes is AM niet bij met haar contra-sociale gedrag... dus dit moet wel gedeeld worden voor de credits.
Ik bedroef me ook over dat bezoek aan die messenfabriek. Uren rijden om als een dom schaap achter je schoonzoon aan te lopen. Dit moet wel goed betalen, voor een vrouw die het liefst wasjes omdraait.
Am kan zulke dingen ook gewoon niet: Rens gaat gesprekken aan, stelt vragen enz. Enige wat zij doet is erachter aan sjokken en filmen.

Trouwens nog veel belangrijker:
Als je een dubbele boterham meegeeft, waarom bestrooi je dan allebei de helften met hagelslag en doe je ze daarna op elkaar?!
pi_220420624
Tarantelle :W

Ik zie inderdaad een blije Rens. Wel leuk om hem eens te zien terwijl hij zich niet loopt uit te sloven voor de camera van zijn schoonmoeder 👍
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')