Idd .... vader moet vandaag niet gisteren.. ze liegt dus zelfs over dat soort dingen om financieel gewin 👍 ik vind het echt heel naar als mensen dit doenquote:Op dinsdag 24 maart 2026 09:16 schreef IlseMarije het volgende:
Judith zei toch gisteren op het vliegveld dat ze met haar vader naar het ziekenhuis moest en Bob op moest halen? Bob was gewoon in Dronten met opa en oma en volgens mij hoefde haar vader ook niet naar het ziekenhuis.
Maar dan had ze gisteren toch geen haast/spoed?quote:Op dinsdag 24 maart 2026 09:20 schreef Latteanais het volgende:
[..]
Haar vader krijgt vandaag een pacemaker
Ja maar alleen matchend met Timmetje want anders weten we niet dat ze bij elkaar horen.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 09:27 schreef Mirp het volgende:
Michelle heeft toch wel even haar hakjes verwisseld voor sneakers. Goed zo, komt dat verhaal in ieder geval iets geloofwaardiger over.
Ja heel slim, we zouden het maar eens vergeten.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 09:30 schreef Lostit het volgende:
[..]
Ja maar alleen matchend met Timmetje want anders weten we niet dat ze bij elkaar horen.
🤦♀ maar echtquote:Op dinsdag 24 maart 2026 09:57 schreef Miepje77 het volgende:
Wat een giller weer die Judith. Om ca ¤70 gaan zeuren wegens 0,0000001 cent rente die ze nu misloopt.
Ze gaat met Rens naar kookpunt oid?quote:Op dinsdag 24 maart 2026 10:21 schreef Shuri het volgende:
Waarom gaan de Geertsen vandaag naar Duitsland? Moeten de kinderen niet naar school? Waarom heeft ze nog niet gepost? Vragen, mensen, vragen!! 🤔
We gaan naar Duitsland zei ze gisteren. Ze vertrok inderdaad met Rens. Vanochtend om 7 uur en nu zijn ze er bijna. Ik denk toch in Duitsland dan.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 10:23 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ze gaat met Rens naar kookpunt oid?
Naar de Sollingen messenfabriek. Zal ook wel door die kookwinkel geregeld zijn.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 10:27 schreef Shuri het volgende:
[..]
We gaan naar Duitsland zei ze gisteren. Ze vertrok inderdaad met Rens. Vanochtend om 7 uur en nu zijn ze er bijna. Ik denk toch in Duitsland dan.
Het ging beter omdat ze drugs gebruiktequote:Op dinsdag 24 maart 2026 07:17 schreef Loveischocolala het volgende:
[..]
Ze heeft behoorlijk wat jaren drugs gebruikt daarom ging het wat beter met haar. Toen ze het moest vertellen aan haar gezin waren die erg boos en wouden ze destijds niks te maken hebben met haar nu gaat dat weer goed.( informatie die ze zelf heeft verteld op haar insta )
Terwijl, zo spontaan is Iris niet op de boerderij, aangezien er een zakelijke afspraak (opname van de podcast) aan vast zit. Dit is gewoon een verplaatste opname locatie met het 'team'.quote:Op maandag 23 maart 2026 23:51 schreef lila01 het volgende:
MCW die schrijft dat Iris een van de weinigen is die 'altijd haar rug heeft'.
De andere vriendinnen lijken echt een beetje uit de gratie.
Zoiets denk ik. Kijk mij eens een leuk clubje vrienden/gezellig gezin hebben?quote:Op dinsdag 24 maart 2026 11:31 schreef Tarantelle het volgende:
Oké, ik laat toch mijn neus weer eens zien hier. Waarom post Annemarie screenshots van appgroepen? Is dit als humor bedoeld (zo ja, dan ben ik humorloos)? Of om te laten zien dat ze onderling lol hebben (het is ook alleen voor de betrokkenen lollig denk ik)? Ik zit nu heel hard te denken, maar ik geloof niet dat ik ooit de behoefte heb gehad om screenshots van mijn Whatsapp of Signal met vreemden te delen.
Ja, dat zal wel inderdaad.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 11:36 schreef Harper het volgende:
[..]
Zoiets denk ik. Kijk mij eens een leuk clubje vrienden/gezellig gezin hebben?
En in dit geval: omdat ze haar verjaardag heel belangrijk vindt (al doet ze geloven van niet) en heel graag in de belangstelling staat.
Ja maar ze kan maar heel kort op sneakers lopen, want daar krijgt ze pijn van. Ja, nogal logisch als je dag en nacht op hakken loopt, dan verkorten je spieren, als je dan in natuurlijke houding gaat lopen krijg je inderdaad pijn. Maar lekker doorlopen op hakken met je kapotte knie en spieren.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 09:27 schreef Mirp het volgende:
Michelle heeft toch wel even haar hakjes verwisseld voor sneakers. Goed zo, komt dat verhaal in ieder geval iets geloofwaardiger over.
Am kan zulke dingen ook gewoon niet: Rens gaat gesprekken aan, stelt vragen enz. Enige wat zij doet is erachter aan sjokken en filmen.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 11:43 schreef AnnArt het volgende:
Zoveel clubjes is AM niet bij met haar contra-sociale gedrag... dus dit moet wel gedeeld worden voor de credits.
Ik bedroef me ook over dat bezoek aan die messenfabriek. Uren rijden om als een dom schaap achter je schoonzoon aan te lopen. Dit moet wel goed betalen, voor een vrouw die het liefst wasjes omdraait.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |