SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan moeten meer blanken zich opofferen: ga mensen oplichten om het een beetje te compenseren!quote:Op maandag 23 maart 2026 07:46 schreef Kottnauer het volgende:
Is het niet stigmatiserend dat de politie ervoor heeft gekozen vooral mensen van kleur te tonen?
quote:Op maandag 23 maart 2026 07:34 schreef CarbonC het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
De popo gaat natuurlijk geen kinderverkrachters (uit kerken en kelders) tonen want die zijn niet divers genoegquote:Op maandag 23 maart 2026 07:46 schreef Kottnauer het volgende:
Is het niet stigmatiserend dat de politie ervoor heeft gekozen vooral mensen van kleur te tonen?
Heel kleurrijk inderdaadquote:Op maandag 23 maart 2026 07:36 schreef Regilio_ het volgende:
Mooi inclusief gezelschap wel!
https://www.politie.nl/gezocht/game-over
The usual suspects ga je in dit topic over the usual suspects uiteraard niet zien.quote:Op maandag 23 maart 2026 09:09 schreef HowardRoark het volgende:
Tja, dit weet natuurlijk wel weer een stereotype te bevestigen over mensen met een migratieachtergrond. Een stereotype dat men in bepaalde contreien altijd zo krampachtig probeert te ontkennen en bestrijden omdat het 'niet waar' zou zijn.
Statisch is dit stereotype natuurlijk wel waar, helaas, het weet ook weer te bevestigen waarom het essentieel is waarom de influx van zulke migranten afgeremd dient te worden.
En dan over een paar jaar als het helemaal uit de klauwen is gegierd, alle MSM hogelijk verbaasd, "hoe hebben we dit immense probleem niet aan zien komen", waarbij uiteraard de wereldvreemde deskundigen een "mogelijke" uitleg komen geven.quote:Op maandag 23 maart 2026 09:09 schreef HowardRoark het volgende:
Tja, dit weet natuurlijk wel weer een stereotype te bevestigen over mensen met een migratieachtergrond. Een stereotype dat men in bepaalde contreien altijd zo krampachtig probeert te ontkennen en bestrijden omdat het 'niet waar' zou zijn.
Statisch is dit stereotype natuurlijk wel waar, helaas, het weet ook weer te bevestigen waarom het essentieel is waarom de influx van zulke migranten afgeremd dient te worden.
Ik hoop dat deze reactie sarcastisch was.quote:Op maandag 23 maart 2026 07:46 schreef Kottnauer het volgende:
Beetje etnisch profileren niks mis mee toch.quote:Op maandag 23 maart 2026 07:46 schreef Kottnauer het volgende:
Dit geloof ik niet.quote:Op maandag 23 maart 2026 08:31 schreef ColorCartridge het volgende:
Bij de redactie van opiniewebsite Joop zijn enkele redactieleden na het zien van de foto's onwel geworden. De ambulance is inmiddels ter plaatse.
quote:Op maandag 23 maart 2026 10:56 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Dit geloof ik niet.
Is er al een artikel op de FP hierover, inclusief Twitter bericht?
Bron?quote:Op maandag 23 maart 2026 09:09 schreef HowardRoark het volgende:
Statisch is dit stereotype natuurlijk wel waar
Nee je hebt gelijk. Het zal wel een mannenprobleem zijn.quote:Op maandag 23 maart 2026 10:57 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Bron?
En kom alsjeblieft niet met Twitter held Van den Beek dat al tig keren debunked is, nooit peer reviewed en gekscherend "wetenschappert van de PVV" wordt genoemd omdat hij data cherry picked
Ik zat even te turven. Van de 79 lijken er 6 vrouw, en 4 waarschijnlijk geen migratieachtergrond, en 4 mogelijk geen migratieachtergrond. Van de 6 vrouwen lijken er 5 een migratieachtergrond te hebben. De overige 65 lijken mannen met een migratieachtergrond.quote:
Hopen op leraren en wijkbewoners.quote:Op maandag 23 maart 2026 10:49 schreef ChipsZak. het volgende:
Sommigen staan er echt wel goed op. Die zijn onmogelijk nìet te herkennen. Nu moeten er enkel nog ouders kijken, of anderen (positief) snitchen.
Enige straf die ze ooit zullen krijgen met de slappe rechtsspraak hier.quote:Op maandag 23 maart 2026 09:56 schreef Toine51 het volgende:
Dat zulk vies tuig nooit eens goed in de val lopen.
Als mijn schoonouders benaderd zouden worden, dan liet ik ze het spel meespelen en als ze dan aan de deur kwamen, dan ff goed "opwachten"...
Racistische statistieken dit.quote:Op maandag 23 maart 2026 11:15 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Ik zat even te turven. Van de 79 lijken er 6 vrouw, en 4 waarschijnlijk geen migratieachtergrond, en 4 mogelijk geen migratieachtergrond. Van de 6 vrouwen lijken er 5 een migratieachtergrond te hebben. De overige 65 lijken mannen met een migratieachtergrond.
Ongeveer 1 op de 30-35 mensen in Nederland heeft een migratieachtergrond, dus 1 op de 60-70 mensen in Nederland is een man met een migratieachtergrond, en ongeveer 14 van de 30 is een man zonder migratieachtergrond. Hier zijn 69-73 van de 79 iemand met een migratieachtergrond, en 65-69 een man met een migratieachtergrond.
Het probleem lijkt dus niet zozeer mannen, maar mannen met een migratieachtergrond. Als je met je oplossingen je gaat richten op mannen in het algemeen, dan ga je heel veel geld verspillen.
Hoe durf je dat te constateren??!!!quote:Op maandag 23 maart 2026 11:15 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Ik zat even te turven. Van de 79 lijken er 6 vrouw, en 4 waarschijnlijk geen migratieachtergrond, en 4 mogelijk geen migratieachtergrond. Van de 6 vrouwen lijken er 5 een migratieachtergrond te hebben. De overige 65 lijken mannen met een migratieachtergrond.
Ongeveer 1 op de 30-35 mensen in Nederland heeft een migratieachtergrond, dus 1 op de 60-70 mensen in Nederland is een man met een migratieachtergrond, en ongeveer 14 van de 30 is een man zonder migratieachtergrond. Hier zijn 69-73 van de 79 iemand met een migratieachtergrond, en 65-69 een man met een migratieachtergrond.
Het probleem lijkt dus niet zozeer mannen, maar mannen met een migratieachtergrond. Als je met je oplossingen je gaat richten op mannen in het algemeen, dan ga je heel veel geld verspillen.
Na een succesvolle reanimatie met het mantra "jij bent welkom" geloopt over de frequentie van het hartchakra is een redactielid inmiddels aan het herstellen.quote:Op maandag 23 maart 2026 08:31 schreef ColorCartridge het volgende:
Bij de redactie van opiniewebsite Joop zijn enkele redactieleden na het zien van de foto's onwel geworden. De ambulance is inmiddels ter plaatse.
Nee, toen liepen ze langs de deuren onder het mom van ........quote:Op maandag 23 maart 2026 11:49 schreef Watmoetjenou het volgende:
Was eigenlijk leuker geweest als ze de foto's afgelopen vrijdag bekend hadden gemaakt. Zit je leuk aan je Eid al-Fitr met fam
Ik denk dat die trots op zichzelf is dat hij vier cijfers goed heeft ingetoetst…quote:Op maandag 23 maart 2026 11:40 schreef Watmoetjenou het volgende:
Ik wordt sowieso van alle types wit/zwart/bruin of paars wel misselijk. Maar van dit soort figuren....
[ afbeelding ]
Lachen he, dat je een oudje hebt beroofd van haar gespaarde oude dag
Zak stront
Zeker.quote:Op maandag 23 maart 2026 11:13 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Nee je hebt gelijk. Het zal wel een mannenprobleem zijn.
Volgens mij lopen er bij elk van je voorbeelden ellenlange topics over die zaken…quote:Op maandag 23 maart 2026 11:56 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Zeker.
Als het gaat om (mogelijke) verkrachting of geweld tegen vrouwen hoor je nooit iets van kritiek over Michael P, Robert M, Joran van der Sloot, Dion Graus, Marco Borsato, Holleeder. Is het een asielzoeker dan is het land te klein.
Voor sommige "mannen" zijn die mannen zelfs een held/bn'er.
Don't feed the trollquote:Op maandag 23 maart 2026 11:58 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Volgens mij lopen er bij elk van je voorbeelden ellenlange topics over die zaken…
Hoezo hoor jij er dan nooit iets over?
Pardon?quote:Op maandag 23 maart 2026 11:56 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Zeker.
Als het gaat om (mogelijke) verkrachting of geweld tegen vrouwen hoor je nooit iets van kritiek over Michael P, Robert M, Joran van der Sloot, Dion Graus, Marco Borsato, Holleeder. Is het een asielzoeker dan is het land te klein.
Ik bedoel meer dat Holleeder vaak geliefd was ondanks zijn criminele verleden, Graus kan blijven zitten ondanks zijn vele verdachtmakingen en "fouten" van het OM en Marco Borsato is ontzettend populair op het momentquote:Op maandag 23 maart 2026 11:58 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Volgens mij lopen er bij elk van je voorbeelden ellenlange topics over die zaken…
Hoezo hoor jij er dan nooit iets over?
Zeker ben ik helemaal mee eens.quote:Op maandag 23 maart 2026 12:00 schreef Watmoetjenou het volgende:
En Marco Borsato is gewoon vrijgesproken, we leven in een rechtsstaat, niet in een ''ik vind nog steeds dat'' staat
Toch nog 1 blanke vrouw:quote:Op maandag 23 maart 2026 11:15 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Ik zat even te turven. Van de 79 lijken er 6 vrouw, en 4 waarschijnlijk geen migratieachtergrond, en 4 mogelijk geen migratieachtergrond. Van de 6 vrouwen lijken er 5 een migratieachtergrond te hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Dat is ook belachelijk, maar dat Mohammed B nog vast zit, en ook nog eens in de EBI is niet voor niks natuurlijk. Die was gewoon leider van een terreurgroepquote:Op maandag 23 maart 2026 12:02 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Zeker ben ik helemaal mee eens.
Al is het wel krom met zoveel bewijs en net zo wrang als dat de dader van Fortuyn alllang weer los loopt terwijl de dader van Van Gogh levenslang kreeg
Omdat na de moord op Fortuyn de wet aangepast is......quote:Op maandag 23 maart 2026 12:02 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Zeker ben ik helemaal mee eens.
Al is het wel krom met zoveel bewijs en net zo wrang als dat de dader van Fortuyn alllang weer los loopt terwijl de dader van Van Gogh levenslang kreeg
Lekker on topic - daar gaat het hier inderdaad over. Als je al iets wil goed praten beperk je dan tot het topic onderwerpquote:Op maandag 23 maart 2026 11:56 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Zeker.
Welke wet? Zou best kunnen maar dat heb ik dan gemistquote:Op maandag 23 maart 2026 12:08 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Omdat na de moord op Fortuyn de wet aangepast is......
Het gaat over criminaliteit en etniciteit. Dus volgens mij zit ik juist met het onderwerp hier.quote:Op maandag 23 maart 2026 12:10 schreef matspontius het volgende:
[..]
Lekker on topic - daar gaat het hier inderdaad over. Als je al iets wil goed praten beperk je dan tot het topic onderwerp
Er zat 2 weken tussen de geblurde aankondiging en vandaag. Een deel gokte dat ze herkend zouden worden en gaven zichzelf aan. Best logischquote:Op maandag 23 maart 2026 08:09 schreef Mikeytt het volgende:
Oh wauw, 22 van de 100 zijn inmiddels al van de site afgehaald met de melding "game over"
Da's wel erg snel gegaan.
Klopt, en het plaatje uit de OP zegt alles.quote:Op maandag 23 maart 2026 12:19 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Het gaat over criminaliteit en etniciteit. Dus volgens mij zit ik juist met het onderwerp hier.
Ik denk ook wel dat het nu extra snel gaatquote:Op maandag 23 maart 2026 12:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Er zat 2 weken tussen de geblurde aankondiging en vandaag. Een deel gokte dat ze herkend zouden worden en gaven zichzelf aan. Best logisch
Nee, je lult gigantisch uit je nek en probeert er van alles erbij te slepen om de aandacht van het probleem af te leiden. Lees de topic start nog eens door om te begrijpen waar dit onderwerp over gaat. Moeilijk, maar gaat je lukkenquote:Op maandag 23 maart 2026 12:19 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Het gaat over criminaliteit en etniciteit. Dus volgens mij zit ik juist met het onderwerp hier.
Maar ik snap dat dit niet je gewenste maandag is en je een topic waar het onderbuikgevoel geleegd kan worden wenst.
hier gaat het over :quote:Op maandag 23 maart 2026 12:19 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Maar ik snap dat dit niet je gewenste maandag is en je een topic waar het onderbuikgevoel geleegd kan worden wenst.
Leraren? Ik denk dat veel van dit volk te oud is voor een mbo-opleiding als je het normale traject volgt van middelbare direct naar de vervolgopleiding (ik verwacht weinig verdachten uit het hoger onderwijs tussen de foto’s) of juist geen enkele opleiding volgt.quote:Op maandag 23 maart 2026 11:19 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hopen op leraren en wijkbewoners.
Je lult niet alleen uit je nek maar je lult ook ontzettend uit de hoogte. Wie probeer je hier nou voor de gek te houden met dat hautaine taalgebruik? Snap je eigenlijk wel wat on topic betekent?quote:Op maandag 23 maart 2026 12:37 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Ik lees alleen ad hominem's van je.
Net je post geschiedenis doorgenomen. Ik schat de kans dat je met bronnen, feiten of argumenten komt niet hoog in.
Verder graag mij niet quoten als je komt met argumenten als "je lult gigantisch uit je nek" we hebben niet met elkaar geknikkerd. Gewoon articuleren als een normale volwassene
Je noemt nu mensen waarvan deze delicten zijn gebeurd in grote tijdsspanne. Hoe groot is de tijdsspanne tussen de ene asielzoeker en de andere die een delict pleegt?quote:Op maandag 23 maart 2026 11:56 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Zeker.
Dat is aan jou om te onderzoeken.quote:Op maandag 23 maart 2026 12:45 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Je noemt nu mensen waarvan deze delicten zijn gebeurd in grote tijdsspanne. Hoe groot is de tijdsspanne tussen de ene asielzoeker en de andere die een delict pleegt?
Dat je voor een enkelvoudige moord levenslang kunt krijgen kon wel maar was zeer ongebruikelijk, totaal ander klimaat, daarbij kwam er voor Mohammed B ook nog wat anders bij zoals poging tot moord etc. Wat dat betreft heeft men wel geleerd van dat softe gedoe.quote:Op maandag 23 maart 2026 12:17 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Welke wet? Zou best kunnen maar dat heb ik dan gemist
Van een aantal zijn de beelden mooi herkenbaar en her en der wel heel shady. Zou ik een figuur met het gezicht volledig verstopt zou zien staan bij een pinautomaat zou bij mij een alarmbel gaan rinkelen. Waarom zou je je gezicht volledig bedekken als je geld opneemtquote:Op maandag 23 maart 2026 10:49 schreef ChipsZak. het volgende:
Sommigen staan er echt wel goed op. Die zijn onmogelijk nìet te herkennen. Nu moeten er enkel nog ouders kijken, of anderen (positief) snitchen.
Willem Holleeder: 2002/2006quote:Op maandag 23 maart 2026 12:48 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Dat is aan jou om te onderzoeken.
Wie stelt. Die onderbouwt.
Robert M was toch een Pool?quote:Op maandag 23 maart 2026 12:59 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Willem Holleeder: 2002/2006
Joran van der Sloot: 2005
Robert M: 2013
Marco Borsato: misdrijf schijnt ergens is 2014/2015 plaats te hebben gevonden.
Michael P: 2017
Dion Graus: 2019
Nu zullen niet-BN'ers ook misdrijven plegen, dus de ratio zal misschien jaarlijks zijn.
Nu mag jij voor de grap eens 'verkrachting asielzoeker' intypen bij Google en kijk dan eens naar de resultaten.
Criminaliteit heeft ook veel te maken met sociaal-economische achtergrond, en correlatie is niet automatisch causatie. Maar als je de criminaliteit gericht aan wilt pakken, en je zo effectief mogelijk een groep wilt targeten, maakt het niet uit of er een correlatief of causaal verband is. En je kunt altijd nog een sociaal-economisch component er aan hangen, wat het waarschijnlijk nog effectiever maakt. Dus je niet alleen richten op jongere en jong volwassen mannen met een migratieachtergrond, maar bijv op jongere, en jong volwassen mannen met een migratieachtergrond uit achtergestelde wijken. En je kunt het dan nog verder optimaliseren door bepaalde groepen niet mee te nemen, omdat die juist weinig vertegenwoordigd worden (bijv Indonesiers).quote:Op maandag 23 maart 2026 11:42 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Hoe durf je dat te constateren??!!!
Er zal vast een andere verklaring zijn voor deze statistieken zijn...
Toch?
@:bianconeri kent vast wel een verklaring...
Is echt zo.quote:Op maandag 23 maart 2026 10:56 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Dit geloof ik niet.
Is er al een artikel op de FP hierover, inclusief Twitter bericht?
Juist. Als je doel is om een veilige samenleving te creëeren en de rechtstaat optimaal te laten functioneren, kan je niet om de hete brij heen draaien. Ik noem dat niet eens politiek correct, want het is niet correct noch fatsoenlijk.quote:Op maandag 23 maart 2026 13:05 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Criminaliteit heeft ook veel te maken met sociaal-economische achtergrond, en correlatie is niet automatisch causatie. Maar als je de criminaliteit gericht aan wilt pakken, en je zo effectief mogelijk een groep wilt targeten, maakt het niet uit of er een correlatief of causaal verband is. En je kunt altijd nog een sociaal-economisch component er aan hangen, wat het waarschijnlijk nog effectiever maakt. Dus je niet alleen richten op jongere en jong volwassen mannen met een migratieachtergrond, maar bijv op jongere, en jong volwassen mannen met een migratieachtergrond uit achtergestelde wijken. En je kunt het dan nog verder optimaliseren door bepaalde groepen niet mee te nemen, omdat die juist weinig vertegenwoordigd worden (bijv Indonesiers).
Men mag wel eens stoppen met om de hete brij heen te draaien.
Nee again jij stelt iets, jij mag het onderbouwenquote:Op maandag 23 maart 2026 12:59 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Nu zullen niet-BN'ers ook misdrijven plegen, dus de ratio zal misschien jaarlijks zijn.
Nu mag jij voor de grap eens 'verkrachting asielzoeker' intypen bij Google en kijk dan eens naar de resultaten.
De moord op Pim Fortuyn was niet zomaar een moord.quote:Op maandag 23 maart 2026 12:49 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat je voor een enkelvoudige moord levenslang kunt krijgen kon wel maar was zeer ongebruikelijk, totaal ander klimaat, daarbij kwam er voor Mohammed B ook nog wat anders bij zoals poging tot moord etc. Wat dat betreft heeft men wel geleerd van dat softe gedoe.
quote:Op maandag 23 maart 2026 12:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Toch nog 1 blanke vrouw:Leuk bekkie maar rotte binnenkant dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die mag lekker de vrouwenvleugel op'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
Zoals aangegeven, na die moord is de wet aangepast.quote:Op maandag 23 maart 2026 13:16 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
De moord op Pim Fortuyn was niet zomaar een moord.
Het is belachelijk dat de dader na een paar jaar weer vrij liep. En die van Theo van Gogh wel levenslang kreeg
Ik heb geen aangepaste wetgeving gezien waar ik naar vroeg.quote:Op maandag 23 maart 2026 13:41 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zoals aangegeven, na die moord is de wet aangepast.
Omdat iedereen het er wel over eens is, behalve de afa's/die hard lefties, dat volkert wel wat langer had mogen zitten.
De wet is ook niet aangepast, men is gewoon harder gaan straffen. Een tendens die je ook wel had gehad zonder die moord overigens.quote:Op maandag 23 maart 2026 14:00 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Ik heb geen aangepaste wetgeving gezien waar ik naar vroeg.
Wat is chipmunkquote:Op maandag 23 maart 2026 13:22 schreef KinKiJan het volgende:
Het resultaat valt me niet tegen, er staat inmiddels bij best een aantal 'Herkend' bij. Prima actie!
Als 100% zeker is dat het om daders gaat mogen ze dat vaker en breder inzetten. Wat mij betreft ook bij al die oplichters-ontmaskerd-programma's. Niks chipmunk stemmetje en een blurhoofd, gewoon vol in beeld, helemaal bij veroordeelde figuren die er schaamteloos gewoon mee doorgaan.
Ik moet alles voorkauwen voor je?quote:Op maandag 23 maart 2026 13:15 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Nee again jij stelt iets, jij mag het onderbouwen
Er is geen sprake meer van een onderbuikgevoel als je het steeds maar weer bevestigd ziet worden.quote:Op maandag 23 maart 2026 12:19 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Reageer niet op deze user. Kijk naar de registratiedatum en je weet genoeg.quote:Op maandag 23 maart 2026 12:43 schreef matspontius het volgende:
[..]
Je lult niet alleen uit je nek maar je lult ook ontzettend uit de hoogte. Wie probeer je hier nou voor de gek te houden met dat hautaine taalgebruik? Snap je eigenlijk wel wat on topic betekent?
Een bron c.q. feit wordt hier letterlijk voor je neus gepresenteerd maar die doe je af met hullie doen het ook![]()
Ahhh je onderbouwing is een zoekterm op Google.quote:Op maandag 23 maart 2026 14:48 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Ik moet alles voorkauwen voor je?
Het enige wat je hoeft te doen is bij google intypen 'verkrachting asielzoeker'. Daar is mijn onderbouwing. Dan zie je genoeg.
Joran van der Sloot was geen BN'er, die is alleen bekend geworden door zijn misdaden. Beetje krom om dan te zeggen dat niet-BN'ers ook misdrijven plegen.quote:Op maandag 23 maart 2026 12:59 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Haha ik wil je best alle linkjes doorsturen als je daar gelukkig van wordt? Zal ik je kont ook afvegen?quote:Op maandag 23 maart 2026 14:52 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Ahhh je onderbouwing is een zoekterm op Google.
Doe je dit ook op je werk?
Klopt, dat is waar. Die zijn later bekend geworden door de media. Laten we dan zeggen, bekende/uitgelichte criminelen.quote:Op maandag 23 maart 2026 14:55 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Joran van der Sloot was geen BN'er, die is alleen bekend geworden door zijn misdaden. Beetje krom om dan te zeggen dat niet-BN'ers ook misdrijven plegen.
Ik luister ook regelmatig De Zaak X, maar daar valt het ook wel op dat veel daders een migratieachtergrond hebben.
Bij het tv programma Opsporing Verzocht idem.quote:Op maandag 23 maart 2026 14:55 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Joran van der Sloot was geen BN'er, die is alleen bekend geworden door zijn misdaden. Beetje krom om dan te zeggen dat niet-BN'ers ook misdrijven plegen.
Ik luister ook regelmatig De Zaak X, maar daar valt het ook wel op dat veel daders een migratieachtergrond hebben.
Ah joh, geef de gutmensch ook nog iets om zich aan vast te houden - anders staan ze zo voor lulquote:Op maandag 23 maart 2026 15:03 schreef RamboDirk het volgende:
De enige twee blanke zijn een typische Delano en Charissa
Ja prima. Ik wacht.quote:Op maandag 23 maart 2026 15:00 schreef Fietsenrek het volgende:
Haha ik wil je best alle linkjes doorsturen als je daar gelukkig van wordt?
https://wassenaarders.nl/(...)eersum-en-wassenaar/quote:
Waarom noem je nu mij, omdat ik niet gil dat het wel weer uit dezelfde hoek komt etc, overigens had ik nog niets geplaatst in dit topic dus je bent me weer aan het zoeken kwalletjequote:Op maandag 23 maart 2026 11:32 schreef Alloch87 het volgende:
Benieuwd hoe @:Cupfighter gaat uitleggen waarom ze allemaal een kleurtje hebben. Zal wel toeval zijn.
Leuk dat anekdotisch bewijs dat moet doorgaan voor empirisch bewijs op basis van een Google zoekterm.quote:Op maandag 23 maart 2026 15:07 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
https://wassenaarders.nl/(...)eersum-en-wassenaar/
https://www.rijnmond.nl/n(...)tudente-door-bewoner
https://www.rtvutrecht.nl(...)ze-te-kunnen-trouwen
https://www.oost.nl/nieuw(...)-haar-te-verkrachten
https://nos.nl/artikel/25(...)erdamse-weesperzijde
https://www.diekstravande(...)ekt-ongeloofwaardig/
Eerste paar hits die ik tref.
Bizar.quote:In 2025 kwamen ruim 100.000 meldingen binnen bij de Fraudehelpdesk, een stijging van
meer dan 60% ten opzichte van 2024.
Gedebunked door Hein Jansen en Leo Lucassen die rekenfout op rekenfout maakten?quote:Op maandag 23 maart 2026 10:57 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Bron?
En kom alsjeblieft niet met Twitter held Van den Beek dat al tig keren debunked is, nooit peer reviewed en gekscherend "wetenschappert van de PVV" wordt genoemd omdat hij data cherry picked
Bij mijn beide oom's en tante's hebben ze het geprobeerd.quote:Op maandag 23 maart 2026 15:30 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Bizar.
Ik dacht dat het ''wel eens'' voor kwam, maar dit is van een andere orde.
quote:Op maandag 23 maart 2026 15:37 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Gedebunked door Hein Jansen en Leo Lucassen die rekenfout op rekenfout maakten?
Sowieso natuurlijk treurig als je denkt dat een historicus een wiskundige iets uit kan leggen over cijfers
Overigens komen de cijfers van van de beek gewoon uit de cbs data, en bkijtj daar onder anderen uit dat Somaliërs 22 maal vaker verdacht worden van seksuele misdrijven dan Nederlanders.
Een vrouw die dus alleen snachts naar huis moet loopt meer kans verkracht te worden als zij 1 willekeurige Somaliër tegenkomt dan 21 willekeurige autochtone Nederlanders. Dat zijn de cijfers
Verder vraag ik me af wie je nou eigenlijk voor de gek denkt te houden met je gespeelde onwetendheid.
Dan weet je wel hoe laat het is.quote:Geregistreerd op dinsdag 17 maart 2026
Hè.. Laten we nieuwe users nou gewoon welkom heten. Hopelijk volgen er snel meer!quote:Op maandag 23 maart 2026 15:49 schreef thedeedster het volgende:
[..]
[..]
Dan weet je wel hoe laat het is.
Nieuwe?quote:Op maandag 23 maart 2026 15:53 schreef capricia het volgende:
[..]
Hè.. Laten we nieuwe users nou gewoon welkom heten. Hopelijk volgen er snel meer!
Wat betreft anekdotisch bewijs kunnen we allemaal wel vaststellen dat verdachten met een immigratie achtergrond vaker de fout in gaan. Specifieke cijfers richting asielzoekers betreffend verkrachting kan ik online niet vinden. Wel kan ik je een link geven waarbij verdachten met ouders geboren uit het buitenland, wonend in Nederland vaker de fout in gaan dan autochtone Nederlanders.quote:Op maandag 23 maart 2026 15:27 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Leuk dat anekdotisch bewijs dat moet doorgaan voor empirisch bewijs op basis van een Google zoekterm.
Maar goed je eerste stelling was dat asielzoekers vaker de fout ingaan dan Nederlanders zonder migratieachtergrond, althans zo interpreteer ik het. Misschien kunnen we deze discussie houden op basis van verifieerbare cijfers en statistieken.
Fietsenrek, iedereen weet het. ook ambtenaar030. Trap niet in dat gespeelde van de domme houden. Hij voert een achterhoedegevecht en hij weet het ook.quote:Op maandag 23 maart 2026 15:56 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Wat betreft anekdotisch bewijs kunnen we allemaal wel vaststellen dat verdachten met een immigratie achtergrond vaker de fout in gaan. Specifieke cijfers richting asielzoekers betreffend verkrachting kan ik online niet vinden. Wel kan ik je een link geven waarbij verdachten met ouders geboren uit het buitenland, wonend in Nederland vaker de fout in gaan dan autochtone Nederlanders.
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)iteit-naar-herkomst-
Natuurlijk kan dat:quote:Op maandag 23 maart 2026 15:27 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Leuk dat anekdotisch bewijs dat moet doorgaan voor empirisch bewijs op basis van een Google zoekterm.
Maar goed je eerste stelling was dat asielzoekers vaker de fout ingaan dan Nederlanders zonder migratieachtergrond, althans zo interpreteer ik het. Misschien kunnen we deze discussie houden op basis van verifieerbare cijfers en statistieken.
3% verdacht van een misdrijf, voor mensen zonder migratieachtergrond is dat 0,6%. Een gemiddelde asielzoeker is dus 5 maal crimineler dan een gemiddelde nederlander zonder migratieachtergrond. Voor geweld en seksuele misdrijven zijn de verschillen nog groter.quote:In 2024, a total of 106,100 unique persons resided for a period of time at a COA or tgo reception centre. A small proportion of them were participants in an incident involving aggression or violence (11%) or were suspected of a crime in that year (3% ).
Daders maar niet oppakken ?quote:Op maandag 23 maart 2026 14:52 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Ahhh je onderbouwing is een zoekterm op Google.
Doe je dit ook op je werk?
https://www.cbs.nl/nl-nl/cijfers/detail/81959NEDquote:Op maandag 23 maart 2026 15:27 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Gaat alleen maar meer worden de komende jaren. De babyboomers worden 80 en in tegenstelling tot de oudjes van een paar decennia geleden barst deze generatie van het geld. De standaard (geestelijke) achteruitgang op die leeftijd en dan ook nog eens wat AI qua mogelijkheden gaat bieden.....quote:Op maandag 23 maart 2026 15:30 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Bizar.
Ik dacht dat het ''wel eens'' voor kwam, maar dit is van een andere orde.
Hij weet het wel hoorquote:Op maandag 23 maart 2026 16:09 schreef capricia het volgende:
[..]
https://www.cbs.nl/nl-nl/cijfers/detail/81959NED
Geregistreerde verdachten van misdrijven per 10.000 inwoners:
Nederlandse achtergrond 61
Somalische achtergrond 344
CBS data waar hij blijkbaar alleen toegang tot heeft.quote:Op maandag 23 maart 2026 15:37 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Overigens komen de cijfers van van de beek gewoon uit de cbs data, en bkijtj daar onder anderen uit dat Somaliërs 22 maal vaker verdacht worden van seksuele misdrijven dan Nederlanders.
Sure, die cijfers zijn bekend.quote:Op maandag 23 maart 2026 15:56 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Wat betreft anekdotisch bewijs kunnen we allemaal wel vaststellen dat verdachten met een immigratie achtergrond vaker de fout in gaan. Specifieke cijfers richting asielzoekers betreffend verkrachting kan ik online niet vinden. Wel kan ik je een link geven waarbij verdachten met ouders geboren uit het buitenland, wonend in Nederland vaker de fout in gaan dan autochtone Nederlanders.
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)iteit-naar-herkomst-
Zou etnisch profileren er een rol in spelen? Een verdachte betekent niet dat iemand schuldig is, we zagen namelijk bij Richard de Mos en Marco Borsato hoe ver het OM ernaast kan zitten.quote:Op maandag 23 maart 2026 16:07 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat:
https://repository.wodc.n(...)quence=1&isAllowed=y
[..]
3% verdacht van een misdrijf, voor mensen zonder migratieachtergrond is dat 0,6%. Een gemiddelde asielzoeker is dus 5 maal crimineler dan een gemiddelde nederlander zonder migratieachtergrond. Voor geweld en seksuele misdrijven zijn de verschillen nog groter.
U wilde discussie voeren op basis van cijfers?
En hoeveel zijn er veroordeeld?quote:Op maandag 23 maart 2026 16:09 schreef capricia het volgende:
[..]
Cultureel zeker. Religieus zou in zekere mate kunnen. Maar dan zouden islamieten uit bijvoorbeeld Indonesië ook zwaar vertegenwoordigd moeten zijn. Dus daar kan je je vraagtekens bij zetten.quote:Op maandag 23 maart 2026 16:32 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Sure, die cijfers zijn bekend.
Waaraan ligt het aan denk je? Is het cultuur? Sociaal-economisch? Sociaal-cultureel? Speelt de overheid een factor in? De omgeving?
https://longreads.cbs.nl/integratie-en-samenleven-2024/criminaliteit/quote:Op maandag 23 maart 2026 15:27 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Let wel, een afname in het percentage mensen wat verdacht wordt van een misdrijf betekent niet dat er minder misdrijven gepleegd worden. Het kan zijn dat degene die een misdrijf plegen vaker een misdrijf plegen, ook kan het zijn dat minder misdrijven gemeld worden (bijv omdat je pas dagen na een misdrijf aangifte kunt doen).quote:In 2023 werd 0,8 procent van de bevolking van een misdrijf verdacht, in 2005 was dat nog 1,9 procent. Het aandeel verdachten onder de Nederlandse bevolking is in die periode met bijna 60 procent afgenomen.
Dit stukje is heel erg gefocused om het te laten blijken dat het beter gaat. Men splitst het hier niet uit naar specifieke achtergrond, en kijkt ook niet naar een migratieachtergrond. Veel van de jongeren met een migratieachtergrond (zoals men dat hier interpreteert) die misdrijven plegen, hebben 1 of beide ouders die ook in Nederland geboren zijn. Maar ja, dit is niet echt de data die men hier wilt weten.quote:Minder geregistreerde verdachten in alle herkomstgroepen
In alle hier onderzochte groepen is het aandeel verdachten fors gedaald. De daling was het sterkst bij de tweede generatie met twee in het buitenland geboren ouders. Wel zijn er nog enkele verschillen zichtbaar naar geboorteland. In 2023 ligt het aandeel verdachten het hoogst bij mensen van de tweede generatie met twee in het buitenland geboren ouders (2,8 procent), gevolgd door de tweede generatie met één in het buitenland geboren ouder (1,2 procent) en migranten (1,1 procent), en het laagst bij mensen van Nederlandse herkomst (0,6 procent).
Dus mensen uit nieuwe EU landen zijn bovengemiddeld geregistreerd als verdachte. De nieuwe EU-landen zijn Bulgarije, Cyprus, Estland, Hongarije, Kroatië, Letland, Litouwen, Malta, Polen, Roemenië, Slovenië, Slowakije en Tsjechië.quote:Aandeel verdachten bij herkomst nieuwe EU en buiten Europa hoger
Een andere manier om deze cijfers te tonen, is naar herkomstland (zowel migranten als tweede generatie). In 2023 is 1,4 procent van de mensen met een nieuwe EU-herkomst geregistreerd als verdachte van een misdrijf; een percentage boven het gemiddelde. Bij de overige Europese landen ligt het aandeel met 0,7 procent juist iets onder het gemiddelde.
Bedenk nog even dat dat het overall 0.8% is, en voor mensen zonder migratieachtergrond 0.6%. Dus voor Marokkanen is het aandeel dat ze als verachte geregisteerd zijn 4 keer zoveel als voor mensen zonder migratieachtergrond, voor Somaliers en Nederlands-Caraibischen 5.3 keer zoveel, en voor Turken 2,5 keer zoveel als je op de pagina kijkt.quote:Bij mensen met een herkomst buiten Europa ligt het aandeel verdachten boven het gemiddelde. Dat geldt vooral voor mensen van Nederlands-Caribische (3,2 procent), Somalische (3,2 procent), en Marokkaanse (2,8 procent) herkomst. Wel ligt het aandeel verdachten in al deze groepen aanzienlijk lager dan in 2005. Het aandeel verdachten is in alle jaren het laagst in de Indonesische herkomstgroep (0,4 procent in 2023). In de bijlage staan, waar mogelijk, cijfers naar herkomstland in combinatie met geboorteland (B5.1a t/m B5.1f).
lol kklijers bij de media altijdquote:Op maandag 23 maart 2026 18:19 schreef ootjekatootje het volgende:
Net bij SBS lieten ze een paar van de gezochte mensen zien, natuurlijk zaten daar de drie blanken enige personen bij…
ja het gaat echt hard, goede actie schijnbaarquote:Op maandag 23 maart 2026 08:09 schreef Mikeytt het volgende:
Oh wauw, 22 van de 100 zijn inmiddels al van de site afgehaald met de melding "game over"
Da's wel erg snel gegaan.
Dat was wel even zoeken dan.quote:Op maandag 23 maart 2026 18:19 schreef ootjekatootje het volgende:
Net bij SBS lieten ze een paar van de gezochte mensen zien, natuurlijk zaten daar de drie blanken enige personen bij…
Dit zijn geregistreerden, dus wat de dans ontspringt staat er niet bij.quote:Op maandag 23 maart 2026 16:09 schreef capricia het volgende:
[..]
nou van dit soort kunnen ze beter wegblijvenquote:Op maandag 23 maart 2026 15:53 schreef capricia het volgende:
[..]
Hè.. Laten we nieuwe users nou gewoon welkom heten. Hopelijk volgen er snel meer!
We hebben allemaal een leercurve gehad, lieve Flipping.quote:Op maandag 23 maart 2026 18:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
nou van dit soort kunnen ze beter wegblijven
Dat zal ook wel moeten als sommige groepen disproportioneel oververtegenwoordigd zijn.quote:Op maandag 23 maart 2026 16:42 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
En hoeveel zijn er veroordeeld?
Etnisch profileren is een feit. Wat overigens berkrachtigd en toegegeven wordt door onze overheid. Misschien is het beter om te kijken naar de data van veroordeelden.
Het ergelijke is dat het CBS in 2022 gestopt is met het publiceren van gedetailleerde cijfers over misdrijven naar migratieachtergrond.quote:Op maandag 23 maart 2026 18:48 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat zal ook wel moeten als sommige groepen disproportioneel oververtegenwoordigd zijn.
Als we het niet kunnen meten kunnen we het ook niet weten.quote:Op maandag 23 maart 2026 18:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Het ergelijke is dat het CBS in 2022 gestopt is met het publiceren van gedetailleerde cijfers over misdrijven naar migratieachtergrond.
Ja. Terwijl iedereen het weet. Kijk naar de fotos van de mensen die in dit topic gezocht worden, kijk naar Opsporing verzocht.quote:Op maandag 23 maart 2026 18:56 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Als we het niet kunnen meten kunnen we het ook niet weten.
Snap ook nooit zo goed dat dat tuig wat mensen half dood slaat op straat na een half jaar eens bij opsporing verzocht in beeld komt.quote:Op maandag 23 maart 2026 19:26 schreef Anton91 het volgende:
Afgelopen 13 uur zijn er blijkbaar 12 mensen herkend, best nette score. Wat ik alleen jammer vind is dat dit blijkbaar een grote actie moet zijn, waarom worden foto's niet veel vaker en SNELLER gepubliceerd. Zodat al die klootzakken niet het idee hebben overal mee weg te komen maar ook dat mensen zich sneller geholpen voelen door de politie.
Je zou maar transparantie krijgen over de mensen waar je belasting voor betaalt.quote:Op maandag 23 maart 2026 18:56 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Als we het niet kunnen meten kunnen we het ook niet weten.
Wat bedoel je precies?quote:Op maandag 23 maart 2026 19:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Dan hebben ze de rest inmiddels al herkend.
mja mogelijkquote:Op maandag 23 maart 2026 20:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb er toch echt meer dan drie gezien.
Het exacte aantal boeit niet echt. Waar het om gaat is dat dit plaatje stereotypisch is en daarmee is het stereotype geen stereotype meer. Dat was het al niet en toch blijven mensen om de hete brij heen draaien. Je kunt alleen een probleem oplossen als je het probleem erkent.quote:Op maandag 23 maart 2026 20:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb er toch echt meer dan drie gezien.
Politie is laatst +-3 maandan na een misdrijf (deze was al redelijk snel te zien op opsporingsverzocht volgens mij) bij mijn ouders aan de deur geweest, met de vraag of zij op hun deurbel kunnen kijken of er nog gerelateerde beelden opstaan. Aangezien zij geen abonnement hebben hadden ze van die periode helemaal geen beelden meer. Maar dat is toch zonde van de tijd en wie weet had het wel interessante beelden op kunnen leveren als ze er snel bij waren geweest.quote:Op maandag 23 maart 2026 19:55 schreef 111210 het volgende:
[..]
Snap ook nooit zo goed dat dat tuig wat mensen half dood slaat op straat na een half jaar eens bij opsporing verzocht in beeld komt.
Als er camerabeelden zijn dan vertoon je die toch ongeblurred die zelfde avond nog op alle media kanalen
Het is een technische beperking dat (sensoren van) camera's moeite hebben met weinig licht: de suggestie dat dat iets met discriminatie te maken heeft is onzin.quote:Op maandag 23 maart 2026 20:19 schreef JessicaOpDoorreis het volgende:
Ik had deze 100 Game Over deelnemers overdag al gezien.
Dat deze kids vermoedelijk in de armste/minst populaire sociale huurwoningen wonen noemt dan weer niemand. Serieus, Oost-Souburg?
Een beetje "buitenlander" wil helemaal niet in dat soort gehuchten wonen omdat het nogal ons-kent-ons is...
Overigens zijn beveiligingscamera's zo gemaakt dat je een "wit" persoon er prima mee kunt herkennen, maar "zwart" al gauw een soort vlek is. Dat soort dingen zijn niet bepaald gemaakt vanuit het perspectief van de black communityzwarte gemeenschap.
Het is juist wel discriminatie omdat de groep mensen die is gebruikt voor het ontwikkelen van camerasensoren dus niet heterogeen genoeg is... Datzelfde probleem zie je inmiddels ook al bij het trainen van AI-modellen.quote:Op maandag 23 maart 2026 20:24 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Het is een technische beperking dat (sensoren van) camera's moeite hebben met weinig licht: de suggestie dat dat iets met discriminatie te maken heeft is onzin.
Wel ff erbij vermelden dat Otis en Mateo al van de straat zijn he!quote:Op maandag 23 maart 2026 20:23 schreef RotatoR het volgende:
De massa-immigratie heeft dit land zoveel schade berokkend in slechts 20 jaar tijd. En zelfs met al deze ellende hebben zijn er nog steeds eindeloze discussies over het toelaten van nog meer paupers uit de 3e wereld.
Dat zijn echt 2 totaal verschillende dingen. Je bent verdwaalt in een fabeltjesfuik op "sociale" media.quote:Op maandag 23 maart 2026 20:25 schreef JessicaOpDoorreis het volgende:
[..]
Het is juist wel discriminatie omdat de groep mensen die is gebruikt voor het ontwikkelen van camerasensoren dus niet heterogeen genoeg is... Datzelfde probleem zie je inmiddels ook al bij het trainen van AI-modellen.
Tussen de 800 en 1000 per week is de instroom nog steeds.quote:Op maandag 23 maart 2026 20:23 schreef RotatoR het volgende:
De massa-immigratie heeft dit land zoveel schade berokkend in slechts 20 jaar tijd. En zelfs met al deze ellende hebben zijn er nog steeds eindeloze discussies over het toelaten van nog meer paupers uit de 3e wereld.
Denemarken, ongeveer even groot: 860 per JAAR(!).quote:Op maandag 23 maart 2026 20:27 schreef capricia het volgende:
[..]
Tussen de 800 en 1000 per week is de instroom nu.
https://www.rijksoverheid(...)oom-per-week-in-2026
75% krijgt een status.
https://www.vluchtelingen(...)ergunning%20verleend
Ik heb blijkbaar een camera gemaakt vanuit het perspectief van de Aziaten, want mijn camera heeft een extra brede kijkhoekquote:Op maandag 23 maart 2026 20:19 schreef JessicaOpDoorreis het volgende:
Overigens zijn beveiligingscamera's zo gemaakt dat je een "wit" persoon er prima mee kunt herkennen, maar "zwart" al gauw een soort vlek is. Dat soort dingen zijn niet bepaald gemaakt vanuit het perspectief van de black community.
Sterker nog, jonge vrouwen zijn in overgrote meerderheid links-progressief. Nou is er niks mis met links-progressief zijn (hoewel, in vele huidige vormen is het bijna een virus), maar er is ook niks met veilig over straat kunnen 's nachts. Misschien iets beter opletten welke piemels specifiek etteren. Is geen hogere wiskunde.quote:Op maandag 23 maart 2026 20:23 schreef RotatoR het volgende:
En begrijp je wel waarom allochtonen zwaar oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteit?quote:Op maandag 23 maart 2026 20:27 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dat zijn echt 2 totaal verschillende dingen. Je bent verdwaalt in een fabeltjesfuik.
Verder leidt je de aandacht af van het probleem: allochtonen zijn zwaar oververtegenwoordigd in de criminaliteit.
Jonge vrouwen zijn ook vaker hoog opgeleid dan mannen. In steden met veel hoger opgeleiden zie je dat PvDA-Groenlinks wint. (NB: ik heb daar niet op gestemd, voordat je denkt dat ik zo ben)quote:Op maandag 23 maart 2026 20:30 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Sterker nog, jonge vrouwen zijn in overgrote meerderheid links-progressief. Nou is er niks mis met links-progressief zijn, maar er is ook niks met veilig over straat kunnen 's nachts. Misschien iets beter opletten welke piemels specifiek etteren. Is geen hogere wiskunde.
Het redt ze niet van voor henzelf suïcidale standpunten m.b.t. migratie.quote:Op maandag 23 maart 2026 20:32 schreef JessicaOpDoorreis het volgende:
[..]
Jonge vrouwen zijn ook vaker hoog opgeleid dan mannen. In steden met veel hoger opgeleiden zie je dat PvDA-Groenlinks wint. (NB: ik heb daar niet op gestemd, voordat je denkt dat ik zo ben)
Toch grappig dat in heel Europa juist een patroon is: hoe rechtser een regering, hoe meer immigratiequote:Op maandag 23 maart 2026 20:34 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het redt ze niet van voor henzelf suïcidale standpunten m.b.t. migratie.
Jij verbindt nu twee dingen aan elkaar die niks met elkaar te maken hebben en presenteert het als feit.quote:Op maandag 23 maart 2026 20:30 schreef JessicaOpDoorreis het volgende:
[..]
En begrijp je wel waarom allochtonen zwaar oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteit?
Ik zat zelf op een wit elitair vwo waar die k*t kinderen alles konden flikken wat ze willen. Dingen stelen van school, zelfs vernielingen. Mijn stoere blankje neefje heeft een sculptuur van het schoolgebouw gehaald en die bevestigd aan zijn vaders verhuurpandje (ja echt, wtf)
Op dat witte vwo lachen ze zelfs om Auschwitz.
Als Mo en Achmed dit allemaal doen wordt er aangifte gedaan, maar de kidz van wit vwo en Hockeyclub Klein Zwitserland kunnen alles maken.
Het gaat niet om de regering maar wat men zelf vindt en doet.quote:Op maandag 23 maart 2026 20:34 schreef JessicaOpDoorreis het volgende:
[..]
Toch grappig dat in heel Europa juist een patroon is: hoe rechtser een regering, hoe meer immigratie
Kijk maar in Italie & de Brexit.
Polen met de PiS is inmiddels ook een immigratie-walhalla.
Je liegt, er zijn in Polen alleen Oekraiense asielzoekers, moslims worden daar systematisch buitengehouden, en de rechtse regering in het huidige Italie is een gevolg van de immigratie, geen oorzaak.quote:Op maandag 23 maart 2026 20:34 schreef JessicaOpDoorreis het volgende:
[..]
Toch grappig dat in heel Europa juist een patroon is: hoe rechtser een regering, hoe meer immigratie
Kijk maar in Italie & de Brexit.
Polen met de PiS is inmiddels ook een immigratie-walhalla.
Polen is een buurland...quote:Op maandag 23 maart 2026 20:44 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je liegt, er zijn in Polen alleen Oekraiense asielzoekers, moslims worden daar systematisch buitengehouden, en de rechtse regering in het huidige Italie is een gevolg van de immigratie, geen oorzaak.
Hadden best een paar witte mensen van thispersondoesnotexist.com tussen gekund idd, aldus Femke.quote:Op maandag 23 maart 2026 07:46 schreef Kottnauer het volgende:
Gewoon 10 keer een random afbeelding van Femke er tussen zetten. Ja toch!quote:Op maandag 23 maart 2026 23:04 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Hadden best een paar witte mensen van thispersondoesnotexist.com tussen gekund idd, aldus Femke.
Of juist wel. Ook dat is een kwestie van perspectief.quote:Op maandag 23 maart 2026 20:19 schreef JessicaOpDoorreis het volgende:
Ik had deze 100 Game Over deelnemers overdag al gezien.
Dat deze kids vermoedelijk in de armste/minst populaire sociale huurwoningen wonen noemt dan weer niemand. Serieus, Oost-Souburg?
Een beetje "buitenlander" wil helemaal niet in dat soort gehuchten wonen omdat het nogal ons-kent-ons is...
Overigens zijn beveiligingscamera's zo gemaakt dat je een "wit" persoon er prima mee kunt herkennen, maar "zwart" al gauw een soort vlek is. Dat soort dingen zijn niet bepaald gemaakt vanuit het perspectief van de black community.
https://en.wikipedia.org/wiki/Islam_in_Polandquote:Op maandag 23 maart 2026 20:51 schreef JessicaOpDoorreis het volgende:
[..]
Polen is een buurland...
Oekrainers kunnen ten eerste in de Europese Unie helemaal geen asiel krijgen door hun speciale status.
Daarnaast staat Polen erom bekend dat registraties daar anders worden gedaan, dus waarschijnlijk ook met asielzoekers en wie daadwerkelijk verblijf krijgt.
Extreem-rechts pronkt op Instagram met dat er in Polen geen verkrachtingen zouden plaatsvinden omdat er geen zwarten wonen (wat al niet waar is). Echter, de definitie van verkrachting in Polen verschilt van andere landen waardoor vrouwen geen aangifte kunnen doen.
Je bent overigens van harte welkom in een van de moskee's in Polen. Er is zelfs een heuse begraafplaats in Warschau alleen voor moslims!
En hier heb ik er nog een voor je: https://zabytek.pl/en/obiekty/bohoniki-cmentarz-muzulmanski
En geef ze eens ongelijk!! Die Polen hebben het een heel stuk beter voor elkaar dan dit k... woke land...quote:Op dinsdag 24 maart 2026 05:51 schreef Hathor het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Islam_in_Poland
Nog geen 0.2% van de bevolking.![]()
Zoals ik dus al zei, ze willen ze daar gewoon niet hebben.
Al had je alleen maar de moeite genomen het voorwoord te lezen, alleen het voorwoord, dan had je nu niet zo dom en ongeinformeerd geklonken.quote:Op maandag 23 maart 2026 16:30 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
CBS data waar hij blijkbaar alleen toegang tot heeft.
Wat houdt je tegen om de fantastische cultuur van Polen te omarmen en daar heen te gaan? Rechts extremisme schijnt daar best aardig te floreren.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 06:24 schreef matspontius het volgende:
[..]
En geef ze eens ongelijk!! Die Polen hebben het een heel stuk beter voor elkaar dan dit k... woke land...
Klinkt aantrekkelijk inderdaad. Goede tip 👍👍 Dank.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 07:44 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen om de fantastische cultuur van Polen te omarmen en daar heen te gaan? Rechts extremisme schijnt daar best aardig te floreren.
Het draagvlak voor rechts-extremisme in Nederland zou een stuk afnemen als er eindelijk eens wat aan de instroom gedaan werd. Nogmaals: wat in Denemarken in een jaar binnenkomt, waggelt er bij ons per week de grens over.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 07:44 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen om de fantastische cultuur van Polen te omarmen en daar heen te gaan? Rechts extremisme schijnt daar best aardig te floreren.
Ah ja we gaan op die toer. Lekkere vergelijkingen ook. Jan-Floris haalt een sculptuur van het gebouw en Mo rand een meisje aan. Of Ali overvalt een ouder vrouwtje en Rick sloopt een tuinkabouter in een tuintje.quote:Op maandag 23 maart 2026 20:30 schreef JessicaOpDoorreis het volgende:
[..]
En begrijp je wel waarom allochtonen zwaar oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteit?
Ik zat zelf op een wit elitair vwo waar die k*t kinderen alles konden flikken wat ze willen. Dingen stelen van school, zelfs vernielingen. Mijn stoere blankje neefje heeft een sculptuur van het schoolgebouw gehaald en die bevestigd aan zijn vaders verhuurpandje (ja echt, wtf)
Als Mo en Achmed dit allemaal doen wordt er aangifte gedaan, maar de kidz van wit vwo en Hockeyclub Klein Zwitserland kunnen alles maken.
Ik kan me niet voorstellen dat die vandaag niet herkent is.quote:Op maandag 23 maart 2026 20:53 schreef StaceySinger het volgende:
Deze jongen pinde in november 2025 met de pinpas van een 72-jarige inwoonster van de gemeente Het Hogeland (Groningen). Ben jij dit of heb je een vermoeden wie deze verdachte is?
GO-005
[ afbeelding ]
Je degradeert je zelf hier ook mee - wat probeer je nou eigenlijk te zeggen met deze flauwekul?quote:Op dinsdag 24 maart 2026 08:37 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Ah ja we gaan op die toer. Lekkere vergelijkingen ook. Jan-Floris haalt een sculptuur van het gebouw en Mo rand een meisje aan. Of Ali overvalt een ouder vrouwtje en Rick sloopt een tuinkabouter in een tuintje.
Nou keur ik het gedrag niet goed natuurlijk, maar zie je zelf het verschil niet? Er zijn degradaties.
Er zit verschil tussen een blanke puber die wel eens een tuinkabouter in een andere tuin gezet heeft en een steeds groter wordende plaag van verkrachtend, rovend en plunderend allochtoon tuig.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 08:49 schreef matspontius het volgende:
[..]
Je degradeert je zelf hier ook mee - wat probeer je nou eigenlijk te zeggen met deze flauwekul?
Lijkt me helemaal vergelijkbaar met tuig wat rovend en verkrachtend door onze straten trekt.quote:Op maandag 23 maart 2026 20:30 schreef JessicaOpDoorreis het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat liegen niet mag he van de grote profeet?quote:Op maandag 23 maart 2026 20:30 schreef JessicaOpDoorreis het volgende:
[..]
Ga niet in op die troll! Doe ik vanaf nu ook niet meerquote:Op dinsdag 24 maart 2026 09:18 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Lijkt me helemaal vergelijkbaar met tuig wat rovend en verkrachtend door onze straten trekt.![]()
En eigenlijk zijn Mo en Achmed het echte slachtoffer.
Hebben ze begrijpend lezen overgeslagen bij je op de basisschool?quote:Op dinsdag 24 maart 2026 08:49 schreef matspontius het volgende:
[..]
Je degradeert je zelf hier ook mee - wat probeer je nou eigenlijk te zeggen met deze flauwekul?
Ja, ik ben heel erg dom dus gaarne uitleg over wat je uitkraamt. Dank alvast 👌quote:Op dinsdag 24 maart 2026 09:28 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Hebben ze begrijpend lezen overgeslagen bij je op de basisschool?
Jessica vindt het raar dat er aangifte wordt gedaan bij Mo en Ali die vrouwen overvallen/aanranden, maar niet bij Floris die iets stuk maakt in de tuin van zijn buurman.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 09:42 schreef matspontius het volgende:
[..]
Ja, ik ben heel erg dom dus gaarne uitleg over wat je uitkraamt. Dank alvast 👌
Ga toch fietsen man ......quote:Op dinsdag 24 maart 2026 09:55 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Jessica vindt het raar dat er aangifte wordt gedaan bij Mo en Ali die vrouwen overvallen/aanranden, maar niet bij Floris die iets stuk maakt in de tuin van zijn buurman.
Behalve als het gaat om takiyya.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 09:20 schreef matspontius het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat liegen niet mag he van de grote profeet?
Je hebt gelijk als je zegt dat autochtone kinderen soms hondsbrutaal zijn maar je hoeft er geen straatje voor om te lopen om niet bespuugt of berooft te worden.quote:Op maandag 23 maart 2026 20:30 schreef JessicaOpDoorreis het volgende:
[..]
Het sprookjesbos ligt in de Efteling!quote:Op maandag 23 maart 2026 20:30 schreef JessicaOpDoorreis het volgende:
[..]
40-45%*quote:Op dinsdag 24 maart 2026 14:09 schreef onlogisch het volgende:
Zelf maar even geteld. 45% al in de kraag gevat.
Erg mooi
Dat exposen scheelt een boel politie-werk. Als de bewijzen zo hard zijn, met beelden, dan mogen ze die beelden wat mij betreft veel sneller publiceren. Ook die van mishandelingen enzo, soms komen die pas na bijna een jaar op TV, omdat het onderzoek vastzit.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 14:09 schreef onlogisch het volgende:
Erg mooi
holy shitquote:Op dinsdag 24 maart 2026 14:09 schreef onlogisch het volgende:
Erg mooi
Volledig eens. Ik mis ook enige fundamenteler discussie over belang en inhoud van het begrip privacy hierin. Wat mij betreft valt alles wat zichtbaar is in de openbare ruimte per definitie niet onder privacy.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 14:59 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Dat exposen scheelt een boel politie-werk. Als de bewijzen zo hard zijn, met beelden, dan mogen ze die beelden wat mij betreft veel sneller publiceren. Ook die van mishandelingen enzo, soms komen die pas na bijna een jaar op TV, omdat het onderzoek vastzit.
Ong 26u later en inmiddels zijn er intotaal 48 herkend. Dat is een stijging van 15 personen. Lijkt mij wel duidelijk dat we deze acties wat vaker zo massaal moeten doen.quote:Op maandag 23 maart 2026 19:26 schreef Anton91 het volgende:
Afgelopen 13 uur zijn er blijkbaar 12 mensen herkend, best nette score. Wat ik alleen jammer vind is dat dit blijkbaar een grote actie moet zijn, waarom worden foto's niet veel vaker en SNELLER gepubliceerd. Zodat al die klootzakken niet het idee hebben overal mee weg te komen maar ook dat mensen zich sneller geholpen voelen door de politie.
Nou dat gaat erg hard! Ze moeten dit maar vaker doen.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 14:09 schreef onlogisch het volgende:
Erg mooi
Is dit wel een jongen?quote:Op maandag 23 maart 2026 20:53 schreef StaceySinger het volgende:
Deze jongen pinde in november 2025 met de pinpas van een 72-jarige inwoonster van de gemeente Het Hogeland (Groningen). Ben jij dit of heb je een vermoeden wie deze verdachte is?
GO-005
[ afbeelding ]
neequote:Op woensdag 25 maart 2026 11:35 schreef Durmada het volgende:
[..]
Kech is ingeburgerd in de Nederlandse taal. Dus dat is totaal niet relevant.
Als het in de Dikke van Dale staat is het Nederlands.quote:Op woensdag 25 maart 2026 12:12 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Staat al in het woordenboek :
hoer, slet, prostituee, lichtekooi
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |