SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan moeten meer blanken zich opofferen: ga mensen oplichten om het een beetje te compenseren!quote:Op maandag 23 maart 2026 07:46 schreef Kottnauer het volgende:
Is het niet stigmatiserend dat de politie ervoor heeft gekozen vooral mensen van kleur te tonen?
quote:Op maandag 23 maart 2026 07:34 schreef CarbonC het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
De popo gaat natuurlijk geen kinderverkrachters (uit kerken en kelders) tonen want die zijn niet divers genoegquote:Op maandag 23 maart 2026 07:46 schreef Kottnauer het volgende:
Is het niet stigmatiserend dat de politie ervoor heeft gekozen vooral mensen van kleur te tonen?
Heel kleurrijk inderdaadquote:Op maandag 23 maart 2026 07:36 schreef Regilio_ het volgende:
Mooi inclusief gezelschap wel!
https://www.politie.nl/gezocht/game-over
The usual suspects ga je in dit topic over the usual suspects uiteraard niet zien.quote:Op maandag 23 maart 2026 09:09 schreef HowardRoark het volgende:
Tja, dit weet natuurlijk wel weer een stereotype te bevestigen over mensen met een migratieachtergrond. Een stereotype dat men in bepaalde contreien altijd zo krampachtig probeert te ontkennen en bestrijden omdat het 'niet waar' zou zijn.
Statisch is dit stereotype natuurlijk wel waar, helaas, het weet ook weer te bevestigen waarom het essentieel is waarom de influx van zulke migranten afgeremd dient te worden.
En dan over een paar jaar als het helemaal uit de klauwen is gegierd, alle MSM hogelijk verbaasd, "hoe hebben we dit immense probleem niet aan zien komen", waarbij uiteraard de wereldvreemde deskundigen een "mogelijke" uitleg komen geven.quote:Op maandag 23 maart 2026 09:09 schreef HowardRoark het volgende:
Tja, dit weet natuurlijk wel weer een stereotype te bevestigen over mensen met een migratieachtergrond. Een stereotype dat men in bepaalde contreien altijd zo krampachtig probeert te ontkennen en bestrijden omdat het 'niet waar' zou zijn.
Statisch is dit stereotype natuurlijk wel waar, helaas, het weet ook weer te bevestigen waarom het essentieel is waarom de influx van zulke migranten afgeremd dient te worden.
Ik hoop dat deze reactie sarcastisch was.quote:Op maandag 23 maart 2026 07:46 schreef Kottnauer het volgende:
Beetje etnisch profileren niks mis mee toch.quote:Op maandag 23 maart 2026 07:46 schreef Kottnauer het volgende:
Dit geloof ik niet.quote:Op maandag 23 maart 2026 08:31 schreef ColorCartridge het volgende:
Bij de redactie van opiniewebsite Joop zijn enkele redactieleden na het zien van de foto's onwel geworden. De ambulance is inmiddels ter plaatse.
quote:Op maandag 23 maart 2026 10:56 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Dit geloof ik niet.
Is er al een artikel op de FP hierover, inclusief Twitter bericht?
Bron?quote:Op maandag 23 maart 2026 09:09 schreef HowardRoark het volgende:
Statisch is dit stereotype natuurlijk wel waar
Nee je hebt gelijk. Het zal wel een mannenprobleem zijn.quote:Op maandag 23 maart 2026 10:57 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Bron?
En kom alsjeblieft niet met Twitter held Van den Beek dat al tig keren debunked is, nooit peer reviewed en gekscherend "wetenschappert van de PVV" wordt genoemd omdat hij data cherry picked
Ik zat even te turven. Van de 79 lijken er 6 vrouw, en 4 waarschijnlijk geen migratieachtergrond, en 4 mogelijk geen migratieachtergrond. Van de 6 vrouwen lijken er 5 een migratieachtergrond te hebben. De overige 65 lijken mannen met een migratieachtergrond.quote:
Hopen op leraren en wijkbewoners.quote:Op maandag 23 maart 2026 10:49 schreef ChipsZak. het volgende:
Sommigen staan er echt wel goed op. Die zijn onmogelijk nìet te herkennen. Nu moeten er enkel nog ouders kijken, of anderen (positief) snitchen.
Enige straf die ze ooit zullen krijgen met de slappe rechtsspraak hier.quote:Op maandag 23 maart 2026 09:56 schreef Toine51 het volgende:
Dat zulk vies tuig nooit eens goed in de val lopen.
Als mijn schoonouders benaderd zouden worden, dan liet ik ze het spel meespelen en als ze dan aan de deur kwamen, dan ff goed "opwachten"...
Racistische statistieken dit.quote:Op maandag 23 maart 2026 11:15 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Ik zat even te turven. Van de 79 lijken er 6 vrouw, en 4 waarschijnlijk geen migratieachtergrond, en 4 mogelijk geen migratieachtergrond. Van de 6 vrouwen lijken er 5 een migratieachtergrond te hebben. De overige 65 lijken mannen met een migratieachtergrond.
Ongeveer 1 op de 30-35 mensen in Nederland heeft een migratieachtergrond, dus 1 op de 60-70 mensen in Nederland is een man met een migratieachtergrond, en ongeveer 14 van de 30 is een man zonder migratieachtergrond. Hier zijn 69-73 van de 79 iemand met een migratieachtergrond, en 65-69 een man met een migratieachtergrond.
Het probleem lijkt dus niet zozeer mannen, maar mannen met een migratieachtergrond. Als je met je oplossingen je gaat richten op mannen in het algemeen, dan ga je heel veel geld verspillen.
Hoe durf je dat te constateren??!!!quote:Op maandag 23 maart 2026 11:15 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Ik zat even te turven. Van de 79 lijken er 6 vrouw, en 4 waarschijnlijk geen migratieachtergrond, en 4 mogelijk geen migratieachtergrond. Van de 6 vrouwen lijken er 5 een migratieachtergrond te hebben. De overige 65 lijken mannen met een migratieachtergrond.
Ongeveer 1 op de 30-35 mensen in Nederland heeft een migratieachtergrond, dus 1 op de 60-70 mensen in Nederland is een man met een migratieachtergrond, en ongeveer 14 van de 30 is een man zonder migratieachtergrond. Hier zijn 69-73 van de 79 iemand met een migratieachtergrond, en 65-69 een man met een migratieachtergrond.
Het probleem lijkt dus niet zozeer mannen, maar mannen met een migratieachtergrond. Als je met je oplossingen je gaat richten op mannen in het algemeen, dan ga je heel veel geld verspillen.
Na een succesvolle reanimatie met het mantra "jij bent welkom" geloopt over de frequentie van het hartchakra is een redactielid inmiddels aan het herstellen.quote:Op maandag 23 maart 2026 08:31 schreef ColorCartridge het volgende:
Bij de redactie van opiniewebsite Joop zijn enkele redactieleden na het zien van de foto's onwel geworden. De ambulance is inmiddels ter plaatse.
Nee, toen liepen ze langs de deuren onder het mom van ........quote:Op maandag 23 maart 2026 11:49 schreef Watmoetjenou het volgende:
Was eigenlijk leuker geweest als ze de foto's afgelopen vrijdag bekend hadden gemaakt. Zit je leuk aan je Eid al-Fitr met fam
Ik denk dat die trots op zichzelf is dat hij vier cijfers goed heeft ingetoetst…quote:Op maandag 23 maart 2026 11:40 schreef Watmoetjenou het volgende:
Ik wordt sowieso van alle types wit/zwart/bruin of paars wel misselijk. Maar van dit soort figuren....
[ afbeelding ]
Lachen he, dat je een oudje hebt beroofd van haar gespaarde oude dag
Zak stront
Zeker.quote:Op maandag 23 maart 2026 11:13 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Nee je hebt gelijk. Het zal wel een mannenprobleem zijn.
Volgens mij lopen er bij elk van je voorbeelden ellenlange topics over die zaken…quote:Op maandag 23 maart 2026 11:56 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Zeker.
Als het gaat om (mogelijke) verkrachting of geweld tegen vrouwen hoor je nooit iets van kritiek over Michael P, Robert M, Joran van der Sloot, Dion Graus, Marco Borsato, Holleeder. Is het een asielzoeker dan is het land te klein.
Voor sommige "mannen" zijn die mannen zelfs een held/bn'er.
Don't feed the trollquote:Op maandag 23 maart 2026 11:58 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Volgens mij lopen er bij elk van je voorbeelden ellenlange topics over die zaken…
Hoezo hoor jij er dan nooit iets over?
Pardon?quote:Op maandag 23 maart 2026 11:56 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Zeker.
Als het gaat om (mogelijke) verkrachting of geweld tegen vrouwen hoor je nooit iets van kritiek over Michael P, Robert M, Joran van der Sloot, Dion Graus, Marco Borsato, Holleeder. Is het een asielzoeker dan is het land te klein.
Ik bedoel meer dat Holleeder vaak geliefd was ondanks zijn criminele verleden, Graus kan blijven zitten ondanks zijn vele verdachtmakingen en "fouten" van het OM en Marco Borsato is ontzettend populair op het momentquote:Op maandag 23 maart 2026 11:58 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Volgens mij lopen er bij elk van je voorbeelden ellenlange topics over die zaken…
Hoezo hoor jij er dan nooit iets over?
Zeker ben ik helemaal mee eens.quote:Op maandag 23 maart 2026 12:00 schreef Watmoetjenou het volgende:
En Marco Borsato is gewoon vrijgesproken, we leven in een rechtsstaat, niet in een ''ik vind nog steeds dat'' staat
Toch nog 1 blanke vrouw:quote:Op maandag 23 maart 2026 11:15 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Ik zat even te turven. Van de 79 lijken er 6 vrouw, en 4 waarschijnlijk geen migratieachtergrond, en 4 mogelijk geen migratieachtergrond. Van de 6 vrouwen lijken er 5 een migratieachtergrond te hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Dat is ook belachelijk, maar dat Mohammed B nog vast zit, en ook nog eens in de EBI is niet voor niks natuurlijk. Die was gewoon leider van een terreurgroepquote:Op maandag 23 maart 2026 12:02 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Zeker ben ik helemaal mee eens.
Al is het wel krom met zoveel bewijs en net zo wrang als dat de dader van Fortuyn alllang weer los loopt terwijl de dader van Van Gogh levenslang kreeg
Omdat na de moord op Fortuyn de wet aangepast is......quote:Op maandag 23 maart 2026 12:02 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Zeker ben ik helemaal mee eens.
Al is het wel krom met zoveel bewijs en net zo wrang als dat de dader van Fortuyn alllang weer los loopt terwijl de dader van Van Gogh levenslang kreeg
Lekker on topic - daar gaat het hier inderdaad over. Als je al iets wil goed praten beperk je dan tot het topic onderwerpquote:Op maandag 23 maart 2026 11:56 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Zeker.
Welke wet? Zou best kunnen maar dat heb ik dan gemistquote:Op maandag 23 maart 2026 12:08 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Omdat na de moord op Fortuyn de wet aangepast is......
Het gaat over criminaliteit en etniciteit. Dus volgens mij zit ik juist met het onderwerp hier.quote:Op maandag 23 maart 2026 12:10 schreef matspontius het volgende:
[..]
Lekker on topic - daar gaat het hier inderdaad over. Als je al iets wil goed praten beperk je dan tot het topic onderwerp
Er zat 2 weken tussen de geblurde aankondiging en vandaag. Een deel gokte dat ze herkend zouden worden en gaven zichzelf aan. Best logischquote:Op maandag 23 maart 2026 08:09 schreef Mikeytt het volgende:
Oh wauw, 22 van de 100 zijn inmiddels al van de site afgehaald met de melding "game over"
Da's wel erg snel gegaan.
Klopt, en het plaatje uit de OP zegt alles.quote:Op maandag 23 maart 2026 12:19 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Het gaat over criminaliteit en etniciteit. Dus volgens mij zit ik juist met het onderwerp hier.
Ik denk ook wel dat het nu extra snel gaatquote:Op maandag 23 maart 2026 12:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Er zat 2 weken tussen de geblurde aankondiging en vandaag. Een deel gokte dat ze herkend zouden worden en gaven zichzelf aan. Best logisch
Nee, je lult gigantisch uit je nek en probeert er van alles erbij te slepen om de aandacht van het probleem af te leiden. Lees de topic start nog eens door om te begrijpen waar dit onderwerp over gaat. Moeilijk, maar gaat je lukkenquote:Op maandag 23 maart 2026 12:19 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Het gaat over criminaliteit en etniciteit. Dus volgens mij zit ik juist met het onderwerp hier.
Maar ik snap dat dit niet je gewenste maandag is en je een topic waar het onderbuikgevoel geleegd kan worden wenst.
hier gaat het over :quote:Op maandag 23 maart 2026 12:19 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Maar ik snap dat dit niet je gewenste maandag is en je een topic waar het onderbuikgevoel geleegd kan worden wenst.
Leraren? Ik denk dat veel van dit volk te oud is voor een mbo-opleiding als je het normale traject volgt van middelbare direct naar de vervolgopleiding (ik verwacht weinig verdachten uit het hoger onderwijs tussen de foto’s) of juist geen enkele opleiding volgt.quote:Op maandag 23 maart 2026 11:19 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hopen op leraren en wijkbewoners.
Je lult niet alleen uit je nek maar je lult ook ontzettend uit de hoogte. Wie probeer je hier nou voor de gek te houden met dat hautaine taalgebruik? Snap je eigenlijk wel wat on topic betekent?quote:Op maandag 23 maart 2026 12:37 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Ik lees alleen ad hominem's van je.
Net je post geschiedenis doorgenomen. Ik schat de kans dat je met bronnen, feiten of argumenten komt niet hoog in.
Verder graag mij niet quoten als je komt met argumenten als "je lult gigantisch uit je nek" we hebben niet met elkaar geknikkerd. Gewoon articuleren als een normale volwassene
Je noemt nu mensen waarvan deze delicten zijn gebeurd in grote tijdsspanne. Hoe groot is de tijdsspanne tussen de ene asielzoeker en de andere die een delict pleegt?quote:Op maandag 23 maart 2026 11:56 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Zeker.
Dat is aan jou om te onderzoeken.quote:Op maandag 23 maart 2026 12:45 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Je noemt nu mensen waarvan deze delicten zijn gebeurd in grote tijdsspanne. Hoe groot is de tijdsspanne tussen de ene asielzoeker en de andere die een delict pleegt?
Dat je voor een enkelvoudige moord levenslang kunt krijgen kon wel maar was zeer ongebruikelijk, totaal ander klimaat, daarbij kwam er voor Mohammed B ook nog wat anders bij zoals poging tot moord etc. Wat dat betreft heeft men wel geleerd van dat softe gedoe.quote:Op maandag 23 maart 2026 12:17 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Welke wet? Zou best kunnen maar dat heb ik dan gemist
Van een aantal zijn de beelden mooi herkenbaar en her en der wel heel shady. Zou ik een figuur met het gezicht volledig verstopt zou zien staan bij een pinautomaat zou bij mij een alarmbel gaan rinkelen. Waarom zou je je gezicht volledig bedekken als je geld opneemtquote:Op maandag 23 maart 2026 10:49 schreef ChipsZak. het volgende:
Sommigen staan er echt wel goed op. Die zijn onmogelijk nìet te herkennen. Nu moeten er enkel nog ouders kijken, of anderen (positief) snitchen.
Willem Holleeder: 2002/2006quote:Op maandag 23 maart 2026 12:48 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Dat is aan jou om te onderzoeken.
Wie stelt. Die onderbouwt.
Robert M was toch een Pool?quote:Op maandag 23 maart 2026 12:59 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Willem Holleeder: 2002/2006
Joran van der Sloot: 2005
Robert M: 2013
Marco Borsato: misdrijf schijnt ergens is 2014/2015 plaats te hebben gevonden.
Michael P: 2017
Dion Graus: 2019
Nu zullen niet-BN'ers ook misdrijven plegen, dus de ratio zal misschien jaarlijks zijn.
Nu mag jij voor de grap eens 'verkrachting asielzoeker' intypen bij Google en kijk dan eens naar de resultaten.
Criminaliteit heeft ook veel te maken met sociaal-economische achtergrond, en correlatie is niet automatisch causatie. Maar als je de criminaliteit gericht aan wilt pakken, en je zo effectief mogelijk een groep wilt targeten, maakt het niet uit of er een correlatief of causaal verband is. En je kunt altijd nog een sociaal-economisch component er aan hangen, wat het waarschijnlijk nog effectiever maakt. Dus je niet alleen richten op jongere en jong volwassen mannen met een migratieachtergrond, maar bijv op jongere, en jong volwassen mannen met een migratieachtergrond uit achtergestelde wijken. En je kunt het dan nog verder optimaliseren door bepaalde groepen niet mee te nemen, omdat die juist weinig vertegenwoordigd worden (bijv Indonesiers).quote:Op maandag 23 maart 2026 11:42 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Hoe durf je dat te constateren??!!!
Er zal vast een andere verklaring zijn voor deze statistieken zijn...
Toch?
@:bianconeri kent vast wel een verklaring...
Is echt zo.quote:Op maandag 23 maart 2026 10:56 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Dit geloof ik niet.
Is er al een artikel op de FP hierover, inclusief Twitter bericht?
Juist. Als je doel is om een veilige samenleving te creëeren en de rechtstaat optimaal te laten functioneren, kan je niet om de hete brij heen draaien. Ik noem dat niet eens politiek correct, want het is niet correct noch fatsoenlijk.quote:Op maandag 23 maart 2026 13:05 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Criminaliteit heeft ook veel te maken met sociaal-economische achtergrond, en correlatie is niet automatisch causatie. Maar als je de criminaliteit gericht aan wilt pakken, en je zo effectief mogelijk een groep wilt targeten, maakt het niet uit of er een correlatief of causaal verband is. En je kunt altijd nog een sociaal-economisch component er aan hangen, wat het waarschijnlijk nog effectiever maakt. Dus je niet alleen richten op jongere en jong volwassen mannen met een migratieachtergrond, maar bijv op jongere, en jong volwassen mannen met een migratieachtergrond uit achtergestelde wijken. En je kunt het dan nog verder optimaliseren door bepaalde groepen niet mee te nemen, omdat die juist weinig vertegenwoordigd worden (bijv Indonesiers).
Men mag wel eens stoppen met om de hete brij heen te draaien.
Nee again jij stelt iets, jij mag het onderbouwenquote:Op maandag 23 maart 2026 12:59 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Willem Holleeder: 2002/2006
Joran van der Sloot: 2005
Robert M: 2013
Marco Borsato: misdrijf schijnt ergens is 2014/2015 plaats te hebben gevonden.
Michael P: 2017
Dion Graus: 2019
Nu zullen niet-BN'ers ook misdrijven plegen, dus de ratio zal misschien jaarlijks zijn.
Nu mag jij voor de grap eens 'verkrachting asielzoeker' intypen bij Google en kijk dan eens naar de resultaten.
De moord op Pim Fortuyn was niet zomaar een moord.quote:Op maandag 23 maart 2026 12:49 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat je voor een enkelvoudige moord levenslang kunt krijgen kon wel maar was zeer ongebruikelijk, totaal ander klimaat, daarbij kwam er voor Mohammed B ook nog wat anders bij zoals poging tot moord etc. Wat dat betreft heeft men wel geleerd van dat softe gedoe.
quote:Op maandag 23 maart 2026 12:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Toch nog 1 blanke vrouw:Leuk bekkie maar rotte binnenkant dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die mag lekker de vrouwenvleugel op'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
Zoals aangegeven, na die moord is de wet aangepast.quote:Op maandag 23 maart 2026 13:16 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
De moord op Pim Fortuyn was niet zomaar een moord.
Het is belachelijk dat de dader na een paar jaar weer vrij liep. En die van Theo van Gogh wel levenslang kreeg
Ik heb geen aangepaste wetgeving gezien waar ik naar vroeg.quote:Op maandag 23 maart 2026 13:41 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zoals aangegeven, na die moord is de wet aangepast.
Omdat iedereen het er wel over eens is, behalve de afa's/die hard lefties, dat volkert wel wat langer had mogen zitten.
De wet is ook niet aangepast, men is gewoon harder gaan straffen. Een tendens die je ook wel had gehad zonder die moord overigens.quote:Op maandag 23 maart 2026 14:00 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Ik heb geen aangepaste wetgeving gezien waar ik naar vroeg.
Wat is chipmunkquote:Op maandag 23 maart 2026 13:22 schreef KinKiJan het volgende:
Het resultaat valt me niet tegen, er staat inmiddels bij best een aantal 'Herkend' bij. Prima actie!
Als 100% zeker is dat het om daders gaat mogen ze dat vaker en breder inzetten. Wat mij betreft ook bij al die oplichters-ontmaskerd-programma's. Niks chipmunk stemmetje en een blurhoofd, gewoon vol in beeld, helemaal bij veroordeelde figuren die er schaamteloos gewoon mee doorgaan.
Ik moet alles voorkauwen voor je?quote:Op maandag 23 maart 2026 13:15 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Nee again jij stelt iets, jij mag het onderbouwen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |