Hoe durf je dat te constateren??!!!quote:Op maandag 23 maart 2026 11:15 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Ik zat even te turven. Van de 79 lijken er 6 vrouw, en 4 waarschijnlijk geen migratieachtergrond, en 4 mogelijk geen migratieachtergrond. Van de 6 vrouwen lijken er 5 een migratieachtergrond te hebben. De overige 65 lijken mannen met een migratieachtergrond.
Ongeveer 1 op de 30-35 mensen in Nederland heeft een migratieachtergrond, dus 1 op de 60-70 mensen in Nederland is een man met een migratieachtergrond, en ongeveer 14 van de 30 is een man zonder migratieachtergrond. Hier zijn 69-73 van de 79 iemand met een migratieachtergrond, en 65-69 een man met een migratieachtergrond.
Het probleem lijkt dus niet zozeer mannen, maar mannen met een migratieachtergrond. Als je met je oplossingen je gaat richten op mannen in het algemeen, dan ga je heel veel geld verspillen.
Na een succesvolle reanimatie met het mantra "jij bent welkom" geloopt over de frequentie van het hartchakra is een redactielid inmiddels aan het herstellen.quote:Op maandag 23 maart 2026 08:31 schreef ColorCartridge het volgende:
Bij de redactie van opiniewebsite Joop zijn enkele redactieleden na het zien van de foto's onwel geworden. De ambulance is inmiddels ter plaatse.
Nee, toen liepen ze langs de deuren onder het mom van ........quote:Op maandag 23 maart 2026 11:49 schreef Watmoetjenou het volgende:
Was eigenlijk leuker geweest als ze de foto's afgelopen vrijdag bekend hadden gemaakt. Zit je leuk aan je Eid al-Fitr met fam
Ik denk dat die trots op zichzelf is dat hij vier cijfers goed heeft ingetoetst…quote:Op maandag 23 maart 2026 11:40 schreef Watmoetjenou het volgende:
Ik wordt sowieso van alle types wit/zwart/bruin of paars wel misselijk. Maar van dit soort figuren....
[ afbeelding ]
Lachen he, dat je een oudje hebt beroofd van haar gespaarde oude dag
Zak stront
Zeker.quote:Op maandag 23 maart 2026 11:13 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Nee je hebt gelijk. Het zal wel een mannenprobleem zijn.
Volgens mij lopen er bij elk van je voorbeelden ellenlange topics over die zaken…quote:Op maandag 23 maart 2026 11:56 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Zeker.
Als het gaat om (mogelijke) verkrachting of geweld tegen vrouwen hoor je nooit iets van kritiek over Michael P, Robert M, Joran van der Sloot, Dion Graus, Marco Borsato, Holleeder. Is het een asielzoeker dan is het land te klein.
Voor sommige "mannen" zijn die mannen zelfs een held/bn'er.
Don't feed the trollquote:Op maandag 23 maart 2026 11:58 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Volgens mij lopen er bij elk van je voorbeelden ellenlange topics over die zaken…
Hoezo hoor jij er dan nooit iets over?
Pardon?quote:Op maandag 23 maart 2026 11:56 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Zeker.
Als het gaat om (mogelijke) verkrachting of geweld tegen vrouwen hoor je nooit iets van kritiek over Michael P, Robert M, Joran van der Sloot, Dion Graus, Marco Borsato, Holleeder. Is het een asielzoeker dan is het land te klein.
Ik bedoel meer dat Holleeder vaak geliefd was ondanks zijn criminele verleden, Graus kan blijven zitten ondanks zijn vele verdachtmakingen en "fouten" van het OM en Marco Borsato is ontzettend populair op het momentquote:Op maandag 23 maart 2026 11:58 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Volgens mij lopen er bij elk van je voorbeelden ellenlange topics over die zaken…
Hoezo hoor jij er dan nooit iets over?
Zeker ben ik helemaal mee eens.quote:Op maandag 23 maart 2026 12:00 schreef Watmoetjenou het volgende:
En Marco Borsato is gewoon vrijgesproken, we leven in een rechtsstaat, niet in een ''ik vind nog steeds dat'' staat
Toch nog 1 blanke vrouw:quote:Op maandag 23 maart 2026 11:15 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Ik zat even te turven. Van de 79 lijken er 6 vrouw, en 4 waarschijnlijk geen migratieachtergrond, en 4 mogelijk geen migratieachtergrond. Van de 6 vrouwen lijken er 5 een migratieachtergrond te hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Dat is ook belachelijk, maar dat Mohammed B nog vast zit, en ook nog eens in de EBI is niet voor niks natuurlijk. Die was gewoon leider van een terreurgroepquote:Op maandag 23 maart 2026 12:02 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Zeker ben ik helemaal mee eens.
Al is het wel krom met zoveel bewijs en net zo wrang als dat de dader van Fortuyn alllang weer los loopt terwijl de dader van Van Gogh levenslang kreeg
Omdat na de moord op Fortuyn de wet aangepast is......quote:Op maandag 23 maart 2026 12:02 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Zeker ben ik helemaal mee eens.
Al is het wel krom met zoveel bewijs en net zo wrang als dat de dader van Fortuyn alllang weer los loopt terwijl de dader van Van Gogh levenslang kreeg
Lekker on topic - daar gaat het hier inderdaad over. Als je al iets wil goed praten beperk je dan tot het topic onderwerpquote:Op maandag 23 maart 2026 11:56 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Zeker.
Welke wet? Zou best kunnen maar dat heb ik dan gemistquote:Op maandag 23 maart 2026 12:08 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Omdat na de moord op Fortuyn de wet aangepast is......
Het gaat over criminaliteit en etniciteit. Dus volgens mij zit ik juist met het onderwerp hier.quote:Op maandag 23 maart 2026 12:10 schreef matspontius het volgende:
[..]
Lekker on topic - daar gaat het hier inderdaad over. Als je al iets wil goed praten beperk je dan tot het topic onderwerp
Er zat 2 weken tussen de geblurde aankondiging en vandaag. Een deel gokte dat ze herkend zouden worden en gaven zichzelf aan. Best logischquote:Op maandag 23 maart 2026 08:09 schreef Mikeytt het volgende:
Oh wauw, 22 van de 100 zijn inmiddels al van de site afgehaald met de melding "game over"
Da's wel erg snel gegaan.
Klopt, en het plaatje uit de OP zegt alles.quote:Op maandag 23 maart 2026 12:19 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Het gaat over criminaliteit en etniciteit. Dus volgens mij zit ik juist met het onderwerp hier.
Ik denk ook wel dat het nu extra snel gaatquote:Op maandag 23 maart 2026 12:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Er zat 2 weken tussen de geblurde aankondiging en vandaag. Een deel gokte dat ze herkend zouden worden en gaven zichzelf aan. Best logisch
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |