Dat zal ook wel moeten als sommige groepen disproportioneel oververtegenwoordigd zijn.quote:Op maandag 23 maart 2026 16:42 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
En hoeveel zijn er veroordeeld?
Etnisch profileren is een feit. Wat overigens berkrachtigd en toegegeven wordt door onze overheid. Misschien is het beter om te kijken naar de data van veroordeelden.
Het ergelijke is dat het CBS in 2022 gestopt is met het publiceren van gedetailleerde cijfers over misdrijven naar migratieachtergrond.quote:Op maandag 23 maart 2026 18:48 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat zal ook wel moeten als sommige groepen disproportioneel oververtegenwoordigd zijn.
Als we het niet kunnen meten kunnen we het ook niet weten.quote:Op maandag 23 maart 2026 18:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Het ergelijke is dat het CBS in 2022 gestopt is met het publiceren van gedetailleerde cijfers over misdrijven naar migratieachtergrond.
Ja. Terwijl iedereen het weet. Kijk naar de fotos van de mensen die in dit topic gezocht worden, kijk naar Opsporing verzocht.quote:Op maandag 23 maart 2026 18:56 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Als we het niet kunnen meten kunnen we het ook niet weten.
Snap ook nooit zo goed dat dat tuig wat mensen half dood slaat op straat na een half jaar eens bij opsporing verzocht in beeld komt.quote:Op maandag 23 maart 2026 19:26 schreef Anton91 het volgende:
Afgelopen 13 uur zijn er blijkbaar 12 mensen herkend, best nette score. Wat ik alleen jammer vind is dat dit blijkbaar een grote actie moet zijn, waarom worden foto's niet veel vaker en SNELLER gepubliceerd. Zodat al die klootzakken niet het idee hebben overal mee weg te komen maar ook dat mensen zich sneller geholpen voelen door de politie.
Je zou maar transparantie krijgen over de mensen waar je belasting voor betaalt.quote:Op maandag 23 maart 2026 18:56 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Als we het niet kunnen meten kunnen we het ook niet weten.
Wat bedoel je precies?quote:Op maandag 23 maart 2026 19:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Dan hebben ze de rest inmiddels al herkend.
mja mogelijkquote:Op maandag 23 maart 2026 20:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb er toch echt meer dan drie gezien.
Het exacte aantal boeit niet echt. Waar het om gaat is dat dit plaatje stereotypisch is en daarmee is het stereotype geen stereotype meer. Dat was het al niet en toch blijven mensen om de hete brij heen draaien. Je kunt alleen een probleem oplossen als je het probleem erkent.quote:Op maandag 23 maart 2026 20:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb er toch echt meer dan drie gezien.
Politie is laatst +-3 maandan na een misdrijf (deze was al redelijk snel te zien op opsporingsverzocht volgens mij) bij mijn ouders aan de deur geweest, met de vraag of zij op hun deurbel kunnen kijken of er nog gerelateerde beelden opstaan. Aangezien zij geen abonnement hebben hadden ze van die periode helemaal geen beelden meer. Maar dat is toch zonde van de tijd en wie weet had het wel interessante beelden op kunnen leveren als ze er snel bij waren geweest.quote:Op maandag 23 maart 2026 19:55 schreef 111210 het volgende:
[..]
Snap ook nooit zo goed dat dat tuig wat mensen half dood slaat op straat na een half jaar eens bij opsporing verzocht in beeld komt.
Als er camerabeelden zijn dan vertoon je die toch ongeblurred die zelfde avond nog op alle media kanalen
Het is een technische beperking dat (sensoren van) camera's moeite hebben met weinig licht: de suggestie dat dat iets met discriminatie te maken heeft is onzin.quote:Op maandag 23 maart 2026 20:19 schreef JessicaOpDoorreis het volgende:
Ik had deze 100 Game Over deelnemers overdag al gezien.
Dat deze kids vermoedelijk in de armste/minst populaire sociale huurwoningen wonen noemt dan weer niemand. Serieus, Oost-Souburg?
Een beetje "buitenlander" wil helemaal niet in dat soort gehuchten wonen omdat het nogal ons-kent-ons is...
Overigens zijn beveiligingscamera's zo gemaakt dat je een "wit" persoon er prima mee kunt herkennen, maar "zwart" al gauw een soort vlek is. Dat soort dingen zijn niet bepaald gemaakt vanuit het perspectief van de black communityzwarte gemeenschap.
Het is juist wel discriminatie omdat de groep mensen die is gebruikt voor het ontwikkelen van camerasensoren dus niet heterogeen genoeg is... Datzelfde probleem zie je inmiddels ook al bij het trainen van AI-modellen.quote:Op maandag 23 maart 2026 20:24 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Het is een technische beperking dat (sensoren van) camera's moeite hebben met weinig licht: de suggestie dat dat iets met discriminatie te maken heeft is onzin.
Wel ff erbij vermelden dat Otis en Mateo al van de straat zijn he!quote:Op maandag 23 maart 2026 20:23 schreef RotatoR het volgende:
De massa-immigratie heeft dit land zoveel schade berokkend in slechts 20 jaar tijd. En zelfs met al deze ellende hebben zijn er nog steeds eindeloze discussies over het toelaten van nog meer paupers uit de 3e wereld.
Dat zijn echt 2 totaal verschillende dingen. Je bent verdwaalt in een fabeltjesfuik op "sociale" media.quote:Op maandag 23 maart 2026 20:25 schreef JessicaOpDoorreis het volgende:
[..]
Het is juist wel discriminatie omdat de groep mensen die is gebruikt voor het ontwikkelen van camerasensoren dus niet heterogeen genoeg is... Datzelfde probleem zie je inmiddels ook al bij het trainen van AI-modellen.
Tussen de 800 en 1000 per week is de instroom nog steeds.quote:Op maandag 23 maart 2026 20:23 schreef RotatoR het volgende:
De massa-immigratie heeft dit land zoveel schade berokkend in slechts 20 jaar tijd. En zelfs met al deze ellende hebben zijn er nog steeds eindeloze discussies over het toelaten van nog meer paupers uit de 3e wereld.
Denemarken, ongeveer even groot: 860 per JAAR(!).quote:Op maandag 23 maart 2026 20:27 schreef capricia het volgende:
[..]
Tussen de 800 en 1000 per week is de instroom nu.
https://www.rijksoverheid(...)oom-per-week-in-2026
75% krijgt een status.
https://www.vluchtelingen(...)ergunning%20verleend
Ik heb blijkbaar een camera gemaakt vanuit het perspectief van de Aziaten, want mijn camera heeft een extra brede kijkhoekquote:Op maandag 23 maart 2026 20:19 schreef JessicaOpDoorreis het volgende:
Overigens zijn beveiligingscamera's zo gemaakt dat je een "wit" persoon er prima mee kunt herkennen, maar "zwart" al gauw een soort vlek is. Dat soort dingen zijn niet bepaald gemaakt vanuit het perspectief van de black community.
Sterker nog, jonge vrouwen zijn in overgrote meerderheid links-progressief. Nou is er niks mis met links-progressief zijn (hoewel, in vele huidige vormen is het bijna een virus), maar er is ook niks met veilig over straat kunnen 's nachts. Misschien iets beter opletten welke piemels specifiek etteren. Is geen hogere wiskunde.quote:Op maandag 23 maart 2026 20:23 schreef RotatoR het volgende:
En begrijp je wel waarom allochtonen zwaar oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteit?quote:Op maandag 23 maart 2026 20:27 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dat zijn echt 2 totaal verschillende dingen. Je bent verdwaalt in een fabeltjesfuik.
Verder leidt je de aandacht af van het probleem: allochtonen zijn zwaar oververtegenwoordigd in de criminaliteit.
Jonge vrouwen zijn ook vaker hoog opgeleid dan mannen. In steden met veel hoger opgeleiden zie je dat PvDA-Groenlinks wint. (NB: ik heb daar niet op gestemd, voordat je denkt dat ik zo ben)quote:Op maandag 23 maart 2026 20:30 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Sterker nog, jonge vrouwen zijn in overgrote meerderheid links-progressief. Nou is er niks mis met links-progressief zijn, maar er is ook niks met veilig over straat kunnen 's nachts. Misschien iets beter opletten welke piemels specifiek etteren. Is geen hogere wiskunde.
Het redt ze niet van voor henzelf suïcidale standpunten m.b.t. migratie.quote:Op maandag 23 maart 2026 20:32 schreef JessicaOpDoorreis het volgende:
[..]
Jonge vrouwen zijn ook vaker hoog opgeleid dan mannen. In steden met veel hoger opgeleiden zie je dat PvDA-Groenlinks wint. (NB: ik heb daar niet op gestemd, voordat je denkt dat ik zo ben)
Toch grappig dat in heel Europa juist een patroon is: hoe rechtser een regering, hoe meer immigratiequote:Op maandag 23 maart 2026 20:34 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het redt ze niet van voor henzelf suïcidale standpunten m.b.t. migratie.
Jij verbindt nu twee dingen aan elkaar die niks met elkaar te maken hebben en presenteert het als feit.quote:Op maandag 23 maart 2026 20:30 schreef JessicaOpDoorreis het volgende:
[..]
En begrijp je wel waarom allochtonen zwaar oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteit?
Ik zat zelf op een wit elitair vwo waar die k*t kinderen alles konden flikken wat ze willen. Dingen stelen van school, zelfs vernielingen. Mijn stoere blankje neefje heeft een sculptuur van het schoolgebouw gehaald en die bevestigd aan zijn vaders verhuurpandje (ja echt, wtf)
Op dat witte vwo lachen ze zelfs om Auschwitz.
Als Mo en Achmed dit allemaal doen wordt er aangifte gedaan, maar de kidz van wit vwo en Hockeyclub Klein Zwitserland kunnen alles maken.
Het gaat niet om de regering maar wat men zelf vindt en doet.quote:Op maandag 23 maart 2026 20:34 schreef JessicaOpDoorreis het volgende:
[..]
Toch grappig dat in heel Europa juist een patroon is: hoe rechtser een regering, hoe meer immigratie
Kijk maar in Italie & de Brexit.
Polen met de PiS is inmiddels ook een immigratie-walhalla.
Je liegt, er zijn in Polen alleen Oekraiense asielzoekers, moslims worden daar systematisch buitengehouden, en de rechtse regering in het huidige Italie is een gevolg van de immigratie, geen oorzaak.quote:Op maandag 23 maart 2026 20:34 schreef JessicaOpDoorreis het volgende:
[..]
Toch grappig dat in heel Europa juist een patroon is: hoe rechtser een regering, hoe meer immigratie
Kijk maar in Italie & de Brexit.
Polen met de PiS is inmiddels ook een immigratie-walhalla.
Polen is een buurland...quote:Op maandag 23 maart 2026 20:44 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je liegt, er zijn in Polen alleen Oekraiense asielzoekers, moslims worden daar systematisch buitengehouden, en de rechtse regering in het huidige Italie is een gevolg van de immigratie, geen oorzaak.
Hadden best een paar witte mensen van thispersondoesnotexist.com tussen gekund idd, aldus Femke.quote:Op maandag 23 maart 2026 07:46 schreef Kottnauer het volgende:
Is het niet stigmatiserend dat de politie ervoor heeft gekozen vooral mensen van kleur te tonen?
Gewoon 10 keer een random afbeelding van Femke er tussen zetten. Ja toch!quote:Op maandag 23 maart 2026 23:04 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Hadden best een paar witte mensen van thispersondoesnotexist.com tussen gekund idd, aldus Femke.
Of juist wel. Ook dat is een kwestie van perspectief.quote:Op maandag 23 maart 2026 20:19 schreef JessicaOpDoorreis het volgende:
Ik had deze 100 Game Over deelnemers overdag al gezien.
Dat deze kids vermoedelijk in de armste/minst populaire sociale huurwoningen wonen noemt dan weer niemand. Serieus, Oost-Souburg?
Een beetje "buitenlander" wil helemaal niet in dat soort gehuchten wonen omdat het nogal ons-kent-ons is...
Overigens zijn beveiligingscamera's zo gemaakt dat je een "wit" persoon er prima mee kunt herkennen, maar "zwart" al gauw een soort vlek is. Dat soort dingen zijn niet bepaald gemaakt vanuit het perspectief van de black community.
https://en.wikipedia.org/wiki/Islam_in_Polandquote:Op maandag 23 maart 2026 20:51 schreef JessicaOpDoorreis het volgende:
[..]
Polen is een buurland...
Oekrainers kunnen ten eerste in de Europese Unie helemaal geen asiel krijgen door hun speciale status.
Daarnaast staat Polen erom bekend dat registraties daar anders worden gedaan, dus waarschijnlijk ook met asielzoekers en wie daadwerkelijk verblijf krijgt.
Extreem-rechts pronkt op Instagram met dat er in Polen geen verkrachtingen zouden plaatsvinden omdat er geen zwarten wonen (wat al niet waar is). Echter, de definitie van verkrachting in Polen verschilt van andere landen waardoor vrouwen geen aangifte kunnen doen.
Je bent overigens van harte welkom in een van de moskee's in Polen. Er is zelfs een heuse begraafplaats in Warschau alleen voor moslims!
En hier heb ik er nog een voor je: https://zabytek.pl/en/obiekty/bohoniki-cmentarz-muzulmanski
En geef ze eens ongelijk!! Die Polen hebben het een heel stuk beter voor elkaar dan dit k... woke land...quote:Op dinsdag 24 maart 2026 05:51 schreef Hathor het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Islam_in_Poland
Nog geen 0.2% van de bevolking.![]()
Zoals ik dus al zei, ze willen ze daar gewoon niet hebben.
Al had je alleen maar de moeite genomen het voorwoord te lezen, alleen het voorwoord, dan had je nu niet zo dom en ongeinformeerd geklonken.quote:Op maandag 23 maart 2026 16:30 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
CBS data waar hij blijkbaar alleen toegang tot heeft.
Wat houdt je tegen om de fantastische cultuur van Polen te omarmen en daar heen te gaan? Rechts extremisme schijnt daar best aardig te floreren.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 06:24 schreef matspontius het volgende:
[..]
En geef ze eens ongelijk!! Die Polen hebben het een heel stuk beter voor elkaar dan dit k... woke land...
Klinkt aantrekkelijk inderdaad. Goede tip 👍👍 Dank.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 07:44 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen om de fantastische cultuur van Polen te omarmen en daar heen te gaan? Rechts extremisme schijnt daar best aardig te floreren.
Het draagvlak voor rechts-extremisme in Nederland zou een stuk afnemen als er eindelijk eens wat aan de instroom gedaan werd. Nogmaals: wat in Denemarken in een jaar binnenkomt, waggelt er bij ons per week de grens over.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 07:44 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen om de fantastische cultuur van Polen te omarmen en daar heen te gaan? Rechts extremisme schijnt daar best aardig te floreren.
Ah ja we gaan op die toer. Lekkere vergelijkingen ook. Jan-Floris haalt een sculptuur van het gebouw en Mo rand een meisje aan. Of Ali overvalt een ouder vrouwtje en Rick sloopt een tuinkabouter in een tuintje.quote:Op maandag 23 maart 2026 20:30 schreef JessicaOpDoorreis het volgende:
[..]
En begrijp je wel waarom allochtonen zwaar oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteit?
Ik zat zelf op een wit elitair vwo waar die k*t kinderen alles konden flikken wat ze willen. Dingen stelen van school, zelfs vernielingen. Mijn stoere blankje neefje heeft een sculptuur van het schoolgebouw gehaald en die bevestigd aan zijn vaders verhuurpandje (ja echt, wtf)
Op dat witte vwo lachen ze zelfs om Auschwitz.
Als Mo en Achmed dit allemaal doen wordt er aangifte gedaan, maar de kidz van wit vwo en Hockeyclub Klein Zwitserland kunnen alles maken.
Ik kan me niet voorstellen dat die vandaag niet herkent is.quote:Op maandag 23 maart 2026 20:53 schreef StaceySinger het volgende:
Deze jongen pinde in november 2025 met de pinpas van een 72-jarige inwoonster van de gemeente Het Hogeland (Groningen). Ben jij dit of heb je een vermoeden wie deze verdachte is?
GO-005
[ afbeelding ]
Je degradeert je zelf hier ook mee - wat probeer je nou eigenlijk te zeggen met deze flauwekul?quote:Op dinsdag 24 maart 2026 08:37 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Ah ja we gaan op die toer. Lekkere vergelijkingen ook. Jan-Floris haalt een sculptuur van het gebouw en Mo rand een meisje aan. Of Ali overvalt een ouder vrouwtje en Rick sloopt een tuinkabouter in een tuintje.
Nou keur ik het gedrag niet goed natuurlijk, maar zie je zelf het verschil niet? Er zijn degradaties.
Er zit verschil tussen een blanke puber die wel eens een tuinkabouter in een andere tuin gezet heeft en een steeds groter wordende plaag van verkrachtend, rovend en plunderend allochtoon tuig.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 08:49 schreef matspontius het volgende:
[..]
Je degradeert je zelf hier ook mee - wat probeer je nou eigenlijk te zeggen met deze flauwekul?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |