Gelukkig maar.quote:Op maandag 23 maart 2026 00:18 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Heb toch nog eens gekeken en ingezoomd, maar ik moet mezelf corrigeren. Het lijkt een soort chocolade marmer cake. Zal denk ik meer de smaak van Jet zijn geweest, al krijgt ze nooit die écht leuke taart die ze vraagt…
En dan kan ze straks weer klagen dat het zo'n ontplofte bende is in huis en dat ze nergens aan toe komtquote:Op maandag 23 maart 2026 07:54 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Mega drukke dag... 😂 die is echt ook de weg kwijt hoor
Een nog betere tip: die grote tassen van de Ikea. Die waarmee je door de winkel loopt (de gele) maar die je ook kunt kopen (de blauwe). Kleding, zowel gevouwen als op hangers, linnengoed, handdoeken etc. ging bij ons bij alle (veel) verhuizingen in die tassen.quote:Op maandag 23 maart 2026 07:47 schreef Utopica het volgende:
Ik heb trouwens ook echt veel jurkjes, maar het beste advies dat ik ooit gekregen heb, is jurkjes met hanger en al in de verhuisdoos leggen. Super snel ingepakt, super snel uitgepakt.
Maar met die (versnelde) tijd heb je natuurlijk ook geen reel..
Het enige wat ‘extra’ is ten opzichte van wat ze normaal doet, is een afspraak om 12 uur. Poeeeeeeeeee jeetje. Zo met haar te doen!! Wat een figuur joh. In m’n hoofd hoor ik nog steeds haar ‘raaf?’ op de vraag wat de Ooievaar nou voor vogel was.quote:Op maandag 23 maart 2026 07:52 schreef Clavis het volgende:
Die dag van HvK is bizar. Kinderen halen en wegbrengen en ook nog verplicht naar de bibliotheek. Hoe die vrouw toch alles bolwerkt is bewonderenswaardig.
Teveel suiker gehad gisteren? Maar serieus laat hem lekker stomen onder de douche en kijk dan weer verder.quote:Op maandag 23 maart 2026 07:46 schreef Muisjeruisje het volgende:
Flip kwam vanochtend doodziek uit bed 🫣
Voorspelbaarquote:Op maandag 23 maart 2026 07:46 schreef Muisjeruisje het volgende:
Flip kwam vanochtend doodziek uit bed 🫣
Ze zegt zelf dat haar kinderen intellectueel verder zijn dan gemiddeld. Op het vlak ‘hoe kan ik spijbelen’ zullen ze dat ongetwijfeld zijn, met dank aan hun moeder die een soort vaatdoek is zodra er een halve nies te horen is in dat huis.quote:Op maandag 23 maart 2026 08:06 schreef Lalaland79 het volgende:
Of Flip denkt: he mn zus hoeft niet naar school, dat wil ik ook🧐
Echt, ga een keer niet naar die bieb en ruim je zooi opquote:Op maandag 23 maart 2026 07:52 schreef Clavis het volgende:
Die dag van HvK is bizar. Kinderen halen en wegbrengen en ook nog verplicht naar de bibliotheek. Hoe die vrouw toch alles bolwerkt is bewonderenswaardig.
Ik vraag me af hoe groots die bruiloft gevierd gaat worden. Ik denk dat zij sowieso een Disney prinsessenjurk wil. Laatst waren ze naar zo’n beurs en toen had ze het over een foodfestival achtig iets. Wie komen er dan allemaal? Waar haalt ze al die mensen vandaan? Hun sociale kring lijkt heel klein. Of wordt het dan een kwestie van vrienden van de buurvrouw van een neef uitnodigen?quote:Op maandag 23 maart 2026 07:34 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Ze leest mee he, wss binnen nu en een half jaar is er nu een bruiloft 🤣
O echt hè, en het mooiste is dat je dit alles weet als je 6 kinderen op de wereld zet. Net als met dat: helaas morgen weer maandag😂ja dan zit je haren aan school vast.quote:Op maandag 23 maart 2026 07:54 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Mega drukke dag... 😂 die is echt ook de weg kwijt hoor
Maar in Zwitserland is het normaal hoor! Daar worden foto’s al snel gedeeld. Het gaat om fatsoen Judith, fatsoen. En willen die mensen überhaupt op insta? Ik heb het al eerder gezegd: aan mij zou ze een verkeerde hebben.quote:Op maandag 23 maart 2026 08:07 schreef Danielle_ het volgende:
Trouwens wel weer bizar hoe Judith een hele bruiloft op haar social media deelt. Wat is dit, laten zien dat ze nu eens bij een bruiloft was waar ze wél uitgenodigd was? Dat ze er na 30 jaar nog zo bij hoort daar dat ze in de berghut slaapt omdat ze te gierig is voor een goed hotel? Iedereen en z’n moeder, waar haar volgers niets maar dan ook niets mee te maken hebben, lekker op haar openbare insta! Met als klapper dansende ballerina meisjes. Doe normaal Judith, dit is geen content. Dit is een inbreuk op de privacy van héél véél mensen.
Nou dat dus, die kinderen zijn ook niet gek( oh nee hb) maar goed moeder niet 1 van de slimste en heeft het niet door.quote:Op maandag 23 maart 2026 08:06 schreef Lalaland79 het volgende:
Zegt ze eens een keer iets ipv stil te filmen, komt er zoiets doms uit haar mond 🤦♀😆quote:Op maandag 23 maart 2026 08:04 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Het enige wat ‘extra’ is ten opzichte van wat ze normaal doet, is een afspraak om 12 uur. Poeeeeeeeeee jeetje. Zo met haar te doen!! Wat een figuur joh. In m’n hoofd hoor ik nog steeds haar ‘raaf?’ op de vraag wat de Ooievaar nou voor vogel was.
Zou flapje na het onderzoek weer een kadootje mogen uitzoeken, want ze heeft nog niet genoeg zooiquote:Op maandag 23 maart 2026 08:06 schreef Lalaland79 het volgende:
Dat je zelf je foto's van jouw feest deelt wilt ook niet zeggen dat je met je kop op de pagina van iemand anders wilt staan natuurlijk 🤦♂️quote:Op maandag 23 maart 2026 08:10 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Maar in Zwitserland is het normaal hoor! Daar worden foto’s al snel gedeeld. Het gaat om fatsoen Judith, fatsoen. En willen die mensen überhaupt op insta? Ik heb het al eerder gezegd: aan mij zou ze een verkeerde hebben.
Benieuwd of ze al die jurkjes ooit gaat dragen. Hoe vaak hebben we haar het afgelopen jaar in een jurk gezien?quote:Op maandag 23 maart 2026 07:47 schreef Utopica het volgende:
Ik heb trouwens ook echt veel jurkjes, maar het beste advies dat ik ooit gekregen heb, is jurkjes met hanger en al in de verhuisdoos leggen. Super snel ingepakt, super snel uitgepakt.
Maar met die (versnelde) tijd heb je natuurlijk ook geen reel..
Judith is echt gewoon egoistischquote:Op maandag 23 maart 2026 08:10 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Maar in Zwitserland is het normaal hoor! Daar worden foto’s al snel gedeeld. Het gaat om fatsoen Judith, fatsoen. En willen die mensen überhaupt op insta? Ik heb het al eerder gezegd: aan mij zou ze een verkeerde hebben.
Haha wat een slap gelul van Judith, mijn halve familie is Zwitsers en afgelopen jaren vaak een bruiloft daar gehad, is dus echt niet zo.quote:Op maandag 23 maart 2026 08:10 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik denk dat al die relaties gaan klappen, ze willen allemaal te graag, nogmaals JVP is geen haar beter dan MCW, alleen maar laten zien kijk mij gelukkig zijn!quote:Op maandag 23 maart 2026 07:16 schreef Beppie12345 het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe lang dat goed gaat bij JVP maar dat overdreven gedoe met Koen ligt er wel erg dik bovenop. Wat een nepfoto met die benen over zijn been. Bah. Waarom wil je dat steeds laten zien van kijk ons eens. MCW ogen uitsteken?
Ook dat. En Judith is natuurlijk een volslagen vreemde voor die mensen. Zo bijzonder.quote:Op maandag 23 maart 2026 08:16 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Dat je zelf je foto's van jouw feest deelt wilt ook niet zeggen dat je met je kop op de pagina van iemand anders wilt staan natuurlijk 🤦♂️
Vind dat altijd zo raar dat mensen denken dat omdat jij iets deelt zij dit ook mogen rond bazuinen
quote:Op maandag 23 maart 2026 08:20 schreef Moppie1982 het volgende:
Gisteren een feestje vandaag doodziek, ze doet net alsof haar kind terminaal is, ze moet haar eigen schamen! Gaat een stoere meid van 20 straks echt dood! Hoe durf je het wordt doodziek in je mond te nemen! Gewoon een griepje beetje verkouden echt deze vrouw, hulp nu
Met afgeschermd gezicht vind ik het nog steeds aso. Plaats foto’s van de omgeving. Wat interesseert het haar volgers nou hoe haar au pair kind van toen er in bruidsjurk uitziet.quote:Op maandag 23 maart 2026 08:20 schreef Henrike het volgende:
[..]
Haha wat een slap gelul van Judith, mijn halve familie is Zwitsers en afgelopen jaren vaak een bruiloft daar gehad, is dus echt niet zo.
Aso om mensen te filmen zonder het gezicht af te schermen
En ook AM: ‘Eindelijk!’quote:Op maandag 23 maart 2026 08:23 schreef Rimboequeen het volgende:
AM "volgende week gaat volgens mij de klok terug". 🤣🤣🤣
Echt hè, ik erger me mateloos aan haar.quote:Op maandag 23 maart 2026 08:20 schreef Moppie1982 het volgende:
Gisteren een feestje vandaag doodziek, ze doet net alsof haar kind terminaal is, ze moet haar eigen schamen! Gaat een stoere meid van 20 straks echt dood! Hoe durf je het wordt doodziek in je mond te nemen! Gewoon een griepje echt deze vrouw, hulp nu
Ja ik zie de toegevoegde waarde niet van dit filmpje, zie wat dansende mensen maar totaal niet interessantquote:Op maandag 23 maart 2026 08:25 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Met afgeschermd gezicht vind ik het nog steeds aso. Plaats foto’s van de omgeving. Wat interesseert het haar volgers nou hoe haar au pair kind van toen er in bruidsjurk uitziet.
Hahaha ja, het was wel extreem zeldzaam, hoorbare interactie met haar kinderen. Maar het antwoord was dom en hoe het eruit kwam vond ik zelfs nog dommer. Heel onaardig om te zeggen, ik weet het, maar hier kan ik ook niet veel aardigs over zeggen vrees ik😂quote:Op maandag 23 maart 2026 08:13 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Zegt ze eens een keer iets ipv stil te filmen, komt er zoiets doms uit haar mond 🤦♀😆
Terug naar de winkel, hopelijk heeft ze het bonnetje nog 😂 Of zal Maarten ook periodiek aan de klok sleutelen? Want dan is de garantie wel vervallen. 😂quote:Op maandag 23 maart 2026 08:23 schreef Rimboequeen het volgende:
Maar de kapster van 30 jaar geleden kent ze nog hoor! Misschien hoopte ze op een gratis knipbeurtquote:Op maandag 23 maart 2026 08:22 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ook dat. En Judith is natuurlijk een volslagen vreemde voor die mensen. Zo bijzonder.
Op maandag 23 maart 2026 08:30 schreef Huisopdehoek het volgende:
O echt hè, wat een lichtpunten zijn het ook.quote:Op maandag 23 maart 2026 08:44 schreef Hope88 het volgende:
Sanneke zit weer filmend op de bank.
HVK heeft weer een hele drukke dag met haar bibliotheek bezoekje.
DBM dr zoontje is weer doodziek.
Goedemorgen, het is weer maandag bij de fluflu's 😂
En haar trouwe lieve volgers. Dus nog een paar halve paardekoppen.quote:Op maandag 23 maart 2026 08:08 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe groots die bruiloft gevierd gaat worden. Ik denk dat zij sowieso een Disney prinsessenjurk wil. Laatst waren ze naar zo’n beurs en toen had ze het over een foodfestival achtig iets. Wie komen er dan allemaal? Waar haalt ze al die mensen vandaan? Hun sociale kring lijkt heel klein. Of wordt het dan een kwestie van vrienden van de buurvrouw van een neef uitnodigen?
Een variatie op het op de rug springen van M op T?quote:Op maandag 23 maart 2026 08:22 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Ik denk dat al die relaties gaan klappen, ze willen allemaal te graag, nogmaals JVP is geen haar beter dan MCW, alleen maar laten zien kijk mij gelukkig zijn!
Tsja, de joker van de bijwerking bmr heeft ze te vroeg ingezet.quote:Op maandag 23 maart 2026 08:53 schreef papierentas het volgende:
Dbm' Die Flip alweer doodziek. Vorige week doodziek van de vaccinatie, binnen een paar uur al en nu doodziek wakker geworden. Ze worden daar wel vaak doodziek wakker na een weekend vol leuke dingen. Heel bijzonder. Ik ga ervanuit dat zijn neus een beetje dicht zat door pollen en het vocht in huis. Maar hup straks nog even snel een rondje HAP met hem, want hij is doodziek. En dan t/m vrijdag thuisblijven van school, want hij moet fit zijn voor de weekendactiviteiten en school is bijzaak want hij loopt toch voor.
Oei, die wordt spannend! Judith die zegt zelden iemand te blokkeren. Ik had de eer om één van de eerste geblokkeerde volgers te worden. Heeft ze nog lekker over geklaagd op haar insta. Want jeetje zeg, hoe kon ik zo zijn als iemand die ze kende en deels in hetzelfde schuitje zit als zij. Ze had zelfs het lef om dingen van mijn alleen-voor-volgers instagram te gaan delen met een paar anderen die mij niet volgen. Daar heeft ze het wel warm van gekregen, want hier ging ze echt mee de mist in. Ik denk dat je binnen nu en een paar uur wel tot dit zeer selectieve clubje van geblokkeerden zult horen. Gezellig 🤣quote:Op maandag 23 maart 2026 08:49 schreef Henrike het volgende:
[..]
O echt hè, wat een lichtpunten zijn het ook.
Judith zal me zo wel blokkeren, heb gevraagd of ze toestemming had om die meisjes en anderen te filmen.
Minimaal en ook eem cadeau voor Flip want die zit doodziek thuis zielig te zijn.quote:Op maandag 23 maart 2026 08:15 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Zou flapje na het onderzoek weer een kadootje mogen uitzoeken, want ze heeft nog niet genoeg zooi
Haha! Ik hoop dat ze het doet. Loopt haar ganse planner in de soep 🤣quote:Op maandag 23 maart 2026 08:23 schreef Rimboequeen het volgende:
Wahaha de een springt op de rug, de andere op schootquote:Op maandag 23 maart 2026 08:52 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Een variatie op het op de rug springen van M op T?
Volgens mij is het in de stad waar ook de carebear knuffels verkocht worden dus.. als dat klopt dan zal er weer ingeslagen wordenquote:Op maandag 23 maart 2026 08:15 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Zou flapje na het onderzoek weer een kadootje mogen uitzoeken, want ze heeft nog niet genoeg zooi
Oh vertel! Wat heb je geschreven/gevraagd/opgemerkt?quote:Op maandag 23 maart 2026 08:58 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Oei, die wordt spannend! Judith die zegt zelden iemand te blokkeren. Ik had de eer om één van de eerste geblokkeerde volgers te worden. Heeft ze nog lekker over geklaagd op haar insta. Want jeetje zeg, hoe kon ik zo zijn als iemand die ze kende en deels in hetzelfde schuitje zit als zij. Ze had zelfs het lef om dingen van mijn alleen-voor-volgers instagram te gaan delen met een paar anderen die mij niet volgen. Daar heeft ze het wel warm van gekregen, want hier ging ze echt mee de mist in. Ik denk dat je binnen nu en een paar uur wel tot dit zeer selectieve clubje van geblokkeerden zult horen. Gezellig 🤣
Waar kan ik dit zien/horen?????quote:Op maandag 23 maart 2026 08:13 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Zegt ze eens een keer iets ipv stil te filmen, komt er zoiets doms uit haar mond 🤦♀😆
Chique Sophie, Chique … Sjiek klinkt meer als een ziek dorp.quote:Op maandag 23 maart 2026 09:10 schreef FluVo67 het volgende:
De Nagelkerkjes waren in Laren. Een sjiek dorp. Dat we dat even weten. Een sjiek dorp.Hebben jullie het goed gehoord: Een sjiek dorp. Je kunt als aso wel in een sjiek dorp zijn maar dat maakt je niet minder aso. Dan ben je gewoon een aso in een sjiek dorp.
‘En ik zorg voor een gesponsord uitje dus ik moet mee om alles te filmen en direct te posten. En ja, dat betekent dat ik bij alles bedenk of het insta-waardig is, constant met mijn telefoon in mijn knuisten loop (maar dat is niks nieuws voor jullie hè?) en daardoor niet echt met jullie kan genieten.quote:Op maandag 23 maart 2026 10:15 schreef proud_mami het volgende:
AM: als je 12 bent ga je iets met mij doen? ‘Wat zeg je, je wil liever iets met papa doen?’ ‘Doen we niks mee want traditie’![]()
De vissen worden uitgezet voor de vangst. 15 stuks pp.quote:Op maandag 23 maart 2026 09:38 schreef Huisopdehoek het volgende:
De Geertsen hebben 40 best wel grote vissen uit die best wel kleine vijver gevist. En dat zullen ze niet allemaal geweest zijn.
Dan zitten er toch heel veel vissen in een hele kleine leefomgeving? 😢
Ze heet dan ook geen Sophie maar Sofiequote:Op maandag 23 maart 2026 10:04 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Chique Sophie, Chique … Sjiek klinkt meer als een ziek dorp.
Dat weet ik. Maar dan ook al die grootte? Dat ze ‘s ochtends uit een ander krap opfokbassin in die vijver worden gegooid? Of mogen/moeten ze daar groeien?quote:Op maandag 23 maart 2026 10:20 schreef Harper het volgende:
[..]
De vissen worden uitgezet voor de vangst. 15 stuks pp.
Geweldige hobby
Really??? Oh my!! Maar dit was spon he?? Dus no 💵 voor de Geerstsen. Die gerookte zien er wel 😋 uit trouwens.quote:Op maandag 23 maart 2026 10:20 schreef Harper het volgende:
[..]
De vissen worden uitgezet voor de vangst. 15 stuks pp.
Geweldige hobby
Dit denk ik.quote:Op maandag 23 maart 2026 10:24 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar dan ook al die grootte? Dat ze ‘s ochtends uit een ander krap opfokbassin in die vijver worden gegooid? Of mogen/moeten ze daar groeien?
Maar de Geertsen hebben zich nog nooit 1 moment druk gemaakt om dierenwelzijn..
Touchéquote:Op maandag 23 maart 2026 10:21 schreef Harper het volgende:
[..]
Ze heet dan ook geen Sophie maar Sofie
Dit mijn kind is op dit moment nog wel vaker ziek als de kinderen van dbm. Maar die is zo blij dat ze wel naar school kan.Zelfs vandaag met een verkoudheid. Maar we houden alles rustig. Als ze een goede dag heeft.quote:Op maandag 23 maart 2026 08:35 schreef Henrike het volgende:
[..]
Echt hè, ik erger me mateloos aan haar.
Vorige week moest ze met tegenzin oppas regelen voor een zieke Flap en had ze een afspraak. Nu heeft ze een zieke Gluo en moet ze oppas regelen want ze moet met Flap op pad.
Vrijdag heeft ze Flip eerder opgehaald want ziek, maar dan wel zaterdag een drukke dag met ijsjes eten en buiten spelen. Gisteren verjaardag.
Als hij dan niet lekker was had je rust in moeten plannen zodat hij vandaag weer naar school kon.
In dit gezin niet school toch ingrijpen
Dat hadden ze voor ogen he toen ze daar kwamen wonen, dat niet ieder kind een slaapkamer met daglicht heeft is niet van belang. Het gaat om status en wat men aan de buitenkant ziet.quote:Op maandag 23 maart 2026 10:40 schreef FluVo67 het volgende:
En dan wordt het grote mensen verjaardagsfeest van de 2 jongsten gevierd in huize Nagelkerke. En dan nodigen 2 andere dochters hun vrienden uit. Waarmee ze in het pool house gaan zitten. En dan sluipt Sofie met telefoon door het struikgewas om daar een foto van te maken voor op de socials. Het wordt steeds lachwekkender daar.
Er is een site waar ze hele leuke grote waszakken verkopen, in allerlei kekke printjes. 😇Superhandig, ook om poetslappen voor klussers in te gooien...quote:Op maandag 23 maart 2026 08:03 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Een nog betere tip: die grote tassen van de Ikea. Die waarmee je door de winkel loopt (de gele) maar die je ook kunt kopen (de blauwe). Kleding, zowel gevouwen als op hangers, linnengoed, handdoeken etc. ging bij ons bij alle (veel) verhuizingen in die tassen.
Geweldigquote:Op maandag 23 maart 2026 10:46 schreef AnnArt het volgende:
[..]
Er is een site waar ze hele leuke grote waszakken verkopen, in allerlei kekke printjes. 😇Superhandig, ook om poetslappen voor klussers in te gooien...
Groeten, AM
Sorry AM,quote:Op maandag 23 maart 2026 10:46 schreef AnnArt het volgende:
[..]
Er is een site waar ze hele leuke grote waszakken verkopen, in allerlei kekke printjes. 😇Superhandig, ook om poetslappen voor klussers in te gooien...
Groeten, AM
Hulde! Vraag haar meteen ook even of die kinderen van atletiek die in een minutenlang filmpje met gezicht, voor- en achternaam genoemd worden in de watismijnzoontochgeweldig post ook toestemming hebben gegeven.quote:Op maandag 23 maart 2026 08:49 schreef Henrike het volgende:
[..]
O echt hè, wat een lichtpunten zijn het ook.
Judith zal me zo wel blokkeren, heb gevraagd of ze toestemming had om die meisjes en anderen te filmen.
Ik sluit me bij haar aan dat het met tijden heel zwaar kan zijn, helemaal na een slechte nacht en als je het dan alleen moet doen.quote:Op maandag 23 maart 2026 10:32 schreef Harper het volgende:
Junoordzij begint elke dag weer met vertellen hoe weinig ze geslapen heeft en hoe zwaar het wel niet is met een baby en kleuter. En nog meer als "Maart" er weer eens niet is.
Om daarna de camera neer te zetten om zichzelf en kind(eren) te filmen om te laten zien dat ze zo´n gezellige moeder is. Echt, waarom?
Staat op het doosje (als de zakjes van Douwe Egberts zijn) haha!quote:Op maandag 23 maart 2026 11:05 schreef AccurateAllegiance het volgende:
AM heeft bonbons en 'verwenkoffie' voor de meesters en juffen.
Daarna zie ik een foto van zakjes oploskoffie... in mijn hoofd is dat niet 'verwenkoffie'...
Oh zo noemen ze het gewoon op de verpakking?quote:Op maandag 23 maart 2026 11:50 schreef Donna het volgende:
[..]
Staat op het doosje (als de zakjes van Douwe Egberts zijn) haha!
Dat gebroken nachten zwaar zijn snapt iedereen.quote:Op maandag 23 maart 2026 11:42 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik sluit me bij haar aan dat het met tijden heel zwaar kan zijn, helemaal na een slechte nacht en als je het dan alleen moet doen.
Ik snap alleen die schone schijn dan niet.
Na een slechte nacht en opstandige kinderen ben ik echt nirt bezig met gezellig filmen of foto's maken. Dan stuur ik klaag appjes naar mijn vriendinnen 😂
quote:Op maandag 23 maart 2026 11:51 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Oh zo noemen ze het gewoon op de verpakking?
En ik maar denken dat AM haar best had gedaan met haar gesponsorde koffie.
Haha, ik zie haar al tijgeren door het struikgewasquote:Op maandag 23 maart 2026 10:40 schreef FluVo67 het volgende:
En dan wordt het grote mensen verjaardagsfeest van de 2 jongsten gevierd in huize Nagelkerke. En dan nodigen 2 andere dochters hun vrienden uit. Waarmee ze in het pool house gaan zitten. En dan sluipt Sofie met telefoon door het struikgewas om daar een foto van te maken voor op de socials. Het wordt steeds lachwekkender daar.
maffemamas.nl?quote:Op maandag 23 maart 2026 10:46 schreef AnnArt het volgende:
[..]
Groeten, AM
Ik weet niet hoor maar ik heb vragen... is dit toeval?quote:Op maandag 23 maart 2026 09:10 schreef FluVo67 het volgende:
De Nagelkerkjes waren in Laren. Een sjiek dorp. Dat we dat even weten. Een sjiek dorp.Hebben jullie het goed gehoord: Een sjiek dorp. Je kunt als aso wel in een sjiek dorp zijn maar dat maakt je niet minder aso. Dan ben je gewoon een aso in een sjiek dorp.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
raremammasmetnuttelozespullendueveelteduurzijnennietduurzaammaarwaarjwwelgeldoverderugvanjekinderenaankuntverdienen .nlquote:Op maandag 23 maart 2026 11:55 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
raremammasmetnuttelozespullen.nl
Visualiseer mij even terwijl ik een diepe buiging voor je maak.quote:Op maandag 23 maart 2026 11:58 schreef proud_mami het volgende:
[..]
raremammasmetnuttelozespullendueveelteduurzijnennietduurzaammaarwaarjwwelgeldoverderugvanjekinderenaankuntverdienen .nl
Hij paste niet eens moest zijn : die veel te duur zijn en niet duurzaam maar waar je wel over de rug van je kinderen geld aan kunt vertellen .nlquote:Op maandag 23 maart 2026 11:59 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Visualiseer mij even terwijl ik een diepe buiging voor je maak.
Ik ken 'op kop' enkel van AM en dan zit ik toch echt al heel wat jaar op de fiets en kom ik op heel veel plekken. Ik gun deze man vanwege AM echt geen cent, zij heeft werkelijk niks met fietsen of sport, echt een miskleun om haar koffie te geven, dan snap je het ook niet als ondernemer. Zijn cafe bestaat ook al niet meer, was ook niet echt een lopende zaak kennelijk.quote:Op maandag 23 maart 2026 12:10 schreef Rimboequeen het volgende:
Ik snap die zakjes oplosmeuk niet, ze klaagt zelf altijd over slechte koffie en dan ga je dit meegeven???
Die koffie die zij drinken is trouwens helemaal niks bijzonders of lekkerder dan andere bonen voor het geval er hier iemand is die ze wil kopen/AM wil sponseren, gratis tip van mij.
Judith N vind ik echt vervelend worden. Zij heeft vaak reisjes in haar eentje, genoeg tijd voor haarzelf en bovendien heeft ze zelf de keuze gemaakt hoe haar leven nu is. Natuurlijk is niet alles rozengeur en maneschijn. Nutteloos leven zonder baan van betekenis behalve spullen aansmeren, dat lijkt mij de hel!
Die suffe hersluitbare ‘weckpot zakjes’ waren in ieder geval eindelijk op, zo te zien😂quote:Op maandag 23 maart 2026 11:05 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Daarna zie ik een foto van zakjes oploskoffie... in mijn hoofd is dat niet 'verwenkoffie'...
Die koffie is ook nog eens hartstikke duur. Ik probeerde ooit de gemalen koffie maar wij vonden het niet lekker. Alle smaken van de probeerset waren sterk en soort stroperig.quote:Op maandag 23 maart 2026 12:10 schreef Rimboequeen het volgende:
Ik snap die zakjes oplosmeuk niet, ze klaagt zelf altijd over slechte koffie en dan ga je dit meegeven???
Die koffie die zij drinken is trouwens helemaal niks bijzonders of lekkerder dan andere bonen voor het geval er hier iemand is die ze wil kopen/AM wil sponseren, gratis tip van mij.
Judith N vind ik echt vervelend worden. Zij heeft vaak reisjes in haar eentje, genoeg tijd voor haarzelf en bovendien heeft ze zelf de keuze gemaakt hoe haar leven nu is. Natuurlijk is niet alles rozengeur en maneschijn. Nutteloos leven zonder baan van betekenis behalve spullen aansmeren, dat lijkt mij de hel!
Ik zit met vingers in de knoop dat ze gewoon nee zeggen dat ze niet mee mag of af moet tikken voor haar kofferquote:Op maandag 23 maart 2026 12:40 schreef JaNeeDan het volgende:
Judith heeft het weer goed geregeld. Wat nou als de vlucht vertraagd is? Die vrouw leert het ook nooit.
Geld koopt geen klasse, daar zijn de Nagelkerkjes wel een goed voorbeeld vanquote:Op maandag 23 maart 2026 09:10 schreef FluVo67 het volgende:
Dan gaat haar koffer alsnog het ruim in en moet ze dus wachten op Schiphol tot hij op de band verschijnt. En dat kan lang duren..quote:Op maandag 23 maart 2026 12:50 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik zit met vingers in de knoop dat ze gewoon nee zeggen dat ze niet mee mag of af moet tikken voor haar koffer
Mark wilde zeker geen koffie sponsoren, dus dan maar die skere zakjesquote:Op maandag 23 maart 2026 11:05 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Is natuurlijk gewoon een flut smoes.. haar vader moet misschien wel naar het ziekenhuis voor een afspraak maar als Judith vertraagd is gaat bob gewoon mee of naar haar zus ofzo... kan me niet voorstellen dat er geen plan b voor vertraging is.. maar ze wilt gewoon weer iets gratis waar anderen wel voor betalenquote:Op maandag 23 maart 2026 12:59 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Dan gaat haar koffer alsnog het ruim in en moet ze dus wachten op Schiphol tot hij op de band verschijnt. En dat kan lang duren..
En ze moet B halen en met haar vader naar het ziekenhuis. Hoe had ze dat gedaan als ze vertraging zou hebben?
Dit! Ik gun die knieperd extra kostenquote:Op maandag 23 maart 2026 12:50 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik zit met vingers in de knoop dat ze gewoon nee zeggen dat ze niet mee mag of af moet tikken voor haar koffer
Off topic, maar ik vind die bagagehallen op Schiphol echt vreselijk! Duurt altijd een eeuwigheid en het is daar ook altijd bloedheet 😣quote:Op maandag 23 maart 2026 12:59 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Dan gaat haar koffer alsnog het ruim in en moet ze dus wachten op Schiphol tot hij op de band verschijnt. En dat kan lang duren..
En ze moet B halen en met haar vader naar het ziekenhuis. Hoe had ze dat gedaan als ze vertraging zou hebben?
Ik eigenlijk ook. Altijd voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten. Als ik ergens niet tegen kan dan is dat het wel.quote:Op maandag 23 maart 2026 12:50 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |