Gelukkig maar.quote:Op maandag 23 maart 2026 00:18 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Heb toch nog eens gekeken en ingezoomd, maar ik moet mezelf corrigeren. Het lijkt een soort chocolade marmer cake. Zal denk ik meer de smaak van Jet zijn geweest, al krijgt ze nooit die écht leuke taart die ze vraagt…
En dan kan ze straks weer klagen dat het zo'n ontplofte bende is in huis en dat ze nergens aan toe komtquote:Op maandag 23 maart 2026 07:54 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Mega drukke dag... 😂 die is echt ook de weg kwijt hoor
Een nog betere tip: die grote tassen van de Ikea. Die waarmee je door de winkel loopt (de gele) maar die je ook kunt kopen (de blauwe). Kleding, zowel gevouwen als op hangers, linnengoed, handdoeken etc. ging bij ons bij alle (veel) verhuizingen in die tassen.quote:Op maandag 23 maart 2026 07:47 schreef Utopica het volgende:
Ik heb trouwens ook echt veel jurkjes, maar het beste advies dat ik ooit gekregen heb, is jurkjes met hanger en al in de verhuisdoos leggen. Super snel ingepakt, super snel uitgepakt.
Maar met die (versnelde) tijd heb je natuurlijk ook geen reel..
Het enige wat ‘extra’ is ten opzichte van wat ze normaal doet, is een afspraak om 12 uur. Poeeeeeeeeee jeetje. Zo met haar te doen!! Wat een figuur joh. In m’n hoofd hoor ik nog steeds haar ‘raaf?’ op de vraag wat de Ooievaar nou voor vogel was.quote:Op maandag 23 maart 2026 07:52 schreef Clavis het volgende:
Die dag van HvK is bizar. Kinderen halen en wegbrengen en ook nog verplicht naar de bibliotheek. Hoe die vrouw toch alles bolwerkt is bewonderenswaardig.
Teveel suiker gehad gisteren? Maar serieus laat hem lekker stomen onder de douche en kijk dan weer verder.quote:Op maandag 23 maart 2026 07:46 schreef Muisjeruisje het volgende:
Flip kwam vanochtend doodziek uit bed 🫣
Voorspelbaarquote:Op maandag 23 maart 2026 07:46 schreef Muisjeruisje het volgende:
Flip kwam vanochtend doodziek uit bed 🫣
Ze zegt zelf dat haar kinderen intellectueel verder zijn dan gemiddeld. Op het vlak ‘hoe kan ik spijbelen’ zullen ze dat ongetwijfeld zijn, met dank aan hun moeder die een soort vaatdoek is zodra er een halve nies te horen is in dat huis.quote:Op maandag 23 maart 2026 08:06 schreef Lalaland79 het volgende:
Of Flip denkt: he mn zus hoeft niet naar school, dat wil ik ook🧐
Echt, ga een keer niet naar die bieb en ruim je zooi opquote:Op maandag 23 maart 2026 07:52 schreef Clavis het volgende:
Die dag van HvK is bizar. Kinderen halen en wegbrengen en ook nog verplicht naar de bibliotheek. Hoe die vrouw toch alles bolwerkt is bewonderenswaardig.
Ik vraag me af hoe groots die bruiloft gevierd gaat worden. Ik denk dat zij sowieso een Disney prinsessenjurk wil. Laatst waren ze naar zo’n beurs en toen had ze het over een foodfestival achtig iets. Wie komen er dan allemaal? Waar haalt ze al die mensen vandaan? Hun sociale kring lijkt heel klein. Of wordt het dan een kwestie van vrienden van de buurvrouw van een neef uitnodigen?quote:Op maandag 23 maart 2026 07:34 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Ze leest mee he, wss binnen nu en een half jaar is er nu een bruiloft 🤣
O echt hè, en het mooiste is dat je dit alles weet als je 6 kinderen op de wereld zet. Net als met dat: helaas morgen weer maandag😂ja dan zit je haren aan school vast.quote:Op maandag 23 maart 2026 07:54 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Mega drukke dag... 😂 die is echt ook de weg kwijt hoor
Maar in Zwitserland is het normaal hoor! Daar worden foto’s al snel gedeeld. Het gaat om fatsoen Judith, fatsoen. En willen die mensen überhaupt op insta? Ik heb het al eerder gezegd: aan mij zou ze een verkeerde hebben.quote:Op maandag 23 maart 2026 08:07 schreef Danielle_ het volgende:
Trouwens wel weer bizar hoe Judith een hele bruiloft op haar social media deelt. Wat is dit, laten zien dat ze nu eens bij een bruiloft was waar ze wél uitgenodigd was? Dat ze er na 30 jaar nog zo bij hoort daar dat ze in de berghut slaapt omdat ze te gierig is voor een goed hotel? Iedereen en z’n moeder, waar haar volgers niets maar dan ook niets mee te maken hebben, lekker op haar openbare insta! Met als klapper dansende ballerina meisjes. Doe normaal Judith, dit is geen content. Dit is een inbreuk op de privacy van héél véél mensen.
Nou dat dus, die kinderen zijn ook niet gek( oh nee hb) maar goed moeder niet 1 van de slimste en heeft het niet door.quote:Op maandag 23 maart 2026 08:06 schreef Lalaland79 het volgende:
Zegt ze eens een keer iets ipv stil te filmen, komt er zoiets doms uit haar mond 🤦♀😆quote:Op maandag 23 maart 2026 08:04 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Het enige wat ‘extra’ is ten opzichte van wat ze normaal doet, is een afspraak om 12 uur. Poeeeeeeeeee jeetje. Zo met haar te doen!! Wat een figuur joh. In m’n hoofd hoor ik nog steeds haar ‘raaf?’ op de vraag wat de Ooievaar nou voor vogel was.
Zou flapje na het onderzoek weer een kadootje mogen uitzoeken, want ze heeft nog niet genoeg zooiquote:Op maandag 23 maart 2026 08:06 schreef Lalaland79 het volgende:
Dat je zelf je foto's van jouw feest deelt wilt ook niet zeggen dat je met je kop op de pagina van iemand anders wilt staan natuurlijk 🤦♂️quote:Op maandag 23 maart 2026 08:10 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Maar in Zwitserland is het normaal hoor! Daar worden foto’s al snel gedeeld. Het gaat om fatsoen Judith, fatsoen. En willen die mensen überhaupt op insta? Ik heb het al eerder gezegd: aan mij zou ze een verkeerde hebben.
Benieuwd of ze al die jurkjes ooit gaat dragen. Hoe vaak hebben we haar het afgelopen jaar in een jurk gezien?quote:Op maandag 23 maart 2026 07:47 schreef Utopica het volgende:
Ik heb trouwens ook echt veel jurkjes, maar het beste advies dat ik ooit gekregen heb, is jurkjes met hanger en al in de verhuisdoos leggen. Super snel ingepakt, super snel uitgepakt.
Maar met die (versnelde) tijd heb je natuurlijk ook geen reel..
Judith is echt gewoon egoistischquote:Op maandag 23 maart 2026 08:10 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Maar in Zwitserland is het normaal hoor! Daar worden foto’s al snel gedeeld. Het gaat om fatsoen Judith, fatsoen. En willen die mensen überhaupt op insta? Ik heb het al eerder gezegd: aan mij zou ze een verkeerde hebben.
Haha wat een slap gelul van Judith, mijn halve familie is Zwitsers en afgelopen jaren vaak een bruiloft daar gehad, is dus echt niet zo.quote:Op maandag 23 maart 2026 08:10 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik denk dat al die relaties gaan klappen, ze willen allemaal te graag, nogmaals JVP is geen haar beter dan MCW, alleen maar laten zien kijk mij gelukkig zijn!quote:Op maandag 23 maart 2026 07:16 schreef Beppie12345 het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe lang dat goed gaat bij JVP maar dat overdreven gedoe met Koen ligt er wel erg dik bovenop. Wat een nepfoto met die benen over zijn been. Bah. Waarom wil je dat steeds laten zien van kijk ons eens. MCW ogen uitsteken?
Ook dat. En Judith is natuurlijk een volslagen vreemde voor die mensen. Zo bijzonder.quote:Op maandag 23 maart 2026 08:16 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Dat je zelf je foto's van jouw feest deelt wilt ook niet zeggen dat je met je kop op de pagina van iemand anders wilt staan natuurlijk 🤦♂️
Vind dat altijd zo raar dat mensen denken dat omdat jij iets deelt zij dit ook mogen rond bazuinen
quote:Op maandag 23 maart 2026 08:20 schreef Moppie1982 het volgende:
Gisteren een feestje vandaag doodziek, ze doet net alsof haar kind terminaal is, ze moet haar eigen schamen! Gaat een stoere meid van 20 straks echt dood! Hoe durf je het wordt doodziek in je mond te nemen! Gewoon een griepje beetje verkouden echt deze vrouw, hulp nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |