Ik vind hem de laatste tijd best vaak sneren geven over het filmen eigenlijk.quote:Op zondag 22 maart 2026 22:09 schreef Lalaland79 het volgende:
Ze hoopt/ denkt nog steeds dat ze een grote influencer gaat worden. En Dion staat daar denk ook achter anders zou je toch adviseren om een paar uur buitenshuis te gaan werken en zo meer geld binnen te brengen.
Behalve de klikjes heeft ze geen samenwerking op dit moment? Dus erg weinig inkomen
En ik vind het ook opvallend dat hij af en toe dingen zegt zoals over dat afwassen, het speelgoed wat er al langer ligt dan zij denkt, het demonstratief doorgaan met het inpakken van de keet terwijl zij niks deed.quote:Op zondag 22 maart 2026 22:16 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ik vind hem de laatste tijd best vaak sneren geven over het filmen eigenlijk.
Daar komt genoeg binnen.quote:Op zondag 22 maart 2026 22:15 schreef Jippiejappie het volgende:
[..]
1000% alle toeslagen vangen, gebruik maken van alle regelingen. Laatst ook al te azen op een regeling via de gemeente voor peuterspeelzaal.
Altijd toch zo open over financien. Maar niet willen vertellen wat je huur is, want als mensen dat weten maken ze een rekensommetje en dan gaaan die tikkies niet betaald meer worden hoor
Ja en benoemen dat ze niks heeft gedaan qua knallen en dat ze maar op de bank zit en dat ze maar een dutje moet doen enzo. En nog iets maar dat weet ik niet meer. Ik vermoed dat hij dingen ook sarcastisch zegt maar dat ziet ze niet. Of ze doet of ze het niet ziet.quote:Op zondag 22 maart 2026 22:16 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ik vind hem de laatste tijd best vaak sneren geven over het filmen eigenlijk.
Ik dus echt niet😂 Laat mij thuis het werk er maar door knallen, zonder de stoorzenders op kantoor 😂quote:Op zondag 22 maart 2026 20:56 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik ben wel echt productiever op kantoor 🫣
En precies dat was nou net de grootste wens van Jet. Natuurlijk. Maar goed, volgens mij kreeg ze vanmorgen als ‘taart’ ook een ronde schaal vol cinnamonrolls. Dat is toch ook wel uitgekauwd daar ondertussen…quote:Op zondag 22 maart 2026 21:34 schreef Klaverblauwtje het volgende:
Ik dacht leuk voor Jet, dat vissen met Sam, maar het is dus gewoon een samenwerking.
Alcoholgezicht?quote:Op zondag 22 maart 2026 15:05 schreef Kaatjepuk het volgende:
Maar heel even, voor een paar jaar terug was Sanneke echt een plaatje. Zij heeft een heel mooi gezicht en lach. Ik zie nu een vrouw die met zichzelf in de knoop zit en om haar heen aan het slaan is. Dion is zachtaardig en geeft haar geen schop onder haar kont. Zij zou gebaat zijn bij de juiste therapie en misschien medicatie. Echt heel zonde van zo’n jonge vrouw.
Ik schrok ook van Sanne van Bijsannethuis. Wat heeft zij een alcohol-gezicht zeg. Die moet denk ik ook wel een stapje terug nemen.
Als ik in een kantoortuin oid zou zitten zou ik ook niet productief zijn denk ik, dan word ik te snel afgeleid 🫣quote:Op zondag 22 maart 2026 22:50 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Ik dus echt niet😂 Laat mij thuis het werk er maar door knallen, zonder de stoorzenders op kantoor 😂
Dan had ik het toch goed gezien! Vast ook een grote wens van Jetquote:Op zondag 22 maart 2026 22:52 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
En precies dat was nou net de grootste wens van Jet. Natuurlijk. Maar goed, volgens mij kreeg ze vanmorgen als ‘taart’ ook een ronde schaal vol cinnamonrolls. Dat is toch ook wel uitgekauwd daar ondertussen…
Zag op FB bij een oom van Maarten een foto van het vissen.’dochter van neefje is jarig’. Zou het dan in de familie geregeld zijn?quote:Op zondag 22 maart 2026 23:36 schreef Harper het volgende:
[..]
Dan had ik het toch goed gezien! Vast ook een grote wens van Jet
Heel triest, je leven en dat van je kinderen volledig laten bepalen door je samenwerkingen geld.
Heb toch nog eens gekeken en ingezoomd, maar ik moet mezelf corrigeren. Het lijkt een soort chocolade marmer cake. Zal denk ik meer de smaak van Jet zijn geweest, al krijgt ze nooit die écht leuke taart die ze vraagt…quote:Op zondag 22 maart 2026 23:36 schreef Harper het volgende:
[..]
Dan had ik het toch goed gezien! Vast ook een grote wens van Jet
Heel triest, je leven en dat van je kinderen volledig laten bepalen door je samenwerkingen geld.
En ze vindt het belangrijk dat ze veel thuis is voor Mijan. “Thuismoeder zijn is ook werk”quote:Op zondag 22 maart 2026 22:04 schreef huisjehier121 het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd wat hun keus heeft gemaakt dat zij thuis kan blijven ipv echt werken en dan bedoel ik niet het halfbakken fluflu leven.
Want ze zou meer verdienen dan 24 uur werken😂
Nou misschien met een kranten wijkje maar anders niet.
Ook ivm later geen pensioen bouwt zij op. Als er iets gebeurd met partner krijg je weinig en ze zijn niet getrouwd nog dus krijg je niks..
🙌🏻 hier ook. Geen lawaai van collega’s die zo hard praten dat de rest van de kantoortuin (50 bureaus..) het hoort, geen zweet- of zware parfumluchten, geen airco op standje sambal, geen ramen die niet open mogen vanwege die airco, geen reistijd en thuis is mijn koffie lekkerder.quote:Op zondag 22 maart 2026 22:50 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Ik dus echt niet😂 Laat mij thuis het werk er maar door knallen, zonder de stoorzenders op kantoor 😂
Is dat bij het subscribers kanaal? Ik zie geen post?quote:Op maandag 23 maart 2026 00:18 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Heb toch nog eens gekeken en ingezoomd, maar ik moet mezelf corrigeren. Het lijkt een soort chocolade marmer cake. Zal denk ik meer de smaak van Jet zijn geweest, al krijgt ze nooit die écht leuke taart die ze vraagt…
Ben benieuwd hoe lang dat goed gaat bij JVP maar dat overdreven gedoe met Koen ligt er wel erg dik bovenop. Wat een nepfoto met die benen over zijn been. Bah. Waarom wil je dat steeds laten zien van kijk ons eens. MCW ogen uitsteken?quote:Op zondag 22 maart 2026 20:36 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Denk het ook, denk dat ze hulp nodig heeft
JVP doet ook opeens super verliefd echt pff
Ze leest mee he, wss binnen nu en een half jaar is er nu een bruiloft 🤣quote:Op zondag 22 maart 2026 22:04 schreef huisjehier121 het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd wat hun keus heeft gemaakt dat zij thuis kan blijven ipv echt werken en dan bedoel ik niet het halfbakken fluflu leven.
Want ze zou meer verdienen dan 24 uur werken😂
Nou misschien met een kranten wijkje maar anders niet.
Ook ivm later geen pensioen bouwt zij op. Als er iets gebeurd met partner krijg je weinig en ze zijn niet getrouwd nog dus krijg je niks..
Nee gewone kanaal, op haar tijdlijn heeft ze een ‘gefeliciteerd Jet’ filmpje en daar zit ook een stukje van het uitblazen van de kaarsjes in 😉quote:Op maandag 23 maart 2026 06:40 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Is dat bij het subscribers kanaal? Ik zie geen post?
Rip flip (normaal zou ik deze grap nooit maken... maar pfffff)quote:Op maandag 23 maart 2026 07:46 schreef Muisjeruisje het volgende:
Flip kwam vanochtend doodziek uit bed 🫣
Mega drukke dag... 😂 die is echt ook de weg kwijt hoorquote:Op maandag 23 maart 2026 07:52 schreef Clavis het volgende:
Die dag van HvK is bizar. Kinderen halen en wegbrengen en ook nog verplicht naar de bibliotheek. Hoe die vrouw toch alles bolwerkt is bewonderenswaardig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |