Hoe zou het met het orakel zijn? Ben benieuwd wanneer ze terug komtquote:Op zondag 22 maart 2026 13:01 schreef huisjehier121 het volgende:
[..]
Zittend doet me aan iemand denken met koken😂
Joh, al zou ze het liggend doen, het is haar leven. Maar als zij daadwerkelijk beweert een gezonde dikkerd te zijn dan zou ze dit niet zittend hoeven te doen. En ik vind het sneu dat ze op haar 37e met een jong kindje zo ongezond is dat ze veel niet kan, of niet doet. Van nog meer zitten wordt ze echt niet gezonder.quote:Op zondag 22 maart 2026 13:35 schreef miep123456 het volgende:
[..]
wat een onzin, het is nooit goed, doet ze niks is het niet goed, doet ze wel iets , dan moet het wel op een andere manier omdat sanneke het doet. kom op zeg
Ze is filmend de trap opgelopen.quote:Op zondag 22 maart 2026 14:39 schreef Beertjeteddy het volgende:
Sanneke wandelt niet eens mee met Dion en haar zoon. Heel raar, je zou maar iets van lichaamsbeweging doen.
En dan gaat ze een timer zetten dat ze een uurtje kan op gaan ruimen 🫣quote:Op zondag 22 maart 2026 14:39 schreef Beertjeteddy het volgende:
Sanneke wandelt niet eens mee met Dion en haar zoon. Heel raar, je zou maar iets van lichaamsbeweging doen.
Ik denk dat zij past gaat inzien dat ze hulp nodig heeft als of Dion bij haar weggaat of als ze een interventie krijgt.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:05 schreef Kaatjepuk het volgende:
Maar heel even, voor een paar jaar terug was Sanneke echt een plaatje. Zij heeft een heel mooi gezicht en lach. Ik zie nu een vrouw die met zichzelf in de knoop zit en om haar heen aan het slaan is. Dion is zachtaardig en geeft haar geen schop onder haar kont. Zij zou gebaat zijn bij de juiste therapie en misschien medicatie. Echt heel zonde van zo’n jonge vrouw.
Ik schrok ook van Sanne van Bijsannethuis. Wat heeft zij een alcohol-gezicht zeg. Die moet denk ik ook wel een stapje terug nemen.
Help me even. Wat is een alcoholgezicht?quote:Op zondag 22 maart 2026 15:05 schreef Kaatjepuk het volgende:
Maar heel even, voor een paar jaar terug was Sanneke echt een plaatje. Zij heeft een heel mooi gezicht en lach. Ik zie nu een vrouw die met zichzelf in de knoop zit en om haar heen aan het slaan is. Dion is zachtaardig en geeft haar geen schop onder haar kont. Zij zou gebaat zijn bij de juiste therapie en misschien medicatie. Echt heel zonde van zo’n jonge vrouw.
Ik schrok ook van Sanne van Bijsannethuis. Wat heeft zij een alcohol-gezicht zeg. Die moet denk ik ook wel een stapje terug nemen.
Sanneke lijkt idd een schim geworden te zijn, ze straalde vroeger echt. Ik ben ook een stuk zwaarder dan 10/15jaar gelede (was ik nu maar zo dik als toen ik mezelf echt dik vond haha) en t leven heeft me helaas getekend. Maar ik kan nog wel echt gelukkig zijn en dit uitstralen, dat zag je bij Sanneke heel even na de geboorte van Mijan vond ik, maar dat is nu echt weer helemaal weg.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:05 schreef Kaatjepuk het volgende:
Doorgaan tot het klaar is kan ook maar dat heeft niemand haar verteld. En Dion heeft gezegd dat ze even kan gaan slapen want ze ziet er moe uit. Van Dion hoeft ze dus ook geen aansporing te verwachten. Triester gaat het niet worden daar.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:04 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
En dan gaat ze een timer zetten dat ze een uurtje kan op gaan ruimen 🫣
Beter een uurtje opruimen, dan een uur op de bank.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:04 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
En dan gaat ze een timer zetten dat ze een uurtje kan op gaan ruimen 🫣
Ze wil continu bewonderd worden en heeft een compleet gebrek aan inlevingsvermogen. Doe daar nog een portie grootheidswaan bij en je komt echt niet uit bij autisme.quote:Op zondag 22 maart 2026 16:04 schreef Jippiejappie het volgende:
Maar even, Sanneke weet dondersgoed waar ze mee bezig is. Want hoe bedoel je, je hebt geen energie voor verhuizen, inpakken, uitpakken, koken, klussen, opruimen, schoonmaken.
Maarrrr, Sanneke heeft energie voor efteling, shoppen, dagjes weg, weekendjes weg, nog meer shoppen, shop pakketjes uitpakken.
Ze doet niets wat ze niet wil en niet leuk vindt want zwaar.
En de beestenboel wijkt niet van haar zijde? Als in: kijk mij eens een dierenvriend zijn? Laat me niet lachen, we weten allemaal hoe zij huisdieren afdankt als ze even niet bij haar levensstijl passen.quote:Op zondag 22 maart 2026 16:11 schreef Lynnyl het volgende:
Sophie houdt zondag: koffietje, in bad, en daarna lekker buiten op de bank om vooral niks te doen. Jan heeft gewerkt, en maakt de borrelplanken. Ik neem aan dat hij ook al het tuinmeubilair buiten heeft gezet. Ze moet echt tijd over hebben nu, want ze hoeft niet op de socials te swifferen nu niemand kan reageren, dat was haar dagtaak. Dan had ik mijn man nog even wat langer laten slapen en zelf de borrelplanken gemaakt. Wat een diva is het toch.
Die beesten weten ook dat ze daar ongestoord een tijd kunnen liggen. Zij verplaatst zich niet en laat zich graag bedienen 😉quote:Op zondag 22 maart 2026 16:38 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
En de beestenboel wijkt niet van haar zijde? Als in: kijk mij eens een dierenvriend zijn? Laat me niet lachen, we weten allemaal hoe zij huisdieren afdankt als ze even niet bij haar levensstijl passen.
Die vrouw denkt dat al haar volgers nivo Helma en Sandra zijn. Alhoewel ik denk dat ze er zelf ook nog wel van overtuigd is dat ze hard werkt en goed voor de kinderen en de dieren is. Die staat elke ochtend voor de spiegel om tegen zichzelf te zeggen dat ze een top vrouw is. Ik ben niet van de labesl en etiketjes maar dat er met haar iets is lijkt me wel duidelijk.quote:Op zondag 22 maart 2026 16:38 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
En de beestenboel wijkt niet van haar zijde? Als in: kijk mij eens een dierenvriend zijn? Laat me niet lachen, we weten allemaal hoe zij huisdieren afdankt als ze even niet bij haar levensstijl passen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |