abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220408423
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 20:16 schreef Jenn1806 het volgende:
Thaila is ook weer eens actief op insta om te klagen en iemand publiekelijk aan de schandpaal te nagelen. Zij vecht maar al te graag haar ruzies online uit met bijval van haar volgers. Waar zij hun auto's steeds vandaan halen weet ik niet maar het is werkelijk altijd drama.
Echt, ik snap ook nooit wat van haar stories.
Geen uitleg maar gewoon iets over een autosleutel. Wat weet je eraan?
pi_220408493
quote:
17s.gif Op zondag 22 maart 2026 20:19 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ik ga wel het een heeeeeel klein beetje voor haar opnemen. Het was en is 1 grote pleuriszooi daar. Waardoor ze het waarschijnlijk letterlijk niet meer overziet en niet weet waar te beginnen. Zij heeft daarbij hulp nodig. Iemand die haar bij de hand neemt en precies vertelt wat ze moet doen.
Dit alles heeft, in mijn ogen, echt 0 met energie te maken.

Ze krijgt geen sturing vanuit haar thuissituatie lijkt het. Het ziet er ook niet uit alsof ze zelf hulp gaat zoeken. Zij gaat alleen maar vaster en vaster lopen op deze manier.
Denk het ook, denk dat ze hulp nodig heeft

JVP doet ook opeens super verliefd echt pff
pi_220408531
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 19:42 schreef Spezi het volgende:
Mooi dat het verandering met zich meebrengt voor haar en haar mannen.

Ze leest hier zeker mee want had m’n vriendin een screenshot gestuurd van dit forum voordat ze haar blokkeerde.

Maar goed als het haar in beweging brengt alleen maar goed.
Deze snap ik niet, of ik lees het niet goed. Sanneke ziet geen screenshots die jij naar je vriendin stuurt.
pi_220408570
quote:

[..]
Ik ga wel het een heeeeeel klein beetje voor haar opnemen. Het was en is 1 grote pleuriszooi daar. Waardoor ze het waarschijnlijk letterlijk niet meer overziet en niet weet waar te beginnen. Zij heeft daarbij hulp nodig. Iemand die haar bij de hand neemt en precies vertelt wat ze moet doen.

Ze krijgt geen sturing vanuit haar thuissituatie lijkt het. Het ziet er ook niet uit alsof ze zelf hulp gaat zoeken. Zij gaat alleen maar vaster en vaster lopen op deze manier.
Ze heeft hulp gehad hè? Maar dat was het ook niet. En als zij moet wachten op sturing vanuit Dion, dan wordt het hem ook niet. Haar moeder nam haar mee uit winkelen i.p.v. aan te sporen iets in het huis te doen en zelf toont ze ook geen enkel initiatief. Moeizaam verhaal.
pi_220408635
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 20:39 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Deze snap ik niet, of ik lees het niet goed. Sanneke ziet geen screenshots die jij naar je vriendin stuurt.
Woordje vergeten oeps. Ze had vriendin een screenshot gestuurd van het forum en daarna geblokkeerd. Maakt ook verder niet uit was alleen een reactie op dat ze het forum leest.

Maar volgens mij doen veel influencers dat of krijgen het door van “vrienden”.

On topic. Sta echt te kijken van die perfecte plaatjes van MCW. En helemaal de tekst bij 1 post “happiest weekend “ en daarvoor was het toch maximaal drama?
pi_220408696
Ik ga helemaal stuk om jullie reacties op Sanneke _O- Wat erg dit
pi_220408705
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2026 20:11 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Eens. Thuis of naar kantoor; ik douche, doe mijn haar en trek gewone kleding aan.
Ik ben wel echt productiever op kantoor 🫣
pi_220408787
quote:

[..]

Eens, wat betreft het huishouden.
Oneens voor de rest van haar levensstijl. De deur uit en iets actiever zijn moet echt wel kunnen lijkt me.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_220408818
quote:

[..]

Dat ze hulp nodig dat is duidelijk. Maar zij heeft in meerdere situaties laten zien hoe ze is. Dat het allemaal heel sneu is voor haar 100%.
Alleen een grote mond hebben en wel kritiek op andere hebben, maar zodra je het terug krijgt, dan is heel de wereld tegen haar.
Het is idd ook haar logica en niet rationeel kunnen denk in combinatie met de negativiteit en wellicht depressiviteit.
Als iemand niet geholpen wil worden, maar wel schaamteloos alles online gooit, dan krijg je topics zoals deze.
pi_220408866
Dion en Sanneke, allebei passief agressieve toestanden met hun instapost op Dion zijn account.
Toch nog ff benadrukken conflictje met de huurders. En zij zijn degene die zo vriendelijk zijn gebleven en netjes (figuurlijk zeker).
Ellende deze twee
pi_220408945
Ach, het kleine meisje van Juliavanhelvoirt ligt erg ziek in ziekenhuis, sneu zeg! Hopelijk komt het goed! Maar wel knap dat ze zegt "de erg zieke foto's deel ik niet" ipv alle erge foto's online gooien voor de aandacht zoals veel fluflu doen.
pi_220408991
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 21:16 schreef Jippiejappie het volgende:
Dion en Sanneke, allebei passief agressieve toestanden met hun instapost op Dion zijn account.
Toch nog ff benadrukken conflictje met de huurders. En zij zijn degene die zo vriendelijk zijn gebleven en netjes (figuurlijk zeker).
Ellende deze twee
Ik vind juist dat Dion de hele situatie wel positief insteekt.

Of komt dat omdat Sanneke zo negatief is😅
pi_220409022
Ik dacht leuk voor Jet, dat vissen met Sam, maar het is dus gewoon een samenwerking.
pi_220409123
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 21:16 schreef Jippiejappie het volgende:
Ellende deze twee
Ah die is ook mooi geChatGPT’t. Lijkt me slopend voor Dion om de hele week te werken, het huishouden te doen én de negativiteit van Sanneke te verdedigen.
pi_220409229
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 21:34 schreef Klaverblauwtje het volgende:
Ik dacht leuk voor Jet, dat vissen met Sam, maar het is dus gewoon een samenwerking.
Het zal eens niet zo zijn 🫣
pi_220409231
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 21:48 schreef tulpje19 het volgende:

[..]
Ah die is ook mooi geChatGPT’t. Lijkt me slopend voor Dion om de hele week te werken, het huishouden te doen én de negativiteit van Sanneke te verdedigen.
Ik ben zo benieuwd wat hun keus heeft gemaakt dat zij thuis kan blijven ipv echt werken en dan bedoel ik niet het halfbakken fluflu leven.
Want ze zou meer verdienen dan 24 uur werken😂
Nou misschien met een kranten wijkje maar anders niet.

Ook ivm later geen pensioen bouwt zij op. Als er iets gebeurd met partner krijg je weinig en ze zijn niet getrouwd nog dus krijg je niks..
pi_220409255
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 22:04 schreef huisjehier121 het volgende:

[..]
Ik ben zo benieuwd wat hun keus heeft gemaakt dat zij thuis kan blijven ipv echt werken en dan bedoel ik niet het halfbakken fluflu leven.

Ook ivm later geen pensioen bouwt zij op. Als er iets gebeurd met partner krijg je weinig en ze zijn niet getrouwd nog dus krijg je niks..
Ze kan niet werken, want autisme en zielig en moeilijk. Daarbij heb ik het vermoeden dat zij zichzelf ziet als een volwaardig influencer.
Dus ik denk dat het niet echt een keuze was, maar meer een gegeven.
pi_220409269
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 22:07 schreef tulpje19 het volgende:

[..]
Ze kan niet werken, want autisme en zielig en moeilijk. Daarbij heb ik het vermoeden dat zij zichzelf ziet als een volwaardig influencer.
Dus ik denk dat het niet echt een keuze was, maar meer een gegeven.
Ahaa vandaar..
pi_220409271
Ze hoopt/ denkt nog steeds dat ze een grote influencer gaat worden. En Dion staat daar denk ook achter anders zou je toch adviseren om een paar uur buitenshuis te gaan werken en zo meer geld binnen te brengen.
Behalve de klikjes heeft ze geen samenwerking op dit moment? Dus erg weinig inkomen
pi_220409280
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 22:04 schreef huisjehier121 het volgende:

[..]

Daar hebben ze orv voor afgesloten. Zodat ze bij overlijden van de partner de tijd kunnen nemen.
pi_220409291
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2026 20:19 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Toch is het voor sanneke wel moeilijk om ergens aan te beginnen ,als ik dan sommige hier lees. Geweldig dat jullie alles zo op orde hebben ,
Ik heb er boven ook een chaos van .beneden probeer ik wel dat het netjes en opgeruimd is , mAar ik werk ook nog meer dan 20 uur ,

We Wonen met
Allemaal labeltjes bij elkaar . Dus niemand bij ons kan beginnen met opruimenwe zijn chaotisch enz enz
De beste stuurlui staan aan wal. Alle tips die
Ik hier voorbij zie komen , prima nu nog uitvoeren 😂
Ik zal echt niet beweren dat ik alles op orde heb. Maar als ik toch zo overweldigd ben als Sanneke is, weet ik wel dat het geen oplossing is om maar nog meer zooi te gaan kopen en gewoon klein te beginnen (zoals ze vandaag gedaan heeft) en niet iedereen (en zeker mijn partner niet) moet afzeiken.
pi_220409297
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 22:10 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Daar hebben ze orv voor afgesloten. Zodat ze bij overlijden van de partner de tijd kunnen nemen.
Was nog maar de vraag of de verzekering op haar wordt goedgekeurd. Zou wel een hoge premie worden als ik haar zo hoorde praten erover
pi_220409300
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 22:09 schreef Lalaland79 het volgende:
Ze hoopt/ denkt nog steeds dat ze een grote influencer gaat worden. En Dion staat daar denk ook achter anders zou je toch adviseren om een paar uur buitenshuis te gaan werken en zo meer geld binnen te brengen.
Behalve de klikjes heeft ze geen samenwerking op dit moment? Dus erg weinig inkomen
Ik denk dat zij heel berekenend zijn hoor. Meer inkomen=minder toeslagen. Dat werken ook andere voordelen heeft doet er niet toe.
pi_220409313
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 22:12 schreef Jippiejappie het volgende:

[..]
Was nog maar de vraag of de verzekering op haar wordt goedgekeurd. Zou wel een hoge premie worden als ik haar zo hoorde praten erover
Als die niet wordt goedgekeurd verandert er financieel vrij weinig voor Dion. Sterker nog, financieel zal hij erop vooruit gaan.
pi_220409321
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 22:12 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik denk dat zij heel berekenend zijn hoor. Meer inkomen=minder toeslagen. Dat werken ook andere voordelen heeft doet er niet toe.
1000% alle toeslagen vangen, gebruik maken van alle regelingen. Laatst ook al te azen op een regeling via de gemeente voor peuterspeelzaal.
Altijd toch zo open over financien. Maar niet willen vertellen wat je huur is, want als mensen dat weten maken ze een rekensommetje en dan gaaan die tikkies niet betaald meer worden hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')