abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220407607
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 18:30 schreef Muisjeruisje het volgende:
Nathalievdlet is op zoek naar een huis, en gooit het huis dat ze bezichtigd online, aso vind ik dat
Ik volgde haar tijdens haar traject om zwanger te worden Toen vond ik haar nog leuk om te volgen, maar tegenwoordig is ze echt overal en nergens met haar content. En beetje uit de hoogte

Even voor mijn beeldvorming, wrm aso? Staat denk ook op funda
pi_220407680
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 17:47 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Misschien moet ze die opruimcoach van Debbie eens bellen
Dat heeft ook zoveel geholpen🙄
Wat Sanneke nodig heeft is een container voor de deur.
pi_220407721
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2026 18:33 schreef Jippiejappie het volgende:

[..]
Ik volgde haar tijdens haar traject om zwanger te worden Toen vond ik haar nog leuk om te volgen, maar tegenwoordig is ze echt overal en nergens met haar content. En beetje uit de hoogte

Even voor mijn beeldvorming, wrm aso? Staat denk ook op funda
Op Funda vind ik toch anders dan iemands huis tijdens een bezichtiging online gooien incl comments erbij
pi_220407722
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2026 18:43 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dat heeft ook zoveel geholpen🙄
Wat Sanneke nodig heeft is een container voor de deur.
Misschien kan ze een tikkie openen?
pi_220407739
Ik weet niet wat ik zie! Nu staat Sanneke ook al te koken! Goed bezig!
pi_220407770
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 18:52 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Misschien kan ze een tikkie openen?
Ze hebben toch nog spaargeld? Als ik haar was zou ik dat inzetten. Alles zooi weg, overprikkeling weg. En door!
pi_220407786
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 18:54 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ik weet niet wat ik zie! Nu staat Sanneke ook al te koken! Goed bezig!
Als ik Dion was zou ik vandaag een staatslot kopen.
pi_220407806
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 19:00 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Als ik Dion was zou ik vandaag een staatslot kopen.
😂😂 ik ga stuk
pi_220407836
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 16:56 schreef Harper het volgende:
Toch jammer dat meesterbakker Jan het stokbrood voor bij de borrelplanken net iets te lang in de oven liet.
Verbrand brood is zijn specialiteit!
pi_220407839
Zouden de vorige verhuurders niet bedoeld hebben van hoe kun je in zo’n zwijnenstal (de staat zoals zij het hebben laten worden) wonen met een kind ipv het huisje qua ruimte en locatie?

We zullen het nooit weten maar waarom zou je niet in zo’n huisje kunnen wonen als er 2 slaapkamers zijn en een prachtige buitenruimte?
pi_220407867
Wooow wat heeft Sanneke veel jurken. Ze bleef maar nieuwe uit die zak halen. Of ben ik gek en ben ik degene met weinig jurken 🤣.
pi_220407883
Waarom wil Sofie in de vlog van vandaag, die over vorige week zondag gaat, ons doen geloven dat ze 's avonds weer terug waren? Om de leugen dat door de studiedagen van school ze een lang weekend weg konden te ondersteunen? Heel vals. Maar niet echt slim.
pi_220407895
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 19:15 schreef Keesie123 het volgende:
Wooow wat heeft Sanneke veel jurken. Ze bleef maar nieuwe uit die zak halen. Of ben ik gek en ben ik degene met weinig jurken 🤣.
Dit was ook mijn reactie haha.

Ik hoop dat Sanneke nu heeft ervaren dat ze een voldaan gevoel kan hebben nadat ze actief is geweest met opruimen etc. En dat dat wat motivatie geeft.

Ik vind die kast in de keuken echt een beetje raar. De kast ansich is al lelijk, maar het is gewoon een kledingkast, in de keuken😅 daar was toch vast een andere oplossing voor geweest?
pi_220407902
Vorige keer toen Sanneke zo uit het veld was geslagen na hier mee gelezen te hebben had ze ook ineens heel andere stories. Van wandelen, fietsen etc. Stopte ook snel weer, maar kennelijk doet het toch iets met haar en zet het haar in beweging. Kan me voorstellen dat als je zo vastzit het heel confronterend is om het te lezen wat anderen zien omdat je het zelf vaak niet meer ziet. Daarom heeft ze hier ook echt hulp of minimaal een stimulerende omgeving bij nodig.
pi_220408003
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 18:23 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Hey, maar wel weer wat kleding in de kast, én lichaamsbeweging! Ik hoop dat ze er ook een voldaan gevoel van krijgt en daardoor meer motivatie voor de rest.
Wat ik wel bijzonder vind is dat je Sanneke helemaal kan uittekenen in een t-shirt of trui en een joggingbroek... en ze nu zo een stuk of 10 leuke jurkjes in die kast hangen 🤔 zijn die van dion voor zijn wilde zaterdagen ? Of heeft ze gewoon 37 jaar aan kleding mee verhuist zonder dat ze het ooit draagt? Of woont er stiekem nog iemand die niet gefilmd word??
pi_220408009
quote:
Nee hoor. Ik heb een kast van 1.5 meter breed en daar heb ik mijn kleding voor het hele jaar in. Ook mijn jassen en schoenen. Ik zou niet weten waar ik zoveel kleding voor nodig heb. Bij Sanneke vraag ik mij dat ook af. Lijkt me weer typisch een gevalletje hebben, hebben, hebben.
pi_220408040
Mooi dat het verandering met zich meebrengt voor haar en haar mannen.

Ze leest hier zeker mee want had m’n vriendin een screenshot gestuurd van dit forum voordat ze haar blokkeerde.

Maar goed als het haar in beweging brengt alleen maar goed.
pi_220408049
quote:
👌😂 nieuw idd... kan me echt niet voor me halen dat ze ze droeg ooit 🤷 en ik heb 3 jurken... die draag ik ook zelden (feestjes en nette momenten) dus ga er echt ook niet meer kopen 😂
pi_220408062
quote:
Hopelijk trekt ze die ook weer eens aan ipv die eeuwige joggingbroek
pi_220408084
Je kleding geeft vaak weer hoe je je voelt. Daarom wordt het ook niet aangeraden om bij thuiswerken in je joggingbroek te blijven lopen. Meeste mensen dan dan minder productief.(is bewezen)
pi_220408142
quote:
Die moet ze allemaal aan denk ik. Wanneer is me een vraagteken. Er kon er ook echt geen 1 van weg, zo kom je wel aan zakken en dozen vol zooi ook.
pi_220408270
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 19:51 schreef Lalaland79 het volgende:
Je kleding geeft vaak weer hoe je je voelt. Daarom wordt het ook niet aangeraden om bij thuiswerken in je joggingbroek te blijven lopen. Meeste mensen dan dan minder productief.(is bewezen)
Eens. Thuis of naar kantoor; ik douche, doe mijn haar en trek gewone kleding aan.
pi_220408341
Thaila is ook weer eens actief op insta om te klagen en iemand publiekelijk aan de schandpaal te nagelen. Zij vecht maar al te graag haar ruzies online uit met bijval van haar volgers. Waar zij hun auto's steeds vandaan halen weet ik niet maar het is werkelijk altijd drama.
pi_220408352
Toch is het voor sanneke wel moeilijk om ergens aan te beginnen ,als ik dan sommige hier lees. Geweldig dat jullie alles zo op orde hebben ,
Ik heb er boven ook een chaos van .beneden probeer ik wel dat het netjes en opgeruimd is , mAar ik werk ook nog meer dan 20 uur ,

We Wonen met
Allemaal labeltjes bij elkaar . Dus niemand bij ons kan beginnen met opruimenwe zijn chaotisch enz enz
De beste stuurlui staan aan wal. Alle tips die
Ik hier voorbij zie komen , prima nu nog uitvoeren 😂
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220408355
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 16:04 schreef Jippiejappie het volgende:
Maar even, Sanneke weet dondersgoed waar ze mee bezig is. Want hoe bedoel je, je hebt geen energie voor verhuizen, inpakken, uitpakken, koken, klussen, opruimen, schoonmaken.
Maarrrr, Sanneke heeft energie voor efteling, shoppen, dagjes weg, weekendjes weg, nog meer shoppen, shop pakketjes uitpakken.

Ze doet niets wat ze niet wil en niet leuk vindt want zwaar.
Ik ga wel het een heeeeeel klein beetje voor haar opnemen. Het was en is 1 grote pleuriszooi daar. Waardoor ze het waarschijnlijk letterlijk niet meer overziet en niet weet waar te beginnen. Zij heeft daarbij hulp nodig. Iemand die haar bij de hand neemt en precies vertelt wat ze moet doen.
Dit alles heeft, in mijn ogen, echt 0 met energie te maken.

Ze krijgt geen sturing vanuit haar thuissituatie lijkt het. Het ziet er ook niet uit alsof ze zelf hulp gaat zoeken. Zij gaat alleen maar vaster en vaster lopen op deze manier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')