Ik volgde haar tijdens haar traject om zwanger te worden Toen vond ik haar nog leuk om te volgen, maar tegenwoordig is ze echt overal en nergens met haar content. En beetje uit de hoogtequote:Op zondag 22 maart 2026 18:30 schreef Muisjeruisje het volgende:
Nathalievdlet is op zoek naar een huis, en gooit het huis dat ze bezichtigd online, aso vind ik dat
Dat heeft ook zoveel geholpen🙄quote:Op zondag 22 maart 2026 17:47 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Misschien moet ze die opruimcoach van Debbie eens bellen
Op Funda vind ik toch anders dan iemands huis tijdens een bezichtiging online gooien incl comments erbijquote:Op zondag 22 maart 2026 18:33 schreef Jippiejappie het volgende:
[..]
Ik volgde haar tijdens haar traject om zwanger te worden Toen vond ik haar nog leuk om te volgen, maar tegenwoordig is ze echt overal en nergens met haar content. En beetje uit de hoogte
Even voor mijn beeldvorming, wrm aso? Staat denk ook op funda
Misschien kan ze een tikkie openen?quote:Op zondag 22 maart 2026 18:43 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat heeft ook zoveel geholpen🙄
Wat Sanneke nodig heeft is een container voor de deur.
Ze hebben toch nog spaargeld? Als ik haar was zou ik dat inzetten. Alles zooi weg, overprikkeling weg. En door!quote:Op zondag 22 maart 2026 18:52 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Misschien kan ze een tikkie openen?
Als ik Dion was zou ik vandaag een staatslot kopen.quote:Op zondag 22 maart 2026 18:54 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ik weet niet wat ik zie! Nu staat Sanneke ook al te koken! Goed bezig!
😂😂 ik ga stukquote:Op zondag 22 maart 2026 19:00 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Als ik Dion was zou ik vandaag een staatslot kopen.
Verbrand brood is zijn specialiteit!quote:Op zondag 22 maart 2026 16:56 schreef Harper het volgende:
Toch jammer dat meesterbakker Jan het stokbrood voor bij de borrelplanken net iets te lang in de oven liet.
Dit was ook mijn reactie haha.quote:Op zondag 22 maart 2026 19:15 schreef Keesie123 het volgende:
Wooow wat heeft Sanneke veel jurken. Ze bleef maar nieuwe uit die zak halen. Of ben ik gek en ben ik degene met weinig jurken 🤣.
Wat ik wel bijzonder vind is dat je Sanneke helemaal kan uittekenen in een t-shirt of trui en een joggingbroek... en ze nu zo een stuk of 10 leuke jurkjes in die kast hangen 🤔 zijn die van dion voor zijn wilde zaterdagen ? Of heeft ze gewoon 37 jaar aan kleding mee verhuist zonder dat ze het ooit draagt? Of woont er stiekem nog iemand die niet gefilmd word??quote:Op zondag 22 maart 2026 18:23 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Hey, maar wel weer wat kleding in de kast, én lichaamsbeweging! Ik hoop dat ze er ook een voldaan gevoel van krijgt en daardoor meer motivatie voor de rest.
Nee hoor. Ik heb een kast van 1.5 meter breed en daar heb ik mijn kleding voor het hele jaar in. Ook mijn jassen en schoenen. Ik zou niet weten waar ik zoveel kleding voor nodig heb. Bij Sanneke vraag ik mij dat ook af. Lijkt me weer typisch een gevalletje hebben, hebben, hebben.quote:Op zondag 22 maart 2026 19:15 schreef Keesie123 het volgende:
Wooow wat heeft Sanneke veel jurken. Ze bleef maar nieuwe uit die zak halen. Of ben ik gek en ben ik degene met weinig jurken 🤣.
👌😂 nieuw idd... kan me echt niet voor me halen dat ze ze droeg ooit 🤷 en ik heb 3 jurken... die draag ik ook zelden (feestjes en nette momenten) dus ga er echt ook niet meer kopen 😂quote:Op zondag 22 maart 2026 19:15 schreef Keesie123 het volgende:
Hopelijk trekt ze die ook weer eens aan ipv die eeuwige joggingbroekquote:Op zondag 22 maart 2026 19:15 schreef Keesie123 het volgende:
Die moet ze allemaal aan denk ik. Wanneer is me een vraagteken. Er kon er ook echt geen 1 van weg, zo kom je wel aan zakken en dozen vol zooi ook.quote:Op zondag 22 maart 2026 19:15 schreef Keesie123 het volgende:
Eens. Thuis of naar kantoor; ik douche, doe mijn haar en trek gewone kleding aan.quote:Op zondag 22 maart 2026 19:51 schreef Lalaland79 het volgende:
Je kleding geeft vaak weer hoe je je voelt. Daarom wordt het ook niet aangeraden om bij thuiswerken in je joggingbroek te blijven lopen. Meeste mensen dan dan minder productief.(is bewezen)
Ik ga wel het een heeeeeel klein beetje voor haar opnemen. Het was en is 1 grote pleuriszooi daar. Waardoor ze het waarschijnlijk letterlijk niet meer overziet en niet weet waar te beginnen. Zij heeft daarbij hulp nodig. Iemand die haar bij de hand neemt en precies vertelt wat ze moet doen.quote:Op zondag 22 maart 2026 16:04 schreef Jippiejappie het volgende:
Maar even, Sanneke weet dondersgoed waar ze mee bezig is. Want hoe bedoel je, je hebt geen energie voor verhuizen, inpakken, uitpakken, koken, klussen, opruimen, schoonmaken.
Maarrrr, Sanneke heeft energie voor efteling, shoppen, dagjes weg, weekendjes weg, nog meer shoppen, shop pakketjes uitpakken.
Ze doet niets wat ze niet wil en niet leuk vindt want zwaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |