abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220410964
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 08:13 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Zegt ze eens een keer iets ipv stil te filmen, komt er zoiets doms uit haar mond 🤦♀😆
Waar kan ik dit zien/horen?????
pi_220410979
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 09:10 schreef FluVo67 het volgende:
De Nagelkerkjes waren in Laren. Een sjiek dorp. Dat we dat even weten. Een sjiek dorp.Hebben jullie het goed gehoord: Een sjiek dorp. Je kunt als aso wel in een sjiek dorp zijn maar dat maakt je niet minder aso. Dan ben je gewoon een aso in een sjiek dorp.
Chique Sophie, Chique … Sjiek klinkt meer als een ziek dorp.
pi_220411041
AM: als je 12 bent ga je iets met mij doen? ‘Wat zeg je, je wil liever iets met papa doen?’ ‘Doen we niks mee want traditie’ |:( ^p^
pi_220411074
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2026 10:15 schreef proud_mami het volgende:
AM: als je 12 bent ga je iets met mij doen? ‘Wat zeg je, je wil liever iets met papa doen?’ ‘Doen we niks mee want traditie’ |:( ^p^
‘En ik zorg voor een gesponsord uitje dus ik moet mee om alles te filmen en direct te posten. En ja, dat betekent dat ik bij alles bedenk of het insta-waardig is, constant met mijn telefoon in mijn knuisten loop (maar dat is niks nieuws voor jullie hè?) en daardoor niet echt met jullie kan genieten.
Maar het is wel gratis! En de volgers gaan het leuk vinden!’
pi_220411076
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 09:38 schreef Huisopdehoek het volgende:
De Geertsen hebben 40 best wel grote vissen uit die best wel kleine vijver gevist. En dat zullen ze niet allemaal geweest zijn.

Dan zitten er toch heel veel vissen in een hele kleine leefomgeving? 😢
De vissen worden uitgezet voor de vangst. 15 stuks pp.
Geweldige hobby :wtf:
pi_220411082
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2026 10:04 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Chique Sophie, Chique … Sjiek klinkt meer als een ziek dorp.
Ze heet dan ook geen Sophie maar Sofie ;)
pi_220411106
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 10:20 schreef Harper het volgende:

[..]
Dat weet ik. Maar dan ook al die grootte? Dat ze ‘s ochtends uit een ander krap opfokbassin in die vijver worden gegooid? Of mogen/moeten ze daar groeien?

Maar de Geertsen hebben zich nog nooit 1 moment druk gemaakt om dierenwelzijn..
pi_220411109
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 10:20 schreef Harper het volgende:

[..]
Really??? Oh my!! Maar dit was spon he?? Dus no 💵 voor de Geerstsen. Die gerookte zien er wel 😋 uit trouwens.
pi_220411119
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 10:24 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Dat weet ik. Maar dan ook al die grootte? Dat ze ‘s ochtends uit een ander krap opfokbassin in die vijver worden gegooid? Of mogen/moeten ze daar groeien?

Maar de Geertsen hebben zich nog nooit 1 moment druk gemaakt om dierenwelzijn..
Dit denk ik.
pi_220411123
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 10:21 schreef Harper het volgende:

[..]
Ze heet dan ook geen Sophie maar Sofie ;)
Touché :@
  maandag 23 maart 2026 @ 10:26:36 #261
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_220411137
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 08:35 schreef Henrike het volgende:

[..]
Echt hè, ik erger me mateloos aan haar.
Vorige week moest ze met tegenzin oppas regelen voor een zieke Flap en had ze een afspraak. Nu heeft ze een zieke Gluo en moet ze oppas regelen want ze moet met Flap op pad.
Vrijdag heeft ze Flip eerder opgehaald want ziek, maar dan wel zaterdag een drukke dag met ijsjes eten en buiten spelen. Gisteren verjaardag.
Als hij dan niet lekker was had je rust in moeten plannen zodat hij vandaag weer naar school kon.
In dit gezin niet school toch ingrijpen
Dit mijn kind is op dit moment nog wel vaker ziek als de kinderen van dbm. Maar die is zo blij dat ze wel naar school kan.Zelfs vandaag met een verkoudheid. Maar we houden alles rustig. Als ze een goede dag heeft.
pi_220411189
Junoordzij begint elke dag weer met vertellen hoe weinig ze geslapen heeft en hoe zwaar het wel niet is met een baby en kleuter. En nog meer als "Maart" er weer eens niet is.
Om daarna de camera neer te zetten om zichzelf en kind(eren) te filmen om te laten zien dat ze zo´n gezellige moeder is. Echt, waarom?
  maandag 23 maart 2026 @ 10:38:27 #263
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220411252
AM post wel een waarheid als een koe vandaag ---> " ik had nooit aan kinderen moeten beginnen".
pi_220411263
En dan wordt het grote mensen verjaardagsfeest van de 2 jongsten gevierd in huize Nagelkerke. En dan nodigen 2 andere dochters hun vrienden uit. Waarmee ze in het pool house gaan zitten. En dan sluipt Sofie met telefoon door het struikgewas om daar een foto van te maken voor op de socials. Het wordt steeds lachwekkender daar.
pi_220411275
DBM vorige week en vanmorgen dat ze eigenlijk nooit oppas vraagt, dat doet ze liever niet, DBM een poosje terug oppas zoeken voor je kinderen zodat je kan gaan sporten is zelfzorg of zoiets. Voor sporten zou ik geen oppas vragen, de sportschool is ook op avond open, als mijn kinderen ziek waren en ik had een belangrijke afspraak dan zorgde ik wel voor oppas. (Eeuwen terug dat ik in een sportschool was maar ook eeuwen terug dat ik oppas nodig had 🤪)
pi_220411287
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 10:40 schreef FluVo67 het volgende:
En dan wordt het grote mensen verjaardagsfeest van de 2 jongsten gevierd in huize Nagelkerke. En dan nodigen 2 andere dochters hun vrienden uit. Waarmee ze in het pool house gaan zitten. En dan sluipt Sofie met telefoon door het struikgewas om daar een foto van te maken voor op de socials. Het wordt steeds lachwekkender daar.
Dat hadden ze voor ogen he toen ze daar kwamen wonen, dat niet ieder kind een slaapkamer met daglicht heeft is niet van belang. Het gaat om status en wat men aan de buitenkant ziet.
pi_220411298
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2026 08:03 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Een nog betere tip: die grote tassen van de Ikea. Die waarmee je door de winkel loopt (de gele) maar die je ook kunt kopen (de blauwe). Kleding, zowel gevouwen als op hangers, linnengoed, handdoeken etc. ging bij ons bij alle (veel) verhuizingen in die tassen.
Er is een site waar ze hele leuke grote waszakken verkopen, in allerlei kekke printjes. 😇Superhandig, ook om poetslappen voor klussers in te gooien...

Groeten, AM
pi_220411383
AM heeft bonbons en 'verwenkoffie' voor de meesters en juffen.
Daarna zie ik een foto van zakjes oploskoffie... in mijn hoofd is dat niet 'verwenkoffie'...
pi_220411386
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 10:46 schreef AnnArt het volgende:

[..]
Er is een site waar ze hele leuke grote waszakken verkopen, in allerlei kekke printjes. 😇Superhandig, ook om poetslappen voor klussers in te gooien...

Groeten, AM
Geweldig
pi_220411455
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 10:46 schreef AnnArt het volgende:

[..]

Groeten, AM
Sorry AM,

Lang geleden gestopt met volgen. Je slaat namelijk nogal door in jezelf verrijken over de rug van je kinderen.

En daarbij ben ik geen fervent internetshopper. En iets kopen via een gedeelde link zal ik al helemaal niet doen.
pi_220411462
Wat een gezelligheid bij Fam. Geerts zo op de maandagochtend. L heeft alweer haar Nee pet op en AM sommeert Maarten om de kist met traktaties in de bakfiets te zetten, want zij heeft haar handen 'vol' , lees mevrouw moet weer alles filmen. En die Maarten doet het nog ook, ik zou haar veel succes gewenst hebben en aan het werk gegaan zijn, wat een vrouw.
pi_220411590
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2026 08:49 schreef Henrike het volgende:

[..]
O echt hè, wat een lichtpunten zijn het ook.
Judith zal me zo wel blokkeren, heb gevraagd of ze toestemming had om die meisjes en anderen te filmen.

Hulde! Vraag haar meteen ook even of die kinderen van atletiek die in een minutenlang filmpje met gezicht, voor- en achternaam genoemd worden in de watismijnzoontochgeweldig post ook toestemming hebben gegeven.
Ik heb echt flink op mijn handen moeten zitten om daar niks over te zeggen, want dat kan gewoon echt niet.
pi_220411591
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 10:32 schreef Harper het volgende:
Junoordzij begint elke dag weer met vertellen hoe weinig ze geslapen heeft en hoe zwaar het wel niet is met een baby en kleuter. En nog meer als "Maart" er weer eens niet is.
Om daarna de camera neer te zetten om zichzelf en kind(eren) te filmen om te laten zien dat ze zo´n gezellige moeder is. Echt, waarom?
Ik sluit me bij haar aan dat het met tijden heel zwaar kan zijn, helemaal na een slechte nacht en als je het dan alleen moet doen.
Ik snap alleen die schone schijn dan niet.
Na een slechte nacht en opstandige kinderen ben ik echt nirt bezig met gezellig filmen of foto's maken. Dan stuur ik klaag appjes naar mijn vriendinnen 😂
  Moderator / Colorchick maandag 23 maart 2026 @ 11:50:58 #274
382129 crew  Donna
pi_220411639
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 11:05 schreef AccurateAllegiance het volgende:
AM heeft bonbons en 'verwenkoffie' voor de meesters en juffen.
Daarna zie ik een foto van zakjes oploskoffie... in mijn hoofd is dat niet 'verwenkoffie'...
Staat op het doosje (als de zakjes van Douwe Egberts zijn) haha!
pi_220411645
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 11:50 schreef Donna het volgende:

[..]
Staat op het doosje (als de zakjes van Douwe Egberts zijn) haha!
Oh zo noemen ze het gewoon op de verpakking?

En ik maar denken dat AM haar best had gedaan met haar gesponsorde koffie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')