Met afgeschermd gezicht vind ik het nog steeds aso. Plaats foto’s van de omgeving. Wat interesseert het haar volgers nou hoe haar au pair kind van toen er in bruidsjurk uitziet.quote:Op maandag 23 maart 2026 08:20 schreef Henrike het volgende:
[..]
Haha wat een slap gelul van Judith, mijn halve familie is Zwitsers en afgelopen jaren vaak een bruiloft daar gehad, is dus echt niet zo.
Aso om mensen te filmen zonder het gezicht af te schermen
En ook AM: ‘Eindelijk!’quote:Op maandag 23 maart 2026 08:23 schreef Rimboequeen het volgende:
AM "volgende week gaat volgens mij de klok terug". 🤣🤣🤣
Echt hè, ik erger me mateloos aan haar.quote:Op maandag 23 maart 2026 08:20 schreef Moppie1982 het volgende:
Gisteren een feestje vandaag doodziek, ze doet net alsof haar kind terminaal is, ze moet haar eigen schamen! Gaat een stoere meid van 20 straks echt dood! Hoe durf je het wordt doodziek in je mond te nemen! Gewoon een griepje echt deze vrouw, hulp nu
Ja ik zie de toegevoegde waarde niet van dit filmpje, zie wat dansende mensen maar totaal niet interessantquote:Op maandag 23 maart 2026 08:25 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Met afgeschermd gezicht vind ik het nog steeds aso. Plaats foto’s van de omgeving. Wat interesseert het haar volgers nou hoe haar au pair kind van toen er in bruidsjurk uitziet.
Hahaha ja, het was wel extreem zeldzaam, hoorbare interactie met haar kinderen. Maar het antwoord was dom en hoe het eruit kwam vond ik zelfs nog dommer. Heel onaardig om te zeggen, ik weet het, maar hier kan ik ook niet veel aardigs over zeggen vrees ik😂quote:Op maandag 23 maart 2026 08:13 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Zegt ze eens een keer iets ipv stil te filmen, komt er zoiets doms uit haar mond 🤦♀😆
Terug naar de winkel, hopelijk heeft ze het bonnetje nog 😂 Of zal Maarten ook periodiek aan de klok sleutelen? Want dan is de garantie wel vervallen. 😂quote:Op maandag 23 maart 2026 08:23 schreef Rimboequeen het volgende:
Maar de kapster van 30 jaar geleden kent ze nog hoor! Misschien hoopte ze op een gratis knipbeurtquote:Op maandag 23 maart 2026 08:22 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ook dat. En Judith is natuurlijk een volslagen vreemde voor die mensen. Zo bijzonder.
Op maandag 23 maart 2026 08:30 schreef Huisopdehoek het volgende:
O echt hè, wat een lichtpunten zijn het ook.quote:Op maandag 23 maart 2026 08:44 schreef Hope88 het volgende:
Sanneke zit weer filmend op de bank.
HVK heeft weer een hele drukke dag met haar bibliotheek bezoekje.
DBM dr zoontje is weer doodziek.
Goedemorgen, het is weer maandag bij de fluflu's 😂
En haar trouwe lieve volgers. Dus nog een paar halve paardekoppen.quote:Op maandag 23 maart 2026 08:08 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe groots die bruiloft gevierd gaat worden. Ik denk dat zij sowieso een Disney prinsessenjurk wil. Laatst waren ze naar zo’n beurs en toen had ze het over een foodfestival achtig iets. Wie komen er dan allemaal? Waar haalt ze al die mensen vandaan? Hun sociale kring lijkt heel klein. Of wordt het dan een kwestie van vrienden van de buurvrouw van een neef uitnodigen?
Een variatie op het op de rug springen van M op T?quote:Op maandag 23 maart 2026 08:22 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Ik denk dat al die relaties gaan klappen, ze willen allemaal te graag, nogmaals JVP is geen haar beter dan MCW, alleen maar laten zien kijk mij gelukkig zijn!
Tsja, de joker van de bijwerking bmr heeft ze te vroeg ingezet.quote:Op maandag 23 maart 2026 08:53 schreef papierentas het volgende:
Dbm' Die Flip alweer doodziek. Vorige week doodziek van de vaccinatie, binnen een paar uur al en nu doodziek wakker geworden. Ze worden daar wel vaak doodziek wakker na een weekend vol leuke dingen. Heel bijzonder. Ik ga ervanuit dat zijn neus een beetje dicht zat door pollen en het vocht in huis. Maar hup straks nog even snel een rondje HAP met hem, want hij is doodziek. En dan t/m vrijdag thuisblijven van school, want hij moet fit zijn voor de weekendactiviteiten en school is bijzaak want hij loopt toch voor.
Oei, die wordt spannend! Judith die zegt zelden iemand te blokkeren. Ik had de eer om één van de eerste geblokkeerde volgers te worden. Heeft ze nog lekker over geklaagd op haar insta. Want jeetje zeg, hoe kon ik zo zijn als iemand die ze kende en deels in hetzelfde schuitje zit als zij. Ze had zelfs het lef om dingen van mijn alleen-voor-volgers instagram te gaan delen met een paar anderen die mij niet volgen. Daar heeft ze het wel warm van gekregen, want hier ging ze echt mee de mist in. Ik denk dat je binnen nu en een paar uur wel tot dit zeer selectieve clubje van geblokkeerden zult horen. Gezellig 🤣quote:Op maandag 23 maart 2026 08:49 schreef Henrike het volgende:
[..]
O echt hè, wat een lichtpunten zijn het ook.
Judith zal me zo wel blokkeren, heb gevraagd of ze toestemming had om die meisjes en anderen te filmen.
Minimaal en ook eem cadeau voor Flip want die zit doodziek thuis zielig te zijn.quote:Op maandag 23 maart 2026 08:15 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Zou flapje na het onderzoek weer een kadootje mogen uitzoeken, want ze heeft nog niet genoeg zooi
Haha! Ik hoop dat ze het doet. Loopt haar ganse planner in de soep 🤣quote:Op maandag 23 maart 2026 08:23 schreef Rimboequeen het volgende:
Wahaha de een springt op de rug, de andere op schootquote:Op maandag 23 maart 2026 08:52 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Een variatie op het op de rug springen van M op T?
Volgens mij is het in de stad waar ook de carebear knuffels verkocht worden dus.. als dat klopt dan zal er weer ingeslagen wordenquote:Op maandag 23 maart 2026 08:15 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Zou flapje na het onderzoek weer een kadootje mogen uitzoeken, want ze heeft nog niet genoeg zooi
Oh vertel! Wat heb je geschreven/gevraagd/opgemerkt?quote:Op maandag 23 maart 2026 08:58 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Oei, die wordt spannend! Judith die zegt zelden iemand te blokkeren. Ik had de eer om één van de eerste geblokkeerde volgers te worden. Heeft ze nog lekker over geklaagd op haar insta. Want jeetje zeg, hoe kon ik zo zijn als iemand die ze kende en deels in hetzelfde schuitje zit als zij. Ze had zelfs het lef om dingen van mijn alleen-voor-volgers instagram te gaan delen met een paar anderen die mij niet volgen. Daar heeft ze het wel warm van gekregen, want hier ging ze echt mee de mist in. Ik denk dat je binnen nu en een paar uur wel tot dit zeer selectieve clubje van geblokkeerden zult horen. Gezellig 🤣
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |