abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220411652
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2026 11:42 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik sluit me bij haar aan dat het met tijden heel zwaar kan zijn, helemaal na een slechte nacht en als je het dan alleen moet doen.
Ik snap alleen die schone schijn dan niet.
Na een slechte nacht en opstandige kinderen ben ik echt nirt bezig met gezellig filmen of foto's maken. Dan stuur ik klaag appjes naar mijn vriendinnen 😂
Dat gebroken nachten zwaar zijn snapt iedereen.
Maar het elke dag op Insta delen, en daarna steevast een filmpje met dat ze zich zooo graag opoffert voor de kinderen en hondjes? Nee.
Sowieso krijg ik het idee dat ze met name zichzelf aan het overtuigen is dat ze zo gelukkig is.
  Moderator / Colorchick maandag 23 maart 2026 @ 11:53:01 #277
382129 crew  Donna
pi_220411653
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 11:51 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Oh zo noemen ze het gewoon op de verpakking?

En ik maar denken dat AM haar best had gedaan met haar gesponsorde koffie.
:Y
pi_220411654
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 10:40 schreef FluVo67 het volgende:
En dan wordt het grote mensen verjaardagsfeest van de 2 jongsten gevierd in huize Nagelkerke. En dan nodigen 2 andere dochters hun vrienden uit. Waarmee ze in het pool house gaan zitten. En dan sluipt Sofie met telefoon door het struikgewas om daar een foto van te maken voor op de socials. Het wordt steeds lachwekkender daar.
Haha, ik zie haar al tijgeren door het struikgewas _O-
pi_220411659
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 11:53 schreef Donna het volgende:

[..]
:Y
Tis toch wat.
pi_220411667
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 10:46 schreef AnnArt het volgende:

[..]
Er is een site waar ze hele leuke grote waszakken verkopen, in allerlei kekke printjes. 😇Superhandig, ook om poetslappen voor klussers in te gooien...

Groeten, AM
maffemamas.nl?
pi_220411670
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 09:10 schreef FluVo67 het volgende:
De Nagelkerkjes waren in Laren. Een sjiek dorp. Dat we dat even weten. Een sjiek dorp.Hebben jullie het goed gehoord: Een sjiek dorp. Je kunt als aso wel in een sjiek dorp zijn maar dat maakt je niet minder aso. Dan ben je gewoon een aso in een sjiek dorp.
Ik weet niet hoor maar ik heb vragen... is dit toeval?

https://nos.nl/artikel/26(...)terdam-buit-onbekend

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220411674
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2026 11:54 schreef proud_mami het volgende:

[..]
maffemamas.nl?
raremammasmetnuttelozespullen.nl
pi_220411685
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 11:55 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
raremammasmetnuttelozespullen.nl
raremammasmetnuttelozespullendueveelteduurzijnennietduurzaammaarwaarjwwelgeldoverderugvanjekinderenaankuntverdienen .nl
pi_220411695
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2026 11:58 schreef proud_mami het volgende:

[..]
raremammasmetnuttelozespullendueveelteduurzijnennietduurzaammaarwaarjwwelgeldoverderugvanjekinderenaankuntverdienen .nl
Visualiseer mij even terwijl ik een diepe buiging voor je maak.
pi_220411706
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 11:59 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Visualiseer mij even terwijl ik een diepe buiging voor je maak.
Hij paste niet eens moest zijn : die veel te duur zijn en niet duurzaam maar waar je wel over de rug van je kinderen geld aan kunt vertellen .nl
  maandag 23 maart 2026 @ 12:10:26 #286
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220411774
Ik snap die zakjes oplosmeuk niet, ze klaagt zelf altijd over slechte koffie en dan ga je dit meegeven???
Die koffie die zij drinken is trouwens helemaal niks bijzonders of lekkerder dan andere bonen voor het geval er hier iemand is die ze wil kopen/AM wil sponseren, gratis tip van mij.

Judith N vind ik echt vervelend worden. Zij heeft vaak reisjes in haar eentje, genoeg tijd voor haarzelf en bovendien heeft ze zelf de keuze gemaakt hoe haar leven nu is. Natuurlijk is niet alles rozengeur en maneschijn. Nutteloos leven zonder baan van betekenis behalve spullen aansmeren, dat lijkt mij de hel!
pi_220412027
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 12:10 schreef Rimboequeen het volgende:
Ik snap die zakjes oplosmeuk niet, ze klaagt zelf altijd over slechte koffie en dan ga je dit meegeven???
Die koffie die zij drinken is trouwens helemaal niks bijzonders of lekkerder dan andere bonen voor het geval er hier iemand is die ze wil kopen/AM wil sponseren, gratis tip van mij.

Judith N vind ik echt vervelend worden. Zij heeft vaak reisjes in haar eentje, genoeg tijd voor haarzelf en bovendien heeft ze zelf de keuze gemaakt hoe haar leven nu is. Natuurlijk is niet alles rozengeur en maneschijn. Nutteloos leven zonder baan van betekenis behalve spullen aansmeren, dat lijkt mij de hel!
Ik ken 'op kop' enkel van AM en dan zit ik toch echt al heel wat jaar op de fiets en kom ik op heel veel plekken. Ik gun deze man vanwege AM echt geen cent, zij heeft werkelijk niks met fietsen of sport, echt een miskleun om haar koffie te geven, dan snap je het ook niet als ondernemer. Zijn cafe bestaat ook al niet meer, was ook niet echt een lopende zaak kennelijk.
pi_220412064
Judith heeft het weer goed geregeld. Wat nou als de vlucht vertraagd is? Die vrouw leert het ook nooit.
pi_220412077
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 11:05 schreef AccurateAllegiance het volgende:
AM heeft bonbons en 'verwenkoffie' voor de meesters en juffen.
Daarna zie ik een foto van zakjes oploskoffie... in mijn hoofd is dat niet 'verwenkoffie'...
Die suffe hersluitbare ‘weckpot zakjes’ waren in ieder geval eindelijk op, zo te zien😂
pi_220412092
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 12:10 schreef Rimboequeen het volgende:

Die koffie is ook nog eens hartstikke duur. Ik probeerde ooit de gemalen koffie maar wij vonden het niet lekker. Alle smaken van de probeerset waren sterk en soort stroperig.

En JuunN kan niks meer vertellen zonder reclame. Jammer
pi_220412133
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 12:40 schreef JaNeeDan het volgende:
Judith heeft het weer goed geregeld. Wat nou als de vlucht vertraagd is? Die vrouw leert het ook nooit.
Ik zit met vingers in de knoop dat ze gewoon nee zeggen dat ze niet mee mag of af moet tikken voor haar koffer
pi_220412187
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 09:10 schreef FluVo67 het volgende:
De Nagelkerkjes waren in Laren. Een sjiek dorp. Dat we dat even weten. Een sjiek dorp.Hebben jullie het goed gehoord: Een sjiek dorp. Je kunt als aso wel in een sjiek dorp zijn maar dat maakt je niet minder aso. Dan ben je gewoon een aso in een sjiek dorp.
Geld koopt geen klasse, daar zijn de Nagelkerkjes wel een goed voorbeeld van
pi_220412188
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 12:50 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik zit met vingers in de knoop dat ze gewoon nee zeggen dat ze niet mee mag of af moet tikken voor haar koffer
Dan gaat haar koffer alsnog het ruim in en moet ze dus wachten op Schiphol tot hij op de band verschijnt. En dat kan lang duren..

En ze moet B halen en met haar vader naar het ziekenhuis. Hoe had ze dat gedaan als ze vertraging zou hebben?
pi_220412195
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2026 10:01 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Waar kan ik dit zien/horen?????
Vraag je dit voor een vriend 😆
Volgens mij is dit al weg uit haar stories
pi_220412209
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 11:05 schreef AccurateAllegiance het volgende:
AM heeft bonbons en 'verwenkoffie' voor de meesters en juffen.
Daarna zie ik een foto van zakjes oploskoffie... in mijn hoofd is dat niet 'verwenkoffie'...
Mark wilde zeker geen koffie sponsoren, dus dan maar die skere zakjes
pi_220412228
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2026 12:59 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Dan gaat haar koffer alsnog het ruim in en moet ze dus wachten op Schiphol tot hij op de band verschijnt. En dat kan lang duren..

En ze moet B halen en met haar vader naar het ziekenhuis. Hoe had ze dat gedaan als ze vertraging zou hebben?
Is natuurlijk gewoon een flut smoes.. haar vader moet misschien wel naar het ziekenhuis voor een afspraak maar als Judith vertraagd is gaat bob gewoon mee of naar haar zus ofzo... kan me niet voorstellen dat er geen plan b voor vertraging is.. maar ze wilt gewoon weer iets gratis waar anderen wel voor betalen
pi_220412233
quote:

[..]
Dit! Ik gun die knieperd extra kosten
pi_220412243
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2026 12:59 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]

Off topic, maar ik vind die bagagehallen op Schiphol echt vreselijk! Duurt altijd een eeuwigheid en het is daar ook altijd bloedheet 😣
pi_220412335
Woow iris is op de boerderij
Hopelijk moet Judith gewoon betalen
pi_220412372
quote:

[..]
Ik eigenlijk ook. Altijd voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten. Als ik ergens niet tegen kan dan is dat het wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')