Wat maar weer aangeeft dat de voter ID slecht is voor de democratie.quote:Op zondag 22 maart 2026 09:46 schreef theguyver het volgende:
[..]
De Democraten gaan wel wat winst boeken deze midterms, maar de keer er op niet meer.
Omdat dan de Voter ID word doorgevoerd.
Nee meer dat die fatwa ze tegen zou houden. Iran was bezig met een wapen je hebt voor civiele toepassingen geen 90 procent verrijkt uranium nodig.quote:Op zondag 22 maart 2026 09:19 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik niet. Ben je gek. Ik zou juist pleiten voor. Maar zo lang de machthebbers in Iran hun paus volgen hierin zullen ze doelwit blijven.
In ons land hebben we ook voter ID.quote:Op zondag 22 maart 2026 09:58 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wat maar weer aangeeft dat de voter ID slecht is voor de democratie.
Ik snap dan ook niet dat mensen daar voorstander van kunnen zijn.
Pleit je nu voor afschaffing van voter ID in Nederland?quote:Op zondag 22 maart 2026 09:58 schreef Wantie het volgende:
[..]
Bizar dat men daar voorstander van kan zijn. Iedereen moet gewoon kunnen stemmen zonder te bewijzen wie je bent, da's logisch.quote:
Mensen die ook echt denken dat Iran uit een soort bewussie geen Nuke zouden willen hebben zijn wel tikkie wereldvreemd hoor. Natuurlijk wil Iran nukes hebben, daarmee zouden ze in 1 klap het wereldtoneel resetten.quote:Op zondag 22 maart 2026 10:02 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Nee meer dat die fatwa ze tegen zou houden. Iran was bezig met een wapen je hebt voor civiele toepassingen geen 90 procent verrijkt uranium nodig.
Nee.quote:
Ik zou zeer beslist niet op Trumpie stemmen als ik in de VS zou wonen (met of zonder IDquote:Op zondag 22 maart 2026 10:04 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Bizar dat men daar voorstander van kan zijn. Iedereen moet gewoon kunnen stemmen zonder te bewijzen wie je bent, da's logisch.
Heb jij je 18 maart moeten legitimeren op het stembureau of niet?quote:Op zondag 22 maart 2026 09:58 schreef Wantie het volgende:
[..]
Die combinatie is dus onze voter ID.quote:Op zondag 22 maart 2026 10:05 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee.
In Nederland hebben we een stempas en in combinatie met je paspoort, rijbewijs of ID-kaart kun je stemmen.
Je hebt geen aparte voter ID nodig.
Onder aan de streep is dat hetzelfde.quote:Op zondag 22 maart 2026 10:05 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee.
In Nederland hebben we een stempas en in combinatie met je paspoort, rijbewijs of ID-kaart kun je stemmen.
Je hebt geen aparte voter ID nodig.
Nee, dit is nergens op gebaseerd maar dat gaan ze nooit doen. Die blokkade opheffen bedoel ik.quote:
In Nederland is een ID kunnen tonen verplicht, dus als je gaat stemmen heb je sowieso een ID.quote:Op zondag 22 maart 2026 10:03 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Pleit je nu voor afschaffing van voter ID in Nederland?
Linkje is corruptquote:Op zondag 22 maart 2026 09:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.reuters.com/w(...)ersipsos-2026-03-19/
Dat is inderdaad geen slecht punt.quote:Op zondag 22 maart 2026 10:08 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
In Nederland is een ID kunnen tonen verplicht, dus als je gaat stemmen heb je sowieso een ID.
In de VS zijn er verschillende manier om je te identificeren en niet iedereen heeft een volledig ID.
Dat is iets uit het verleden, "land of the free" geldt ook hier erg sterk, verschilt bij verkiezingen ook per staat.
Nee meer dat die fatwa ze tegen zou houden. Iran was bezig met een wapen je hebt voor civiele toepassingen geen 90 procent verrijkt uranium nodig.quote:Op zondag 22 maart 2026 09:19 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik niet. Ben je gek. Ik zou juist pleiten voor. Maar zo lang de machthebbers in Iran hun paus volgen hierin zullen ze doelwit blijven.
Dacht even dat je op jezelf reageerde.quote:Op zondag 22 maart 2026 09:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De kritiek van meneer de WIjk is vooral dat er geen plan vooraf is, en vooral geen plan voor wat erna moet komen.
Dat zijn toch wel dingetjes. Want als je die dingen niet weet, dan zet je alleen de regio in brand, maak je schade en behaal je je doelen niet.
Je behaalt trouwens sowieso je doelen niet als je je doelen niet helder formuleert.
De kans dat ze zwichten voor dit dreigement is 0,0. Ze zien dit slechts als een kans om binnen 48 uur een goede vergeldingsactie te kunnen plannen.quote:Op zondag 22 maart 2026 10:07 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nee, dit is nergens op gebaseerd maar dat gaan ze nooit doen. Die blokkade opheffen bedoel ik.
Dat klopt allemaal, maar aan het einde van het liedje gaat het om de eigen portemonnee. Als de energieprijzen lang genoeg zo hoog blijven gaat dat doorwerken in alle productprijzen. En dan heeft Trump echt wel een probleem.quote:Op zondag 22 maart 2026 09:55 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Hoewel de peilingen hierover niet eensluidend zijn qua percentages, valt dat nogal mee (of tegen).
Trumpisme/MAGA is een cult, en dus volg je de leider sowieso. Wat-ie ook zegt, en wat-ie ook wil.
Hij kan op maandag roepen: "I'm gonna guarantee you: no more war!" en er klinkt luid gejuich en de bordjes met NO MORE WAR gaan de lucht in.
Dan roept hij op dinsdag tegen hetzelfde gehoor: "I'm gonna start a war against the whole world! USA USA USA!" en er klinkt wederom luid gejuich en dezelfde bordjes gaan omhoog, alleen zijn de eerste twee woorden doorgekrast.
Wij hebben ook een werkend bevolkingsregister. Daar doen ze nog aan volkstellingen alsof we in het tijdperk van Augustus zitten.quote:
Nou ja, dat is niet echt schokkend/verrassend meer.quote:Op zondag 22 maart 2026 10:16 schreef Discombobulate het volgende:
Rijk vies mannetje Trump trekt de EU een energie crisis in en het boeit hem geen reet.
The 'again' in 'Make America Great Again'.quote:
Ik zie dat ook niet gebeuren.quote:Op zondag 22 maart 2026 10:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De kans dat ze zwichten voor dit dreigement is 0,0. Ze zien dit slechts als een kans om binnen 48 uur een goede vergeldingsactie te kunnen plannen.
Maar daardoor werd Jezus wel in Bethlehem geboren!quote:Op zondag 22 maart 2026 10:17 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Wij hebben ook een werkend bevolkingsregister. Daar doen ze nog aan volkstellingen alsof we in het tijdperk van Augustus zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |