Toch vond ik al die Chuck Norris memes altijd geweldig , RIP Chuck.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
quote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Toch vond ik al die Chuck Norris memes altijd geweldig , RIP Chuck.Die zijn blijkbaar aan mij voorbij gegaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
The flu gets a Chuck Norris shot every year.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die zijn blijkbaar aan mij voorbij gegaan
Geen wappie dusquote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
The flu gets a Chuck Norris shot every year.
Bedankt, maar bovenstaande zijn al genoegquote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Voor de liefhebber:
https://www.al.com/life/2(...)-of-icons-death.html
Sommige zijn ook wel erg flauw.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bedankt, maar bovenstaande zijn al genoeg
Oh nee, daar zit zeker een touw om als die gaat.quote:
Ja, maar dat maakt ze dan juist weer goed... snappie?quote:
God bestaat niet, want ik heb geen kinderenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 20:30 schreef marc0871 het volgende:
Toen Chuck Norris bij de hemelpoort kwam, riep Sint Pieter achterom; He God. Ruim de troon op. Je vader is thuis.
Hij speelde al in films voordat ik geboren was.quote:
Nog nooit een film van hem gezien, en dat gaat ook niet meer gebeuren.quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2026 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Nog nooit een film van hem gezien, en dat gaat ook niet meer gebeuren.
Mijn vader keek altijd Walker, soms keek ik meequote:Op vrijdag 20 maart 2026 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Nog nooit een film van hem gezien, en dat gaat ook niet meer gebeuren.
The Memes waren ook beter dan z'n filmsquote:Op vrijdag 20 maart 2026 20:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mijn vader keek altijd Walker, soms keek ik mee
Dat is wel de goede samenvattingquote:Op vrijdag 20 maart 2026 20:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
The Memes waren ook beter dan z'n films
In het begin was er niets en toen zei Chuck Norris tegen God dat hij niet zo lui moest zijn en aan het werk moet gaan.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 20:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
The Memes waren ook beter dan z'n films
Jouw kwarkbolletjes!quote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:15 schreef Deisyy het volgende:
Ik had een kwarkbolletje bij de koffie![]()
@:D.
Hier moet ik niet al te lang over nadenken.quote:
Hij houd gewoon van de kwarkbolletjes van Deesquote:Op vrijdag 20 maart 2026 21:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier moet ik niet al te lang over nadenken.
Uhu.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 21:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij houd gewoon van de kwarkbolletjes van Dees
Bedtijd?quote:
Ik denk dat iedereen weekendverlof heeft ofzo.quote:
eerst nog zieke mensen kijken ..........quote:
Of het daar nou beter mee wordt ...............quote:
in de watquote:
Dankewol.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 00:08 schreef Domnivoor het volgende:
@:FreshFruit lokwinske mei dyn jierdei!
Van mijn parkiet en mij ook, van harte kerel.quote:
Jullie ook bedankt.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 00:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Van mijn parkiet en mij ook, van harte kerel.
Thanks marc.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 00:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thanks mschol.quote:
Dankje.quote:
Zulke leuke nieuwsgierige beestjesquote:
Middagquote:
Ik zit binnenquote:
Ik ookquote:
Kan prima uit de windquote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:13 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Buiten zitten gaat me te ver nu.
Het was s'ochtend vroeg idd 1 graadquote:
Mij te koud...quote:
Wintersquote:
Dat krijg je als je bijna op de noordpool woont?quote:
Ik zat weer in de bios vanmiddagquote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:13 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Buiten zitten gaat me te ver nu.
Welke film ben je geweest?quote:
Ik dacht even dat mijn username daar stondquote:Op zaterdag 21 maart 2026 18:05 schreef chufi het volgende:
Hier een pasta mixta inprovisata ala Chufi sin aiobi
Nicequote:
quote:
O echtquote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2026 19:16 schreef RedShoe het volgende:
[..]
O echtnooit geweten dat dat van hem was
![]()
Mien waar is m'n feestneus mien waar is m'n neus
Waar is m'n feestneus gebleven
Ik mot 'm hebben als ik naar 't feesie ga
Ik zag 'm net nog leggen in de lala lalalala
Ah nu je het zegt ... ook sin Aioli ...quote:Op zaterdag 21 maart 2026 18:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik dacht even dat mijn username daar stond
Mijn laatste was Pluribus ... wel apart met een seizoen 2 ivm open einde ...quote:Op zaterdag 21 maart 2026 19:09 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Nice![]()
Ik ga wat meer films zien op Netflix. Die series wordt zo'n moeten op een gegeven moment.
Kijk nu Homeland...wel goed dat is het niet.
Het gegeven is wel goed. Op Apple tv...dat heb ik dan weer niet.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 19:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn laatste was Pluribus ... wel apart met een seizoen 2 ivm open einde ...
Ja dat wel ...quote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:06 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het gegeven is wel goed. Op Apple tv...dat heb ik dan weer niet.
Zoveel verschillende streamingsdiensten ook.
Je betaald je blauw tegenwoordig.quote:
Videoland.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:23 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Je betaald je blauw tegenwoordig.
YouTube, Netflix, Prime, NPO en dan KPN nog.
Ik zal nog wel wat vergeten zijn
Bij jullie zeker net het 1e filiaal geopend?quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bij jullie zeker net het 1e filiaal geopend?
Maar uh, hoe is het feest?quote:
Rustig, doe er nooit zoveel meer aan de laatste jaren.quote:
Jij ook al?quote:
Hier wel, mijn parkiet gaat helemaal los op mijn verjaardag. Echt, niemand durft te komen.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Rustig, doe er nooit zoveel meer aan de laatste jaren.
Gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Thanks Choco.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.![]()
En zal dat door de leeftijd komen dat de meeste er niet meer zoveel aan doen, ik ook niet iig.
Avond Choco.quote:
Maar nu kan het nogquote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Meneerquote:
Ik heb er deze week aan toegegeven. Was nu wel tijd voor paaseitjes vond ik.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Die aanbieding heb ik deze week laten schieten ...
Ik kijk over 2 week wel ... dan zijn ze in de uitverkoopquote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb er deze week aan toegegeven. Was nu wel tijd voor paaseitjes vond ik.
Uh huh, alles om aan je chocoshot te komenquote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt. Even geduld nog.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kijk over 2 week wel ... dan zijn ze in de uitverkoop
Uiteraard.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh huh, alles om aan je chocoshot te komen
En hoeveel kilo had je deze keer?quote:
Dat is weer een beetje overdreven. 2 zakjes, 300 gram totaal.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En hoeveel kilo had je deze keer?
300 kilo is redelijk wat hoor.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is weer een beetje overdreven. 2 zakjes, 300 gram totaal.
#metooquote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Knap hoor.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
#metoo
Maar ik heb ook wel een excuus na 40 jaar roken... nu al een week rookvrij .. ff doorzetten nu!
Klopt, prijzen zijn echt belachelijk tegenwoordig. Krimpflatie is ook absoluut een dingetje. Inhoud minder, prijs hetzelfde of zelfs meer. Maar goed. Ik eet of drink daardoor bepaalde dingen absoluut minder nu.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:25 schreef chufi het volgende:
Tis ook bijna niet meer te betalen .... maar dat is met alles inmiddels
Jij leest wat je wil lezen. Waarschijnlijk heb je zelf 300 kilo chocolade gekocht onlangs.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
300 kilo is redelijk wat hoor.
Grote zakken ook wel als dat in 2 zakjes zit
idem dito ...quote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, prijzen zijn echt belachelijk tegenwoordig. Krimpflatie is ook absoluut een dingetje. Inhoud minder, prijs hetzelfde of zelfs meer. Maar goed. Ik eet of drink daardoor bepaalde dingen absoluut minder nu.
Goed bezig, volhouden, je kan het en dan mag je nu best even snoepen.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
#metoo
Maar ik heb ook wel een excuus na 40 jaar roken... nu al een week rookvrij .. ff doorzetten nu!
Hey Jarige!quote:
Nee ... wel een brandje van de week hier op de 1e verdieping ... nu geen communicatie met benedenquote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:36 schreef ChocoFan het volgende:
Iemand nog iets boeiends meegemaakt of zo?
Oeh, dat is helemaal niet handig dan. Gelukkig maar dat het alleen de communicatie is die het niet meer doet.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ... wel een brandje van de week hier op de 1e verdieping ... nu geen communicatie met beneden
Rooksignalen?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ... wel een brandje van de week hier op de 1e verdieping ... nu geen communicatie met beneden
Zonder moet ook kunnen ... gewoon kouwe kalkoen gaan ... lukte mij ook en toen was het nog redelijk betaalbaar ..quote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hey Jarige!
Ben er nog niet.. maar... het valt me niet tegen... Heb van die pleisters. Die zijn zo heftig.. dat ik vergeet te roken
Heb ik nietquote:
Leeftijd iddquote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.![]()
En zal dat door de leeftijd komen dat de meeste er niet meer zoveel aan doen, ik ook niet iig.
Respect voor jou, ik heb dat zetje ff nodig. Of het nou tussen de oren zit of niet.. ik ben er blij mee.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Zonder moet ook kunnen ... gewoon kouwe kalkoen gaan ... lukte mij ook en toen was het nog redelijk betaalbaar ..
Klopt, niets bijzonders. Gewoon een normale dag.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:41 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Heb ik niet
[..]
Leeftijd iddhet is net een dag als alle anderen
Nee heel veel kabaal van 3 of 4 verschillende sirenesoorten die aan kwamen schieten .. verder weinig van gezien ..quote:
Dus in een flat ONDER jouw breekt brand uit... en jij neemt de moeite niet om naar beneden te gaan... ? Begrijp ik dat goed?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee heel veel kabaal van 3 of 4 verschillende sirenesoorten die aan kwamen schieten .. verder weinig van gezien ..
Het gaat je lukken.. Je wilt toch niet de laatste loozer zijn die nog staat te roken in een hoekje ergens buiten om de hoek waar je niet gezien wordtquote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Respect voor jou, ik heb dat zetje ff nodig. Of het nou tussen de oren zit of niet.. ik ben er blij mee.
Dat is een een misconceptie hoor, buiten bij de rokers is het vaakst het gezelligst en ontmoet je de leukste mensen. Het schept een band en je hebt aanspraak.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Het gaat je lukken.. Je wilt toch niet de laatste loozer zijn die nog staat te roken in een hoekje ergens buiten om de hoek waar je niet gezien wordt
3 flats onder mij. aan de andere kant (zuid ipv noord) en als ik niet was wezen kijken vanuit mn slaapkamerraam had ik het niet eens geweten dat het hier in de flat was ... dat kabaal van aan komen rijden en zoquote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dus in een flat ONDER jouw breekt brand uit... en jij neemt de moeite niet om naar beneden te gaan... ? Begrijp ik dat goed?
Ik zie weleens winkelpersoneel die net buiten de winkel staan te roken. Geen goede reclame vindt ik datquote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Het gaat je lukken.. Je wilt toch niet de laatste loozer zijn die nog staat te roken in een hoekje ergens buiten om de hoek waar je niet gezien wordt
Dit klopt, altijd gezellige babbels met mensen, soms komen er zelfs niet rokers bij staan. Maar goed, is geen goede reden om het te blijven doen inderdaad. Dus je gaat het gewoon volhouden.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is een een misconceptie hoor, buiten bij de rokers is het vaakst het gezelligst en ontmoet je de leukste mensen. Het schept een band en je hebt aanspraak.
Maar goed, das geen reden genoeg om het te blijven doen.
Ik had mijn parachute al om gehadquote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:47 schreef chufi het volgende:
[..]
3 flats onder mij. aan de andere kant (zuid ipv noord) en als ik niet was wezen kijken vanuit mn slaapkamerraam had ik het niet eens geweten dat het hier in de flat was ... dat kabaal van aan komen rijden en zo
Die staan wel vaak alleen ja. Dat is dan weer wel wat treurig.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:47 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik zie weleens winkelpersoneel die net buiten de winkel staan te roken. Geen goede reclame vindt ik dat
Blij dat ik daarvan af ben.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die staan wel vaak alleen ja. Dat is dan weer wel wat treurig.
Bij mij op het werk loop ik door de tuindeuren en sta ik aan een weiland met een paar paarden... dus dat valt wel mee. Ben van de week maar met de koffiemok er even heen gelopen.. ff weg van je bureau is ook wel lekker.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:47 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik zie weleens winkelpersoneel die net buiten de winkel staan te roken. Geen goede reclame vindt ik dat
Ik heb wel eens zitten denken idd wat en hoe als er een echte grote brand komt ... ik heb een gracht om in te springen .. duiken is te gevaarlijk ... maar vanaf 4 hoogquote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik had mijn parachute al om gehad
Een gracht is wel de beste optie als je verder niets hebt jaquote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb wel eens zitten denken idd wat en hoe als er een echte grote brand komt ... ik heb een gracht om in te springen .. duiken is te gevaarlijk ... maar vanaf 4 hoog
Had ik ook.. nu heb ik een doorsnee maandag geprikt en die pleister gehaald.. op één of andere manier ook eindelijk de mindset. Ben er gewoon blij mee, dat kun jij ookquote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Groot gelijk, mij is het nog steeds niet gelukt.
aanstaande 1 april is het voor mij al weer 13 jaar geledenquote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Had ik ook.. nu heb ik een doorsnee maandag geprikt en die pleister gehaald.. op één of andere manier ook eindelijk de mindset. Ben er gewoon blij mee, dat kun jij ookDie dag gaat komen!
quote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:53 schreef chufi het volgende:
[..]
aanstaande 1 april is het voor mij al weer 13 jaar geleden
Anderhalf jaar geleden was het een maand gelukt maar ja, toen gebeurde er weer van alles en ben ik toch weer gaan roken. Dus het moet me lukken en ik hoop dat het snel om gaat in mijn hoofd.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Had ik ook.. nu heb ik een doorsnee maandag geprikt en die pleister gehaald.. op één of andere manier ook eindelijk de mindset. Ben er gewoon blij mee, dat kun jij ookDie dag gaat komen!
Ik kan je alleen maar vertellen dat er een leven is zonder roken.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bij mij op het werk loop ik door de tuindeuren en sta ik aan een weiland met een paar paarden... dus dat valt wel mee. Ben van de week maar met de koffiemok er even heen gelopen.. ff weg van je bureau is ook wel lekker.
Je moet het zelf willen of anders moet er een medische NO op staan ..quote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Anderhalf jaar geleden was het een maand gelukt maar ja, toen gebeurde er weer van alles en ben ik toch weer gaan roken. Dus het moet me lukken en ik hoop dat het snel om gaat in mijn hoofd.
Jij gaat het gewoon volhouden.Voordeel is wel dat er inderdaad op steeds minder plekken mag worden gerookt waardoor de verleiding een stuk minder wordt.
Niet te snel opgeven. Gewoon steeds weer proberen tot het echt lukt.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Groot gelijk, mij is het nog steeds niet gelukt.
Ik weet het. Ben nu al een maand of 2 mentaal ermee bezig dat ik echt wel wil stoppen dus hopelijk lukt het me nu snel. Maar goed, heb ik al eerder gezegd en wil het er dan ook niet teveel over hebben ivm druk of zo.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:56 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Niet te snel opgeven. Gewoon steeds weer proberen tot het echt lukt.
Van het roken heb ik nog geen klachten. De rest heb ik het maar niet over.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Je moet het zelf willen of anders moet er een medische NO op staan ..
Ik niet, hopelijk geen ernstig gewonden of dode mensen.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 22:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Oeh hebben jullie die crash gezien bij Milan_San Reno bij de vrouwen... ai.
Die verdwijnen grotendeels waarschijnlijk ... Kom op Chocoquote:Op zaterdag 21 maart 2026 22:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Van het roken heb ik nog geen klachten. De rest heb ik het maar niet over.
Nee wel over gehoord, maar toen kwam er geen herhaling ...quote:Op zaterdag 21 maart 2026 22:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Oeh hebben jullie die crash gezien bij Milan_San Reno bij de vrouwen... ai.
Dood niet geloof ik.. maar wel ZKH.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 22:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik niet, hopelijk geen ernstig gewonden of dode mensen.
Ja ja, binnenkort.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 22:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Die verdwijnen grotendeels waarschijnlijk ... Kom op Choco
Heftig hoor.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 22:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dood niet geloof ik.. maar wel ZKH.
Snap ikquote:Op zaterdag 21 maart 2026 22:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik weet het. Ben nu al een maand of 2 mentaal ermee bezig dat ik echt wel wil stoppen dus hopelijk lukt het me nu snel. Maar goed, heb ik al eerder gezegd en wil het er dan ook niet teveel over hebben ivm druk of zo.
Ok.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 22:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Kusje dr op en weer een stapje dichterbij
Nog meer rem, maar meer passendquote:Op zaterdag 21 maart 2026 22:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ok.
Nog maar een muziekje erbij dan.
Bekijk deze YouTube-video
R.E.M. - Shiny happy people
Die is ook wel passend.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 22:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog meer rem, maar meer passend
Hier doen we niet aan punten gelukkig.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 22:15 schreef kree het volgende:
ik heb weer onwijze meningen enzo ook in klb wart ik denk en zeg,.
Maar oke. daarom kom ik hier maar weer ff eng zonder punt spel idee.
Nou ja, doen we wel hoor,quote:Op zaterdag 21 maart 2026 22:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hier doen we niet aan punten gelukkig.
Die ken ik in 1quote:Op zaterdag 21 maart 2026 22:25 schreef ChocoFan het volgende:
Talking Heads - Psycho killer
Legendarische clipquote:
Dat gaat ons nu niet meer lukken met al die verrotte knieën.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 22:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Now dat was dan wel weer 40+ jaar terug denk ik ...
Nee klopt...quote:Op zaterdag 21 maart 2026 22:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat gaat ons nu niet meer lukken met al die verrotte knieën.
Nee?quote:
Dan was het geen groot pakje.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 22:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Zekers.. mijn laatste was op de fiets ..
Bon apart.quote:
https://www.dumpert.nl/it(...)WwIY8k7l2DZsL3zEGQoQquote:Op zaterdag 21 maart 2026 22:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik niet, hopelijk geen ernstig gewonden of dode mensen.
Heftig.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 23:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/it(...)WwIY8k7l2DZsL3zEGQoQ
Echt heel leuk, uhuhquote:Op zaterdag 21 maart 2026 23:25 schreef kree het volgende:
wil dit ff promoten. niks sponsor ofzo, maar dit werkte met familie en jonge neefjes van onder 10 dus. maar ook met de rest
Zie het als tip. tis leuk.
Klopt helemaal.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 23:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Echt heel leuk, uhuh
Volgens mij hoorde dit bericht niet hier want is helemaal niet duidelijk.
oke nouja mss niet helemaal.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 23:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Echt heel leuk, uhuh
Volgens mij hoorde dit bericht niet hier want is helemaal niet duidelijk.
Uurtje denk ik.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 23:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wanneer zal het kwartje vallen bij hem?
ja en nu bordspel wat wel leuk is en interactief min of meer. maar zonder dat kids achter telefoon of tablet hoeven te zittenquote:Op zaterdag 21 maart 2026 23:40 schreef maily het volgende:
Geen idee waar dit nou weer over gaat.
Het ging over Napoleon en wielrennen.
Zulke bordspellen werken bij iedereen.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 23:41 schreef kree het volgende:
[..]
ja en nu bordspel wat wel leuk is en interactief min of meer. maar zonder dat kids achter telefoon of tablet hoeven te zitten
t werkte bij ons iig ?
En een post die in een ander topic hoorde.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 23:40 schreef maily het volgende:
Geen idee waar dit nou weer over gaat.
Het ging over Napoleon en wielrennen.
Sstttttquote:Op zaterdag 21 maart 2026 23:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En een post die in een ander topic hoorde.
We doen ons uiterste best.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 23:44 schreef kree het volgende:
hmmmm echt soms geen beginnen aan met jullie.
probeer t maar?
Wat snel.quote:
Oké, spellen zijn altijd leuk.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 23:47 schreef kree het volgende:
[..]
MicroMacro
er zijn verschillende delen
crime city deden wij
Zijn we nu eigenlijk gemeen, ik weet het niet zo goed, ik vind het wel een beetje grappig eigenlijk.quote:
Is niet gemeen.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 23:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zijn we nu eigenlijk gemeen, ik weet het niet zo goed, ik vind het wel een beetje grappig eigenlijk.
Ja hoor. lekker rustig.quote:
Ah, is dat het…quote:Op zaterdag 21 maart 2026 22:55 schreef kree het volgende:
ik voel me soms beetje "lost" ofzo tissem alle topics.
en weet zal wel wellicht herkenbaar zijn. ?
zeg maar waar is leuk om te posten.
tjah ach. soms meer of minder tussen topics, what else is newquote:
ja toch. maar oke raad dat bordspel aan voor iedereen met neefjes en nichtjes die nog jong zijn. of sowieso. ik vond t leuk.quote:
Bedankt voor de aanrader, ik heb iig geen jonge kinderen meer om mij heen.quote:Op zondag 22 maart 2026 00:00 schreef kree het volgende:
[..]
ja toch. maar oke raad dat bordspel aan voor iedereen met neefjes en nichtjes die nog jong zijn. of sowieso. ik vond t leuk.
hoeft niet met kinderen he? want dit werkt ook met ouderen tussen elkaar. Tis echt een grappig idee en promoot het omdat het werkt. Ook met ouderen.quote:Op zondag 22 maart 2026 00:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Bedankt voor de aanrader, ik heb iig geen jonge kinderen meer om mij heen.
Met ouderen wil ik al helemaal geen spelletjes spelen.quote:Op zondag 22 maart 2026 00:02 schreef kree het volgende:
[..]
hoeft niet met kinderen he? want dit werkt ook met ouderen tussen elkaar. Tis echt een grappig idee en promoot het omdat het werkt. Ook met ouderen.
quote:Op zondag 22 maart 2026 00:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Met ouderen wil ik al helemaal geen spelletjes spelen.
waarom. niet? bedoel was enige leuke nog wat ik kon doen met me demente oma.... RIPquote:Op zondag 22 maart 2026 00:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Met ouderen wil ik al helemaal geen spelletjes spelen.
Voor een dementerend iemand zijn spelletjes sowieso lastig.quote:Op zondag 22 maart 2026 00:05 schreef kree het volgende:
[..]
waarom. niet? bedoel was enige leuke nog wat ik kon doen met me demente oma.... RIP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |