Kun jij ook niets aan doenquote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kun jij ook niets aan doen
< Geeft je een aai over je kwarkbolletje.
quote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:19 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik kreeg een kerstpakket van mijn schoonfamilie met allemaal muizen-dingen erin.
Ik heb 15 muizen en één kleine rat gevangen. De laatste in december. Daarna was het een tijdje rustig. Tot vorige week.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zijn die beesten nu nog niet uitgeroeid?
Een rat binnen? Indoor?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:21 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb 15 muizen en één kleine rat gevangen. De laatste in december. Daarna was het een tijdje rustig. Tot vorige week.
Zit niet in het noorden denk ik.quote:
Ook deze?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:19 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik kreeg een kerstpakket van mijn schoonfamilie met allemaal muizen-dingen erin.
Heb je daar altijd al last van gehad of is dat sinds de renovatie verergerd?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:21 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb 15 muizen en één kleine rat gevangen. De laatste in december. Daarna was het een tijdje rustig. Tot vorige week.
Nu ben ik wel opa.... ik vind die dingen altijd verschrikkelijk en levensgevaarlijk voor die paar tanden die ik nog hebquote:
Vanmiddag was er in Utrecht een rat outdoor, hoorde ik.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. Helaas niet ongebruikelijk hier in Utrecht.
Deze zijn juist lekkerquote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nu ben ik wel opa.... ik vind die dingen altijd verschrikkelijk en levensgevaarlijk voor die paar tanden die ik nog heb
Wow! Maar dan moeten er ook redelijk grote openingen zitten ergens? Toch? Kun je daar geen cement in kieperen?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. Helaas niet ongebruikelijk hier in Utrecht.
Het kan zijn dat de renovatie er iets mee te maken heeft. Maar het begon vorig jaar. En de renovatie was vier jaar geleden.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je daar altijd al last van gehad of is dat sinds de renovatie verergerd?
Ik mijn hoofd was de renovatie anderhalf jaar geledenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:27 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het kan zijn dat de renovatie er iets mee te maken heeft. Maar het begon vorig jaar. En de renovatie was vier jaar geleden.
Ik heb daarvoor ook wel eens een muis gehad. Maar dat is meer dan tien jaar geleden.
Al 15 jaar...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |