quote:
De Mos doet het weer goed.quote:
Ik ook.quote:
Dat is wel terecht natuurlijkquote:Op donderdag 19 maart 2026 00:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En 5526 jaar later kun je er in Iran de doodstraf voor krijgen.
Ja want er zat amper alcohol in en was er alleen maar omdat je eerder dood ging aan water.quote:
Deze wint de dagquote:
quote:Op donderdag 19 maart 2026 09:32 schreef Domnivoor het volgende:
Weten jullie al waar je op had moeten stemmen?
https://speldwijzer.speld.nl/2026/gemeenteraadsverkiezingen2026
Jezus ravetquote:Op donderdag 19 maart 2026 09:32 schreef Domnivoor het volgende:
Weten jullie al waar je op had moeten stemmen?
https://speldwijzer.speld.nl/2026/gemeenteraadsverkiezingen2026
Och ik kom er net vandaanquote:
Hey Marcquote:
De zon schijnt, dus jaquote:
Mooi zo, hier hobbelt alles ook zo beetje doorquote:Op donderdag 19 maart 2026 12:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De zon schijnt, dus ja
En hoe is het met jou?
Gaat dit dan over de fiets ?quote:Op donderdag 19 maart 2026 12:43 schreef Domnivoor het volgende:
Ik zag net een fiets waar dit op staat:
[ afbeelding ]
@:FreshFruit @:RedShoe
Moet een goede fiets zijn...quote:Op donderdag 19 maart 2026 12:43 schreef Domnivoor het volgende:
Ik zag net een fiets waar dit op staat:
[ afbeelding ]
@:FreshFruit @:RedShoe
Heeft een treinstationquote:Op donderdag 19 maart 2026 16:21 schreef marcb1974 het volgende:
Zeg eskimo's, Mantgum, zegt jullie dat wat?
Dat zie ik net ja. Blijkbaar het 1na best gewaardeerde station van het land.quote:
Als er iedere dag 1 iemand in- en uitstapt, en altijd de hoogst mogelijke score geeft, heb je al snel een mega-scorequote:Op donderdag 19 maart 2026 16:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zie ik net ja. Blijkbaar het 1na best gewaardeerde station van het land.
Zo makkelijk zal het niet zijn (hopelijk tochquote:Op donderdag 19 maart 2026 16:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Als er iedere dag 1 iemand in- en uitstapt, en altijd de hoogst mogelijke score geeft, heb je al snel een mega-score
Ik weet zeker dat er meer dan 1 in en uitstapt daar per dag.quote:Op donderdag 19 maart 2026 16:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Als er iedere dag 1 iemand in- en uitstapt, en altijd de hoogst mogelijke score geeft, heb je al snel een mega-score
Dat zijn er al gauw meer dan op station Soest.quote:Op donderdag 19 maart 2026 16:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat er meer dan 1 in en uitstapt daar per dag.
Hoe eet jij je chinees meestal?quote:
Met mes en vorkquote:
Je maakt soep van die chinees? Moet wel lang trekken zeker?quote:Op donderdag 19 maart 2026 19:28 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Met mes en vork![]()
En de soep met een lepel
Chinezen tomatensoep ja.quote:Op donderdag 19 maart 2026 19:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je maakt soep van die chinees? Moet wel lang trekken zeker?
Hu looooquote:
Die moet extra lang ja, die chinezen zijn taaiquote:
quote:
Je bent zelf een pannenkoekquote:Op donderdag 19 maart 2026 19:39 schreef ChocoFan het volgende:
Pannenkoeken met spek en stroop gegeten.![]()
Deze was primaquote:Op donderdag 19 maart 2026 19:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die moet extra lang ja, die chinezen zijn taai
Wel zoet idd, maar wel lekker.quote:Op donderdag 19 maart 2026 19:40 schreef ChocoFan het volgende:
Chinezen tomatensoep vind ik meestal te zoet, heel lang niet gegeten daardoor iig.
Dat moet ik ook maar weer eens etenquote:Op donderdag 19 maart 2026 19:39 schreef ChocoFan het volgende:
Pannenkoeken met spek en stroop gegeten.![]()
Misschien moet ik het maar weer eens een keer proberen te eten om te kijken of ik het nu wel lekker zou vinden, smaak ik wel verandert afgelopen jaren, ik ga het alleen niet speciaal kopen of zo, moet het dan ergens tegenkomen.quote:Op donderdag 19 maart 2026 19:42 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Deze was prima
[..]
Wel zoet idd, maar wel lekker.
Yepquote:
Je komt het best vaak bij de chinees tegen wel .........quote:Op donderdag 19 maart 2026 19:44 schreef ChocoFan het volgende:
ik ga het alleen niet speciaal kopen of zo, moet het dan ergens tegenkomen.
Klopt alleen kom ik daar niet zo vaak.quote:Op donderdag 19 maart 2026 19:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je komt het best vaak bij de chinees tegen wel .........
Zelf maken kan ook. Mijn vrouw maakt het weleensquote:Op donderdag 19 maart 2026 19:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Misschien moet ik het maar weer eens een keer proberen te eten om te kijken of ik het nu wel lekker zou vinden, smaak ik wel verandert afgelopen jaren, ik ga het alleen niet speciaal kopen of zo, moet het dan ergens tegenkomen.
Dude ...........quote:Op donderdag 19 maart 2026 19:50 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Zelf maken kan ook. Mijn vrouw maakt het weleens![]()
Maar dit keer van de Chinees zelf...
Oeh dat is wel handig dat ze dat zelf maakt, geen idee of het dan beter of heel anders smaakt dan van de Chinees.quote:Op donderdag 19 maart 2026 19:50 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Zelf maken kan ook. Mijn vrouw maakt het weleens![]()
Maar dit keer van de Chinees zelf...
Klinkt ook goed.quote:Op donderdag 19 maart 2026 19:52 schreef Aoibhin het volgende:
Hier had ik ratatouille met mozzarella en naanbrood
Whut?....quote:
Jaren 70quote:
Lang niet gehoord,quote:
In de jaren 90 werd het al snel minder met het volgen van muziek. Ik keek toen hoofdzakelijk nog TMF etc.quote:Op donderdag 19 maart 2026 20:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En jaren 80 ook niet vergeten.Ik ben fan van beide.
Hij is iig al wel oud.quote:Op donderdag 19 maart 2026 20:36 schreef marcb1974 het volgende:
OMB,
de man die niet stuk kan ligt in het ziekenhuis![]()
Dit zou onmogelijk moeten zijn ..........
https://www.hln.be/celebr(...)-noodgeval~a9f7e493/
Begin jaren 90 volgde ik het nog een beetje maar toen kwamen mijn kinderen en werd het allemaal anders.quote:Op donderdag 19 maart 2026 20:40 schreef RedShoe het volgende:
[..]
In de jaren 90 werd het al snel minder met het volgen van muziek. Ik keek toen hoofdzakelijk nog TMF etc.
Hij is CHUCK NORRISquote:
In de auto meestal een radiozender aan.quote:Op donderdag 19 maart 2026 20:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Begin jaren 90 volgde ik het nog een beetje maar toen kwamen mijn kinderen en werd het allemaal anders.![]()
Behalve in de auto, daar was ik de baas qua muziek.
Vroeger cd's en nu toch vaak playlisten van youtube aan. Tenzij auto waarbij dat niet kan, dan radiozender.quote:Op donderdag 19 maart 2026 20:44 schreef RedShoe het volgende:
[..]
In de auto meestal een radiozender aan.
Genoeg films van gezienquote:
Ik volgde hem ook niet zo ...quote:Op donderdag 19 maart 2026 20:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dus...
Ik weet wie hij is maar volgens mij heb ik erg weinig films met hem erin gezien.
Zijn volgens mij best wel mannenfilms, van Chuck, iig vechtfilms en hele oude, wat kan kloppen aangezien hij ook oud is.quote:
Zijn best mannenfilms jaquote:Op donderdag 19 maart 2026 20:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zijn volgens mij best wel mannenfilms, van Chuck, iig vechtfilms en hele oude, wat kan kloppen aangezien hij ook oud is.
Ik heb staar ook overwonnenquote:Op donderdag 19 maart 2026 20:58 schreef Superbadeendje het volgende:
Chuck Norris had eens een staarwedstrijd met een foto van zichzelf en won.
Pief paf poef films en knokken.quote:Op donderdag 19 maart 2026 20:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zijn best mannenfilms ja
En hij had een serie, 'Walker, Texas Ranger'.
Bud Spencer & Terence Hill waren wel leuk idd.quote:Op donderdag 19 maart 2026 21:10 schreef ChocoFan het volgende:
4 vuisten films vond ik vroeger dan weer wel grappig.
Daar vond ik dan echt weer niets aan ..........quote:Op donderdag 19 maart 2026 21:10 schreef ChocoFan het volgende:
4 vuisten films vond ik vroeger dan weer wel grappig.
My name is Nobody.quote:Op donderdag 19 maart 2026 21:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar vond ik dan echt weer niets aan ..........
Echte westerns weer wel
En voordat ik door had hoe oud Terence Hill was, vond ik het wel leuk om naar hem te kijken. Ik was toen ook nog een puber.quote:Op donderdag 19 maart 2026 21:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bud Spencer & Terence Hill waren wel leuk idd.
Ik zag pas op een streamsite allemaal oude westerns langskomen, kweet niet meer welke en heb ook nog niets gekeken ervan.quote:Op donderdag 19 maart 2026 21:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar vond ik dan echt weer niets aan ..........
Echte westerns weer wel
Ja, welke dan?quote:Op donderdag 19 maart 2026 21:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zag pas op een streamsite allemaal oude westerns langskomen, kweet niet meer welke en heb ook nog niets gekeken ervan.
Oke, spreken we je vanaf nu zo aanquote:
Terrence Hillquote:
Ik zeg toch dat ik het niet meer weet, kan prime zijn geweest of netflix of hbo of disney.quote:Op donderdag 19 maart 2026 21:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, welke dan?
Of prime, dat weet ik.
Hij had idd betoverende blauwe ogen. Mijn zusje was daar ook weg van.quote:Op donderdag 19 maart 2026 21:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En voordat ik door had hoe oud Terence Hill was, vond ik het wel leuk om naar hem te kijken. Ik was toen ook nog een puber.
Er zijn net een heleboel van die oude westerns afgegaan, op prime kun je dat zien, ze hebben een categorie binnen 30 dagen verdwijnen deze films/seriesquote:Op donderdag 19 maart 2026 21:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik het niet meer weet, kan prime zijn geweest of netflix of hbo of disney.
Jammer dat het een replica isquote:
Klopt. Was een leuke kerel in die films.quote:Op donderdag 19 maart 2026 21:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij had idd betoverende blauwe ogen. Mijn zusje was daar ook weg van.
Je wil niet weten hoe vaak ik my name is nobody heb gezienquote:Op donderdag 19 maart 2026 21:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij had idd betoverende blauwe ogen. Mijn zusje was daar ook weg van.
Met Henry Fonda.quote:Op donderdag 19 maart 2026 21:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe vaak ik my name is nobody heb gezien
Wie?quote:Op donderdag 19 maart 2026 21:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met Henry Fonda.![]()
Ik heb hem op dvd.
Veel wel extra betalen.quote:Op donderdag 19 maart 2026 21:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik lees net dat het prime was. Dat zei jij ook al.
Dat gebeurd vaak bij prime, films gaan er binnen 30 dagen "af"quote:
Weet dat er daar redelijk wat opstaanquote:Op donderdag 19 maart 2026 21:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik lees net dat het prime was. Dat zei jij ook al.
Misschien ga ik nog wel eens 1tje kijken of zo. Als mijn bui het aankan om oude meuk te kijken.quote:Op donderdag 19 maart 2026 21:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet dat er daar redelijk wat opstaan
Badeend heeft hem op dvd, daar hoef je vast niet extra voor te betalen.quote:Op donderdag 19 maart 2026 21:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd erg vervelend. Je betaalt al en dan moet je nog meer betalen.
quote:Op donderdag 19 maart 2026 21:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Badeend heeft hem op dvd, daar hoef je vast niet extra voor te betalen.
Dat weet ik wel zeker.quote:Op donderdag 19 maart 2026 21:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
En ik bedoelde meer oude films die ik nog nooit gezien heb.![]()
Waarschijnlijk heeft badeend ook dvd's van films die ik nog niet gezien heb.
Zelfs van films die ik niet gezien heb? Maak eens een lijstje want ik ben wel erg benieuwdquote:
BTW, heb je nog plannen van het weekend?quote:
Ik ga mijn haar wassen.quote:Op donderdag 19 maart 2026 21:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
BTW, heb je nog plannen van het weekend?
Ik ga een kookcursus bij een chinees doen,quote:Op donderdag 19 maart 2026 21:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
BTW, heb je nog plannen van het weekend?
Ik haat je.quote:Op donderdag 19 maart 2026 21:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ga een kookcursus bij een chinees doen,
mag jij gokken wat het gerecht wordt
Eend in pekingsaus, heb ik nu iets gewonnen?quote:Op donderdag 19 maart 2026 21:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
je kunt kiezen tussen twee gevogeltes toch?quote:Op donderdag 19 maart 2026 21:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, een dvd date met eendjequote:Op donderdag 19 maart 2026 21:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Eend in pekingsaus, heb ik nu iets gewonnen?
Oh nee, het is beide in 1quote:Op donderdag 19 maart 2026 21:57 schreef maily het volgende:
[..]
je kunt kiezen tussen twee gevogeltes toch?
'Turducken'quote:
Jaquote:
quote:
vorige week toch? ja dat heb ik wel gezienquote:Op donderdag 19 maart 2026 22:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja
Je hebt dat filmpje hier pas toch wel gezien met gevulde kalkoen?
Zoiets jaquote:Op donderdag 19 maart 2026 22:11 schreef maily het volgende:
[..]
vorige week toch? ja dat heb ik wel gezien
Was die met Mr Bean?quote:Op donderdag 19 maart 2026 22:11 schreef maily het volgende:
[..]
vorige week toch? ja dat heb ik wel gezien
Na-apers.quote:Op donderdag 19 maart 2026 22:35 schreef ChocoFan het volgende:
Friends had ook een aflevering met hoofd in kalkoen.
Echt ranzig en iets wat ik nooit ga doen. Een dooie vogel vullen.quote:Op donderdag 19 maart 2026 22:40 schreef Superbadeendje het volgende:
Mr Bean die kalkoen maar volstouwen totdat hij merkt dat hij zijn horloge kwijt is.
Ik zie het mij ook niet snel doen.quote:Op donderdag 19 maart 2026 22:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Echt ranzig en iets wat ik nooit ga doen. Een dooie vogel vullen.
Gelukkig kun je ze tegenwoordig gevuld bestellen en dan zo de oven in doen. Paar jaar terug wilde mijn kinderen dat eten en hadden er zo 1 besteld want tegen hun zei ik ook dat ik dat echt niet zelf ga doen.quote:Op donderdag 19 maart 2026 22:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zie het mij ook niet snel doen.
eet je nou helemaal nooit gevogelte?quote:Op donderdag 19 maart 2026 22:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zie het mij ook niet snel doen.
Jawel, meestal kip.quote:Op donderdag 19 maart 2026 22:48 schreef drakin het volgende:
[..]
eet je nou helemaal nooit gevogelte?
Lekker dat staat morgen hier op het menuquote:
Morgen eind vd ochtend ben je pas wakker?quote:
Pure drugs?quote:
Ik vind het niet te zuipen iig.quote:
Je gaat er dus niet hard op?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 00:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het niet te zuipen iig.
Morguh Pullup, die eerste vogel is mooi van lelijkheid lolquote:
Deze wint de dagquote:
Hey MT6quote:
Morguh Drakinquote:
Bij mij dezequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Hey chanelquote:
Waarom wordt ik nou weer als laatste genoemd?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 08:37 schreef Domnivoor het volgende:
Goedemorgen Dotteke, Chanel5, drakin, MooieTop6, pullup en iedereen
Moggequote:Op vrijdag 20 maart 2026 08:37 schreef Domnivoor het volgende:
Ik vind helemaal mooiquote:
Goedemiddag Domnivoorquote:Op vrijdag 20 maart 2026 08:37 schreef Domnivoor het volgende:
Mooi weer Tonjaquote:
Die knurft is gewoon allang niet grappig meer.quote:
Ik zal het Seth doorgeven, denk niet dat hij blij is met je mening over hemquote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Die knurft is gewoon allang niet grappig meer.![]()
Beter is ie er morgen niet meer
En dat onderwerp is nog ergerquote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zal het Seth doorgeven, denk niet dat hij blij is met je mening over hem
Oke, die snap ik even nietquote:
idem hierquote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:41 schreef RedShoe het volgende:
Mooi weer in Leeuwarden![]()
Aan de frisse kant, dat wel.
quote:
Hier ook mooi weerquote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:41 schreef RedShoe het volgende:
Mijn weer het niets met het weer te maken in zin van zon of regenquote:
Just kidding, Dottekequote:Op vrijdag 20 maart 2026 13:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn weer het niets met het weer te maken in zin van zon of regen
Maar dat ze weer een mooie tekening had gemaakt
Dat is het mooie aan de Nederlandse taal. Je kan er veel kanten mee op.quote:
Ik ben toch zonder jas naar sport geweestquote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:41 schreef RedShoe het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Maar wat deed je in Liwwadden? Of ben je hier nog?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:41 schreef RedShoe het volgende:
quote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben toch zonder jas naar sport geweestwinterjas aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest weer even in het ziekenhuis zijn.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar wat deed je in Liwwadden? Of ben je hier nog?Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
O das minder maar wel even nodigquote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:48 schreef RedShoe het volgende:
[..]
winterjas aan.
[..]
Ik moest weer even in het ziekenhuis zijn.
Respectabele leeftijd wel.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:10 schreef marcb1974 het volgende:
https://www.ad.nl/show/ac(...)-overleden~a7588a70/
Ze zijn flink aan het uitbreiden bij het ziekenhuis.quote:
Super !!quote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:59 schreef Dotteke het volgende:
iteejer in GC / FOK! moet blijven! Ja natuurlijk #2
Had FF daar niet een foto van laatst of was jij dat?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:37 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ze zijn flink aan het uitbreiden bij het ziekenhuis.
Ja dat las ikquote:Op vrijdag 20 maart 2026 16:52 schreef Domnivoor het volgende:
Hier geen NL-alert, maar wel een loslopende gek met een vuurwapen…
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
Ze hebben op hem geschietquote:Op vrijdag 20 maart 2026 16:52 schreef Domnivoor het volgende:
Hij is opgepakt.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 16:52 schreef Domnivoor het volgende:
Hier geen pannenkoekenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:21 schreef FreshFruit het volgende:
Fijne nationale pannenkoekendag.![]()
[ afbeelding ]
quote:
Moi Lovy,quote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hier geen pannenkoeken
Had dinsdag wel pannenkoeken gegeten
En niet ver van de plek waar hij ontsnaptequote:
Jammiequote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:21 schreef FreshFruit het volgende:
Fijne nationale pannenkoekendag.![]()
[ afbeelding ]
Wat eten jullie voor lekkers ?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JammieAl staat er nu al wat anders op het menu
Ook lekker.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/allerha(...)van-denise-kortlever
Voorbedachte rade van Carola.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze moeten allemaal even wachten, mijn schoonzoon werd afgelopen week door de Euromast (himself ja) gebeld dat het abseilen begin maart mei niet door kan gaan, omdat de renovatie dan nog niet gereed is.
Ze gaat, desnoods zonder touwenquote:
Bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 14 maart 2026 19:34 schreef Aoibhin het volgende:
… En Domni-style heb ik er ook nog wat garam masala over gestrooid
Is dat geen kibbeling dan?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Lekkerbek brokjes met broccoli
Snijbonenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:07 schreef Deisyy het volgende:
Snijboontjes met tomaat en knoflook, gebakken aardappeltjes en kipfilet gerold in spek
Ohja! Kon ff niet op het woord komenquote:
Snijboontjes klinkt toch veel lieverquote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Snijbonen![]()
Weet je zeker dat het een kipfilet was?
Zaten die zakken van de Jumbo met snijbonen niet vol met muizen?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Snijboontjes klinkt toch veel liever
Als er kipfilet op de verpakking staat ga ik er wel van uit, waarom twijfel je?
Hebben wij niet hier.quote:
Geeft niets opa.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ohja! Kon ff niet op het woord komen
Als er ‘kipstuckjes’ op staat, is het geen kip.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Snijboontjes klinkt toch veel liever
Als er kipfilet op de verpakking staat ga ik er wel van uit, waarom twijfel je?
Tssssquote:
Nee dat waren sperziebonen, ik hoorde dat vanmiddag op de radio, die heb ik dus uit de vriezer gehaald en weg gemieterdquote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zaten die zakken van de Jumbo met snijbonen niet vol met muizen?
quote:
Hier ook niet.quote:
Ook niet als er vegetarisch voor staat?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:11 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als er ‘kipstuckjes’ op staat, is het geen kip.
Ik heb muizen hier in huis, maar het gaat me te ver om mijn huis weg te mieteren…quote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee dat waren sperziebonen, ik hoorde dat vanmiddag op de radio, die heb ik dus uit de vriezer gehaald en weg gemieterd
Je kunt ook eens goed schoonmakenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb muizen hier in huis, maar het gaat me te ver om mijn huis weg te mieteren…
Zijn die beesten nu nog niet uitgeroeid?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb muizen hier in huis, maar het gaat me te ver om mijn huis weg te mieteren…
mijn kinderen zijn nog niet getrouwd, dus nog maagd...quote:
Mysterybox een optie?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Uiteraard, beetje dom van mij.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jong van mijn kinderen zijn nog niet getrouwd, dus nog maagd...
Ik ben gewoon een oudere jongere
Kun jij ook niets aan doenquote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kun jij ook niets aan doen
< Geeft je een aai over je kwarkbolletje.
quote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:19 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik kreeg een kerstpakket van mijn schoonfamilie met allemaal muizen-dingen erin.
Ik heb 15 muizen en één kleine rat gevangen. De laatste in december. Daarna was het een tijdje rustig. Tot vorige week.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zijn die beesten nu nog niet uitgeroeid?
Een rat binnen? Indoor?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:21 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb 15 muizen en één kleine rat gevangen. De laatste in december. Daarna was het een tijdje rustig. Tot vorige week.
Zit niet in het noorden denk ik.quote:
Ook deze?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:19 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik kreeg een kerstpakket van mijn schoonfamilie met allemaal muizen-dingen erin.
Heb je daar altijd al last van gehad of is dat sinds de renovatie verergerd?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:21 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb 15 muizen en één kleine rat gevangen. De laatste in december. Daarna was het een tijdje rustig. Tot vorige week.
Nu ben ik wel opa.... ik vind die dingen altijd verschrikkelijk en levensgevaarlijk voor die paar tanden die ik nog hebquote:
Vanmiddag was er in Utrecht een rat outdoor, hoorde ik.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. Helaas niet ongebruikelijk hier in Utrecht.
Deze zijn juist lekkerquote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nu ben ik wel opa.... ik vind die dingen altijd verschrikkelijk en levensgevaarlijk voor die paar tanden die ik nog heb
Wow! Maar dan moeten er ook redelijk grote openingen zitten ergens? Toch? Kun je daar geen cement in kieperen?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. Helaas niet ongebruikelijk hier in Utrecht.
Het kan zijn dat de renovatie er iets mee te maken heeft. Maar het begon vorig jaar. En de renovatie was vier jaar geleden.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je daar altijd al last van gehad of is dat sinds de renovatie verergerd?
Ik mijn hoofd was de renovatie anderhalf jaar geledenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:27 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het kan zijn dat de renovatie er iets mee te maken heeft. Maar het begon vorig jaar. En de renovatie was vier jaar geleden.
Ik heb daarvoor ook wel eens een muis gehad. Maar dat is meer dan tien jaar geleden.
Al 15 jaar...quote:
Bij mijn buitenmuur heb ik inderdaad een gat dichtgemaakt. In de keukenkastjes kan dat niet. Daar gaan leidingen (gas, water, afvoer) de kruipruimte in. Daar komen ze binnen.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wow! Maar dan moeten er ook redelijk grote openingen zitten ergens? Toch? Kun je daar geen cement in kieperen?
Een muis heeft aan letterlijk een halve cm genoeg, maar een rat weet ik niet... maar dat moet toch wel meer zijn .
Maar goed, ik geloof wel dat je alles probeert.
Tenzij je ze voert... als noodpakket
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |