Zijn best mannenfilms jaquote:Op donderdag 19 maart 2026 20:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zijn volgens mij best wel mannenfilms, van Chuck, iig vechtfilms en hele oude, wat kan kloppen aangezien hij ook oud is.
Ik heb staar ook overwonnenquote:Op donderdag 19 maart 2026 20:58 schreef Superbadeendje het volgende:
Chuck Norris had eens een staarwedstrijd met een foto van zichzelf en won.
Pief paf poef films en knokken.quote:Op donderdag 19 maart 2026 20:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zijn best mannenfilms ja
En hij had een serie, 'Walker, Texas Ranger'.
Bud Spencer & Terence Hill waren wel leuk idd.quote:Op donderdag 19 maart 2026 21:10 schreef ChocoFan het volgende:
4 vuisten films vond ik vroeger dan weer wel grappig.
Daar vond ik dan echt weer niets aan ..........quote:Op donderdag 19 maart 2026 21:10 schreef ChocoFan het volgende:
4 vuisten films vond ik vroeger dan weer wel grappig.
My name is Nobody.quote:Op donderdag 19 maart 2026 21:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar vond ik dan echt weer niets aan ..........
Echte westerns weer wel
En voordat ik door had hoe oud Terence Hill was, vond ik het wel leuk om naar hem te kijken. Ik was toen ook nog een puber.quote:Op donderdag 19 maart 2026 21:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bud Spencer & Terence Hill waren wel leuk idd.
Ik zag pas op een streamsite allemaal oude westerns langskomen, kweet niet meer welke en heb ook nog niets gekeken ervan.quote:Op donderdag 19 maart 2026 21:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar vond ik dan echt weer niets aan ..........
Echte westerns weer wel
Ja, welke dan?quote:Op donderdag 19 maart 2026 21:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zag pas op een streamsite allemaal oude westerns langskomen, kweet niet meer welke en heb ook nog niets gekeken ervan.
Oke, spreken we je vanaf nu zo aanquote:
Terrence Hillquote:
Ik zeg toch dat ik het niet meer weet, kan prime zijn geweest of netflix of hbo of disney.quote:Op donderdag 19 maart 2026 21:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, welke dan?
Of prime, dat weet ik.
Hij had idd betoverende blauwe ogen. Mijn zusje was daar ook weg van.quote:Op donderdag 19 maart 2026 21:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En voordat ik door had hoe oud Terence Hill was, vond ik het wel leuk om naar hem te kijken. Ik was toen ook nog een puber.
Er zijn net een heleboel van die oude westerns afgegaan, op prime kun je dat zien, ze hebben een categorie binnen 30 dagen verdwijnen deze films/seriesquote:Op donderdag 19 maart 2026 21:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik het niet meer weet, kan prime zijn geweest of netflix of hbo of disney.
Jammer dat het een replica isquote:
Klopt. Was een leuke kerel in die films.quote:Op donderdag 19 maart 2026 21:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij had idd betoverende blauwe ogen. Mijn zusje was daar ook weg van.
Je wil niet weten hoe vaak ik my name is nobody heb gezienquote:Op donderdag 19 maart 2026 21:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij had idd betoverende blauwe ogen. Mijn zusje was daar ook weg van.
Met Henry Fonda.quote:Op donderdag 19 maart 2026 21:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe vaak ik my name is nobody heb gezien
Wie?quote:Op donderdag 19 maart 2026 21:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met Henry Fonda.![]()
Ik heb hem op dvd.
Veel wel extra betalen.quote:Op donderdag 19 maart 2026 21:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik lees net dat het prime was. Dat zei jij ook al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |