Je komt het best vaak bij de chinees tegen wel .........quote:Op donderdag 19 maart 2026 19:44 schreef ChocoFan het volgende:
ik ga het alleen niet speciaal kopen of zo, moet het dan ergens tegenkomen.
Klopt alleen kom ik daar niet zo vaak.quote:Op donderdag 19 maart 2026 19:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je komt het best vaak bij de chinees tegen wel .........
Zelf maken kan ook. Mijn vrouw maakt het weleensquote:Op donderdag 19 maart 2026 19:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Misschien moet ik het maar weer eens een keer proberen te eten om te kijken of ik het nu wel lekker zou vinden, smaak ik wel verandert afgelopen jaren, ik ga het alleen niet speciaal kopen of zo, moet het dan ergens tegenkomen.
Dude ...........quote:Op donderdag 19 maart 2026 19:50 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Zelf maken kan ook. Mijn vrouw maakt het weleens![]()
Maar dit keer van de Chinees zelf...
Oeh dat is wel handig dat ze dat zelf maakt, geen idee of het dan beter of heel anders smaakt dan van de Chinees.quote:Op donderdag 19 maart 2026 19:50 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Zelf maken kan ook. Mijn vrouw maakt het weleens![]()
Maar dit keer van de Chinees zelf...
Klinkt ook goed.quote:Op donderdag 19 maart 2026 19:52 schreef Aoibhin het volgende:
Hier had ik ratatouille met mozzarella en naanbrood
Whut?....quote:
Jaren 70quote:
Lang niet gehoord,quote:
In de jaren 90 werd het al snel minder met het volgen van muziek. Ik keek toen hoofdzakelijk nog TMF etc.quote:Op donderdag 19 maart 2026 20:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En jaren 80 ook niet vergeten.Ik ben fan van beide.
Hij is iig al wel oud.quote:Op donderdag 19 maart 2026 20:36 schreef marcb1974 het volgende:
OMB,
de man die niet stuk kan ligt in het ziekenhuis![]()
Dit zou onmogelijk moeten zijn ..........
https://www.hln.be/celebr(...)-noodgeval~a9f7e493/
Begin jaren 90 volgde ik het nog een beetje maar toen kwamen mijn kinderen en werd het allemaal anders.quote:Op donderdag 19 maart 2026 20:40 schreef RedShoe het volgende:
[..]
In de jaren 90 werd het al snel minder met het volgen van muziek. Ik keek toen hoofdzakelijk nog TMF etc.
Hij is CHUCK NORRISquote:
In de auto meestal een radiozender aan.quote:Op donderdag 19 maart 2026 20:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Begin jaren 90 volgde ik het nog een beetje maar toen kwamen mijn kinderen en werd het allemaal anders.![]()
Behalve in de auto, daar was ik de baas qua muziek.
Vroeger cd's en nu toch vaak playlisten van youtube aan. Tenzij auto waarbij dat niet kan, dan radiozender.quote:Op donderdag 19 maart 2026 20:44 schreef RedShoe het volgende:
[..]
In de auto meestal een radiozender aan.
Genoeg films van gezienquote:
Ik volgde hem ook niet zo ...quote:Op donderdag 19 maart 2026 20:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dus...
Ik weet wie hij is maar volgens mij heb ik erg weinig films met hem erin gezien.
Zijn volgens mij best wel mannenfilms, van Chuck, iig vechtfilms en hele oude, wat kan kloppen aangezien hij ook oud is.quote:
Zijn best mannenfilms jaquote:Op donderdag 19 maart 2026 20:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zijn volgens mij best wel mannenfilms, van Chuck, iig vechtfilms en hele oude, wat kan kloppen aangezien hij ook oud is.
Ik heb staar ook overwonnenquote:Op donderdag 19 maart 2026 20:58 schreef Superbadeendje het volgende:
Chuck Norris had eens een staarwedstrijd met een foto van zichzelf en won.
Pief paf poef films en knokken.quote:Op donderdag 19 maart 2026 20:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zijn best mannenfilms ja
En hij had een serie, 'Walker, Texas Ranger'.
Bud Spencer & Terence Hill waren wel leuk idd.quote:Op donderdag 19 maart 2026 21:10 schreef ChocoFan het volgende:
4 vuisten films vond ik vroeger dan weer wel grappig.
Daar vond ik dan echt weer niets aan ..........quote:Op donderdag 19 maart 2026 21:10 schreef ChocoFan het volgende:
4 vuisten films vond ik vroeger dan weer wel grappig.
My name is Nobody.quote:Op donderdag 19 maart 2026 21:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar vond ik dan echt weer niets aan ..........
Echte westerns weer wel
En voordat ik door had hoe oud Terence Hill was, vond ik het wel leuk om naar hem te kijken. Ik was toen ook nog een puber.quote:Op donderdag 19 maart 2026 21:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bud Spencer & Terence Hill waren wel leuk idd.
Ik zag pas op een streamsite allemaal oude westerns langskomen, kweet niet meer welke en heb ook nog niets gekeken ervan.quote:Op donderdag 19 maart 2026 21:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar vond ik dan echt weer niets aan ..........
Echte westerns weer wel
Ja, welke dan?quote:Op donderdag 19 maart 2026 21:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zag pas op een streamsite allemaal oude westerns langskomen, kweet niet meer welke en heb ook nog niets gekeken ervan.
Oke, spreken we je vanaf nu zo aanquote:
Terrence Hillquote:
Ik zeg toch dat ik het niet meer weet, kan prime zijn geweest of netflix of hbo of disney.quote:Op donderdag 19 maart 2026 21:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, welke dan?
Of prime, dat weet ik.
Hij had idd betoverende blauwe ogen. Mijn zusje was daar ook weg van.quote:Op donderdag 19 maart 2026 21:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En voordat ik door had hoe oud Terence Hill was, vond ik het wel leuk om naar hem te kijken. Ik was toen ook nog een puber.
Er zijn net een heleboel van die oude westerns afgegaan, op prime kun je dat zien, ze hebben een categorie binnen 30 dagen verdwijnen deze films/seriesquote:Op donderdag 19 maart 2026 21:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik het niet meer weet, kan prime zijn geweest of netflix of hbo of disney.
Jammer dat het een replica isquote:
Klopt. Was een leuke kerel in die films.quote:Op donderdag 19 maart 2026 21:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij had idd betoverende blauwe ogen. Mijn zusje was daar ook weg van.
Je wil niet weten hoe vaak ik my name is nobody heb gezienquote:Op donderdag 19 maart 2026 21:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij had idd betoverende blauwe ogen. Mijn zusje was daar ook weg van.
Met Henry Fonda.quote:Op donderdag 19 maart 2026 21:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe vaak ik my name is nobody heb gezien
Wie?quote:Op donderdag 19 maart 2026 21:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met Henry Fonda.![]()
Ik heb hem op dvd.
Veel wel extra betalen.quote:Op donderdag 19 maart 2026 21:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik lees net dat het prime was. Dat zei jij ook al.
Dat gebeurd vaak bij prime, films gaan er binnen 30 dagen "af"quote:
Weet dat er daar redelijk wat opstaanquote:Op donderdag 19 maart 2026 21:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik lees net dat het prime was. Dat zei jij ook al.
Misschien ga ik nog wel eens 1tje kijken of zo. Als mijn bui het aankan om oude meuk te kijken.quote:Op donderdag 19 maart 2026 21:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet dat er daar redelijk wat opstaan
Badeend heeft hem op dvd, daar hoef je vast niet extra voor te betalen.quote:Op donderdag 19 maart 2026 21:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd erg vervelend. Je betaalt al en dan moet je nog meer betalen.
quote:Op donderdag 19 maart 2026 21:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Badeend heeft hem op dvd, daar hoef je vast niet extra voor te betalen.
Dat weet ik wel zeker.quote:Op donderdag 19 maart 2026 21:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
En ik bedoelde meer oude films die ik nog nooit gezien heb.![]()
Waarschijnlijk heeft badeend ook dvd's van films die ik nog niet gezien heb.
Zelfs van films die ik niet gezien heb? Maak eens een lijstje want ik ben wel erg benieuwdquote:
BTW, heb je nog plannen van het weekend?quote:
Ik ga mijn haar wassen.quote:Op donderdag 19 maart 2026 21:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
BTW, heb je nog plannen van het weekend?
Ik ga een kookcursus bij een chinees doen,quote:Op donderdag 19 maart 2026 21:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
BTW, heb je nog plannen van het weekend?
Ik haat je.quote:Op donderdag 19 maart 2026 21:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ga een kookcursus bij een chinees doen,
mag jij gokken wat het gerecht wordt
Eend in pekingsaus, heb ik nu iets gewonnen?quote:Op donderdag 19 maart 2026 21:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
je kunt kiezen tussen twee gevogeltes toch?quote:Op donderdag 19 maart 2026 21:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, een dvd date met eendjequote:Op donderdag 19 maart 2026 21:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Eend in pekingsaus, heb ik nu iets gewonnen?
Oh nee, het is beide in 1quote:Op donderdag 19 maart 2026 21:57 schreef maily het volgende:
[..]
je kunt kiezen tussen twee gevogeltes toch?
'Turducken'quote:
Jaquote:
quote:
vorige week toch? ja dat heb ik wel gezienquote:Op donderdag 19 maart 2026 22:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja
Je hebt dat filmpje hier pas toch wel gezien met gevulde kalkoen?
Zoiets jaquote:Op donderdag 19 maart 2026 22:11 schreef maily het volgende:
[..]
vorige week toch? ja dat heb ik wel gezien
Was die met Mr Bean?quote:Op donderdag 19 maart 2026 22:11 schreef maily het volgende:
[..]
vorige week toch? ja dat heb ik wel gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |