quote:
De Mos doet het weer goed.quote:
Ik ook.quote:
Dat is wel terecht natuurlijkquote:Op donderdag 19 maart 2026 00:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En 5526 jaar later kun je er in Iran de doodstraf voor krijgen.
Ja want er zat amper alcohol in en was er alleen maar omdat je eerder dood ging aan water.quote:
Deze wint de dagquote:
quote:Op donderdag 19 maart 2026 09:32 schreef Domnivoor het volgende:
Weten jullie al waar je op had moeten stemmen?
https://speldwijzer.speld.nl/2026/gemeenteraadsverkiezingen2026
Jezus ravetquote:Op donderdag 19 maart 2026 09:32 schreef Domnivoor het volgende:
Weten jullie al waar je op had moeten stemmen?
https://speldwijzer.speld.nl/2026/gemeenteraadsverkiezingen2026
Och ik kom er net vandaanquote:
Hey Marcquote:
De zon schijnt, dus jaquote:
Mooi zo, hier hobbelt alles ook zo beetje doorquote:Op donderdag 19 maart 2026 12:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De zon schijnt, dus ja
En hoe is het met jou?
Gaat dit dan over de fiets ?quote:Op donderdag 19 maart 2026 12:43 schreef Domnivoor het volgende:
Ik zag net een fiets waar dit op staat:
[ afbeelding ]
@:FreshFruit @:RedShoe
Moet een goede fiets zijn...quote:Op donderdag 19 maart 2026 12:43 schreef Domnivoor het volgende:
Ik zag net een fiets waar dit op staat:
[ afbeelding ]
@:FreshFruit @:RedShoe
Heeft een treinstationquote:Op donderdag 19 maart 2026 16:21 schreef marcb1974 het volgende:
Zeg eskimo's, Mantgum, zegt jullie dat wat?
Dat zie ik net ja. Blijkbaar het 1na best gewaardeerde station van het land.quote:
Als er iedere dag 1 iemand in- en uitstapt, en altijd de hoogst mogelijke score geeft, heb je al snel een mega-scorequote:Op donderdag 19 maart 2026 16:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zie ik net ja. Blijkbaar het 1na best gewaardeerde station van het land.
Zo makkelijk zal het niet zijn (hopelijk tochquote:Op donderdag 19 maart 2026 16:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Als er iedere dag 1 iemand in- en uitstapt, en altijd de hoogst mogelijke score geeft, heb je al snel een mega-score
Ik weet zeker dat er meer dan 1 in en uitstapt daar per dag.quote:Op donderdag 19 maart 2026 16:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Als er iedere dag 1 iemand in- en uitstapt, en altijd de hoogst mogelijke score geeft, heb je al snel een mega-score
Dat zijn er al gauw meer dan op station Soest.quote:Op donderdag 19 maart 2026 16:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat er meer dan 1 in en uitstapt daar per dag.
Hoe eet jij je chinees meestal?quote:
Met mes en vorkquote:
Je maakt soep van die chinees? Moet wel lang trekken zeker?quote:Op donderdag 19 maart 2026 19:28 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Met mes en vork![]()
En de soep met een lepel
Chinezen tomatensoep ja.quote:Op donderdag 19 maart 2026 19:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je maakt soep van die chinees? Moet wel lang trekken zeker?
Hu looooquote:
Die moet extra lang ja, die chinezen zijn taaiquote:
quote:
Je bent zelf een pannenkoekquote:Op donderdag 19 maart 2026 19:39 schreef ChocoFan het volgende:
Pannenkoeken met spek en stroop gegeten.![]()
Deze was primaquote:Op donderdag 19 maart 2026 19:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die moet extra lang ja, die chinezen zijn taai
Wel zoet idd, maar wel lekker.quote:Op donderdag 19 maart 2026 19:40 schreef ChocoFan het volgende:
Chinezen tomatensoep vind ik meestal te zoet, heel lang niet gegeten daardoor iig.
Dat moet ik ook maar weer eens etenquote:Op donderdag 19 maart 2026 19:39 schreef ChocoFan het volgende:
Pannenkoeken met spek en stroop gegeten.![]()
Misschien moet ik het maar weer eens een keer proberen te eten om te kijken of ik het nu wel lekker zou vinden, smaak ik wel verandert afgelopen jaren, ik ga het alleen niet speciaal kopen of zo, moet het dan ergens tegenkomen.quote:Op donderdag 19 maart 2026 19:42 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Deze was prima
[..]
Wel zoet idd, maar wel lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |