Na-apers.quote:Op donderdag 19 maart 2026 22:35 schreef ChocoFan het volgende:
Friends had ook een aflevering met hoofd in kalkoen.
Echt ranzig en iets wat ik nooit ga doen. Een dooie vogel vullen.quote:Op donderdag 19 maart 2026 22:40 schreef Superbadeendje het volgende:
Mr Bean die kalkoen maar volstouwen totdat hij merkt dat hij zijn horloge kwijt is.
Ik zie het mij ook niet snel doen.quote:Op donderdag 19 maart 2026 22:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Echt ranzig en iets wat ik nooit ga doen. Een dooie vogel vullen.
Gelukkig kun je ze tegenwoordig gevuld bestellen en dan zo de oven in doen. Paar jaar terug wilde mijn kinderen dat eten en hadden er zo 1 besteld want tegen hun zei ik ook dat ik dat echt niet zelf ga doen.quote:Op donderdag 19 maart 2026 22:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zie het mij ook niet snel doen.
eet je nou helemaal nooit gevogelte?quote:Op donderdag 19 maart 2026 22:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zie het mij ook niet snel doen.
Jawel, meestal kip.quote:Op donderdag 19 maart 2026 22:48 schreef drakin het volgende:
[..]
eet je nou helemaal nooit gevogelte?
Lekker dat staat morgen hier op het menuquote:
Morgen eind vd ochtend ben je pas wakker?quote:
Pure drugs?quote:
Ik vind het niet te zuipen iig.quote:
Je gaat er dus niet hard op?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 00:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het niet te zuipen iig.
Morguh Pullup, die eerste vogel is mooi van lelijkheid lolquote:
Deze wint de dagquote:
Hey MT6quote:
Morguh Drakinquote:
Bij mij dezequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Hey chanelquote:
Waarom wordt ik nou weer als laatste genoemd?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 08:37 schreef Domnivoor het volgende:
Goedemorgen Dotteke, Chanel5, drakin, MooieTop6, pullup en iedereen
Moggequote:Op vrijdag 20 maart 2026 08:37 schreef Domnivoor het volgende:
Ik vind helemaal mooiquote:
Goedemiddag Domnivoorquote:Op vrijdag 20 maart 2026 08:37 schreef Domnivoor het volgende:
Mooi weer Tonjaquote:
Die knurft is gewoon allang niet grappig meer.quote:
Ik zal het Seth doorgeven, denk niet dat hij blij is met je mening over hemquote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Die knurft is gewoon allang niet grappig meer.![]()
Beter is ie er morgen niet meer
En dat onderwerp is nog ergerquote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zal het Seth doorgeven, denk niet dat hij blij is met je mening over hem
Oke, die snap ik even nietquote:
idem hierquote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:41 schreef RedShoe het volgende:
Mooi weer in Leeuwarden![]()
Aan de frisse kant, dat wel.
quote:
Hier ook mooi weerquote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:41 schreef RedShoe het volgende:
Mijn weer het niets met het weer te maken in zin van zon of regenquote:
Just kidding, Dottekequote:Op vrijdag 20 maart 2026 13:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn weer het niets met het weer te maken in zin van zon of regen
Maar dat ze weer een mooie tekening had gemaakt
Dat is het mooie aan de Nederlandse taal. Je kan er veel kanten mee op.quote:
Ik ben toch zonder jas naar sport geweestquote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:41 schreef RedShoe het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Maar wat deed je in Liwwadden? Of ben je hier nog?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:41 schreef RedShoe het volgende:
quote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben toch zonder jas naar sport geweestwinterjas aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest weer even in het ziekenhuis zijn.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar wat deed je in Liwwadden? Of ben je hier nog?Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
O das minder maar wel even nodigquote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:48 schreef RedShoe het volgende:
[..]
winterjas aan.
[..]
Ik moest weer even in het ziekenhuis zijn.
Respectabele leeftijd wel.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:10 schreef marcb1974 het volgende:
https://www.ad.nl/show/ac(...)-overleden~a7588a70/
Ze zijn flink aan het uitbreiden bij het ziekenhuis.quote:
Super !!quote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:59 schreef Dotteke het volgende:
iteejer in GC / FOK! moet blijven! Ja natuurlijk #2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |