Toch vond ik al die Chuck Norris memes altijd geweldig , RIP Chuck.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
quote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Toch vond ik al die Chuck Norris memes altijd geweldig , RIP Chuck.Die zijn blijkbaar aan mij voorbij gegaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
The flu gets a Chuck Norris shot every year.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die zijn blijkbaar aan mij voorbij gegaan
Geen wappie dusquote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
The flu gets a Chuck Norris shot every year.
Bedankt, maar bovenstaande zijn al genoegquote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Voor de liefhebber:
https://www.al.com/life/2(...)-of-icons-death.html
Sommige zijn ook wel erg flauw.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bedankt, maar bovenstaande zijn al genoeg
Oh nee, daar zit zeker een touw om als die gaat.quote:
Ja, maar dat maakt ze dan juist weer goed... snappie?quote:
God bestaat niet, want ik heb geen kinderenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 20:30 schreef marc0871 het volgende:
Toen Chuck Norris bij de hemelpoort kwam, riep Sint Pieter achterom; He God. Ruim de troon op. Je vader is thuis.
Hij speelde al in films voordat ik geboren was.quote:
Nog nooit een film van hem gezien, en dat gaat ook niet meer gebeuren.quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2026 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Nog nooit een film van hem gezien, en dat gaat ook niet meer gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |