Wat snel.quote:
Oké, spellen zijn altijd leuk.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 23:47 schreef kree het volgende:
[..]
MicroMacro
er zijn verschillende delen
crime city deden wij
Zijn we nu eigenlijk gemeen, ik weet het niet zo goed, ik vind het wel een beetje grappig eigenlijk.quote:
Is niet gemeen.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 23:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zijn we nu eigenlijk gemeen, ik weet het niet zo goed, ik vind het wel een beetje grappig eigenlijk.
Ja hoor. lekker rustig.quote:
Ah, is dat het…quote:Op zaterdag 21 maart 2026 22:55 schreef kree het volgende:
ik voel me soms beetje "lost" ofzo tissem alle topics.
en weet zal wel wellicht herkenbaar zijn. ?
zeg maar waar is leuk om te posten.
tjah ach. soms meer of minder tussen topics, what else is newquote:
ja toch. maar oke raad dat bordspel aan voor iedereen met neefjes en nichtjes die nog jong zijn. of sowieso. ik vond t leuk.quote:
Bedankt voor de aanrader, ik heb iig geen jonge kinderen meer om mij heen.quote:Op zondag 22 maart 2026 00:00 schreef kree het volgende:
[..]
ja toch. maar oke raad dat bordspel aan voor iedereen met neefjes en nichtjes die nog jong zijn. of sowieso. ik vond t leuk.
hoeft niet met kinderen he? want dit werkt ook met ouderen tussen elkaar. Tis echt een grappig idee en promoot het omdat het werkt. Ook met ouderen.quote:Op zondag 22 maart 2026 00:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Bedankt voor de aanrader, ik heb iig geen jonge kinderen meer om mij heen.
Met ouderen wil ik al helemaal geen spelletjes spelen.quote:Op zondag 22 maart 2026 00:02 schreef kree het volgende:
[..]
hoeft niet met kinderen he? want dit werkt ook met ouderen tussen elkaar. Tis echt een grappig idee en promoot het omdat het werkt. Ook met ouderen.
quote:Op zondag 22 maart 2026 00:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Met ouderen wil ik al helemaal geen spelletjes spelen.
waarom. niet? bedoel was enige leuke nog wat ik kon doen met me demente oma.... RIPquote:Op zondag 22 maart 2026 00:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Met ouderen wil ik al helemaal geen spelletjes spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |