Bij mij op het werk loop ik door de tuindeuren en sta ik aan een weiland met een paar paarden... dus dat valt wel mee. Ben van de week maar met de koffiemok er even heen gelopen.. ff weg van je bureau is ook wel lekker.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:47 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik zie weleens winkelpersoneel die net buiten de winkel staan te roken. Geen goede reclame vindt ik dat
Ik heb wel eens zitten denken idd wat en hoe als er een echte grote brand komt ... ik heb een gracht om in te springen .. duiken is te gevaarlijk ... maar vanaf 4 hoogquote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik had mijn parachute al om gehad
Een gracht is wel de beste optie als je verder niets hebt jaquote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb wel eens zitten denken idd wat en hoe als er een echte grote brand komt ... ik heb een gracht om in te springen .. duiken is te gevaarlijk ... maar vanaf 4 hoog
Had ik ook.. nu heb ik een doorsnee maandag geprikt en die pleister gehaald.. op één of andere manier ook eindelijk de mindset. Ben er gewoon blij mee, dat kun jij ookquote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Groot gelijk, mij is het nog steeds niet gelukt.
aanstaande 1 april is het voor mij al weer 13 jaar geledenquote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Had ik ook.. nu heb ik een doorsnee maandag geprikt en die pleister gehaald.. op één of andere manier ook eindelijk de mindset. Ben er gewoon blij mee, dat kun jij ookDie dag gaat komen!
quote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:53 schreef chufi het volgende:
[..]
aanstaande 1 april is het voor mij al weer 13 jaar geleden
Anderhalf jaar geleden was het een maand gelukt maar ja, toen gebeurde er weer van alles en ben ik toch weer gaan roken. Dus het moet me lukken en ik hoop dat het snel om gaat in mijn hoofd.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Had ik ook.. nu heb ik een doorsnee maandag geprikt en die pleister gehaald.. op één of andere manier ook eindelijk de mindset. Ben er gewoon blij mee, dat kun jij ookDie dag gaat komen!
Ik kan je alleen maar vertellen dat er een leven is zonder roken.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bij mij op het werk loop ik door de tuindeuren en sta ik aan een weiland met een paar paarden... dus dat valt wel mee. Ben van de week maar met de koffiemok er even heen gelopen.. ff weg van je bureau is ook wel lekker.
Je moet het zelf willen of anders moet er een medische NO op staan ..quote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Anderhalf jaar geleden was het een maand gelukt maar ja, toen gebeurde er weer van alles en ben ik toch weer gaan roken. Dus het moet me lukken en ik hoop dat het snel om gaat in mijn hoofd.
Jij gaat het gewoon volhouden.Voordeel is wel dat er inderdaad op steeds minder plekken mag worden gerookt waardoor de verleiding een stuk minder wordt.
Niet te snel opgeven. Gewoon steeds weer proberen tot het echt lukt.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Groot gelijk, mij is het nog steeds niet gelukt.
Ik weet het. Ben nu al een maand of 2 mentaal ermee bezig dat ik echt wel wil stoppen dus hopelijk lukt het me nu snel. Maar goed, heb ik al eerder gezegd en wil het er dan ook niet teveel over hebben ivm druk of zo.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:56 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Niet te snel opgeven. Gewoon steeds weer proberen tot het echt lukt.
Van het roken heb ik nog geen klachten. De rest heb ik het maar niet over.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Je moet het zelf willen of anders moet er een medische NO op staan ..
Ik niet, hopelijk geen ernstig gewonden of dode mensen.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 22:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Oeh hebben jullie die crash gezien bij Milan_San Reno bij de vrouwen... ai.
Die verdwijnen grotendeels waarschijnlijk ... Kom op Chocoquote:Op zaterdag 21 maart 2026 22:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Van het roken heb ik nog geen klachten. De rest heb ik het maar niet over.
Nee wel over gehoord, maar toen kwam er geen herhaling ...quote:Op zaterdag 21 maart 2026 22:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Oeh hebben jullie die crash gezien bij Milan_San Reno bij de vrouwen... ai.
Dood niet geloof ik.. maar wel ZKH.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 22:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik niet, hopelijk geen ernstig gewonden of dode mensen.
Ja ja, binnenkort.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 22:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Die verdwijnen grotendeels waarschijnlijk ... Kom op Choco
Heftig hoor.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 22:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dood niet geloof ik.. maar wel ZKH.
Snap ikquote:Op zaterdag 21 maart 2026 22:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik weet het. Ben nu al een maand of 2 mentaal ermee bezig dat ik echt wel wil stoppen dus hopelijk lukt het me nu snel. Maar goed, heb ik al eerder gezegd en wil het er dan ook niet teveel over hebben ivm druk of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |