Niet echt verbazingwekkend, wel heel treurig dat deze partij die openlijk met het nazisme en Rusland heult zo populair is onder de kiezer.quote:
Hier (wel samen met de SGP) de grootste in de tussenstand...quote:Op woensdag 18 maart 2026 23:34 schreef Houtenbeen het volgende:
CU is denk ik wel de grootste verliezer van vanavond
Bij ons staan ze op 5quote:Op woensdag 18 maart 2026 23:34 schreef Houtenbeen het volgende:
CU is denk ik wel de grootste verliezer van vanavond
Maart volgend jaar. Provinciale Staten verkiezingen (dus eerste kamer)quote:Op woensdag 18 maart 2026 23:33 schreef vPlien het volgende:
[..]
Jep, de peilingen lijken zich nu in daadwerkelijke zetels te gaan vertalen. Ik vermoed dat ze ook nog wel door blijven groeien, tenzij er op uiterst rechts een andere messias opstaat maar dat lijkt vooralsnog niet te gebeuren in de nasmeulende puinhopen bij de BBB en PVV.
Dat moet een statushouder zijn geweestquote:Op woensdag 18 maart 2026 23:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Alle vakjes van Denk ingekleurd door een stemmer in Vlaardingen![]()
[ afbeelding ]
Zeven stemmen erbij voor hun!
Mensen hebben dus geen probleem om op iemand van de Volksunie te stemmenquote:
Zo heeft iedereen zijn jeugdzondes.quote:Op woensdag 18 maart 2026 23:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mensen hebben dus geen probleem om op iemand van de Volksunie te stemmen
Lekker scheel.quote:Op woensdag 18 maart 2026 23:32 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik hou mijn mond maar.
Ze laat ook zelf dit soort fotos maken.
[ afbeelding ]
Tja, anders zou je FvD sowieso al niet overwegen…quote:Op woensdag 18 maart 2026 23:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nieuwegein moet zich schamenquote:Op woensdag 18 maart 2026 23:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het CDA staat tot nu toe op 427 zetels, net iets meer dan de 14 zetels van de BBB.quote:Op woensdag 18 maart 2026 23:42 schreef capricia het volgende:
Klinkt alsof de BBB het lokaal nog niet zo slecht doet.
Minnetje voor het CDA dus. Want dat was traditioneel de Boerenpartij. Die zijn die kiezers wel echt kwijt en niet meer terug gewonnen.
quote:Op woensdag 18 maart 2026 23:42 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
FVD de grootste in Epe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |