Zo hoor je iedereen praten... Terwijl ze gewoon dik verliezenquote:Op woensdag 18 maart 2026 23:25 schreef TheVulture het volgende:
Jimmy heeft de memo niet gekregen dat ie op sommige mensen ook uit raden is verdwenen
quote:Op woensdag 18 maart 2026 23:27 schreef TheVulture het volgende:
Lidewij is blij dat ze overal een voet tussen de deur heeft gekregen, we verheugen ons nu al op de talloze schandalen en afsplitsingen
Nieuw in Venlo!quote:Op woensdag 18 maart 2026 23:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Voordeel is dat ze bijna overal hun laatste zetel verloren, dus het kan vanaf nu alleen maar beter!
Daadwerkelijke oplossingenquote:Op woensdag 18 maart 2026 23:27 schreef TheVulture het volgende:
Lidewij is blij dat ze overal een voet tussen de deur heeft gekregen, we verheugen ons nu al op de talloze schandalen en afsplitsingen
Aan de krakkemikke Lidewij kun je wel zien dat het geen reet uitmaakt wat je zegt, zolang je maar de indruk wekt een teringhekel te hebben aan alles dat van buiten komt trek je zetels van het werwerpvolk naar je toe.quote:Op woensdag 18 maart 2026 23:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Niet echt verrassend natuurlijk, Lidewij is de nieuwe hoop voor de rechtse populistische stroom
Amper verrassend, doen op veel meer plekken mee. En zijn momenteel even de populaire club op uiterst rechts.quote:
Deuren dicht en alles dat er vreemd uitziet, wegwezen!quote:Op woensdag 18 maart 2026 23:29 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Aan de krakkemikke Lidewij kun je wel zien dat het geen reet uitmaakt wat je zegt, zolang je maar de indruk wekt een teringhekel te hebben aan alles dat van buiten komt trek je zetels van het werwerpvolk naar je toe.
Sssst, denk om de policy hiero.quote:Op woensdag 18 maart 2026 23:31 schreef TheVulture het volgende:
Zomerkampen en eigen scholen bij de FvD... het doet gelukkig nergens aan denken
Hij vroeg het wel, maar ze ratelde gewoon haar eigen verhaal afquote:Op woensdag 18 maart 2026 23:29 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Daadwerkelijke oplossingen
En geen enkele vraag over extreemrechtse kandidaten op de kieslijsten
Ik hou mijn mond maar.quote:Op woensdag 18 maart 2026 23:31 schreef TheVulture het volgende:
Zomerkampen en eigen scholen bij de FvD... het doet gelukkig nergens aan denken
quote:Op woensdag 18 maart 2026 23:31 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Amper verrassend, doen op veel meer plekken mee. En zijn momenteel even de populaire club op uiterst rechts.
Jep, de peilingen lijken zich nu in daadwerkelijke zetels te gaan vertalen. Ik vermoed dat ze ook nog wel door blijven groeien, tenzij er op uiterst rechts een andere messias opstaat maar dat lijkt vooralsnog niet te gebeuren in de nasmeulende puinhopen bij de BBB en PVV.quote:Op woensdag 18 maart 2026 23:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Niet echt verrassend natuurlijk, Lidewij is de nieuwe hoop voor de rechtse populistische stroom
quote:Op woensdag 18 maart 2026 23:32 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik hou mijn mond maar.
Ze laat ook zelf dit soort fotos maken.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |