abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 maart 2026 @ 07:55:25 #76
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_220385957
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2026 18:27 schreef Black_Baron het volgende:
En wat is GroenLinks-PvdA afgestraft.

Wel heel lullig voor de christen Unie.
[..]
https://www.nd.nl/nieuws/(...)zen-we-moeten-oppass

Lijkt me een heel moeilijke tijd voor de CU.
Cda stabiliseert. Sgp groeit ietsje. Maar de cu is wel echt heel naar.
GL/PvdA is niet afgestraft. Waarvoor ook eigenlijk? Nee, de bevolking raakt meer vertokkied.
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
  vrijdag 20 maart 2026 @ 08:29:10 #77
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220386154
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 07:55 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
GL/PvdA is niet afgestraft. Waarvoor ook eigenlijk? Nee, de bevolking raakt meer vertokkied.
nou Forum doet het goed anders
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  vrijdag 20 maart 2026 @ 08:37:01 #78
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_220386206
quote:
2s.gif Op donderdag 19 maart 2026 23:24 schreef Schanulleke het volgende:
[ x ]
Was deze hier al langsgekomen? Helemaal van het padje. En morgen staan ze weer te blėren over partijen die de rechtsstaat zouden bedreigen.
Ten eerste: Sander Sassen is een eersteklas malloot. Als je hem in filmpjes van GeenStijl en LeftLaser ziet voorbij komen dan weet je genoeg. Zijn eigen familie vindt dat hij in de GGZ thuis hoort.

Punt twee: lekker makkelijk om een kort filmpje te (ver)knippen.

Drie: in de praktijk treedt Amsterdam op tegen buitenslapers en daklozen. Dit zijn heel vaak "illegalen". Hier kun je van alles van vinden.

https://www.nrc.nl/nieuws(...)-weer-terug-a4921473

Wie bepaalt welk mens een "illegaal" is? Waarom wordt niet gezien dat "bed-bad-brood" een pragmatische oplossing is voor een praktisch probleem? Een vicieuze spiraal van overlast en keiharde repressie leidt nergens toe.

Vier: mevrouw Pels is bepaald niet mijn favoriete politicus maar alle haat en drek gaat weer eens alle perken te buiten.

Hulde voor deze man:
twitter
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_220386265
quote:
[ x ]
Was deze hier al langsgekomen? Helemaal van het padje. En morgen staan ze weer te blėren over partijen die de rechtsstaat zouden bedreigen.
Begrijp me niet verkeerd, ik stem hartstikke links en dat doe ik met trots. Maar dit soort dames is de reden waarom het overgrote merendeel van Nederland GroenLinks niet ziet zitten.

De typische elitaire bakfietsmoeder die vol overgave de rekening van alles wat ze leuk vindt bij heel Nederland neerlegt omdat ze zelf welvarend genoeg is om geen reet te merken van die rekening. Ik trek dit soort linkse huppelkutjes echt heel slecht.
  vrijdag 20 maart 2026 @ 08:58:58 #80
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_220386372
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 08:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Begrijp me niet verkeerd, ik stem hartstikke links en dat doe ik met trots. Maar dit soort dames is de reden waarom het overgrote merendeel van Nederland GroenLinks niet ziet zitten.

De typische elitaire bakfietsmoeder die vol overgave de rekening van alles wat ze leuk vindt bij heel Nederland neerlegt omdat ze zelf welvarend genoeg is om geen reet te merken van die rekening. Ik trek dit soort linkse huppelkutjes echt heel slecht.
Uitgeprocedeerde asielzoekers proberen ze gewoon terug te sturen, en lukt in veel gevallen ook.

Er is simpelweg weerstand tegen het woord en door de overheid opgelegde categorie "illegaal" en dat dit op zichzelf strafbaar of zelfs een misdrijf zou zijn.

Dit doet niet zonder reden denken aan hele donkere tijdperken of wat er in de VS aan de hand is met ICE (terwijl in de VS een deel van de economie draait op weerloze en rechteloze "illegalen").

Ik had wel gehoopt dat PvdA groter zou worden dan GroenLinks in Amsterdam, maar helaas.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  vrijdag 20 maart 2026 @ 09:00:40 #81
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220386390
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 08:37 schreef Klopkoek het volgende:

Wie bepaalt welk mens een "illegaal" is? Waarom wordt niet gezien dat "bed-bad-brood" een pragmatische oplossing is voor een praktisch probleem? Een vicieuze spiraal van overlast en keiharde repressie leidt nergens toe.

Vier: mevrouw Pels is bepaald niet mijn favoriete politicus maar alle haat en drek gaat weer eens alle perken te buiten.

Hulde voor deze man:
[ x ]
een illegaal is iemand die geen verblijfsvergunning of geldig visum heeft ,
dat ben je als je te lang in een ander land bent , dat geld ook voor jou , probeer maar eens

een land buiten de EU, binnen de EU mag jij wel 20 jaar blijven

maar een land in azie of Africa niet langer dan vaak 6 maand , indien je de juiste visa hebt

zelfs langer dan 30 dagen dan moet je het visum verlengen
JE BENT DAN ILLEGAAL AANWEZIG

[ Bericht 1% gewijzigd door michaelmoore op 20-03-2026 13:05:51 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220386415
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 08:58 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Uitgeprocedeerde asielzoekers proberen ze gewoon terug te sturen, en lukt in veel gevallen ook.

Er is simpelweg weerstand tegen het woord en door de overheid opgelegde categorie "illegaal" en dat dit op zichzelf strafbaar of zelfs een misdrijf zou zijn.

Dit doet niet zonder reden denken aan hele donkere tijdperken of wat er in de VS aan de hand is met ICE (terwijl in de VS een deel van de economie draait op weerloze en rechteloze "illegalen").

Ik had wel gehoopt dat PvdA groter zou worden dan GroenLinks in Amsterdam, maar helaas.
Ik ben het volledig met je eens, maar dat verandert niets aan mijn analyse van deze mevrouw.
pi_220386762
quote:
[ x ]
radicaal-links aan het woord hier. Bizar
  vrijdag 20 maart 2026 @ 09:25:58 #84
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_220386778
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 09:24 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
radicaal-links aan het woord hier. Bizar
Een verknipt filmpje van 14 seconden is niet "aan het woord".

Dat is "nee" zeggen en dan de microfoon afpakken.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_220386819
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 09:25 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Een verknipt filmpje van 14 seconden is niet "aan het woord".

Dat is "nee" zeggen en dan de microfoon afpakken.
De woorden + reactie zijn duidelijk. 14 seconden of niet.
  vrijdag 20 maart 2026 @ 10:58:45 #86
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_220387426
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 08:37 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Ten eerste: Sander Sassen is een eersteklas malloot. Als je hem in filmpjes van GeenStijl en LeftLaser ziet voorbij komen dan weet je genoeg. Zijn eigen familie vindt dat hij in de GGZ thuis hoort.
Compleet niet relevante 'shoot the messenger'
quote:
Punt twee: lekker makkelijk om een kort filmpje te (ver)knippen.
Ja, deze tekst was met meer context vast wel helemaal oké geweest! Helemaal niet rechtsstaatondermijnend ofzo
quote:
Drie: in de praktijk treedt Amsterdam op tegen buitenslapers en daklozen. Dit zijn heel vaak "illegalen". Hier kun je van alles van vinden.

https://www.nrc.nl/nieuws(...)-weer-terug-a4921473

De maatschappij bepaalt dat, vastgelegd in de wet.
quote:

Hulde voor deze man:
[ x ]
Zowaar een rationele duiding waar enig intellect vanuit gaat. Mijn indruk blijft desondanks dat mw. Pels zodanig ideologisch gedreven is, dat ze rechtsstaat en realiteit maar als vervelende, storende factoren beschouwd.
Zie bijvoorbeeld ook de campagnefilmpjes die ze via TikTok verspreidde vanuit haar kantoor. Iets dat bij wet niet is toegestaan.
Life is what you make it.
  vrijdag 20 maart 2026 @ 11:05:45 #87
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_220387462
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 10:58 schreef Schanulleke het volgende:
Zie bijvoorbeeld ook de campagnefilmpjes die ze via TikTok verspreidde vanuit haar kantoor. Iets dat bij wet niet is toegestaan.
Ohja, dat gejank ook. Vanuit de hoek waar 30% van de volksvertegenwoordigers een strafblad heeft. JA21 de sjoemelaars nemen anderen de maat.
Deuger, Woke & Gutmensch
  vrijdag 20 maart 2026 @ 13:32:45 #88
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_220388596
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 11:05 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Ohja, dat gejank ook. Vanuit de hoek waar 30% van de volksvertegenwoordigers een strafblad heeft. JA21 de sjoemelaars nemen anderen de maat.
Ja maar hullie!!! Altijd een sterk argument. In bepaalde kringen dan.
  vrijdag 20 maart 2026 @ 14:15:10 #89
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_220388833
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 13:32 schreef Schanulleke het volgende:

[..]
Ja maar hullie!!! Altijd een sterk argument. In bepaalde kringen dan.
Ja, zo een voor de Russen werkende Zuidasboef met klachten over een op kantoor opgenomen filmpje. Ga toch fietsen.
Deuger, Woke & Gutmensch
  vrijdag 20 maart 2026 @ 16:44:49 #90
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_220390297
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 14:15 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Ja, zo een voor de Russen werkende Zuidasboef met klachten over een op kantoor opgenomen filmpje. Ga toch fietsen.
Zie mijn eerdere reactie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')