Tja, als de wet het toe zou staan zou er denk ik heel veel minder (verbaal) geweld zijn tegen de hulpdiensten. Maar je weet hoe het werkt hierquote:Op dinsdag 17 maart 2026 13:48 schreef onlogisch het volgende:
Dat hadden er gewoon een paar meer mogen zijn. Luisteren naar oom agent en er is niets aan de hand, makker
hij had wel wat harder mogen slaanquote:Op dinsdag 17 maart 2026 13:45 schreef Watmoetjenou het volgende:
Nog geen echt nieuwsbericht kunnen vinden. Maar dat gaat dit zeker worden.
Op een filmpje op Dumpert is te zien dat een agent een man voor zijn kop slaat omdat hij beledigende taal uitspreekt.
Nu is dit natuurlijk niet helemaal volgens het boekje
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100147352_90bfa4df
Ik kan ergens de frustratie van agenten wel begrijpen, maar ben bang dat dit weer een enorme rel gaat worden net als met die moslima afgelopen maand, omdat het geen Jan-Pieter is.
Dat die agent flink mag worden aangepakt lijkt me overigens wel gewoon duidelijk
Vijf of 15 keer meer, het is amper te verstaan.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 13:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij het had over dat die wout 20k per jaar vangt en hij 15 meer.
Wat een droeftoeter.
Hopelijk kijkt de gemeente mee en pakken ze die domme schooier z'n uitkering af. Ze hebben het immers op beeld nu, bewijs genoeg.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 13:51 schreef Tjoent het volgende:
Je weet tog, ik verdien 15 x meer dan jou per jaar blablabla. Zelfde gelul als Boef altijd uitkraamt.
Sla ze maar op d'r flikker, eigen schuld.
'Het staat op cam'ook een beste knal voor je harses verdien je dan. Opbokken met je 'cam'.
Als ie die heeft, ja zeker afpakken.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 13:56 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Hopelijk kijkt de gemeente mee en pakken ze die domme schooier z'n uitkering af. Ze hebben het immers op beeld nu, bewijs genoeg.
Boef zei zelfs dat hij de dochter van een agent neukte op TV. Een Marokkaanse agent had hem dwars door de tafel heengeslagen.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 13:51 schreef Tjoent het volgende:
Je weet tog, ik verdien 15 x meer dan jou per jaar blablabla. Zelfde gelul als Boef altijd uitkraamt.
Sla ze maar op d'r flikker, eigen schuld.
'Het staat op cam'ook een beste knal voor je harses verdien je dan. Opbokken met je 'cam'.
Marokkanen zijn kampioen uitkering trekken en als er één zelf een keer belasting moet betalen dan is het oh zo oneerlijk en oh in Nederland neuken ze je oh zo hard in je reet. Om vervolgens lekker ergens in de woestijn te vloggen hoe leuk het is en hoe slim 'ie wel niet is door geen inkomstenbelasting te betalen.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:00 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Boef zei zelfs dat hij de dochter van een agent neukte op TV. Een Marokkaanse agent had hem dwars door de tafel heengeslagen.
Boef is een stroman voor Taghi om geld wit te wassen. Daarom zat ie in Dubai.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:06 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Marokkanen zijn kampioen uitkering trekken en als er één zelf een keer belasting moet betalen dan is het oh zo oneerlijk en oh in Nederland neuken ze je oh zo hard in je reet. Om vervolgens lekker ergens in de woestijn te vloggen hoe leuk het is en hoe slim 'ie wel niet is door geen inkomstenbelasting te betalen.![]()
Die Boef roept ook graag hoe rijk hij wel niet is, maar blijkbaar niet rijk genoeg om gewoon netjes belasting te betalen zoals iedere Nederlander dat doet.
Laat ook maar zien hoe dat soort figuren gewoon schijt hebben aan ons land. Wel willen profiteren, maar absoluut niet willen bijdragen.
Een pisscene en een hoop verbale drek van het "slachtoffer" in kwestie gok ik zo.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:02 schreef Straatcommando. het volgende:
Volgens mij grijpt hij hem vooral erg hardhandig bij zijn nek, maar het is niet goed te zien op 40 seconden pixelbrei. Het is dus ook niet duidelijk wat zich ervoor afgespeeld heeft.
Is dat zo ja? Zou me niets verbazen.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:09 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Boef is een stroman voor Taghi om geld wit te wassen. Daarom zat ie in Dubai.
Dat idee heb ik ook.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:02 schreef Straatcommando. het volgende:
Volgens mij grijpt hij hem vooral erg hardhandig bij zijn nek, maar het is niet goed te zien op 40 seconden pixelbrei. Het is dus ook niet duidelijk wat zich ervoor afgespeeld heeft.
Lijkt me niet echt nodig als er geen zwaar verzet is, alleen verbaal is geen reden.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:02 schreef Straatcommando. het volgende:
Niks mis mee. Als je je niet kunt gedragen, volgt de correctie vanzelf. Dit soort figuren blijft zieken en zuigen.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:15 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt nodig als er geen zwaar verzet is, alleen verbaal is geen reden.
Normaal staat iemand ook niet met de handen omhoog tegen een muur aan, maar krijgt gewoon een boete voor wildplassen.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:15 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt nodig als er geen zwaar verzet is, alleen verbaal is geen reden.
Dat kun je niet zeggen zonder te weten at er gezegd is.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:15 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Vaak bewust, maar het lijkt er wel op dat er pas is begonnen met filmen met dit filmpje.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook.
Ik haat dit soort filmpjes alleen het moment dat de agent hem aanpakte staat erop, vaak is het en teken dat er veel meer aan vooraf is gegaan wat ze niet willen laten zien. Dat is nou al zo vaak gebeurd.
Vaak gaan ze steeds een stap verder en blijft het niet meer bij alleen woorden.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:17 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Niks mis mee. Als je je niet kunt gedragen, volgt de correctie vanzelf. Dit soort figuren blijft zieken en zuigen.
Ik VIND dat ook wel, alleen heeft de politie wel gewoon wetten en regels om zich aan te houden.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:17 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Niks mis mee. Als je je niet kunt gedragen, volgt de correctie vanzelf. Dit soort figuren blijft zieken en zuigen.
Absoluut en gelukkig werken die checks en balances prima in ons land.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:20 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ik VIND dat ook wel, alleen heeft de politie wel gewoon wetten en regels om zich aan te houden.
Maar wel people of colorquote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:19 schreef Regilio_ het volgende:
Dit wordt nauwelijks tot geen nieuws hoor, immers geen moslima.
Tenzij het in de VS of Iran gebeurt, dan zijn het "shithole landen". En wat valt er te luisteren? De agent geeft hem een harde klap en valt hem aan op hetzelfde moment dat hij zegt "hou je mond".quote:Op dinsdag 17 maart 2026 13:48 schreef onlogisch het volgende:
Dat hadden er gewoon een paar meer mogen zijn. Luisteren naar oom agent en er is niets aan de hand, makker
Zou kunnen, kan ook handig geknipt zijn.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:18 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Vaak bewust, maar dit lijkt er wel op dat er pas is begonnen met filmen met dit filmpje.
True, maar geen vrouw met lappen stof om de bakkes. Just another day at the office.quote:
Nou nee, er is bar weinig duidelijk aan dat filmpje om de agent iets te verwijten.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 13:45 schreef Watmoetjenou het volgende:
Dat die agent flink mag worden aangepakt lijkt me overigens wel gewoon duidelijk
Ja, want ons politieapparaat gaat niet ten onder aan hun eigen regels. Maar oh, wat fijn dat ze zich er doorgaans wel netjes aan houdenquote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:20 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ik VIND dat ook wel, alleen heeft de politie wel gewoon wetten en regels om zich aan te houden.
Egniequote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:31 schreef Sjemmert het volgende:
Deze agent gaat namelijk werkelijk het boekje te buiten
Tuurlijk wel man. Aggresief en fysiek worden om wat woordjes van zo'n no life. Kan echt niet hoor.quote:
Als het te ver gaat, wordt er ook echt wel ingegrepen.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:20 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Tuurlijk niet man. De agent wordt helemaal niet agressief maar gaat 'm onvrijwillig boeien omdat meneer vrijwillig niet meewerkt. Die 'woordjes' spelen helemaal geen rolquote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:33 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Tuurlijk wel man. Aggresief en fysiek worden om wat woordjes van zo'n no life. Kan echt niet hoor.
Hoezo werkt die niet mee? hij staat ongeforceerd met zijn handen tegen de muur. Dat hij wat dom loopt te bleren zou behalve mogelijk een extra PV voor belediging niet uit moeten maken.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:35 schreef r_one het volgende:
[..]
Tuurlijk niet man. De agent wordt helemaal niet agressief maar gaat 'm onvrijwillig boeien omdat meneer vrijwillig niet meewerkt. Die 'woordjes' spelen helemaal geen rol
Je word niet gearresteerd voor wildplassen, er lijkt meer gebeurt te zijn.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:39 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Hoezo werkt die niet mee? hij staat met zijn handen tegen de muur. Dat hij wat dom loopt te bleren zou behalve mogelijk een extra PV voor belediging niet uit moeten maken.
Dus ?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Je word niet gearresteerd voor wildplassen, er lijkt meer gebeurt te zijn.
Er staat al een politiebusje bij en tig agenten, dus wie weet wat die al heeft uitgevreten.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:07 schreef torentje het volgende:
Die politieagent ontspoorde om het minste geringste. Terwijl men eigenlijk van politieagenten mag verwachten dat die evenwichtig zijn omdat zij het geweldsmonopolie hebben.
'ongeforceerd'quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:39 schreef Sjemmert het volgende:
hij staat ongeforceerd met zijn handen tegen de muur.
Maakt geen zak uit. Op dat moment was er geen reden om hem op z’n bek te slaan.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:42 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Er staat al een politiebusje bij en tig agenten, dus wie weet wat die al heeft uitgevreten.
In ieder geval iets om wat extra agenten op te trommelen.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:43 schreef capricia het volgende:
Ik kan helemaal niet zien wat er aan vooraf gegaan is?
Geen idee of dit enkel wildplassen is.
Hij WORDT ook helemaal niet op zijn bek geslagenquote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:44 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Maakt geen zak uit. Op dat moment was er geen reden om hem op z’n bek te slaan.
Ja, inderdaad.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:44 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
In ieder geval iets om wat extra agenten op te trommelen.
Dus kan er net zo goed meer aan de hand zijn dan wildplassen.quote:
Die man is een kopje kleiner als die politieagent, als een politieagent van een kleinere man niks hebben kan, had hij nooit bij justitie moeten gaan werken. Toch?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:42 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Er staat al een politiebusje bij en tig agenten, dus wie weet wat die al heeft uitgevreten.
Er staat dat die was uitgepakt voor wildplassen, lekker als dat stuk vreten elke dag je portier volpist.
Hij zal zich wel vervelend gedragen hebben en geweigerd hebben zich te identificeren.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dus kan er net zo goed meer aan de hand zijn dan wildplassen.
Er was ook meer politie, ze komen echt niet met zoveel om alleen maar een boete voor wildplassen te geven.
Agenten hebben zich simpelweg aan de wet te houden.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:17 schreef Richestorags het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
Wat heeft dát er nou weer mee te maken?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:49 schreef torentje het volgende:
[..]
Die man is een kopje kleiner als die politieagent, als een politieagent van een kleinere man niks hebben kan, had hij nooit bij justitie moeten gaan werken. Toch?
Wat zou er volgens jou nog meer aan de hand kunnen zijn dat, mbt de wet- en regelgeving, dergelijk fysiek geweld zou kunnen rechtvaardigen?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Er was ook meer politie, ze komen echt niet met zoveel om alleen maar een boete voor wildplassen te geven.
Je hebt een stoma?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:54 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Ik snap er echt helemaal niks van.
Waarom overkomt mij toch nooit zoiets?!
Komt alleen maar want je bent ... blank, man, hetero, cis oh en niet actief en continu opzoek naar een pak slaagquote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:54 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Ik snap er echt helemaal niks van.
Waarom overkomt mij toch nooit zoiets?!
Als ik zijn reactie zie dan ga ik er niet vanuit dat hij vrijwillig met zijn handen tegen de muur is gaan staan, anders hadden ze ook geen versterking nodig gehad.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:50 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Hij zal zich wel vervelend gedragen hebben en geweigerd hebben zich te identificeren.
Ze komen niet voor de lol met zoveel man.
Je wilt dat iemand jou het Wetboek van Strafrecht voorleest ofzo?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:53 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wat zou er volgens jou nog meer aan de hand kunnen zijn dat, mbt de wet- en regelgeving, dergelijk fysiek geweld zou kunnen rechtvaardigen?
Ik vermoed dat dit filmpje begint vlak na de 35e keer dat hem verteld is om mee te gaan werken bij zijn aanhouding en dat de heer Flimpje! Flimpje! al een paar minuten aan het zuigen was.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:43 schreef capricia het volgende:
Ik kan helemaal niet zien wat er aan vooraf gegaan is?
Geen idee of dit enkel wildplassen is.
Nog maar een keer dan, wat maakt het uit? Is het vergrijp bepalend voor of er geweld wordt toegepast? Lijkt me niet.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Verzet bij arrestatie, waarschuwingen negeren, dan volgt er een ruwere arrestatie en daar kunnen klappen bij vallen.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:53 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wat zou er volgens jou nog meer aan de hand kunnen zijn dat, mbt de wet- en regelgeving, dergelijk fysiek geweld zou kunnen rechtvaardigen?
Het is al een aanname dat dat bedoeling was.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:58 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Nog maar een keer dan, wat maakt het uit. Is het vergrijp bepalend voor of er geweld wordt toegepast? Lijkt me niet.
Op het moment van filmen werkt meneer fysiek mee aan zijn aanhouding door zijn handen netjes tegen de muur te houden. Zodra hij zijn handen weg haalt of zich omdraait is geweld gepast. Zo lang hij gewoon zijn handen tegen de muur houd niet. Zo simpel is het.
Als agent over wou gaan tot aanhouding had hij gewoon zijn arm kunnen pakken en hem in de boeien kunnen slaan. Als verdachte daar bij tegen stribbelt is geweld weer gepast.
Zo moelijk is het allemaal niet hoor.
Dat is dan ook precies wat er in het filmpje gebeurt.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:58 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Als agent over wou gaan tot aanhouding had hij gewoon zijn arm kunnen pakken en hem in de boeien kunnen slaan. Als verdachte daar bij tegen stribbelt is geweld weer gepast.
Ah jij weet al wat er voordat het filmpje begon is gebeurd en gezegd, dat meneer braaf meewerkte om een boete in ontvangst te nemen zich, niet agressief gedroeg, geen dreigementen uitte en dat er helemaal onnodig versterking is opgeroepen.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:58 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Nog maar een keer dan, wat maakt het uit? Is het vergrijp bepalend voor of er geweld wordt toegepast? Lijkt me niet.
Op het moment van filmen werkt meneer fysiek mee aan zijn aanhouding door zijn handen netjes tegen de muur te houden. Zodra hij zijn handen weg haalt of zich omdraait is geweld gepast. Zo lang hij gewoon zijn handen tegen de muur houd niet. Zo simpel is het.
Zo moelijk is het allemaal niet hoor.
Ja.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 15:05 schreef capricia het volgende:
6 agenten. Twee busjes.
Heel normaal bij een gevalletje 'wildplassen'.
Egnie, hij geeft hem eerst een tik voor zijn kop dan pas pakt hij zijn arm.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 15:00 schreef r_one het volgende:
[..]
Dat is dan ook precies wat er in het filmpje gebeurt.
Dat lijkt mij wel een heel erg inefficiënte manier om mijn vraag te beantwoorden.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:57 schreef r_one het volgende:
[..]
Je wilt dat iemand jou het Wetboek van Strafrecht voorleest ofzo?
Nee hoor, hij grijpt naar z'n linkerarm.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 15:08 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Hij geeft hem eerst een tik voor zijn kop.
[ afbeelding ]
Hè gelukkigquote:Op dinsdag 17 maart 2026 15:10 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel een heel erg inefficiënte manier om mijn vraag te beantwoorden.
Gelukkig heeft de user waar ik op reageerde mijn vraag op een efficiëntere manier beantwoord
Je kan er al je fantasie op los laten maar de beelden spreken voor zich.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 15:11 schreef r_one het volgende:
[..]
Nee hoor, hij grijpt naar z'n linkerarm.
Doordat de arrestant in een reflex 'duckt', LIJKT het alsof hij voor z'n kop wordt geslagen. Dan was-ie echt wel 'out' naar de grond gegaan hoor maar nee
Voor jou ja (met behulp van wat suggestieve titels en knip- en plakwerk. En veel fantasie idd)quote:Op dinsdag 17 maart 2026 15:13 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Je kan er al je fantasie op los laten maar de beelden spreken voor zich.
Meid, het is wat.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 15:08 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Egnie, hij geeft hem eerst een tik voor zijn kop dan pas pakt hij zijn arm.
[ afbeelding ]
Ik fantaseer niet wat er allemaal voor gebeurd zou zijn of dat iemand ducked en wat er gebeurt zou zijn als hij niet had geducked...quote:Op dinsdag 17 maart 2026 15:14 schreef r_one het volgende:
[..]
Voor jou ja (met behulp van wat suggestieve titels en knip- en plakwerk. En veel fantasie idd):')
Dus kleine mannen mogen meer dan grote mannen? Of wat probeer je nu te zeggen?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:49 schreef torentje het volgende:
[..]
Die man is een kopje kleiner als die politieagent, als een politieagent van een kleinere man niks hebben kan, had hij nooit bij justitie moeten gaan werken. Toch?
Dat mag jij vinden, maar gelukkig bepaal jij de regels nietquote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:31 schreef Sjemmert het volgende:
Hier zal geen ophef over komen. Gek hoe dat werkt. Deze agent gaat namelijk werkelijk het boekje te buiten terwijl moslima trapper perfect politie optreden was.
Wat er gezegd wordt intereseert me werkelijk geen reet. Het gaat allemaal om je daden. Sta je aan een agent te trekken verdien een knuppel, sta je met je handen tegen de muur, dan niet.
Niemand hier. Topic maar op slot dan.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 15:18 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden, maar gelukkig bepaal jij de regels niet
Ik ook, maar dat verandert niks aan de zaak dat dit niet hoort.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 15:18 schreef Red_85 het volgende:
Tjah, dit krijg je er nu van als je geen gekkenhuizen meer hebt.
Snap de sentimenten van die agent wel.
Met haar antwoord: ja.quote:
Ik ook niet. Maar het woord 'context' is je vreemd.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 15:17 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ik fantaseer niet wat er allemaal voor gebeurd zou zijn
Dat ducken zie je gebeuren, dat-ie na de 'fatale klap' (quote:of dat iemand ducked en wat er gebeurt zou zijn als hij niet had geducked...
Het antwoord zal niet van de filmert / uploadert komenquote:Op dinsdag 17 maart 2026 15:21 schreef KreKkeR het volgende:
Eerst moeten we inderdaad exact weten wat eraan vooraf is gegaan.
Eens.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 15:20 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat verandert niks aan de zaak dat dit niet hoort.
Als dat zo is dan is het optreden weer helemaal prima wmb. Maar dat is een grote aanname. Ik oordeel op basis van beschikbare informatie. Meer kan ik ook niet doen he. Als later uit nieuwe informatie andere feiten blijken dan gaan we het weer herzien. Willen wachten op meer informatie is wel fair imo.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 15:06 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ah jij weet al wat er voordat het filmpje begon is gebeurd en gezegd, dat meneer braaf meewerkte om een boete in ontvangst te nemen zich, niet agressief gedroeg, geen dreigementen uitte en dat er helemaal onnodig versterking is opgeroepen.
Knap van je.![]()
Ik hou het erop dat ik graag wil weten wat er van tevoren gebeurde en weiger erin mee te gaan dat de agent zomaar sloeg aan de hand van een filmpje die hierop uit lijkt te zijn.
Wat als ze al 6 keer geprobeerd hebben hem normaal te boeien en hij totaal niet meewerkte?
Op basis van de voorgeselecteerde informatie die de filmer/uploader graag wil dat je ziet (en vooral niet meer).quote:Op dinsdag 17 maart 2026 15:35 schreef Sjemmert het volgende:
Ik oordeel op basis van beschikbare informatie
Nog altijd beter dan zelf verzonnen informatie en suggesties.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 15:47 schreef r_one het volgende:
[..]
Op basis van de voorgeselecteerde informatie die de filmer/uploader graag wil dat je ziet (en vooral niet meer).
Bewust suggestieve beeldvorming dus.
Eensquote:Op dinsdag 17 maart 2026 15:53 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan zelf verzonnen informatie en suggesties.
quote:Onnodige politie geweld
Hi kan deze posten a.u.b Want dit is zwaare politie geweld voor voor niks jongen wordt staande gehouden voor wildplassen zegt tegen de agent ik verdien meer dan jou en krijgt gewoon een vuist op zijn hoofdt terwel hij zijn handen tegen de muur hebt
quote:Op dinsdag 17 maart 2026 15:35 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Als dat zo is dan is het optreden weer helemaal prima wmb. Maar dat is een grote aanname. Ik oordeel op basis van beschikbare informatie. Meer kan ik ook niet doen he. Als later uit nieuwe informatie andere feiten blijken dan gaan we het weer herzien. Willen wachten op meer informatie is wel fair imo.
Grote mannen zouden wel wat meer geduld mogen hebben met kleinere mannen en niet om het minste geringste ontsporen.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 15:18 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dus kleine mannen mogen meer dan grote mannen? Of wat probeer je nu te zeggen?
Hoort bij het leven in de grote stadquote:Op dinsdag 17 maart 2026 13:50 schreef PieterDeRijcke het volgende:
Lekker iemands gevel en/of deur onder zeiken. Zo smerig.
Ja precies, ze komen echt niet met drie politiewagens uitrukken omdat jij met je dronken kop ergens tegenaan staat te pissen hoor.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:50 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Hij zal zich wel vervelend gedragen hebben en geweigerd hebben zich te identificeren.
Ze komen niet voor de lol met zoveel man.
Oh maar dan kun je je het ook financieel wel permitteren om wild te plassen (en vervolgens ongedwongen met je armen tegen een muur te gaan staanquote:Op dinsdag 17 maart 2026 16:07 schreef kladderadatsch het volgende:
Mja, daarom ben ik dus geen agent geworden.![]()
Onder andere dan, want ik verdien in m'n huidige baan ws ook een heel stuk beter.
Ik snap ook niet waarom die gasten niet veel meer beboet worden voor belediging, en dan daar gewoon de straffen omhoog gooien.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 15:26 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Eens.
Er zit ook wat fout in de aanpak en afhandeling van dit soort 'voorvallen'. Immers is dit ook de enige straf die die vent zal krijgen voor zn idiote gedrag: een klap voor zn muil.
Want rechters pakken dit volk ook niet meer aan.
Moeten er wel rechters zijn die het ook toepassen. Daar wringt het ook nog.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 16:56 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom die gasten niet veel meer beboet worden voor belediging, en dan daar gewoon de straffen omhoog gooien.
Snelrecht, TOM-beschikking, .... niets is onmogelijk.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 17:01 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Moeten er wel rechters zijn die het ook toepassen. Daar wringt het ook nog.
Straffen, handhaving, juridisch.. alles presteert ondermaats.
Dat klopt.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 18:33 schreef r_one het volgende:
[..]
Snelrecht, TOM-beschikking, .... niets is onmogelijk.
Mooi. Dan liggen daar nog kansen dus.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 18:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat klopt.
Alleen wordt dat weer selectief toegepast bij bijvoorbeeld supporters of protestanten. Niet hierop ofso. Daar ontbreekt de wil totaal.
Die is tyfushard!quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:06 schreef Poefbank het volgende:
Gelukkig kan hij nog ademen want anders staat de Dam dadelijk weer vol.
Waarom wordt het dan niet toegepast bij dit soort volk?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 18:51 schreef r_one het volgende:
[..]
Mooi. Dan liggen daar nog kansen dus.![]()
Zoals gezegd, niets is onmogelijk.
Omdat ambtelijke molens vaak heel traag draaien. Zal vast wel weer een wetsvoorstel voor moeten komen ofzo, tweede kamer, eerste kamer, publicatie, implementatie, ....quote:Op dinsdag 17 maart 2026 18:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Waarom wordt het dan niet toegepast bij dit soort volk?
Werknemer van de maand mag deze agent worden.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 13:45 schreef Watmoetjenou het volgende:
Op een filmpje op Dumpert is te zien dat een agent een man voor zijn kop slaat omdat hij beledigende taal uitspreekt.
Ik kan ergens de frustratie van agenten wel begrijpen, maar ben bang dat dit weer een enorme rel gaat worden net als met die moslima afgelopen maand, omdat het geen Jan-Pieter is.
Ik heb toch liever het geweldsmonopolie bij evenwichtige mannen en niet bij iemand die om het minste geringste ontspoort.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 19:12 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Werknemer van de maand mag deze agent worden.
Om maar eens met een actuele term te strooien: het kan dus wél!![]()
Dus kleinere mannen mogen agressiever zijn?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 16:08 schreef torentje het volgende:
[..]
Grote mannen zouden wel wat meer geduld mogen hebben met kleinere mannen en niet om het minste geringste ontsporen.
Dat was niet gebeurd als we de slavernij niet hadden afgeschaft.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 19:04 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Ondertussen...
https://x.com/WesternInvasion/status/2032787161863647254
[ afbeelding ]
Nederland agressieland van zembla. Bizar dat agenten en handhavers zo onder hun heen moeten laten lopen. Wat mij betreft mag er direct geslagen worden als er enig respect ontbreektquote:Op dinsdag 17 maart 2026 13:55 schreef DrDentz het volgende:
Ik zap wel eens langs "Overtreders" of iets dergelijks op tv. Als je ziet wat mensen in NL allemaal durven te zeggen tegen BOA's en politie etc.. niet normaal. Ik had al lang gezegd: sla hem gehandicapt met je wapenstok, zo'n grote bek.
Verbaal ja.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 23:49 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dus kleinere mannen mogen agressiever zijn?
Achgossie toch, klapjes gehad van oom agent?quote:Op woensdag 18 maart 2026 08:14 schreef SebbeSwensje het volgende:
Toen ik echter mishandeld werd door een agent en ik hem met geen vinger had aangeraakt, wist hij niet hoe snel hij huilie huilie aangifte moest doen van mishandeling. Doe normaal, druif.
Neuh, geen klapjes. Hij ging heel stoer, terwijl ik geboeid op de vloer van de politieauto lag, zo hard op mijn boeien/polsen drukken met die stalpoten van 'm dat mijn polsen beschadigd waren.quote:Op woensdag 18 maart 2026 13:14 schreef r_one het volgende:
[..]
Achgossie toch, klapjes gehad van oom agent?![]()
Zomaar?![]()
Maar je moest het tóch weer even kwijt hè?!quote:Op woensdag 18 maart 2026 13:24 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Neuh, geen klapjes. Hij ging heel stoer, terwijl ik geboeid op de vloer van de politieauto lag, zo hard op mijn boeien/polsen drukken met die stalpoten van 'm dat mijn polsen beschadigd waren.
Deed me niks hoor, want ik ben itt die druif in elk geval niet kleinzerig.
Hier heb je je aandacht weer
Baal je van hè? Jammer voor jequote:Op woensdag 18 maart 2026 13:59 schreef r_one het volgende:
[..]
Maar je moest het tóch weer even kwijt hè?!
Niet echt hoorquote:
Als je tegenwoordig agent wil zijn moet je je er mentaal op instellen dat je elke dag tot op het bot vernederd wordt.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 13:45 schreef Watmoetjenou het volgende:
En waarom laat je dit filmpje zien?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 19:04 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Ondertussen...
https://x.com/WesternInvasion/status/2032787161863647254
[ afbeelding ]
Serieus? Tegen iemand die ongewapend met z'n handen tegen de muur staat?quote:Op woensdag 18 maart 2026 14:27 schreef 1superbeschuitje het volgende:
Betere tactiek van politie is denk ik 3x verbaal vorderen om mee te werken en na waarschuwingen toepassing wapenstok of taser (op de max gezet in gevallen die erom vragen)
In dit geval vind ik het wel terecht als het een grote rel gaat worden. Wat mij betreft wordt deze agent ontslagen, want die is duidelijk niet geschikt.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 13:45 schreef Watmoetjenou het volgende:
maar ben bang dat dit weer een enorme rel gaat worden net als met die moslima afgelopen maand, omdat het geen Jan-Pieter is.
En klaar?quote:Op woensdag 18 maart 2026 14:48 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Gewoon opschrijven voor belediging, klaar.
Wapenstok/taser lijken mij efficiënter en minder kans op blessures cq. letsel bij de agentquote:Op woensdag 18 maart 2026 14:45 schreef r_one het volgende:
[..]
Serieus? Tegen iemand die ongewapend met z'n handen tegen de muur staat?![]()
Wat is er mis met gewoon naar de grond werken, boeien, abführen?
Daar zijn controlerende externe organisaties het niet mee eens met je.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:21 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Absoluut en gelukkig werken die checks en balances prima in ons land.
Dan nog, die verdachte is een kopje kleiner dan de meeste agenten die hem tegen de grond werkten. Iemand met het geweldsmonopolie had op die verbale agressie verstandiger moeten reageren.quote:Op woensdag 18 maart 2026 15:00 schreef r_one het volgende:
[..]
En klaar?![]()
![]()
Ik denk niet dat "belediging" het strafbare feit was waarom meneer met zijn handen tegen de muur stond en met een half bataljon agenten om 'm heen
Ja, met wapenstok en taser, weljaquote:Op woensdag 18 maart 2026 15:05 schreef 1superbeschuitje het volgende:
[..]
Wapenstok/taser lijken mij efficiënter en minder kans op blessures cq. letsel bij de agent
Dergelijke methodes hebben ook een wat hoger 'wie niet horen wil, moet maar voelen gehalte' wellicht.
Hij heeft geheel conform protocol bij aanhouding gehandeld, volgens het boekje.quote:Op woensdag 18 maart 2026 15:09 schreef torentje het volgende:
[..]
Dan nog, die verdachte is een kopje kleiner dan de meeste agenten die hem tegen de grond werkten. Iemand met het geweldsmonopolie had op die verbale agressie verstandiger moeten reageren.
Dan ben je niet geschikt als agentquote:Op dinsdag 17 maart 2026 15:08 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Egnie, hij geeft hem eerst een tik voor zijn kop dan pas pakt hij zijn arm.
[ afbeelding ]
Natuurlijk naast het andere. Maar geen idee waarom die druiloor (met wie ik eerlijk gezegd geen medelijden heb) was aangehouden).quote:Op woensdag 18 maart 2026 15:00 schreef r_one het volgende:
[..]
En klaar?![]()
![]()
Ik denk niet dat "belediging" het strafbare feit was waarom meneer met zijn handen tegen de muur stond en met een half bataljon agenten om 'm heen
En maar blijven reagerenquote:
Jij bent dus liever een vriend van mannen met losse handjes?quote:Op woensdag 18 maart 2026 15:22 schreef r_one het volgende:
[..]
Hij heeft geheel conform protocol bij aanhouding gehandeld, volgens het boekje.
Oh, meneer schreeuwt? Nou geef 'm gauw een prent mee en laat hem maar gaan, voor we weer op Dumpert komen
Rare gevolgtrekkingquote:Op woensdag 18 maart 2026 16:44 schreef torentje het volgende:
[..]
Jij bent dus liever een vriend van mannen met losse handjes?
Welke periode doel je precies op?quote:Op woensdag 18 maart 2026 16:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Als iemand vroeger een klap op je hassus kreeg van de politie dan zei iedereen eigen schuld dan had je maar moeten luisteren.
Maar wanneer iedereen zomaar eigen schuld zegt tegen degene die klappen krijgt, zonder te weten wie echt fout zit, dan vind je dit wel opeens top? Is dat niet een beetje krom?quote:Tegenwoordig worden mensen gelijk neergezet als slachtoffer, zonder dat ze weten wat er daadwerkelijk is gebeurd.
Niemand krijgt hier klappen.quote:Op woensdag 18 maart 2026 17:56 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Welke periode doel je precies op?
[..]
Maar wanneer iedereen zomaar eigen schuld zegt tegen degene die klappen krijgt, zonder te weten wie echt fout zit, dan vind je dit wel opeens top? Is dat niet een beetje krom?
Je snapt volgens mij best wat ik bedoel:quote:
gewoon mensen die van aanpakken wetenquote:Op woensdag 18 maart 2026 18:18 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Wat een rare reacties in dit topic zeg.
Volgens deze mensen willen we Amerikaanse taferelen? Niet op tijd je ID laten zien? Is het bekopen met een rits kogels?
Zijn dit mensen die dan de hele dag thuis zitten en denken van "ik een kut leven, iedereen een kut leven"
...quote:Op woensdag 18 maart 2026 18:18 schreef FlippingCoin het volgende:
van mij hadden ze hem in zijn hoofd mogen schieten mis je toch niks aan
weet niet of 3 keer nou echt nodig isquote:
Je moeder.quote:Op woensdag 18 maart 2026 14:21 schreef Indigoblauw het volgende:
[..]
En waarom laat je dit filmpje zien?
Omdat er in belgie een witte jongen wordt mishandeld door zwarten??
Is dat niet het zelfde als filmpje hiervoor zonder context, kun je dan ook stellen zoals boven werd gesteld wellicht verdiende onze witte vriend deze aframmeling
Toen ik jong was, eind vorige eeuw.quote:Op woensdag 18 maart 2026 17:56 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Welke periode doel je precies op?
[..]
Maar wanneer iedereen zomaar eigen schuld zegt tegen degene die klappen krijgt, zonder te weten wie echt fout zit, dan vind je dit wel opeens top? Is dat niet een beetje krom?
Het Sadeck effectquote:Op woensdag 18 maart 2026 18:12 schreef Marrije het volgende:
Voor zover ik kan zien is het een schrikreactie van de agent. De man beweegt opeens zijn linkerarm/hand en daarop reageert de agent. Volgens mij uit reflex.
Ik verdedig mensen die onterecht ergens van beschuldigd worden wat ze niet gedaan hebben. Of dat nou politieagenten of burgers zijn, is mij volstrekt wurst.quote:Op woensdag 18 maart 2026 19:09 schreef torentje het volgende:
[..]
Hoezo? Jij verdedigde toch de politieagenten die zonder noodzaak verdachten slaan.
Waar doe ik dat?quote:Op woensdag 18 maart 2026 18:15 schreef KreKkeR het volgende:
Aan de ene kant aangeven dat mensen te snel als slachtoffer worden weggezet, zonder dat men weet wat er echt heeft plaatsgevonden.
Hoezo onterecht? Die politieagent sloeg die verdachte toch zonder noodzaak?quote:Op woensdag 18 maart 2026 21:30 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik verdedig mensen die onterecht ergens van beschuldigd worden wat ze niet gedaan hebben. Of dat nou politieagenten of burgers zijn, is mij volstrekt wurst.
Dat heb ik nou al een paar keer weersproken: die agent sloeg 'm helemaal niet op z'n harses maar grijpt naar z'n linkerarm.quote:Op woensdag 18 maart 2026 21:53 schreef torentje het volgende:
[..]
Hoezo onterecht? Die politieagent sloeg die verdachte toch zonder noodzaak?
quote:Onodige politie geweld
Hi kan deze posten a.u.b Want dit is zwaare politie geweld voor voor niks jongen wordt staande gehouden voor wildplassen zegt tegen de agent ik verdien meer dan jou en krijgt gewoon een vuist op zijn hoofdt terwel hij zijn handen tegen de muur hebt
Leugens moeten vaak herhaald worden als je wil dat mensen ze gaan geloven.quote:Op woensdag 18 maart 2026 21:57 schreef r_one het volgende:
[..]
Dat heb ik nou al een paar keer weersproken: die agent sloeg 'm helemaal niet op z'n harses maar grijpt naar z'n linkerarm.
Ik blijf niet herhalen.
Jij snapt het helemaalquote:Op woensdag 18 maart 2026 22:49 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Leugens moeten vaak herhaald worden als je wil dat mensen ze gaan geloven.
Dus als een agent het helemaal zat is mag hij maar gaan slaan? Hoevaak per jaar vindt je dat een agent dat mag ? 1 keer per wacht, week, maand, jaar ?quote:Op woensdag 18 maart 2026 20:49 schreef The-BFG het volgende:
Misschien is het eens tijd dat bepaalde lui uit de politiek, de media en hell zelfs de usual suspects hier; gewoon eens een maandje mee gaan lopen als agent. Is kijken of ze dan nog zo durven te zeiken op een agent die het terecht een keer helemaal zat is.
Te beginnen met S. Simons en de klagers van DENK.
Wat denk jij dan? Vertel ons je wilde fantasieën wat dit politie geweld rechtvaardigd.quote:Op woensdag 18 maart 2026 15:00 schreef r_one het volgende:
[..]
En klaar?![]()
![]()
Goed bezig jonguhquote:Op woensdag 18 maart 2026 23:01 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Wat denk jij dan? Vertel ons je wilde fantasieën wat dit politie geweld rechtvaardigd.
quote:
Welk geweldquote:Op woensdag 18 maart 2026 23:01 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Wat denk jij dan? Vertel ons je wilde fantasieën wat dit politie geweld rechtvaardigd.
quote:Op woensdag 18 maart 2026 23:07 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Welk geweld![]()
Hij slaat hem helemaal niet.
Ja. Duidelijkquote:
Gewoon een aanhoudingstechniek, als jij dit slaan vindt wat ben je dan voor mietje?quote:
Nog 1 keer in slomo speciaal voor jou omdat je nogal traag ben.quote:Op woensdag 18 maart 2026 23:09 schreef r_one het volgende:
[..]
Ja. Duidelijk
Blijf 'm vooral herhalen![]()
Wow! Wat een skills. Impressedquote:Op woensdag 18 maart 2026 23:14 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Nog 1 keer in slomo speciaal voor jou omdat je nogal traag ben.
[ afbeelding ]
Dit is toch duidelijk ... gewoon een vuist op zijn hoofdt terwel hij zijn handen tegen de muur hebt, is zwaare politie geweld voor voor niks jongenquote:Op woensdag 18 maart 2026 23:12 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Gewoon een aanhoudingstechniek, als jij dit slaan vindt wat ben je dan voor mietje?
Ik zie een aai over de bol.quote:Op woensdag 18 maart 2026 23:14 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Nog 1 keer in slomo speciaal voor jou omdat je nogal traag ben.
[ afbeelding ]
Een oprecht en welverdiend schouderklopje.quote:
Dag schorsing en een cursus omgaan met verbaal geweld.quote:Op woensdag 18 maart 2026 23:21 schreef r_one het volgende:
[..]
Een oprecht en welverdiend schouderklopje.
Agent geeft roeptoetert een schouderklopje Einsteinquote:Op woensdag 18 maart 2026 23:26 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Dag schorsing en een cursus omgaan met verbaal geweld.
De beelden spreken toch voor zich, dus stop met trollen? Die verdachte is een kopje kleiner dan die politieagent, van die politieagent was dus een volwassen reactie te verwachten op die verbale agressie.quote:Op woensdag 18 maart 2026 21:57 schreef r_one het volgende:
[..]
Dat heb ik nou al een paar keer weersproken: die agent sloeg 'm helemaal niet op z'n harses maar grijpt naar z'n linkerarm.
Ik blijf niet herhalen.
Mijn reactie (waar jij op reageerde) had aanvankelijk toch betrekking op deze post:quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2026 16:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Als iemand vroeger een klap op je hassus kreeg van de politie dan zei iedereen eigen schuld dan had je maar moeten luisteren.
Tegenwoordig worden mensen gelijk neergezet als slachtoffer, zonder dat ze weten wat er daadwerkelijk is gebeurd.
Allerminstquote:
Nee, op deze:quote:Op donderdag 19 maart 2026 08:02 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Mijn reactie (waar jij op reageerde) had aanvankelijk toch betrekking op deze post:
[..]
Op jouw slomo dusquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |