Eensquote:Op dinsdag 17 maart 2026 15:53 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan zelf verzonnen informatie en suggesties.
quote:Onnodige politie geweld
Hi kan deze posten a.u.b Want dit is zwaare politie geweld voor voor niks jongen wordt staande gehouden voor wildplassen zegt tegen de agent ik verdien meer dan jou en krijgt gewoon een vuist op zijn hoofdt terwel hij zijn handen tegen de muur hebt
quote:Op dinsdag 17 maart 2026 15:35 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Als dat zo is dan is het optreden weer helemaal prima wmb. Maar dat is een grote aanname. Ik oordeel op basis van beschikbare informatie. Meer kan ik ook niet doen he. Als later uit nieuwe informatie andere feiten blijken dan gaan we het weer herzien. Willen wachten op meer informatie is wel fair imo.
Grote mannen zouden wel wat meer geduld mogen hebben met kleinere mannen en niet om het minste geringste ontsporen.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 15:18 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dus kleine mannen mogen meer dan grote mannen? Of wat probeer je nu te zeggen?
Hoort bij het leven in de grote stadquote:Op dinsdag 17 maart 2026 13:50 schreef PieterDeRijcke het volgende:
Lekker iemands gevel en/of deur onder zeiken. Zo smerig.
Ja precies, ze komen echt niet met drie politiewagens uitrukken omdat jij met je dronken kop ergens tegenaan staat te pissen hoor.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:50 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Hij zal zich wel vervelend gedragen hebben en geweigerd hebben zich te identificeren.
Ze komen niet voor de lol met zoveel man.
Oh maar dan kun je je het ook financieel wel permitteren om wild te plassen (en vervolgens ongedwongen met je armen tegen een muur te gaan staanquote:Op dinsdag 17 maart 2026 16:07 schreef kladderadatsch het volgende:
Mja, daarom ben ik dus geen agent geworden.![]()
Onder andere dan, want ik verdien in m'n huidige baan ws ook een heel stuk beter.
Ik snap ook niet waarom die gasten niet veel meer beboet worden voor belediging, en dan daar gewoon de straffen omhoog gooien.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 15:26 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Eens.
Er zit ook wat fout in de aanpak en afhandeling van dit soort 'voorvallen'. Immers is dit ook de enige straf die die vent zal krijgen voor zn idiote gedrag: een klap voor zn muil.
Want rechters pakken dit volk ook niet meer aan.
Moeten er wel rechters zijn die het ook toepassen. Daar wringt het ook nog.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 16:56 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom die gasten niet veel meer beboet worden voor belediging, en dan daar gewoon de straffen omhoog gooien.
Snelrecht, TOM-beschikking, .... niets is onmogelijk.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 17:01 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Moeten er wel rechters zijn die het ook toepassen. Daar wringt het ook nog.
Straffen, handhaving, juridisch.. alles presteert ondermaats.
Dat klopt.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 18:33 schreef r_one het volgende:
[..]
Snelrecht, TOM-beschikking, .... niets is onmogelijk.
Mooi. Dan liggen daar nog kansen dus.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 18:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat klopt.
Alleen wordt dat weer selectief toegepast bij bijvoorbeeld supporters of protestanten. Niet hierop ofso. Daar ontbreekt de wil totaal.
Die is tyfushard!quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:06 schreef Poefbank het volgende:
Gelukkig kan hij nog ademen want anders staat de Dam dadelijk weer vol.
Waarom wordt het dan niet toegepast bij dit soort volk?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 18:51 schreef r_one het volgende:
[..]
Mooi. Dan liggen daar nog kansen dus.![]()
Zoals gezegd, niets is onmogelijk.
Omdat ambtelijke molens vaak heel traag draaien. Zal vast wel weer een wetsvoorstel voor moeten komen ofzo, tweede kamer, eerste kamer, publicatie, implementatie, ....quote:Op dinsdag 17 maart 2026 18:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Waarom wordt het dan niet toegepast bij dit soort volk?
Werknemer van de maand mag deze agent worden.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 13:45 schreef Watmoetjenou het volgende:
Nog geen echt nieuwsbericht kunnen vinden. Maar dat gaat dit zeker worden.
Op een filmpje op Dumpert is te zien dat een agent een man voor zijn kop slaat omdat hij beledigende taal uitspreekt.
Nu is dit natuurlijk niet helemaal volgens het boekje
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100147352_90bfa4df
Ik kan ergens de frustratie van agenten wel begrijpen, maar ben bang dat dit weer een enorme rel gaat worden net als met die moslima afgelopen maand, omdat het geen Jan-Pieter is.
Dat die agent flink mag worden aangepakt lijkt me overigens wel gewoon duidelijk
Ik heb toch liever het geweldsmonopolie bij evenwichtige mannen en niet bij iemand die om het minste geringste ontspoort.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 19:12 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Werknemer van de maand mag deze agent worden.
Om maar eens met een actuele term te strooien: het kan dus wél!![]()
Dus kleinere mannen mogen agressiever zijn?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 16:08 schreef torentje het volgende:
[..]
Grote mannen zouden wel wat meer geduld mogen hebben met kleinere mannen en niet om het minste geringste ontsporen.
Dat was niet gebeurd als we de slavernij niet hadden afgeschaft.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 19:04 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Ondertussen...
https://x.com/WesternInvasion/status/2032787161863647254
[ afbeelding ]
Nederland agressieland van zembla. Bizar dat agenten en handhavers zo onder hun heen moeten laten lopen. Wat mij betreft mag er direct geslagen worden als er enig respect ontbreektquote:Op dinsdag 17 maart 2026 13:55 schreef DrDentz het volgende:
Ik zap wel eens langs "Overtreders" of iets dergelijks op tv. Als je ziet wat mensen in NL allemaal durven te zeggen tegen BOA's en politie etc.. niet normaal. Ik had al lang gezegd: sla hem gehandicapt met je wapenstok, zo'n grote bek.
Verbaal ja.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 23:49 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dus kleinere mannen mogen agressiever zijn?
Achgossie toch, klapjes gehad van oom agent?quote:Op woensdag 18 maart 2026 08:14 schreef SebbeSwensje het volgende:
Toen ik echter mishandeld werd door een agent en ik hem met geen vinger had aangeraakt, wist hij niet hoe snel hij huilie huilie aangifte moest doen van mishandeling. Doe normaal, druif.
Neuh, geen klapjes. Hij ging heel stoer, terwijl ik geboeid op de vloer van de politieauto lag, zo hard op mijn boeien/polsen drukken met die stalpoten van 'm dat mijn polsen beschadigd waren.quote:Op woensdag 18 maart 2026 13:14 schreef r_one het volgende:
[..]
Achgossie toch, klapjes gehad van oom agent?![]()
Zomaar?![]()
Maar je moest het tóch weer even kwijt hè?!quote:Op woensdag 18 maart 2026 13:24 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Neuh, geen klapjes. Hij ging heel stoer, terwijl ik geboeid op de vloer van de politieauto lag, zo hard op mijn boeien/polsen drukken met die stalpoten van 'm dat mijn polsen beschadigd waren.
Deed me niks hoor, want ik ben itt die druif in elk geval niet kleinzerig.
Hier heb je je aandacht weer
Baal je van hè? Jammer voor jequote:Op woensdag 18 maart 2026 13:59 schreef r_one het volgende:
[..]
Maar je moest het tóch weer even kwijt hè?!
Niet echt hoorquote:
Als je tegenwoordig agent wil zijn moet je je er mentaal op instellen dat je elke dag tot op het bot vernederd wordt.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 13:45 schreef Watmoetjenou het volgende:
Nog geen echt nieuwsbericht kunnen vinden. Maar dat gaat dit zeker worden.
Op een filmpje op Dumpert is te zien dat een agent een man voor zijn kop slaat omdat hij beledigende taal uitspreekt.
Nu is dit natuurlijk niet helemaal volgens het boekje
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100147352_90bfa4df
Ik kan ergens de frustratie van agenten wel begrijpen, maar ben bang dat dit weer een enorme rel gaat worden net als met die moslima afgelopen maand, omdat het geen Jan-Pieter is.
Dat die agent flink mag worden aangepakt lijkt me overigens wel gewoon duidelijk
En waarom laat je dit filmpje zien?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 19:04 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Ondertussen...
https://x.com/WesternInvasion/status/2032787161863647254
[ afbeelding ]
Serieus? Tegen iemand die ongewapend met z'n handen tegen de muur staat?quote:Op woensdag 18 maart 2026 14:27 schreef 1superbeschuitje het volgende:
Betere tactiek van politie is denk ik 3x verbaal vorderen om mee te werken en na waarschuwingen toepassing wapenstok of taser (op de max gezet in gevallen die erom vragen)
In dit geval vind ik het wel terecht als het een grote rel gaat worden. Wat mij betreft wordt deze agent ontslagen, want die is duidelijk niet geschikt.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 13:45 schreef Watmoetjenou het volgende:
maar ben bang dat dit weer een enorme rel gaat worden net als met die moslima afgelopen maand, omdat het geen Jan-Pieter is.
En klaar?quote:Op woensdag 18 maart 2026 14:48 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Gewoon opschrijven voor belediging, klaar.
Wapenstok/taser lijken mij efficiënter en minder kans op blessures cq. letsel bij de agentquote:Op woensdag 18 maart 2026 14:45 schreef r_one het volgende:
[..]
Serieus? Tegen iemand die ongewapend met z'n handen tegen de muur staat?![]()
Wat is er mis met gewoon naar de grond werken, boeien, abführen?
Daar zijn controlerende externe organisaties het niet mee eens met je.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:21 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Absoluut en gelukkig werken die checks en balances prima in ons land.
Dan nog, die verdachte is een kopje kleiner dan de meeste agenten die hem tegen de grond werkten. Iemand met het geweldsmonopolie had op die verbale agressie verstandiger moeten reageren.quote:Op woensdag 18 maart 2026 15:00 schreef r_one het volgende:
[..]
En klaar?![]()
![]()
Ik denk niet dat "belediging" het strafbare feit was waarom meneer met zijn handen tegen de muur stond en met een half bataljon agenten om 'm heen
Ja, met wapenstok en taser, weljaquote:Op woensdag 18 maart 2026 15:05 schreef 1superbeschuitje het volgende:
[..]
Wapenstok/taser lijken mij efficiënter en minder kans op blessures cq. letsel bij de agent
Dergelijke methodes hebben ook een wat hoger 'wie niet horen wil, moet maar voelen gehalte' wellicht.
Hij heeft geheel conform protocol bij aanhouding gehandeld, volgens het boekje.quote:Op woensdag 18 maart 2026 15:09 schreef torentje het volgende:
[..]
Dan nog, die verdachte is een kopje kleiner dan de meeste agenten die hem tegen de grond werkten. Iemand met het geweldsmonopolie had op die verbale agressie verstandiger moeten reageren.
Dan ben je niet geschikt als agentquote:Op dinsdag 17 maart 2026 15:08 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Egnie, hij geeft hem eerst een tik voor zijn kop dan pas pakt hij zijn arm.
[ afbeelding ]
Natuurlijk naast het andere. Maar geen idee waarom die druiloor (met wie ik eerlijk gezegd geen medelijden heb) was aangehouden).quote:Op woensdag 18 maart 2026 15:00 schreef r_one het volgende:
[..]
En klaar?![]()
![]()
Ik denk niet dat "belediging" het strafbare feit was waarom meneer met zijn handen tegen de muur stond en met een half bataljon agenten om 'm heen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |