Tja, als de wet het toe zou staan zou er denk ik heel veel minder (verbaal) geweld zijn tegen de hulpdiensten. Maar je weet hoe het werkt hierquote:Op dinsdag 17 maart 2026 13:48 schreef onlogisch het volgende:
Dat hadden er gewoon een paar meer mogen zijn. Luisteren naar oom agent en er is niets aan de hand, makker
hij had wel wat harder mogen slaanquote:Op dinsdag 17 maart 2026 13:45 schreef Watmoetjenou het volgende:
Nog geen echt nieuwsbericht kunnen vinden. Maar dat gaat dit zeker worden.
Op een filmpje op Dumpert is te zien dat een agent een man voor zijn kop slaat omdat hij beledigende taal uitspreekt.
Nu is dit natuurlijk niet helemaal volgens het boekje
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100147352_90bfa4df
Ik kan ergens de frustratie van agenten wel begrijpen, maar ben bang dat dit weer een enorme rel gaat worden net als met die moslima afgelopen maand, omdat het geen Jan-Pieter is.
Dat die agent flink mag worden aangepakt lijkt me overigens wel gewoon duidelijk
Vijf of 15 keer meer, het is amper te verstaan.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 13:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij het had over dat die wout 20k per jaar vangt en hij 15 meer.
Wat een droeftoeter.
Hopelijk kijkt de gemeente mee en pakken ze die domme schooier z'n uitkering af. Ze hebben het immers op beeld nu, bewijs genoeg.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 13:51 schreef Tjoent het volgende:
Je weet tog, ik verdien 15 x meer dan jou per jaar blablabla. Zelfde gelul als Boef altijd uitkraamt.
Sla ze maar op d'r flikker, eigen schuld.
'Het staat op cam'ook een beste knal voor je harses verdien je dan. Opbokken met je 'cam'.
Als ie die heeft, ja zeker afpakken.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 13:56 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Hopelijk kijkt de gemeente mee en pakken ze die domme schooier z'n uitkering af. Ze hebben het immers op beeld nu, bewijs genoeg.
Boef zei zelfs dat hij de dochter van een agent neukte op TV. Een Marokkaanse agent had hem dwars door de tafel heengeslagen.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 13:51 schreef Tjoent het volgende:
Je weet tog, ik verdien 15 x meer dan jou per jaar blablabla. Zelfde gelul als Boef altijd uitkraamt.
Sla ze maar op d'r flikker, eigen schuld.
'Het staat op cam'ook een beste knal voor je harses verdien je dan. Opbokken met je 'cam'.
Marokkanen zijn kampioen uitkering trekken en als er één zelf een keer belasting moet betalen dan is het oh zo oneerlijk en oh in Nederland neuken ze je oh zo hard in je reet. Om vervolgens lekker ergens in de woestijn te vloggen hoe leuk het is en hoe slim 'ie wel niet is door geen inkomstenbelasting te betalen.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:00 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Boef zei zelfs dat hij de dochter van een agent neukte op TV. Een Marokkaanse agent had hem dwars door de tafel heengeslagen.
Boef is een stroman voor Taghi om geld wit te wassen. Daarom zat ie in Dubai.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:06 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Marokkanen zijn kampioen uitkering trekken en als er één zelf een keer belasting moet betalen dan is het oh zo oneerlijk en oh in Nederland neuken ze je oh zo hard in je reet. Om vervolgens lekker ergens in de woestijn te vloggen hoe leuk het is en hoe slim 'ie wel niet is door geen inkomstenbelasting te betalen.![]()
Die Boef roept ook graag hoe rijk hij wel niet is, maar blijkbaar niet rijk genoeg om gewoon netjes belasting te betalen zoals iedere Nederlander dat doet.
Laat ook maar zien hoe dat soort figuren gewoon schijt hebben aan ons land. Wel willen profiteren, maar absoluut niet willen bijdragen.
Een pisscene en een hoop verbale drek van het "slachtoffer" in kwestie gok ik zo.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:02 schreef Straatcommando. het volgende:
Volgens mij grijpt hij hem vooral erg hardhandig bij zijn nek, maar het is niet goed te zien op 40 seconden pixelbrei. Het is dus ook niet duidelijk wat zich ervoor afgespeeld heeft.
Is dat zo ja? Zou me niets verbazen.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:09 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Boef is een stroman voor Taghi om geld wit te wassen. Daarom zat ie in Dubai.
Dat idee heb ik ook.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:02 schreef Straatcommando. het volgende:
Volgens mij grijpt hij hem vooral erg hardhandig bij zijn nek, maar het is niet goed te zien op 40 seconden pixelbrei. Het is dus ook niet duidelijk wat zich ervoor afgespeeld heeft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |